Gå til innhold

November


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, men jeg jubler ikke enda. Til det har jeg hatt for mange positive tester før...

Men....dette er første gang jeg kommer helt til rd 11 uten antydning til rosa/rødt dopapir! (Har kort Lutealfase, og er vant m å få Tr 10 dg etter el.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kort Lutealfase,så bør i tilfelle veldig snart se antydning til mensen.. Jeg er absolutt ikke sikker på om den faktisk va svakere..Vurderer å ikke teste i morgen også,mn spørs om jeg klarer det.. :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er sikkert i skjønneste orden, Havrebodil! Jeg kommer til å teste daglig fram til testdag, for å være forberedt på at testen blir negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har litt ryggvondt i dag. Og hormoner i taket. Har akkurat høvla inn mamma, som gredde meg feil vei. Kjenner jeg er anspent nå, og lei meg for at det her ikke har gått veien. Tok selvfølgelig en ny test i dag. Den også negativ. RD 10 :(

 

Helt ny i dette gamet, men RD 10 er vel også tidlig testing? -eller?:) Krysser det som krysses kan for deg Eifos!!!!

tusen takk Havrebodil, men nå ser jeg den ene etter den andre har testdag etter meg, og har allerede positive tester. Mine er BLENDAHVITE for å si det sånn. Jeg får ta den blodprøve i morra tidlig, og ta det derifra. Får et sikkert svar i morra hvertfall:) når kan man ringe på Riksen og få svar? Noen som vet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har litt ryggvondt i dag. Og hormoner i taket. Har akkurat høvla inn mamma, som gredde meg feil vei. Kjenner jeg er anspent nå, og lei meg for at det her ikke har gått veien. Tok selvfølgelig en ny test i dag. Den også negativ. RD 10 :(

 

Helt ny i dette gamet, men RD 10 er vel også tidlig testing? -eller?:) Krysser det som krysses kan for deg Eifos!!!!

tusen takk Havrebodil, men nå ser jeg den ene etter den andre har testdag etter meg, og har allerede positive tester. Mine er BLENDAHVITE for å si det sånn. Jeg får ta den blodprøve i morra tidlig, og ta det derifra. Får et sikkert svar i morra hvertfall:) når kan man ringe på Riksen og få svar? Noen som vet?

havrebodl mener jeg:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, beklager Havrebodl, for at mobilen min har valgt å kalle deg Havrebodil! Har ikke lagt merke til det.

 

Eifos: det er individuelle forskjeller på hvor tidlig hcg slår ut i kroppen, så det er mange som ikke får utslag før dag 13-14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, beklager Havrebodl, for at mobilen min har valgt å kalle deg Havrebodil! Har ikke lagt merke til det.

 

Eifos: det er individuelle forskjeller på hvor tidlig hcg slår ut i kroppen, så det er mange som ikke får utslag før dag 13-14.

Puma: jeg har vært gravid 2 ganger med IVF. Begge gangene har det stått gravid på testen allerede på dag 8 (RD). Nå testet jeg på dag 10 og negativ test. Da var jeg riktignok gravid med 2 begge gangene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, beklager Havrebodl, for at mobilen min har valgt å kalle deg Havrebodil! Har ikke lagt merke til det.

 

Eifos: det er individuelle forskjeller på hvor tidlig hcg slår ut i kroppen, så det er mange som ikke får utslag før dag 13-14.

Puma: jeg har vært gravid 2 ganger med IVF. Begge gangene har det stått gravid på testen allerede på dag 8 (RD). Nå testet jeg på dag 10 og negativ test. Da var jeg riktignok gravid med 2 begge gangene

jeg kan ikke annet enn å vente. Tør ikke håpe. Ble gravid uten hjelp i 2009. Jeg giftet meg uten å vite at jeg var på tjukka tilogmed. Merket ikke dette før i uke 6 faktisk. 2 uker etter bryllupet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har litt ryggvondt i dag. Og hormoner i taket. Har akkurat høvla inn mamma, som gredde meg feil vei. Kjenner jeg er anspent nå, og lei meg for at det her ikke har gått veien. Tok selvfølgelig en ny test i dag. Den også negativ. RD 10 :(

 

Helt ny i dette gamet, men RD 10 er vel også tidlig testing? -eller? :) Krysser det som krysses kan for deg Eifos!!!!

tusen takk Havrebodil, men nå ser jeg den ene etter den andre har testdag etter meg, og har allerede positive tester. Mine er BLENDAHVITE for å si det sånn. Jeg får ta den blodprøve i morra tidlig, og ta det derifra. Får et sikkert svar i morra hvertfall:) når kan man ringe på Riksen og få svar? Noen som vet?

 

Prøv å ikke sammenlikne deg med "alle andre" -selv om det kanskje er vanskelig:/ Uansett er du jo kun på dag 10 -noe som betyr at håpet ikke er ute:) Har du sett noen antydning til mensen? Jeg krysser fingrene for deg mtp blodprøven i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, beklager Havrebodl, for at mobilen min har valgt å kalle deg Havrebodil! Har ikke lagt merke til det.

 

Eifos: det er individuelle forskjeller på hvor tidlig hcg slår ut i kroppen, så det er mange som ikke får utslag før dag 13-14.

 

Ingen sure miner;) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det skjer mye i nedre del av magen i dag altså.; Litt øm på en måte.. Også når jeg trykker forsiktig inn magen rett over skambenet.. Også stikker det fortsatt litt. Er også småkvalm og uansett hvor mye jeg spiser, så føler jeg meg fortsatt hol..

 

 

Tidligere i dag haade jeg murringer i ryggen-litt sånne "nå kommer mensen"-murringer.. MEN vet jeg hadde dette da jeg var gravid sist også. Kjedelig at alle symptomer kan være både tabletter, mensen og graviditet!

 

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger dere med spenning jenter :). Er nå på dag 3 i syklus og venter på svar fra Porsgrunn for å få starte nytt icsi-forsøk. Begynner forhåpentligvis med spray i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har du jo litt erfaring, Eifos.

Krysser fingrene for deg alikevel jeg.. :)

 

Jeg er i dårlig form, kvalm, svimmel, menssmerter og nervøs.

Hater disse dagene...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart sitter vi i hvertfall md det endelige resultatet,og d kjenner jeg skal bli godt.. Usikkerheten og for min del (over)analyseringen tar på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat det! Har ganske kraftige menssmerter i dag, og jeg vil helst bare sove bort de neste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et skikkelig ømt punkt like ved navlen,merker d spesielt om jeg reiser mg opp eller om jeg trykker mg der. Hatt d i noen timer.. Noen som vet hva d kan være?

 

Har d på akkurat samme måte,Puma!!! Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...