Gå til innhold

November


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Splenda, nå krysses fingre og tær for deg! :)

 

Tusen takk snille deg! :D Er litt stolt over å klart å vente helt til testdagen, men i morgen er den endelig her!

Jeg har vært ganske kvalm de siste dagene og i går kveld ble det så ille at jeg kastet opp 2 ganger. Jeg håper virkelig det er et bra tegn! (er jo redd for at det bare er bivirkninger av medisinene, men kan det slå ut slik 2 uker etter oppstart mon tro?)

Tror jeg kommer til å få problemer med å sove i natt, dette er bare ulidelig spennende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mitt 3 ferskforsøk, (har aldri fått noe på frys). Jeg leser at mange av dere går på progresteron støtte utover rugeperioden. Har alle fått beskjed om dette fra sykehuset/klinikk? Jeg har fått beskjed om å slutte ved positiv test, men blir jo litt usikker nå....

 

Splenda, lykke til med testing:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mitt 3 ferskforsøk, (har aldri fått noe på frys). Jeg leser at mange av dere går på progresteron støtte utover rugeperioden. Har alle fått beskjed om dette fra sykehuset/klinikk? Jeg har fått beskjed om å slutte ved positiv test, men blir jo litt usikker nå....

 

Splenda, lykke til med testing:-)

 

Tusen takk Riley!

Jeg har fått beskjed om å fortsette med progesteron hvis jeg blir gravid nå i dette fryseforsøket, men i ferskforsøket sist skulle jeg ikke fortsette lengre enn til testdagen. Tror det er det som er mest vanlig. De som fortsetter med progesteron etter positiv test i ferskforsøk har nok utfordringer som gjør at de trenger mer støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere venter til testdag, begge to?

 

Holder på å gå fullstendig på veggene, men tror jeg skal klare og vente RD 9 idag. Forøvrig ikke så positiv lengre, synes jeg har mistet alle symptomer...

 

Jeg har også hatt en MA, men legen sa ingenting om at jeg skulle ta progesteron lengre, det måtte jeg si selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mitt 3 ferskforsøk, (har aldri fått noe på frys). Jeg leser at mange av dere går på progresteron støtte utover rugeperioden. Har alle fått beskjed om dette fra sykehuset/klinikk? Jeg har fått beskjed om å slutte ved positiv test, men blir jo litt usikker nå....

 

Splenda, lykke til med testing:-)

 

CFC har anbefalt at jeg skal ta det til og med uke 7, jeg regner med at de vet hva de anbefaler. Og jeg tør ikke å slutte før det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere venter til testdag, begge to?

 

Holder på å gå fullstendig på veggene, men tror jeg skal klare og vente RD 9 idag. Forøvrig ikke så positiv lengre, synes jeg har mistet alle symptomer...

 

Jeg har også hatt en MA, men legen sa ingenting om at jeg skulle ta progesteron lengre, det måtte jeg si selv.

 

Hehe, du er ikke alene om det! Jeg kom meg til rd 11, men da mistet jeg tålmodigheten og måtte bare teste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha lykke til med testingen moneypenny:-) jeg klarte å holde meg til RD 10. Var veldig optimistisk frem til RD8-9, så hadde jeg også noen dager med lite symptomer og tenkte det var slutt, men.... Så ikke gi opp håpet:-)

 

Vi føler ikke at det har gått helt inn her i huset at jeg er gravid. Har vært prøver i 3 år, lørdag var første gang jeg har fått positiv test, det var stort:-) Men vi er vel begge litt overrasket over at jeg skulle bli så hormonell, det går ut over jobben min. Så håper det blir litt bedre nå når jeg slutter/trapper ned på lutinusen. (har litt lutinus igjen fra tidligere forsøk så nå tenkte jeg også å ta en hver dag til det er tomt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere er snille. Egentlig litt glad for at jeg ikke har noen tester slengende, men kanskje jeg bare MÅ kjøpe meg en i morgen.

 

Tror jeg blir mer sur, enn lei meg jeg om det ikke funker. Argh, lissom. Jeg har da for pokkeren satt inn "2 perfekte 4-delte" (sitat: lege asså :)

 

Riley; Det går vel ikke helt inn før etter UL? Hvilket jo er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet også f.o.m rd 10, og fikk opp en svak skyggestrek som bare ble sterkere. Men noen tester ikke pos før etter IKM..

Følger spent med når testene brennes av nå - har en god magefølelse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarte det, jeg er gravid!!! :D Jeg sitter her med tårer i øynene, det er helt uvirkelig. Fikk ikke sove så det er over 3 timer siden jeg tok testen og jeg klarer nesten ikke å legge den fra meg. Nesten som om jeg er redd streken skal forsvinne ;)

Jeg hadde aldri trodd vi skulle være så heldige å få det til etter kun ett uttak. Er så takknemlig og lettet <3

Nå krysser jeg bare fingrene for at det lille babyfrøet mitt liker seg så godt hos meg at det blir der i 9 mnd :)

Kan nesten ikke vente til mannen min kommer hjem så jeg kan fortelle at vi allerede har fått den beste julegaven vi kunne ha ønsket oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle 3!

Ja magefølelsen din stemte heldigvis Puma :D

Jeg har som jeg skrev tidligere vært ganske positiv selv også uten at jeg kunne forklare helt hvorfor. Men det var vel mammainstinkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får sende gode tanker til Moneypenny, som også nærmer seg testdag. Siste kjente i novembergjengen. Krysser alt vi har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Nurse77!

 

Ja masse lykke til til deg Moneypenny! November har vist seg å være en lykkemåned for mange av oss, krysser fingrene for at det går veien for deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg UL-time:-) Onsdag 12/12. Det blir ulidelig spennende!!!

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få disse to ukene til å gå FORT!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fantastisk å se så mange som tester positivt! :-) håper det blir like mange i desember! :-) gratulerer så mye! :-) er bare SÅ misunnelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...