Gå til innhold

November


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet det er normalt, men etter så mange mislykka forsøk, kjemiske og MA, tror jeg ikke på dette enda... Sikker på at det går galt nårsomhelst..

Huff, man blir litt skadet av dette her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har testet positivt og lykke til videre til dere som ikke var like heldige denne gangen <3

 

Enda en uke til jeg kan teste, men jeg har lovet meg selv å ikke teste før tiden denne gangen. Ser ut som jeg skal klare det også, har iallefall ikke hatt lyst til å teste enda. Men får se om jeg er like sterk om et par dager... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har lyktes her nå:-) Strekking/stikkingen i livmor tror jeg er hips om haps.... Noen kjenner jo ikke antydning til noe selv om de er gravid, mens andre har masse stikking uten å være gravid. Selv klarer jeg ikke å huske hvordan det var sist gang jeg var gravid...og denne gangen har det vært mye riving i lysken de første 4 dagene etter innsett....men det kan jo være ømhet og smerter etter uttaket. Puma: har du fått svar på hcg da? Er jo den fin er det bare å slappe av. Alle de gangene jeg har hatt kjemisk har jeg hatt lav hcg- (17-65) og blødning har kommet Ila kort tid....så du hadde sikkert blødd allerede om det hadde vært kjemisk. Jeg går på hcg-støtte denne gangen, og må derfor teste i Ca en uke fom testdag for å se om stigningen er riktig. Så ingen vits med hjemmetest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått kryss på Clear Blue i dag, hurra.

 

Jeg er, som Puma, ganske skadet etter 11 forsøk (inkl. AIH, fersk og frys), med 2 graviditeter og to SA. Prøver å tenke at sannsynligheten for å miste tre ganger på rad er liten, men det er ikke alltid så lett å slippe skuldrene ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på hcg i dag: prøven tirsdag var på 525, og dagens prøve på 1389, så stigningen er god. Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svar på hcg i dag: prøven tirsdag var på 525, og dagens prøve på 1389, så stigningen er god. Hva med dere andre?

 

Jeg regner med at jeg ikke er i kategorien til å kunne få blodprøver med hensyn til hcg-stigning da jeg ikke har vært gjennom flere aborter etter hverandre. Jeg må bare pent innfinne meg med at jeg får vite mer på ultralyd i 7. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke til å be om flere blodprøver etter den i morgen, de gangene jeg har mistet, har blødningene kommet før hcg begynte å synke. Har ellers mye aktivitet i livmorområdet for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Puma og Moneypenny123!

 

Ikke første forsøk nei... Full klaff på første forsøk i 2009 (fersk), neg frys i feb i år og SA (fersk) i juni.

 

Nå har jeg satt inn to egg på ferskforsøk, så det blir spennende å se om det er en eller to der inne... UL ca 13. des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL 12.12 og har også satt inn to fersk. Ganske høye hcg-verdier, så jeg er mildt sagt spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en liten rød prikk i trusen være festeblødning? Jeg mener seriøst en mini tusjpenn prikk :) Hehe- leter etter symptomer dag og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en liten rød prikk i trusen være festeblødning? Jeg mener seriøst en mini tusjpenn prikk :) Hehe- leter etter symptomer dag og natt.

 

Det var det for meg ihvertfall :)

 

Anonym poster: 2e48cd4f31648bafbdc080ec26c7b4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på hcg i dag: prøven tirsdag var på 525, og dagens prøve på 1389, så stigningen er god. Hva med dere andre?

. Kjempefine hcg- tall da!!! Jeg hadde 214 på rugedag 14 med datteren vår:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, mamma_t_e_pr. Jeg er kjempenervøs og glad for hver dag uten blødning. Merker graviditeten tydlig. Kvalm, endret matlyst og smaker, aktivitet i livmor og kronisk trøtt. Og det har blitt mye verre siste uke, så det er ikke crinonen alene. Har ganske høy hcg, så sikkert derfor jeg har så mye symptomer så tidlig. Tenker muligheten for at det er to.....ohhhhhhh! :)

 

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke så mye, annet enn at jeg er FRYKTELIG trett, og har begynt å må opp å tisse om natta igjen...:-). Litt uggen form på morgenen, og veit ikke om helt om jeg er kjempesulten eller stappmett:-).

Men du er vel ferdig med Crinonen nå? Jeg var ferdig tidlig denne uke, og det var GODT!

Hvor hører du til i landet, og har du hatt flere forsøk...(regner med det ettersom du også fikk satt inn to egg...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv digital test og 90 i hcg på blodprøven :) så er det bare å krysse fingre og bein og håpe at den blir der til august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har redusert til èn Crinone om dagen. Bor i vestfold, tilknyttet porsgrunn. Dette var 3.ferskforsøk, og 5.innsett. Har ett egg på frys og håper vi slipper å bruke det.

 

Lillie Vanillie: gratulerer så masse, måtte den klore seg fast - den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gå på Crinone lenge, Puma? Jeg glemte å spørre da jeg ringte Riksen, men er ganske sikker på at jeg skal slutte nå. Står det i infobrosjyren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved ferskforsøk gis det ikke progesteronstøtte utover 14 dager med mindre det er spesielle faktorer. Jeg sa til sykepleieren nå at jeg hadde lest på nettet at mange tar det til uke 10-12 (også ferskforsøkere) og da sa hun; "ja det kan du, men anbefalingen kom ikke fra meg"

 

Så blir jeg gravid nå, så kjører jeg på med mer progesteron, for det skader ihvertfall ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...