Gå til innhold

November


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

I gårmorges var dn tydelig,i går ettermiddag litt svakere,mn allikevel lett å se den og i dagmorges ganske tydelig. Er ikke egentlig en positiv test en positiv test? Vet du noe om sannsynligheten for kjemisk graviditet e.l? Tenk om vi er gravide,Puma:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke noe tall på kjemiske, men jeg har hatt to selv. Tydelig strek ved testdag, men nedadgående hcg på blodprøvene. Av 5 innsett er dette 4. gang jeg tester positivt, så jeg tør ikke stole på dette.

Strekene i dag er svake, men uten tvil på plass. Og jo, èn strek er èn strek, men når vi tester så tidlig så er det vanlig at egget streifer borti livmorveggen og utløser hcg nok til å få pos test for dermed å blø ut senere.

 

Men...herregud! Enn om????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du ikke slipper jubelen løs da,ja -mn vi krysser fingre og tær!! Jeg testet positivt veldig tidelig md barnet jeg har fra før,og hadde nok jublet nå dersom jeg ikke hadde lest på denne siden -har skjønt det at det er noen kjemiske graviditeter ute og hår:-( Når kan en senke skuldrene mtp dette da tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg, om blodprøven viser stigning og ingen blødning er det fristende å juble litt til helgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til dere begge. :) masse lykke til. Er dere fortsatt tungpustet? Jeg ble så veldig tungpustet i går, og før jeg skulle legge meg, stakk det til i høyre lunge for hvert pust jeg tok. Var værre i dag, og dro på legevakten. Ikke lungebetennelse hvertfall. Trodde det kun var muskulært. Phu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har litt ryggvondt i dag. Og hormoner i taket. Har akkurat høvla inn mamma, som gredde meg feil vei. Kjenner jeg er anspent nå, og lei meg for at det her ikke har gått veien. Tok selvfølgelig en ny test i dag. Den også negativ. RD 10 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men. Jeg skal nyte de to jeg har jeg nå, og kjenne på hvor heldig jeg er som faktisk har fått to IVF barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe tall på kjemiske, men jeg har hatt to selv. Tydelig strek ved testdag, men nedadgående hcg på blodprøvene. Av 5 innsett er dette 4. gang jeg tester positivt, så jeg tør ikke stole på dette.

Strekene i dag er svake, men uten tvil på plass. Og jo, èn strek er èn strek, men når vi tester så tidlig så er det vanlig at egget streifer borti livmorveggen og utløser hcg nok til å få pos test for dermed å blø ut senere.

 

Men...herregud! Enn om????????

 

Tas blodprøvene i uke 10, Puma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere begge. :) masse lykke til. Er dere fortsatt tungpustet? Jeg ble så veldig tungpustet i går, og før jeg skulle legge meg, stakk det til i høyre lunge for hvert pust jeg tok. Var værre i dag, og dro på legevakten. Ikke lungebetennelse hvertfall. Trodde det kun var muskulært. Phu!

 

Ikke noe mer tungpusten nå, nå begynner jeg heller å engste meg for at det ikke er noen embryoer der inne.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøve tas etter IKM, for å bekrefte normal graviditet og utelukke kjemisk.

Jeg er ikke veldig tungpusten, bare trøtt og "ør".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på, om man skal prøve seg i det private markedet, hva er da prisforskjellen mellom Danmark og Norge?

 

Her er noen priser i Norge:

 

http://www.klinikkhausken.no/?page_id=118

http://www.aleris.no/Sykehus--medisinske-sentre/Vart-tilbud/Barnloshet/

http://www.medicus.no/

http://ivfoslo.no/

 

Håper du finner den infoen du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene... Skjønner at det er verdt å bruke penger på IVF forsøk, men det var jammen dyrt privat. Koster 18000kr i det offentlige for 3 forsøk. I det private koster det 60000kr altså 3 ganger så mye :-O

 

Anonym poster: 45e4f4bb91c8e719057129ba306d7e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har litt ryggvondt i dag. Og hormoner i taket. Har akkurat høvla inn mamma, som gredde meg feil vei. Kjenner jeg er anspent nå, og lei meg for at det her ikke har gått veien. Tok selvfølgelig en ny test i dag. Den også negativ. RD 10 :(

 

Helt ny i dette gamet, men RD 10 er vel også tidlig testing? -eller?:) Krysser det som krysses kan for deg Eifos!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ny test i dagmorges. Fortsatt en tydelig strek, men litt usikker på om den muuuuligens var litt svakere i dag, men vanskelig å si... ai, ai,ai..- nesten så jeg angrer på at jeg har testet så tidlig!! Vanskelig når en skal sammenlikne etter hukommelsen..

 

Dette er nervepirrende altså!!

 

Andre som har testet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er trådene embryoet er festet i, som du kjenner:))) gratulerer:)

 

Veldig usikker på dèt, men hååååper du har rett :) :) Tirsdag som er den store testedagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...