Gå til innhold

November


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Tirsdag var min 11. rd. Og det var med morgen-urinen, ja.

 

Tror du at CB har gitt meg et noenlunde riktig svar, da?

Endret av HeleneBeate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du er gravid ja:) satt du inn ett eller to.

Tror det skal litt til å få utslag på de digitale testene, hvis du ikke er gravid, faktisk. CB krever ganske høy hcg for å slå ut, og du er gravid med hcg fra 25 og oppover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er gravid ja:) satt du inn ett eller to.

Tror det skal litt til å få utslag på de digitale testene, hvis du ikke er gravid, faktisk. CB krever ganske høy hcg for å slå ut, og du er gravid med hcg fra 25 og oppover

skal se om jeg har det lagret på siden min. 2 sek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er gravid ja:) satt du inn ett eller to.

Tror det skal litt til å få utslag på de digitale testene, hvis du ikke er gravid, faktisk. CB krever ganske høy hcg for å slå ut, og du er gravid med hcg fra 25 og oppover

 

Fikk satt inn to egg, kan det ha noen sammenheng med "tungpustheten" jeg føler om dagene? Dobbelt opp, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du er gravid ja:) satt du inn ett eller to.

Tror det skal litt til å få utslag på de digitale testene, hvis du ikke er gravid, faktisk. CB krever ganske høy hcg for å slå ut, og du er gravid med hcg fra 25 og oppover

 

Fikk satt inn to egg, kan det ha noen sammenheng med "tungpustheten" jeg føler om dagene? Dobbelt opp, liksom?

Sannelig om jeg vet. Husker jeg hadde 520 i hcg på dag 12. Da var jeg på vei med 2:) vanskelig å si egentlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Helenebeate! Vi vil ha mange sånne tester framover! :)

Jeg har kjent stikk, men vet jo ikke om det er "Stikket"... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Helenebeate! Vi vil ha mange sånne tester framover! :)

Jeg har kjent stikk, men vet jo ikke om det er "Stikket"... ;)

 

Takker og bukker, jeg er helt ny i gamet her. Og at det skulle slå til første gangen, det hadde jeg ikke helt sett for meg. Jeg hadde egentlig belaget meg på at jeg måtte gå flere runder, hvor stor sannsynlighet er det egentlig for at det skal slå til sånn ved første forsøk?

 

Fremdeles er jeg litt shaky her jeg sitter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gravid for et år siden. Ble tungpustet pga overstimulering. Væske siver ut i vevet, også i lungene. Derfor blir det tungt å puste. Det er ikke samme type overstimulering som du kan få ved uttak. Denne type overstimulering er bra for embryoet og kommer kun ved graviditet. Så hvis det er samme tungpustethet som jeg hadde, så er det et graviditetstegn ;). Jeg mistet dessverre i uke 8, men det hadde ingenting med overstimuleringen å gjøre.

Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gravid for et år siden. Ble tungpustet pga overstimulering. Væske siver ut i vevet, også i lungene. Derfor blir det tungt å puste. Det er ikke samme type overstimulering som du kan få ved uttak. Denne type overstimulering er bra for embryoet og kommer kun ved graviditet. Så hvis det er samme tungpustethet som jeg hadde, så er det et graviditetstegn ;). Jeg mistet dessverre i uke 8, men det hadde ingenting med overstimuleringen å gjøre.

Krysser fingrene :)

 

Huff, leit å høre om din historie. Håper du prøver igjen, kanskje du allerede gjør det nå? Krysser alle fingre jeg har for deg, iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer HeleneBeate, det var en veldig god start på novembertestingen :)

 

Håper det går bra med alle dere andre. Jeg er rimelig stappa med bivirkninger av Ovitrelle og Crinone, prøver etter beste evne å ikke lure meg selv til å tro at det ikke er bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Tok en test i dag jeg da... Vet jeg skulle ha venta..... Den blinket IKKE GRAVID. Datt litt i kjelleren. Står at den er 56% sikker 4dager før forventet mens, og ved morgenurin. Er på RD 8 i dag. Ikke tatt testen ved morgenurin heller. Skit as... Den svei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg noen følelse av å være gravid heller :( Har et lite håp allikevel, på at jeg har testet altfor tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har gjort det samme selv, tidligere, mot bedre viten. Utrolig kjipt, selv om man sier til seg selv på forhånd at man ikke skal legge så mye i det. Men RD8 er altfor tidlig å kaste inn håndkleet, 56% er jo normalt ikke en nøyaktighet vi setter lit til, så jeg tror fremdeles den lille eskimoen din gjør som den skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har gjort det samme selv, tidligere, mot bedre viten. Utrolig kjipt, selv om man sier til seg selv på forhånd at man ikke skal legge så mye i det. Men RD8 er altfor tidlig å kaste inn håndkleet, 56% er jo normalt ikke en nøyaktighet vi setter lit til, så jeg tror fremdeles den lille eskimoen din gjør som den skal :)

ja, kan jo bare skylde meg sjæl. Uff.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Helenebeate! :) Heldiggris -og vel unt!!:)

 

Et lite tips til deg Eifos er å bestille graviditetstester fra billigetester.no :) Jeg bestilte nylig 10 stk til kr 179 tror jeg. Kom i posten to dager etter bestillingen:) DERESOM jeg er så heldig å se antydning til positiv test, så skal jeg springe å kjøpe meg en digital test!

 

-har vel egentlig bestemt meg for å ta en test allerede i morgen-klarer ikke å holde meg;) Blir nok ikke skuffa når/ et forsiktig om den viser negativ. Er kun på rd 9 i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Har kjøpt meg en vanlig Cb digital, uten indikator. Tar den på lørdag. Da var den visst 98% sikker ( dager før forventet mens)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Har kjøpt meg en vanlig Cb digital, uten indikator. Tar den på lørdag. Da var den visst 98% sikker ( dager før forventet mens)

 

Krysser fingre for deg!

Nå er det natta på meg, er så trøtt om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg en test.. -og der kom deg jammen meg 2 streker!!:) Skal innrømme at jeg tok en test for to dager siden også, og den var blendahvit;) Har testet maaange ganger med disse testene før vi begynte å forstå at vi kanskje ikke kunne få barn sammen, og de har alltid vært blendahvite.

 

I dag viser den to klare streker, og dette innenfor de 5 minuttene.. Tør ikke slippe noen jubel løs i frykt for kjemisk graviditet e.l.. og så tar jeg en ny test søndag:)

 

Testdagen er egentlig på tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg og HeleneBeate!

 

Lillie Vanillie og Puma: takk for trøstende ord. TR kom for fullt idag, 14 dager etter inseminering. Dette var siste sjansen å bli gravid før min 31-årsdag. Føles hardt. Men hopper nå over til desember-gjengen.

 

Masse lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...