Gå til innhold

November


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uttak i dag.

 

10 egg på meg=) Måtte gi meg underveis, men fikk forhåpentligvis ut nok egg! Innsett onsdag, og test den 20 november:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, ti og tolv egg ut er jo kjempebra! Håper de utvikler seg til perfekte små embryo.

 

Jeg får forhåpentligvis uttak torsdag eller fredag, med innsett lørdag eller søndag. Men vet nok mer etter kontrollen i morgen. Må forberede meg på at det ikke har vokst nok til at det blir uttak også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hvor gjør de innsett i helgene? Moro at vi ligger så likt i løypa. Hvem er dere forresten?

Jeg er 34, mannen 41, har et barn som kom naturlig for 6 år siden på første forsøk, vært prøvere på søsken i 3 år, siste året med Ivf.

 

3.uttak nå, etter to fersk og to frys tidligere. Ble gravid på forrige fersk, men endte i MA etter ca.8 uker. Også hatt to kjemiske tidligere, så skal gå på albyl-e denne gang. Ellers fornøyd m 12 egg ut. Fikk ut 19 v første uttak, hvorav 16 befruktet og tilslutt 5 ble bra nok for innsett. Andre forsøk fikk jeg bare 4 ut, hvorav to ble bra nok. Ble gravid på det ene, det andre ble fryst men overlevde ikke opptining. Holder til i porsgrunn, og bor i vestfold.

Vi er ellers friske og normale, de finner ikke noe galt med oss. Skulle nesten ønske de gjorde det, for da var det noe konkret som de kanskje kunne fikse.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og min samboer 30. Har en sønn som kom naturlig for rett over 4 år siden. Pga sykdom hos min samboer, så kan han ikke lenger få barn. Er i gang med første forsøk med donor, så er svært spent på hvordan dette går:) Er bekymret for at ingen blir befruktet, men den tid den sorg....

 

Veldig synd å høre at du mistet i uke 8, Puma!! -men får håpe at dere kommer helt i mål denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør vi på Haugesund sykehus. Har ikke vært særlig lang ventetid heller, men antall donorer kan variere veldig da de ikke lenger har lov til å være anonyme. Dvs at barna har rett på å få vite hvem donoreren er fra den dagen de fyller 18.

 

-Men anonym donor ville uansett vært uaktuelt for oss da det får være opp til barnet (vi forhåpentligvis får) å bestemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikshospitalet setter inn i helgene :-)

 

Vi er to kvinner på 33 år, bor i Oslo og har prøvd å få baby i 3,5 år. Det skal sies at vi tok ca ti måneders frivillig pause i år, etter to SA i løpet av 5 måneder i fjor. Har hatt seks inseminasjoner og ett ferskforsøk hvor vi fikk ut syv egg, seks ble befruktet, ett satt inn og fem frosset ned. Alle overlevde opptining, så det ble faktisk 4 forsøk ut av det, med en kjemisk og to SA som resultat.

 

Vi har (naturligvis) også donor, og er også veldig innstilte på at et eventuelt barn skal få muligheten til å oppsøke opphavet sitt om det skulle føle for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da, Puma! :) Hva er begrunnelsen for at du får satt inn to?

 

I går fikk jeg beskjed om at dersom alt er som det skal, så møter jeg bare som avtalt kl.12.30 for innsett i morgen. Får kun tlf fra sykehuset i dag dersom det ikke blir innsett i morgen.... Så langt har jeg ikke hørt noe -heldigvis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I haugesund setter de ikke inn to egg så sant kvaliteten på ett egg er god nok.. Jeg kunne i grunnen tenkt meg at to stk ble satt inn md en gang,uavhengig av kvalitet,mn det er ikke lov mtp risikoen det er å bære fram tvillinger..

 

Du er heldig som får satt inn 2 Puma!!:-)

 

Lykke til til deg også i morgen:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da ble det to perfekte egg inn og ett perfekt på frys. Skulle gjerne fått flere på frys, men prøver å være positiv. Spennende innsett, første gang det ble brukt UL til å plassere eggene riktig. Også første gang de har satt inn to på ferskforsøk. Og - jeg skal gå på albyl- e og fragmin-sprøyter daglig, for å holde blodet i gang. :)

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for to perfekte inn! Og lykke til frem til testing. De dagene går jo erfaringsmessig usigelig sakte.

 

Uttak i morgen her, satt eggløsningsprøyta i går, og er sånn passe stinn og øm i eggstokkene. Gleder meg ikke spesielt til uttaket, men satser på de er like raus med dopet som sist. Da fikk jeg det rett i blodet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk satt inn ett egg,og har 4 stk på frys:-) Spennende dager!!

Vi får krysse fingrer og tær,Puma:-) Ett egg på frys er bra!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk satt inn ett egg,og har 4 stk på frys:-) Spennende dager!!

Vi får krysse fingrer og tær,Puma:-) Ett egg på frys er bra!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 4 på frys er jo topp. Fikk det på 1.uttak, og alle overlevde til å brukes. Skulle gjerne opplevd dét igjen, men er takknemlig for mitt lille perfekte fryseegg, om det enn er akk så ensomt der nedi frysa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med resultatet så langt:) Ser at du har fått testedag noen dager før meg, så spørs om ikke jeg også kommer til å teste da;)

 

Kjenner du mye på kroppen mtp det den har gått igjennom + tablettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testdag 21.11. Ganske sliten i kroppen av hormonrushet men begynner å bli rutinert. Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...