Gå til innhold

November


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed om at jeg kunne ta Lutinus til 7. uke. Men, så har jeg ennå sterke kynnere og er livredd for å miste. Og det kan jo skje etter 7. uke også? Så, tenker å ta ut en pakke til og bruke den også..

 

Det er ikke skadelig, vel?

 

(tenkte å spare noen kroner, men tør ikke..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henvisning for icsi er nettopp sendt til rikshospitalet, og jeg skulle helst startet i DAG....;-) Men må nok smøre meg med tålmodighet en stund til.. Hvor lenge måtte dere vente før oppstart?

Mens jeg venter er det veldig gøy å følge ulike tråder her på assistert befruktning. Moro å se at så mange av dere har blitt gravide denne mnd!! Heier på dere alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke lett å tenke positivt. Synes jeg har mistet masse symptomer. Kan det være fordi jeg har redusert Crinonen til èn gang om dagen? Dere andre som ligger likt i løypa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at jeg kunne ta Lutinus til 7. uke. Men, så har jeg ennå sterke kynnere og er livredd for å miste. Og det kan jo skje etter 7. uke også? Så, tenker å ta ut en pakke til og bruke den også..

 

Det er ikke skadelig, vel?

 

(tenkte å spare noen kroner, men tør ikke..)

 

Det er ikke skadelig i det hele tatt, men også usikkert om det har noen virkning.

Jeg ville gjort det om kun for den psykiske effekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet en del "symptomer" da jeg sluttet med Lutinud. Og prøver å trøste meg med at jeg ikke fikk symptomer før i uke 7 under forrige svangerskapet. Nå har jeg murringer i ryggen,litt ømme pupper og litt stikninger.. Prøver å smøre meg med tålmodighet fram til ul den 12 des..mn mange bekymringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mindre symptomer etter å ha gått ned til en om dagen :) sikkert helt normalt.

 

Har hele tiden siden egg-innsett gått på 3 tabl. daglig og skal fortsette med det til og med uke 7. Har ikke fått beskjed om å trappe ned i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å gå på veggene, men jeg holder ut, bare 2 dager igjen til test!

Denne gangen har jeg hatt en del symptomer som jeg ikke hadde forrige forsøk. Jeg har vært en del kvalm og hatt mye stikninger i livmor, men det kan vel like gjerne komme av progynova eller lutinus regner jeg med. Men jeg klarer ikke å la være å analysere hver minste ting allikevel :P

Er av en eller annen grunn ganske positiv denne gangen og det skremmer meg litt for jeg er så redd for å bli enda mer skuffet hvis det blir negativt da.

Men det er veldig kjekt å se at så mange har klart det i november! Håper jeg kan slenge meg med i jubelkoret på onsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som spør. Testdag fredag og som Splenda er jeg ganske positiv. Våkner hver natt med voksesmerter i bena og opp å tisse (akkurat samme som sist da jeg faktisk ble gravid - mistet uke 9)

 

Men man blir jo koko i hodet av lete etter symptomer i denne perioden og vet ikke hva jeg skal gjøre for ikke å tenke på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så spennende! Går for gullinnspurt i november nå! Holder på å bli rar av å vente her også, selv om testen er positiv. Her jubles det ikke før UL 12.12..

 

Dere venter til testdag, begge to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til begge to. To positive til på novemberlista hadde vært supert!

 

Ellers er det lenge å vente til ultralyd her også. 20. desember, en hel evighet til. Mye murringer, og det er stress på jobb, engstelig for ny SA. Kunne vi ikke bare galant hoppet trygt videre til uke 13?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på den sovinga...:-)

 

Er SÅÅÅÅÅ spent på UL´en. Om alt er fint og ikke minst, hvor mange som er der inne...?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mange bekymringer ja. Men nå er det vår tur, er det ikke? Vi havner vel alle i terminklubben for Juli 2013? Moro om vi kan holde litt følge. Flere av oss risikerer vel to også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i går var en ganske kjip dag. Uendelig mye stress og press på jobb, spesielt på å jobbe lange dager OG helger. Så jeg måtte bare snakke med sjefen min om det (han er veldig grei, holder tett og er en empatisk mann), og han var veldig klar på at jobben komme i andre rekke, og ba mine prosjektledere finne eksterne ressurser.

I tillegg hadde jeg utrolig mye sammentrekninger og kramper, og det er ikke lett å kjenne forskjell på om livmorgen strekker seg eller om det er en begynnende SA. Men alt er mye roligere i dag, og ikke en dråpe blod har kommet ut, så det var nok bare falsk alarm.

 

Jeg tror kanskje jeg lander i august, foreløpig sier ihvertfall terminkalkulatoren 4. august. Men det vil jo vise seg, vi kan jo følge litt med hverandre allikevel. Blir jo tett opp i månedsskiftet på oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det likedan jeg, mange vonde sammentrekninger og strekkinger der nede. Blir nervøs, men tenker at så lenge det ikke er antydning til blød

ning....

Tenker at det blir lettere å være positiv når et friskt foster eller to er påvist. Da skal jeg juble meg gjennom alt av kvalme, smerte og elendighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Melder meg inn her. Fikk satt inn 2 egg puma, og for første gang var de prima kvalitet. Så blir spennende å se hvor mange av oss som venter 2:-) men klarer ikke slappe av helt. Leser jo både om kjemisk, graviditet utfor livmoren og sa her inne. Har testet positivt sidn lørdg og har hatt "hold" på høyre sidn av magen sidn rd1, andre som har liknende? Sliter litt m at jeg er hormonell da og stress på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til oss, Riley, vi begynner å bli en liten gjeng av positive testere på tampen av november. :)

Var det ferskforsøk hos deg også?

 

Har hatt perioder med "hold", men ikke vedvarende. Det herjer fælt der nede, mye smerter, strekk og verk. Håper det er fordi det bygges ut ganske kraftig der nede. ;) Tror vi er mange som ikke helt slapper av før UL..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det likedan jeg, mange vonde sammentrekninger og strekkinger der nede. Blir nervøs, men tenker at så lenge det ikke er antydning til blød

ning....

Tenker at det blir lettere å være positiv når et friskt foster eller to er påvist. Da skal jeg juble meg gjennom alt av kvalme, smerte og elendighet!

 

Har du det fortsatt? Hvor langt er du på vei? Jeg har mistet alle slike symptomer, slik som sammentrekninger og stikninger..

 

Betyr det at embryoene ikke lenger lever??

 

Jeg er supernervøs!

 

Er 5+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det enda ja, men det kommer og går, og jeg tror det er individuelt. Mange har jo ingen symptomer før uke 7-8.

Mener å huske at jeg hadde det med sønnen min for snart 7 år siden. Håper iallefall at det ikke betyr at noe er galt - for noen av oss.

Jeg er 5+1 i dag. Uttak 5.11, innsett 7.11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...