Gå til innhold

Junimagene :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin 1 juni her=) nr 2, gleder oss masse=)

første juni her og :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen. 1´ste juni her også.

Har en jente på 10 år, så dette blir veldig spennende. Nesten som første gang!

Skrevet

Er det mange her fra Oslo? I 30 årene? Hadde kanskje vært hyggelig med en liten gruppe som kan møtes etterhvert?

Noen som er med?

Gjest ________
Skrevet

Positiv test på lørdag, termin 1 juni, men skal på tidlig ul iløpet av uka så vi får se da :) herlig med juni barn, er et selv :))

Gjest ________
Skrevet

Oi mange med første juni her :) kanskje det var noe med måner og stjerner som gjorde at det klaffet :))

Skrevet

Gratulerer til alle dere juni mammaer :)

Positiv test hos meg i dag :D :D

Regner termin 21 juni 2013, men skal til lege på onsdag, får se når hun regner ut termin :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Lister meg forsiktig inn her jeg nå etter 2 positive tester fredag og søndag - positive uten tvil :) Foreløpig termin er 28 juni!

Skal skrive meg på listen som nevnt tidligere her. Regner med det blir tidlig ul på meg/oss siden det har vært mye krøll hos meg og mistet for ikke lenge siden.

Skrevet (endret)

Uff, jeg sover såå dårlig om natten nå jeg dere! :( oppblåst i magen og mye luft som ikke vil ut.. hehe(sorry),og masse drØmmer. Inatt lå jeg våken i bortimot to timer og vred på meg.

Dessuten stikker/hugger det skikkelig i magen nå når jeg snur meg eller reiser meg brått. Sånn har det ikke vært fØr;)

Hvordan er det med dere, formen?

Akkurat sånn er det til meg også, hehe! ;) Formen er ganske fin egentlig da! Har fått halsbrann allerede også.. :/

Endret av Turbomamma ♥ ♥
Skrevet

Positiv test på lørdag, termin 1 juni, men skal på tidlig ul iløpet av uka så vi får se da :) herlig med juni barn, er et selv :))

Samme her! :D

Skrevet

Er junibarn jeg også :P Og siden jeg har termin midt i mnd (13 juni), så er jo sannsynligheten stor for at det BLIR en junibaby ut av det, enten om h*n kommer før eller etter termin :P

Skrevet

Er junibarn jeg også :P Og siden jeg har termin midt i mnd (13 juni), så er jo sannsynligheten stor for at det BLIR en junibaby ut av det, enten om h*n kommer før eller etter termin :P

Legen sa 2. juni, jeg tror heller rundt 6 + :)

Spennende å se! Juni er jo en flott mnd!

Skrevet

Legen sa 2. juni, jeg tror heller rundt 6 + :)

Spennende å se! Juni er jo en flott mnd!

Ja, tror det blir en fin tid å få barn på! :) Slipper man masse vintertøy på den lille i begynnelsen! ;) Blir spennende å se når man føder i forhold til termin! :)

Skrevet

Hei jenter :) Sist jeg var medlem her, var i 2005/2006. Nå skal Julie bli storesøster. Endelig! :) Termin er 23 juni, og jeg er litt over 5 uker. Testet positivt på torsdag :)

Skrevet

Hei jenter :) Sist jeg var medlem her, var i 2005/2006. Nå skal Julie bli storesøster. Endelig! :) Termin er 23 juni, og jeg er litt over 5 uker. Testet positivt på torsdag :)

Er vel ikke litt over 5 uker hvis du har termin 23 juni..? Eller? Jeg er 5+6 idag, og har termin 13 juni :)

Skrevet

Jeg har termin 16 juni og er i dag 5+4 ca.. :)

Skrevet

Jeg har termin 16 juni og er i dag 5+4 ca.. :)

Gratulerer:) Skriv deg inn på terminlista på juniforumet da:)

Skrevet (endret)

Skal gjøre det etter ul 29 oktober.. Er IVF, så er litt usikker på akkurat terminen.. Er ca 16 juni ennå. :)

Endret av engel2010+jente2011<3
Skrevet

Skal gjøre det etter ul 29 oktober.. Er IVF, så er litt usikker på akkurat terminen.. Er ca 16 juni ennå. :)

Klinikken din kan hjelpe deg med korrekt termin :)

Skrevet

Eg e 5+0 å total angst for å miste:/ kjentes ut som det revnet opp inne livmor området når eg satt i ein stilling så måtte finne en annen stilling:)

Skrevet

. De på st.olav gjør ikke det. De sier at termin blir satt på ordinær ul samme hva.. Og det har de gjort ved mine 2 forrige svangerskap også..
Skrevet

. De på st.olav gjør ikke det. De sier at termin blir satt på ordinær ul samme hva.. Og det har de gjort ved mine 2 forrige svangerskap også..

Såpass? Ja, det er nok forskjellig fra klinikk til klinikk :)

På Haukeland sa dem at terminen jeg fikk fra dem skulle gjelde hele veien :) At det ville bli tatt hensyn til ved tidlig UL og ordinær UL :)

Skrevet

På Haukeland sa dem at terminen jeg fikk fra dem skulle gjelde hele veien :) At det ville bli tatt hensyn til ved tidlig UL og ordinær UL :)

Er stor forskjell fra sted til sted ja.. Selv om jeg fint kan regne ut termin etter både uttak og innsetting så et det ingen vits. For terminen blir flyttet ved ordinær ul allikevel. Jeg holder til på lillehammersykehus, og de setter termin etter størrelsen av babyen og ikke etter innsettingen fra IVF. Men de tar det jo under betraktning da... :)

Skrevet

Er stor forskjell fra sted til sted ja.. Selv om jeg fint kan regne ut termin etter både uttak og innsetting så et det ingen vits. For terminen blir flyttet ved ordinær ul allikevel. Jeg holder til på lillehammersykehus, og de setter termin etter størrelsen av babyen og ikke etter innsettingen fra IVF. Men de tar det jo under betraktning da... :)

Blir spennende med ordinær UL da :D

Store forskjellen kan det vel ikke blir?

Skrevet

Med førstemann så flyttet de terminen 2 dager frem, med frøkna vår så flyttet de termin 4 dager tilbake. Men hun kom 4 uker for tidlig.. Så er spent på denne gangen,, de kan flytte termin +\- 14 dager selv om det er Ivf.. :)

Skrevet

Ungen kommer da den vil samme når termin er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...