Gå til innhold

Junimagene :-)


2010 Mammaen

Anbefalte innlegg

Jeg har foreløpig termin 6 juni... :)

Gratulerer til deg også Renate81:) skriv deg inn på terminlista davel:) så gøy å følge hverandre og bli kjent etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forelØpig termin 6 juni... :)

Gratulerer til deg også Renate81:) skriv deg inn på terminlista davel:) så gØy å fØlge hverandre og bli kjent etterhvert:)

 

Terminliste? Hvor? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) termin 09.06.13 foreløpig på meg :-) nr 4 som kommer, ikke planlagt men veldig velkomment :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Har♀-07 ♂-08 ♂-11 :)' timestamp='1349593676' post='144612914]

Hei :-) termin 09.06.13 foreløpig på meg :-) nr 4 som kommer, ikke planlagt men veldig velkomment :-)

Gratulerer!:) herlig med mange barn synes jeg. Jeg har to egne, venter nå mitt 3. eget(2. felles med mannen) og har to bonusbarn. Deilig med mye liv i heimen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i går, måtte ta en ny test i dag for å være sikker ;) men nå kommer jeg inn til dere, termin ca 16. Juni :)

Spennende tider i vente, vår første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet posetivt for nesten 2 uker siden :-) 5+5 uker på vei med termin 6 juni :-) vi håper alt går fint og gleder oss masse til å få en til onge, har en gutt på 18 mnd fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen! :)

Jeg er gravid! :)) Testet positivt i går! :D I følge EL-kalkulator ar jeg termin 19 juni. Vi fikk klaff på 3 forsøk, og er overlykkelige!

Synst det er en merkelig følelse av å være gravid, ubehag i magen.. Dette er mitt første barn, og vet i grunn ikke veldig mye..

Hvordan regner man hvor langt man er på vei? Fosteret mitt er 2 uker, er jeg i graviditetsuke 4 da??

 

Takk for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen! :)

Jeg er gravid! :)) Testet positivt i går! :D I følge EL-kalkulator ar jeg termin 19 juni. Vi fikk klaff på 3 forsøk, og er overlykkelige!

Synst det er en merkelig følelse av å være gravid, ubehag i magen.. Dette er mitt første barn, og vet i grunn ikke veldig mye..

Hvordan regner man hvor langt man er på vei? Fosteret mitt er 2 uker, er jeg i graviditetsuke 4 da??

 

Takk for svar =)

 

Gratulerer så mye Cream:)

Du kan gå inn på www. terminkalkulator.com.. eller .no.. husker ikke helt. Men ivertfall, der inne kan du legge inn når din siste mens var, eller om du visste når el var.. og så regner kalkulatoren dette for deg. Morsom lesning. Nedover siden der så står det da når du går over til 2. tri, 3. tri, osv.. og eksakt hvor langt du er på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen! :)

Jeg er gravid! :)) Testet positivt i går! :D I følge EL-kalkulator ar jeg termin 19 juni. Vi fikk klaff på 3 forsøk, og er overlykkelige!

Synst det er en merkelig følelse av å være gravid, ubehag i magen.. Dette er mitt første barn, og vet i grunn ikke veldig mye..

Hvordan regner man hvor langt man er på vei? Fosteret mitt er 2 uker, er jeg i graviditetsuke 4 da??

 

Takk for svar =)

 

Når fosteret er to, er du fire ja.. :D Gratulerer!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli noen junimager nå! Morsomt! :-) Her ligger jeg på sofaen - er på dagen 6 uker idag, og kjenner etter symptomer. Bortsett fra uteblitt mens har ikke kroppen min gitt meg et eneste lite hint om at den rommer en hybelboer. Ikke at jeg higer etter kvalme og trøtthet, men... Legetime i mårra. Spent på hva jeg egentlig kan forvente av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig at det er så mange allerede! Gratulerer alle sammen! Håper det kommer enda flere de neste ukene :-)

 

Hvordan er formen deres da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med mange solskinnshistorier her!

Jeg er 6+4 idag med termin i starten av juni. Vi venter vår første, som satt på første forsøk! Veldig lykkelig, men samtidig mange tanker.

Formen er veldig bra, men ømme pupper og ekstremt trøtt om dagen;) Tror ikke helt det har gått opp for meg enda! Skal til legen i et annet ærend på torsdag og sprekker nyheten da, så får vi se om det hele blir mer virkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Turbomamma:) Jeg er også gravid med 3.gull:)

Husk å skrive deg inn på terminlista da... og dere andre også..så blir den oppdatert med alle som venter i juni 2013:)

 

Hvor er den terminlista da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger på juni gruppa eller juni 2013 som det står:) der hvor du velger forum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, dere som er inni denne finregningern..er det slik at når jeg nå idag er 4+6, så er jeg inne i min 5. svangerkapsuke? .. eller blir jeg det først når jeg bikker 5+0.. på onsdag?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg sover såå dårlig om natten nå jeg dere! :( oppblåst i magen og mye luft som ikke vil ut.. hehe(sorry),og masse drømmer. Inatt lå jeg våken i bortimot to timer og vred på meg.

Dessuten stikker/hugger det skikkelig i magen nå når jeg snur meg eller reiser meg brått. Sånn har det ikke vært før;)

 

Hvordan er det med dere, formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, dere som er inni denne finregningern..er det slik at når jeg nå idag er 4+6, så er jeg inne i min 5. svangerkapsuke? .. eller blir jeg det fØrst når jeg bikker 5+0.. på onsdag?!?

 

Ut ifra det jeg leste noen andre skrive her inne, så kommer du inn i din 6 svangerskapsuke imorgen, når du er 5+0, fordi da begynner uke 6. Så da håper jeg at jeg har forstått det riktig :)

 

Jeg lå også å vrei meg hele natt nesten, synes formen er dårligst om natta. Dagene er greie enn så lenge :P Er spent på hvordan formen blir videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, dere som er inni denne finregningern..er det slik at når jeg nå idag er 4+6, så er jeg inne i min 5. svangerkapsuke? .. eller blir jeg det fØrst når jeg bikker 5+0.. på onsdag?!?

 

Ut ifra det jeg leste noen andre skrive her inne, så kommer du inn i din 6 svangerskapsuke imorgen, når du er 5+0, fordi da begynner uke 6. Så da håper jeg at jeg har forstått det riktig :)

 

Jeg lå også å vrei meg hele natt nesten, synes formen er dårligst om natta. Dagene er greie enn så lenge :P Er spent på hvordan formen blir videre! :)

Hmm.. ok. Takk for svar:) vi er vel eksakt like langt, på dagen, vi Makuahines?:) men regner vi ikke imorgen da som 4+7.. men sier heller 5+0?( det blir vel kanskje det samme når jeg tenker jeg om;) ) vi hadde jo ikm en tirsdag.. så det er vel da vi bikker ny uke da.

Puhh.. altså finregnet slik på det i de to forrige svangerskapene jeg. Merker jeg er mye mer på detaljer denne gangen:D

 

Huff. Du også sover dårlig om natta ja?!:( Formen min er også grei på dagen, bortsett fra utover dagen liksom Økende oppblåst i magen. tror kanskje jeg får litt smerter pga det;) kjedelig. Er jo hele tiden engstelig for at det er andre ting, forveksler det liksom med mensmurringer og er redd jeg skl miste osv. Huff, ikke alltid kanskje sunt å være opptatta av detaljer eller så mye inne på BIM(leser om så utrolig mye rart, SA og MA osv, osv). Kommer nok ikke til å slappe av fØr jeg har sett det lille hjertet banke her altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel imorgen det blir 5+0 ja, 5 høres litt bedre ut enn 4! ;) Vi er eksakt like langt vi ja, så blir spennende å se hvordan det blir, om vi føder samme dag også (fordi vi satser jo på at dette SKAL gå bra!! :) ).

 

Mye av det samme her, bra form på morgenen og dagen, og utover ettermiddagen/kveld blir den dårligere. Og kjenner mest i magen når jeg legger meg, Strekker og murrer, vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det. Men, får håpe det er bra tegn at vi kjenner noe.. ;) Jeg prøver å ikke lese så mye om SA, MA osv, og prøver å tenke at det er jo faktisk 85% sjanse for at det skal gå bra (tror jeg det er), så vi har jo oddsen på vår side!! :)

 

Kommer til å bli veldig herlig den dagen man ser hjertet banke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her som med dere, dårlig søvn i natt. Ubehagelig å ligge på siden og magen i natt. Men nå er jeg helt fin igjen :)

Håper ikke det er slik det skal være fremover, liker ikke sove på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...