Gå til innhold

~***IKM uke 37***~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var synd, wilma+baby:-( Ønsker deg lykke til i neste pp:-))

Så spennende salvador! Sikkert lurt å ta en digital ja:-)

Ingen mens her enda. Tok en doc morris test nå i kveld, men den var negativ... Bare å vente enda lenger da, men prØver å innstille meg på at jeg ikke er gravid for å ikke bli for skuffa....

Sorry- mange oppdateringer fra meg om dagen.. Det er så godt å få ut tanker, frustrasjoner og gleder her, da jeg ikke ønsker å snakke om denne prøvingen med så mange. ønsker heller ikke å "plage" kjæresten min med masse pjatt i hytt og gevær. Han er veldig rolig, og opptatt av at vi ikke må stresse så mye at det gjør det vanskelig å bli gravid.

Kikket nettopp på testen igjen, og der ser jeg en svaak svaak strek.

Da blir det en ny test på torsdag, hvis ingen tr:-)

Hurra mammadrøm!! :) Håper for deg!!

Jeg er glad det ikke bare er jeg som poster masse innlegg her, :P Har det samme "problemet" som deg, vil ikke mase for mye på min kjære, og synes det er så godt å ha dere her inne å snakke med i stedenfor. :) en måte å få utløp for frustrasjon og tanker om stort og smått. :)

Annonse

Så trist Wilma+baby...

Dessverre ser det ikke ut til å gå veien her heller. Etter de svake testene fredag og lørdag, tok jeg en søndag kveld, om det i det hele tatt var noe, så var det en skyggestrek å regne. Har ikke testet etter det, men i ettermiddag har det begynt å komme rosa utflod. Så da ser det ut til å bli reprise fra desember. Blitt noen tårer her i dag, men heldigvis skal jeg til utredning neste uke. Hadde håpet vi skulle klare det på egenhånd.

:´( Det var leit å høre Rosin i bolla?. Håper det bare er en uskyldig liten småblødning fra slimhinnen i skjeden!! Lykke til videre med utredning og videre prøving!

Takk Salvador. Håper selvfølgelig det er uskyldig, men med tanke på tidligere graviditet + de svake testene så tror jeg det ikke lover bra. Skal uansett ta en test i morgen og se om den er blank eller har blitt sterkere. Sist tok jeg ikke flere tester, men HCG-prøvene steg til tross for brun utflod.

Håper det blir positiv test på deg!

:´( Det var leit å høre Rosin i bolla?. Håper det bare er en uskyldig liten småblødning fra slimhinnen i skjeden!! Lykke til videre med utredning og videre prøving!
Takk Salvador. Håper selvfølgelig det er uskyldig, men med tanke på tidligere graviditet + de svake testene så tror jeg det ikke lover bra. Skal uansett ta en test i morgen og se om den er blank eller har blitt sterkere. Sist tok jeg ikke flere tester, men HCG-prøvene steg til tross for brun utflod. Håper det blir positiv test på deg!

Tusen takk :)

Annonse

Negativ i dag og. Avventer til helgen. Ny test hvis mensen ikke er kommet.

Jeg har null overskudd og blir småkvalm og hormonell når jeg går tur/anstrenger meg. Kan jo være hva som helst, men minimini blødningen jeg hadde for to uker siden burde jo også være et tegn.

FRUSTRERT!!!!

Svak, svak test i dag også, i dag blir det innkjøp av cb digital med ukeind. :)

Så spennende! Krysser fingrene for at cb digital viser svaret du ønsker:)

Her har jeg hatt konstante mensmurringer i natt, g-testen var negativ da jeg sto opp, og en halvtime senere kom blodet.

Det var trist å høre Rosin i Bolla? ;( Føler med deg.

ønsker deg lykke til videre!

Spennende da Salvador! :) Står sikkert Gravid på CB tenker jeg :)

Skjønner du er frustrert Lykketroll13, håper mensen holder seg unna og du får positiv test snart!

Svak, svak test i dag også, i dag blir det innkjøp av cb digital med ukeind. :)
Så spennende! Krysser fingrene for at cb digital viser svaret du ønsker:) Her har jeg hatt konstante mensmurringer i natt, g-testen var negativ da jeg sto opp, og en halvtime senere kom blodet.

:( Det var utrolig trist!!! Håper utredningen gir bra svar på hvorfor det ikke fungerer for dere!

F i hel#%¤¤#%&/, var nettopp på toalettet og oppdaget bittebittelitt blod på papiret.................................................................. Nei og atter nei!!!

Neeeei!! Vi får satse på at det ikke blir mer enn den lille blødningen! :s

F i hel#%¤¤#%&/, var nettopp på toalettet og oppdaget bittebittelitt blod på papiret.................................................................. Nei og atter nei!!!

Så kjipt mammadrøm :( Håper det bare er en bitteliten blødning.

Huff det var ikke mange positive nyhetene her nå...

Lykke til i neste pp Petra-prøvedokke!

Her er hormonene virkelig i ubalanse hoss meg, griner for ingenting og blir fort sint, håper både blødning og hormonene roer seg snarest. Jeg vil prøve på nytt Nå! ;)

Takk for omtanken, dere:-) Flott gjeng her på forumet altså- godt å ha dere!

Fortsatt bare litt spotting, men mensen er nok i anmarsj.

Forstår deg så godt wilma+baby, det kan virkelig være en prøvelse å være prøver... Det blir en liten påkjennig hver gang den dumme tanta kommer.

Selv har vi "bare" vært prøvere i 5 mnd, men begynner å kjenne på at det må skje noe nå snart. Kommer til å prøve iherdig frem til jul, og har det ikke skjedd noe innen nyåret, blir det time hos legen. Kommer til å overdrive litt og si vi har prøvd i ett år. Det har bla med alder å gjøre(35 år).

Litt lei og trist i dag selv, føler at ALLE andre bare ser på mannen sin og vips så er de gravide...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...