Gå til innhold

Noen flere "nye" her inne som vil skravle, vi har jo ganske mange uker igjen ;)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynner å få litt panikk nå. Og det der klyxet...det funka særs dårlig. å holde 240 ml med væske inne oppi der...i 5 min. Det var komplett umulig for meg. Klarer jo ikke å holde meg når jeg må på do så hvordan skal jeg klare det med de elendige musklene jeg har der nede?? Men får bare beklage meg til sykehuset i morra, jeg har prøvd. Tror kanskje det blir lite søvn i natt, men må jo bare prøve...trenger alle krefter jeg kan til tiden fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sove, men skjønner godt at det kan bli vanskelig!

 

Regner med du er superspent på og endelig få hilst på dine bebiser :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en tur i skogen i sta. Kjempesliten nå og har harr masse kynnere etter jeg kom hjem. Mulig jeg tok litt hardt i?

 

Ser flere er kvalme igjen.. Jeg har kjent det de siste ukene, men har liksom håpet at det vas psykisk/innbilning..

Mulig jeg tok feil der :P

 

Prater ikke så mye direkte til frøkna, men vi prater masse om henne. Hehe :) magekos får hun masse av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent. Men jeg kjenner jeg er trøtt nå så da skal jeg nok klare å få meg en god natts søvn. I morgen på denne tiden har jeg to skjønne små i armene mine. Lykke til videre alle dere andre. Kommer med oppdatering når formen tilsier det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag all by myself! :)

 

Du har nok ikke innbilt deg ting Grynet, noen av oss blir kvalme igjen ;) Deilig med en dag i skogen da! :)

 

Ha en flott start på uken alle sammen! :)

Vi har litt feriemodus igjen vi, er to planleggingsdager denne uken, så mini har langhelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ligger jeg og nyter synet av to små perfekte barn. En flott gutt på 3210 gram og 49 cm og ei nydelig jente på 3350 gram og 51 cm. Alt har gått veldig fint. En dag uten altfor mye kontakt pga laber form på meg med svimmelhet, oppkast og kvalme, men ivrige til å suge selv om vi kom litt sent i gang. Håper på å få til amming, men er utrolig rolig på det faktisk. I morgen blir det forhåpentligvis mer kos og vi blir bedre kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg blir med på praten deres jeg også :)

Jeg er 31+4 uker på vei. Jeg har vært innom her og fulgt litt med dere den siste tiden, men bare ikke fått somlet meg til å skrive noe.

 

Det skjer endel spennende nå om dagen har jeg skjønt, med fødsel og keisersnitt å greier. Gratulerer til de nybakte mødrene! :)

 

Jeg venter mitt tredje barn, antagelig ei jente, den 14. Oktober. Dette har uten tvil vært mitt tyngste svangerskap, og gleder meg voldsomt til å bli ferdig! Det er bekkenløsning og kynnere av en annen verden...

 

Når det er sagt, så koser jeg meg da også, småsnakker med lillepia, synger for og stryker på henne. Jeg har en gutt på to, og vi snakker også mye om lillesøster, og han blir gjerne med og synger for henne Hehehe ;)

 

Jeg tenker redebygging stort sett dagen lang, og kan ikke få ting unna fort nok, problemet er bare at det meste får jeg ikke gjort selv , pga plagene med bekkenet og at jeg får til dels veldig kraftige og vonde kynnere for ingenting. Så jeg prøver så godt jeg kan å smøre meg med tålmodighet til jeg får hjelp med alt jeg skal ha gjort. Og jeg er da faktisk så heldig at både barna våre og samboeren min gjør alt de kan for å hjelpe, selv om det kanskje ikke alltid går like raskt som jeg kunne tenke meg ;):)

 

Driver å hekler et vognteppe, og har så smått tenkt på sykehusbag og vasking av babyklær. Har mye babytøy fra før, men tenker jeg skal reise å kjøpe endel nytt nå i løpet av uka, gleder meg masse til det! :)

 

Sliter litt med nattesøvna, føler at jeg skal kveles hver gang jeg legger meg, men får vel prøve til litt igjen nå... Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger jeg og nyter synet av to små perfekte barn. En flott gutt på 3210 gram og 49 cm og ei nydelig jente på 3350 gram og 51 cm. Alt har gått veldig fint. En dag uten altfor mye kontakt pga laber form på meg med svimmelhet, oppkast og kvalme, men ivrige til å suge selv om vi kom litt sent i gang. Håper på å få til amming, men er utrolig rolig på det faktisk. I morgen blir det forhåpentligvis mer kos og vi blir bedre kjent.

 

Gratulerer så mye! Kos dere masse, og lykke til med både amming og "binding" (bli kjent)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer All by myself! Så herlig med de små! :)

 

Velkommen mgel :) bare å skravle i vei! :)

 

Jeg er oppe med mini nå, hun tok en av sine "nå er det morran" allerede før kl 7... ikke vært mulig å snu døgnet til feriemodus her gitt :/ Var inne og vekte meg en gang i natt også, og selvfølgelig ble jeg liggende våken etterpå... ikke noen god natt for mor gitt :( trøøøøøøøt!

 

Sol utenfor det ene vinduet og kjempe mørke skyer i det andre, så ser ut til å bli en trasig dag sånn værmessig... men det er vi jo vant med i år...

Har nok å finne på inne i dag uansett... må ta en skikkelig shinings av huset også... hvis jeg orker...

jaja, håper det blir bedre utover dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag, jenter:)

 

Gratulerer til all by myself!:)

 

Her er det ganske så overskya, men grei temperatur inne:)

Har ei i magen som prøver å bryte seg ut?;) Skjønner godt den alien-følelsen;)

Halsbrann fra milde helv...;) Sprekker under bena, (aldri opplevd å få det før..) som gjør det litt.. smertefullt å komme seg rundt:(

 

Håper du får slappet av litt lille blomst:)

 

ønsker dere en flott dag:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, alien følelse her også innimellom!

 

slappe av har jeg ikke prøvd så veldig ;) begynner å få kontroll på huset nå, deilig å kjenne lukten av gulv-vask istedenfor mat fra i går! :D

 

Spist lunsj ute i sola og planer om å være mer ute etterpå :) bare sååå deilig å få litt kontroll inne også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært fint vær her i dag. Men har ikke orket å være ute.

Var å handlet nyfødt tøy i dag, og en kan si det ble en smertefull affære, så har sittet å festet tråder i oldemorsrutene til vognteppet etter jeg kom hjem. Godt plassert i saccosekken min med vinduet på vidt gap. Så har nå fått frisk luft i det minste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer all by my self! :) håper du blir bedre straks :)

er hjemme fra jobb, 2.dag idag. jeg har time hos lege imorgen, har vært generelt uvel og mye hodepine siste halve uken, så får høre hva dr sier :) har kundeservice jobb så passer dårlig når en skal yte 100% hele dagen! ...jeg som har vært så fin hele tiden :(:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro med shopping da mgel! :)

 

Så dumt at formen blir dårligere AquaGrownup!

Merker selv at formen er dårligere... Er i uke 32-33 nå, så er vel ikke rart at formen blir dårligere... merker magen er mer i veien (spesielt vanskelig å plukke opp ting!) og formen generelt begynner å dale litt... har hatt det ganske så bra en stund nå, så dette er litt kjedelig ;)

 

Jaja, får smile pent og slite sofaen så lenge, ruger på verdens beste premie, så det er jo verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig å lese hva dere bedriver.. selv er jeg innlagt meg kynnere fra en annen verden. kom i maange timer me såvidt 1 min mellomrom og var helt oppi 80 på den ctg målerskalaen..sjekket livmorhalsen med 6 timers mellomrom men ingen endring.. fikk adalat å etter 12 timer i smertehel så er det litt bedring. de ville ikke sette meg på drypp siden det ikke hadde skjedd noe med livmorhalsen. tror jeg blir gal av dette:(

 

å selvfølgelig er været utfor vinduet bra for en gang skyld.. håper snuppa holder seg inne noen uker til i alle fall... er jo bare 28+3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, lilleluli. Høres ikke godt ut:(

Krysser fingrene for at frøkna venter med å komme ut!!

Men bra at du blir tatt vare på, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, vet hvor vonde kynnere kan være! kan vel prise meg lykkelig at de ikke har vart så lenge da ;)

Krysser fingrene for deg lilleluli! Håper mini holder seg inne i mange flere uker! bra det ikke skjedde noe med livmorhalsen!

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har roet seg en del i natt. skal behandles med adalat hver dag så får håpe det hjelper..

gu legen som har jobbet i 30 år sa han ikke hadde opplevd noen me så mange ueffektive rier som han kaller det over så langt (fru uke 18 til nå uke 28+3)tid..haha morsomt.. nei..

dere som sliter med kynnere blir deres flere og kraftigere jo lengre u i svangerskapet dere kommer??

 

her er det ellers sol og sommer slevølgelig.:P kunne tenkt meg til regn å kulde siden jeg må ligge inne..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleluli: Ønsker deg god bedring og håper det roer seg for deg! Det hØrtes frytelig slitsomt ut og ikke minst vondt :(

 

Strålende sol i Ullensaker idag, så her blir det gåtur etterhvert og så skal jeg pakke ferdig baggen til sykehuset for nå er jeg skikkelig klar til å fØde! Så får vi se om bebisen vil ut snart da :) Masse mensmurringer og ryggvondt, men det sikkert over...Men lov å håpe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt kynnere lenge nå. fra uke 17, er i uke 33 nå.

Mine har egentlig ikke blitt sååå mye kraftigere, men kjenner det strammer mer jo større magen blir ;)

 

Huff, kjedelig at det er sol for deg i dag også! jeg er glad for sola, blir strandtur på oss om det fortsetter ;)

Men merker at høstlufta er kommet! vært en del ute de siste dagene og våknet med vondt i hals og bryst i dag... så får passe på å ha litt klær på selv om vi er i sola!

Tenk at det er midten av august alt!

 

Så spennende sabrinalill! håper det blir noe snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Må nok smøre tålmodigheta litt til men men...

 

Høstlufta kan være skikkelig skummel :( Vanskelig å kle seg, for det er jo hett i sola :)

 

Ha en fin dag alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL i dag, og blir som vanlig spent på om alt er i orden :) Hun danser no som en ballerina dagen lang, ihvertfall, men det er spennende dette med veksten osv...

 

Ha en strålende dag damer!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på kontroll idag var det protein i urin og litt forhøyet blodtrykk..som fryktet. ny kontroll imorgen så håper proteinen er borte og at blodtrykket er bedre!! sykemeldt en uke, det føles godt for da vet jeg at jeg kan slappe av.

det er strålende vær her idag, varmt å godt, litt for varmt innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...