Gå til innhold

ikm uke 27 :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Og Wilma - gult slim høres meget interessant ut! :D Satser på at spira sitter for oss alle nå ;)

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ikke bare murringer nå. Det er vondt i lysken også! Hva er DET da?!? Er DET et symptom også tro? Huff.. jeg håper ikke på tull med mens, el og sånt igjen:(

.. men liker å høre at mensmurringer kan være et tegn på svangerskap også:))

 

åh.. Wilma.. høres jo spennende ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,men nå leste eg at det skal vere ein strek under C og ein under T. Tidlegare i dag la eg jo ut bilde av testane mine. kan ikkje nokon andre sjå på dei også? d hadde eg sett pris på altså!:-) god helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, svakt brunlig utflod 10 dpo... Er redd tanta kommer i løpet av natta. Kjennes sånn ut på kropp og humør. Nuvel, i så fall er det jo bare å prøve igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle sammen ;-)

Uken vår nærmer seg... Spennende å lese om evtuelle festeblødninger og andre symptomer. Nå er det vår tur dere.

Jeg har fått noen heftige kvalmebølger de to siste dagene. Og hodepine og en merkelig magefølelse. Skal legges til at jeg pleier å få litt fantomsymptomer... Men i går brakk jeg meg i vasken helt uten forvarsel, så da fikk jeg litt håp. Vet det såfall er tidlig med kvalme, og jeg vet ikke hvilken dpo jeg er engang, for alt jeg vet har ikke el vært denne mnd. MEN, fikk verdens svakeste strek opp på billigstrimmel nå... Må si håpet økte, selv om den nesten ikke synes. ;-) ;-) vi får se i morgen, blir nok et heftig testemaraton på meg fremover.

 

Ps- den som skrev om lyskesmerter. Venninna mi fikk det før positiv test og hunchar snart termin;-) godt tegn, tenker jeg. Lykke til

hurra!! eg lurer også på om eg har fantomsymptom! var skikkelig kvalm i går,men ikkje i dag. Blendakvit test i dag,men den i går var jo ikkje d...men om den var pos,veit eg heller ikkje. Rar mage i dag òg , men håpet dalte litt i dag då. eg er nok alt for utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har vært borti å fått innkalling til gyn uten å vite hvorfor?

Jeg har fått det nå å jeg vet ikke hvorfor!

Har vært til gyn pga utredning å da sa legen at alt så bra ut også har jeg tatt blodprøver i ettertid, men har ikke fått svar på disse selv om det er lenge siden. Skal til spesialist til uken pga en cyste som klusser til prolaktin, noe de fant ut for lenge siden å viste om da jeg var hos gyn første gangen.

Kan det være at de har funnet noe mer på blodprøvene som jeg ikke har fått svar på? Så mange spm å da er det jo typisk at det er helg sånn at gyn er stengt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at dette er merkelig det som skjer her nå;) igår og inatt hadde jeg ikke noe som lignet el eller mens-smerter, men smerter helt nederst i magen, rett ovenfor venusberget(er det det trekanten der nede heter trp?!? hehe). Ja, der ivertfall. Ikke tak heller, men bare vondt.. heller noe som kan minne om stikking. Også lyskesmertene da. Men de avtok mer og mer igår og så mer denne stikkingen. Jeg har lest litt nå at noen kan kjenne at egget "graver seg ned" når det fester seg, og jeg kan ikke si at jeg husker jeg kjente det de to første svangerskapene. Men så var jeg ikke var over alle symptomer heller da den gangen, og lette eller kjente ikke etter symptomer overhodet slik som jeg gjør nå.

 

Men dette inbiller jeg meg at faktisk kanskje kan være dette.

Jeg håper jo det da selvsagt, og blir veldig overrasket.. og selvsagt kjempedeppa dersom jeg ikke er det. For dette er ting jeg kjenner med kroppen som jeg aldri har kjent før ivertfall;)

 

Jeg kommer til å teste på tirsdag jeg.. da er første gang jeg har tilgang til å få kjøpt en test. Eller ja.. tester onsdag morgen da faktisk.. siden det bør testes på morgenen. Da er jeg 12 dpo.

Idag er jeg 8 dpo, og jeg har også sett etter festeblødning, men det har jeg ikke noe av. Så klart, kan absolutt hende jeg inbiller meg saker og ting også her! ;)

 

Det er så spennende med deg lille.krøll !! Tenk om det faktisk er en spire i magen din !:))

 

Ja, jeg sier det samme.. hva med deg Cayenne??! Har du testet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... også er jeg til tider veeeldig svimmel. Huff. det liker jeg ikke. Litt sånn at alt gynger:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde sånne merkelige smerter sist helg! spurte jordmor siri og fekk til svar at det kunne vere festesmerter. så då krysser me fingrane for det er det som skjer hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille krøll - jeg hadde Kjøpt en annen type test - har fått falsk positiv med cb+ før. Ønsker og Bumblebee: Spennende! :D Her går det i litt 'stikking' innimellom. Aner ikke hva det betyr :o Nå er det brownies her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da tester vi på samme dag Ønsker3gull! :) Onsdags morgen er målet, så får vi se om vi treffer blink da! ;)

 

Her er jeg 10 dpo i dag, fortsatt gul/hvit utflod ved dobesØk, ellers ingen symptomer.

 

Ja det skjer sannelig mye rare ting med kroppen når man prØver å lage barn :D hehe! SkjØnner ingenting av den evt festeblØdninga hvis jeg ikke er gravid nå...hmmm, tenker på det hver dag.

 

Kos dere i helga og lykke til videre med testinga jenter!!!

Venter i spenning på oppdatering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På´n igjen med mensmurringer og stikking ikveld igjen her nå ja;)

hmm.. det virker som det skal komme hver kveld nå da. Ikke dagtid så mye, men nå kjenner jeg det ordentlig. I korsryggen også nå!:(

hvis dette blir bare sterkere så tipper jeg det bare er tanta som kommer særdeles tidlig denne gangen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går med noe av det samme som deg. Begynte i kveld med stikkinger som jeg egentlig synes gjør mest vondt, rett over skambenet, eller rett bak det mot venstre siden. Har også vonde tak i i korsryggen mot samme siden. Så får man bare vente og se hva det kan være. Har IKM på onsdagen. Men må ærli innrømme at jeg ikke liker disse smertene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag 13 dpo og den var negativ. Ikke uventet, men likevel er det jo en liten skuffelse. Da er det bare å vente på at det blir en ny pp og satse alt på den! Lykke til alle dere som snart skal i gang med testing! Håper på at det blir mange streker i denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

 

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

* elbjo

* Aurum

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Klar for nr2

* Cayenne

* Wilma+baby

*Makuahines

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*Nikamo

*Mathja

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

*browneyes

*ønsker3gull

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

*Lille.krøll

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

 

Inn i ny PP:

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

 

 

Negativ test i morges og nå er mensen på vei et par dager før forventet. Egentlig like greit at den kommer med en gang så det blir ny pp. Kunne spart meg for den testen da... Men men.

 

LYKKE TIL DERE ANDRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda :( Satser på at sommeren gjør susen for deg, da! :)

 

Takk for det :-) Kan ikke klage over at det ikke klaffer i 1 pp så jeg holder motet oppe ;-) Lykke til til deg også - nå er det vel snart din tur - etter hva jeg forstår har du noen pper bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i ny pp 2010mammaen og - mailykkeliten! Kanskje det klaffer i slutten av juli? :)

 

Jeg kommer vel etter tenker jeg, har ingen god følelse på at det klaffer denne gangen. Er jo første pp, hatt 2 eggløsninger(iallefall kroppen som prøver å slippe egg)de siste ukene, ingen mens siden før forrige graviditet og ammer på dagtid ennå, så jeg må bare vente å se hva kroppen holder på med. Tenker amminga hindrer egget i å slippe...ganske naturlig :) Utålmodig som fy jeg,hehe ;)

 

Fortsatt litt utflod, men ikke mye lenger. + ekstremt milde murringer. Thats it!

 

Blir spennende med oppdateringer fra deg Lille.krøll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:) ingen stikking idag, men det strammet nederst i magen isted. Ikke noe kvalme, ingenting annet heller, men.

Jeg har mye luft i magen idag, oppblåst. Men ellers ikke noe annet. Luft kan jo bety hva som helst i grunn;)

 

Det var leit at tanta kom på besøk 2010:( bedre lykke neste måned! :)

 

Jeg har såå lyst til å teste, men har ingenting i huset. 9 dpo idag, så den hadde vært negativ uansett så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for oppmuntrende meldinger Wilma+baby og Ønsker3gull! Det varmer!

 

Håper dere er mer heldige enn meg begge to! Kommer til å fØlge med på uke 27-tråden den kommende uken selv om jeg selv er ute av dansen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lukke til 2010!

eg gruer meg nesten til å teste denne veka,er jo sååå nervøs for negativ test. fornuften seier jo at det bare er å prøve att,men hjerta vil at d skal klaffe...NÅ! koss går det med resten her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idagtidleg som var negativ, fornufta seier at ein negativ test 2 dagar før ikm betyr ny PP

 

Og det kjennest ganske deprimerande å gå inn i PP 9!

 

Ikkje den beste dagen idag for å seie det slik :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotter i dag og negativ test... Så aner at dette ikke går veien :) Men tester igjen om et par dager om ikke tr er ordentlig på plass. Følger spent med på dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer murringer igjen her nå, er redd tanta kommer som vanlig om et par dager. Men har fortsatt et lite håp, da. Har ingen tester i hus, men kjenner jeg meg selv rett blir det en tur på apoteket i lunsjen i morgen. Er den negativ 13 dpo er vel løpet mest sannsynlig kjørt? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...