Gå til innhold

ikm uke 27 :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Her skjønner jeg ingenting...

Forrige mnd hadde jeg 27 dagers syklus. Greit nok - jeg forventet derfor at det kunne være skulle vente mens onsdag i stedet for torsdag denne uka. Men i dag så var det litt sånn brunt/blodblandet slim...?

Bruker aldri å begynne mensen sånn heller - når den kommer så kommer den liksom! Ikke noe nøling :P Også minst en dag for tidlig også?

 

æsj, jeg hadde jo sååå trua denne mnd jeg. Har ikke lyst til å gi opp helt enda heller, ikke før det evt kommer for fullt her i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig! her er eg stadig like forvirra. testa i dag,svaaak pos,men sto at svaret skulle lesast av før d var gått 30min,usikker på om det var gått lengre... får ta ny i morgon,men har liksom ikkje heilt trua... Er jo så mange her som får TR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for nr2: ja det er det jeg lurer på jeg også -:(

Og nå begynner det å bli altfor mange mnd med rot og tull og manglende eggløsninger...begynner vel å bli for gammel, snart 35 år -:(

 

Du er ikke alene, jeg er selv 35 og førstegangs prøvende:) håper jo at det vil komme noen spirer til meg og før jeg blir for gammel...har hatt mye rot selv med el og ikke el, men lever i håpet enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bør kansje flytte over til ikm uke 28 siden el min var forskjøvet denne gangen..så jeg har vel da ikm mandag 9 eller tirsdag 10 juli ass! trallalla å tanta skal ikke komme bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå er det mye tanter på besøk og mange som blir forvirret av syklusene sine! :( er det ikke irriterende at ikke bare man kan ha 30 dager syklus, mens og eggløsning på dagen hver 14.dag, sikret eggløsning osv, osv? Da hadde alt vært så mye bedre!!;)

 

Rart, men jeg går liksom og vener på tanta jeg nå da. Tror liksom det kommer noe i trusa hele tiden. På do stadig vekk og skjekker;)

Men den kommer nok på fredag som forventet. Jeg tester lørdag morgen dersom den ikke har kommet natt til lørdag. Hehe.. lenger klarer jeg ikke å vente med å teste!:D

 

Men du da Cayenne.. har jo ikm imorgen. Har du noen tegn, murringer eller slikt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta - ganske så presis. Kan iallfall konstatere at syklusen er på 29-32 dager og at lutealfasen er på nøyaktig 14 dager ;) Ja ja, det er bare å bite tenna sammen og håpe på et mirakel :o Satser på at tantekvoten nå er oppbrukt og vel så det, og at alle gjenværende får positiv test! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! kan nokon oppdatere lista?eg skriv frå mob, nemleg. Og eg er GRAVID! Satsar på spira sitt på plass framover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ test på meg... ikke helt sikker på når tr kommer, men fortsatt noen dager å vente. Høy temperatur i de siste nettene. Tissing oc brystene har blitt større. Alt dette skjer til vanli også, så blir spdnnende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere browneyes:)

Cayenne: kjedeligt at tanta kom men får ha lykke te me ny pp håpe det skjer snart:) jeg venter i spenning enda blir test om 10-12 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu... browneyes! Gratulerer! :))

 

 

Mandag 2/7:

 

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

* Aurum

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Cayenne

* Wilma+baby

 

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*Nikamo

*Mathja

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

*browneyes

*ønsker3gull

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

*Lille.krøll

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

browneyes

 

Inn i ny PP:

*2010 mammaen og mailykkeliten

*Klar for nr2

*Makuahines

*elibjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Browneyes! :D :D

 

Hvis noen skriver fra pc og oppdaterer lista må de gjerne føre meg opp under ny pp.

 

Ja Aurum - april må være en deilig måned å få barn i - jeg velger meg april! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjipt Cayenne og Aurum! :(

åh..sukk.. jeg håper jeg får positiv test om noen dager!

Jeg har jo allerede funnet ut hvordan babyrommet skal bli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Browneyes! :D :D Hvis noen skriver fra pc og oppdaterer lista må de gjerne føre meg opp under ny pp. Ja Aurum - april må være en deilig måned å få barn i - jeg velger meg april! ;)

 

Ja vi satsar på April Cayenne :)

Fin måned, og så har vi våren og sommaren til å trille og nyte permisjonen :)

 

Sitter å lurer på kva remedier eg skal prøve for å øke sjansen? ;p Grapefrukt juice og hostesaft kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

 

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

* Aurum

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Wilma+baby

 

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*Nikamo

*Mathja

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

*browneyes

*ønsker3gull

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

*Lille.krøll

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

browneyes

 

Inn i ny PP:

*2010 mammaen og mailykkeliten

*Klar for nr2

*Makuahines

*elibjo

*Cayenne

 

Tusen takk alle!

Må jo bare spørre, kor sannynleg er det eigentleg at ein får falsk positiv test? Det er jo strengt tatt enda to dagar til min IKM... Synest det er vanskeleg å fatte at eg fekk positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis browneyes! Det er nok ganske trygt! Jeg fikk positiv test 3-4 dager før ikm med gutten min og det gikk veldig fint!

 

Cayenne og Aurum: så kjipt! Unnet dere noe bedre, men da slår vi gjerne følge neste ikm også! Hyggelig det :-)

 

Synd det ble så mange tanter her ja, men flere muligheter igjen utpover uken! Lykke til dere som fremdeles venter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om mange av dere har flyttet ut av gruppen enda men må bare spørre om noe, hadde jo el på mandag og vi har kost oss hver dag for å være sikker. nå er jeg litt vond nederst i magen, stikker litt av og te, kjenner og strømninger ned i ene foten, som om mensen kanskje kommer. Noen som vet om dette er tegn på noe? blir bare forveten...:-) kan ikke tro at mensen kommer allerede.... kjennes litt hard ut i magen...og så har jeg lyst på alt av mat.. Vet det er tidlig å si kanskje men litt samme symptomer som om mensen er på vei men lurer og om det er andre ting på gang her... hvis noen har noen lure ideer så kjekt me svar :-)) håper jo på det beste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN vere festesmerter...Jordmor Siri sa at egget kan feste seg mellom 2-10 dagar etter befruktning. Eg hadde EL ein fredag, og smerter i magen søndag, trur kanskje at dette var då egget festa seg. Men eg har enda ikkje hatt IKM, så eg veit jo verken om denne graviditeten er reell eller om det held i 9 mnd....

 

Lukke til i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra-prøvedokke- jeg også har hatt stikking nederst i magen i flere dager. Husker at det ikke var mange dagene etter el som det begynte. Jeg tenkte også på festesmerter, men vet jo ikke enda. Men nå har det gitt seg, ja.. husker ikke hvilken dag det ga seg, men tror kanskje det var søndag. Da var jeg 9 dpo.. tror det blir riktig;)testet morgenen etter.. 10 dpo, den var negativ. Det blir noen spennende dager nå de to neste dagene og lørdag morgen for å se om tanta kommer eller om jeg faktisk tester positivt på lørdag:)

Jeg har glemt å si at jeg hadde en kvalmebølge fredag kveld/natt også. Slet med å sove. Kastet ikke opp, men nære på. Jeg tenkte at det bare var noe jeg hadde spist.( det var det sikkert også;) )

Men jeg har også hatt mensmurringer de dagene jeg har hatt stikkinger i magen. De har nå mer eller mindre gitt seg, men murringene er der litt fortsatt. Det er såpass at jeg flyr på do hele tiden for å sjekke om tanta kommer:(

 

Lykke til Petra-p. Håper det klaffer for oss denne måneden! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN vere festesmerter...Jordmor Siri sa at egget kan feste seg mellom 2-10 dagar etter befruktning. Eg hadde EL ein fredag, og smerter i magen søndag, trur kanskje at dette var då egget festa seg. Men eg har enda ikkje hatt IKM, så eg veit jo verken om denne graviditeten er reell eller om det held i 9 mnd....

 

Lukke til i alle fall! :)

 

Det er nå stor sjangs for deg uansett siden du har testet pos. Hold på den tanken du:) så kan eg håpe det går rette veien eg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer browneyes!

Godt at noen i denne gruppa har fått det til da :D

 

Her kom mensen i dag, etter bittelitt spotting i går :(

Det vil vel si at jeg har en relativt stabil syklus på 27 dager, og at jeg sannsynligvis har bomma på el en stund...

Nå er jeg igang med bidronninggele og skal el-teste fra første blødningsfrie dag!

Men april er en fin mnd å få barn i det også tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra-prøvedokke- jeg også har hatt stikking nederst i magen i flere dager. Husker at det ikke var mange dagene etter el som det begynte. Jeg tenkte også på festesmerter, men vet jo ikke enda. Men nå har det gitt seg, ja.. husker ikke hvilken dag det ga seg, men tror kanskje det var søndag. Da var jeg 9 dpo.. tror det blir riktig;)testet morgenen etter.. 10 dpo, den var negativ. Det blir noen spennende dager nå de to neste dagene og lørdag morgen for å se om tanta kommer eller om jeg faktisk tester positivt på lørdag:)

Jeg har glemt å si at jeg hadde en kvalmebølge fredag kveld/natt også. Slet med å sove. Kastet ikke opp, men nære på. Jeg tenkte at det bare var noe jeg hadde spist.( det var det sikkert også;) )

Men jeg har også hatt mensmurringer de dagene jeg har hatt stikkinger i magen. De har nå mer eller mindre gitt seg, men murringene er der litt fortsatt. Det er såpass at jeg flyr på do hele tiden for å sjekke om tanta kommer:(

 

Lykke til Petra-p. Håper det klaffer for oss denne måneden! :))

 

Ja stemmer er litt sånn murring og hard i magen, kunne tro jeg hadde spist noe tung mat men det har jeg ikke heller. Gleder meg til å teste for å se hva det er...men enda over en uke til . Lykke til du og så får vi håpe det beste for oss:) har ikke hatt andre symptomer enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye browneyes :D

 

Så kjedelig at det er så mange som har fått besøk av tanta! Håper det klaffer neste pp!

 

Jeg har vært mye kvalm i det siste, men det er jeg hver måned. I tillegg så har jeg hatt vondt i puppene som også er vanlig, men på en litt annen måte denne gangen. De er hardere og det kommer sånne sviende stråleinger hvis noen skjønner hva jeg mener.

Ellers så skal jeg til spesialist idag så det blir spennende :)

Også ringte jeg til gyn å fikk vite hvorfor jeg skal på en ny undersøkelse å det er vist fordi de hadde funnet noe mer på blodprøvene og ville undersøke nermere!

Det skulle vist ikke bli så lett å prøve å bli gravid :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...