Gå til innhold

ikm uke 27 :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

noen som kan lage en sånn liste,jeg får d ikke til jammen..jeg skal ha ikm tirsdag 3 juli blir d vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 2/7:

*

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

*

 

Torsdag 5/7:

*

 

Fredag 6/7:

*

 

Lørdag 7/7:

*

 

Søndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

 

 

Sånn! Da skal den nye lista for ikm uke27 være i orden. Krysser fingre og tær for alle:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

*

 

Tirsdag 3/7:

* Spire Ønskes

*Ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

*

 

Torsdag 5/7:

*

 

Fredag 6/7:

*

 

LØrdag 7/7:

*

 

SØndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

 

 

Sånn! Da skal den nye lista for ikm uke27 være i orden. Krysser fingre og tær for alle:))

takk skal du ha :) denne gangen blir d vår tur skal du se.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere søtinger, her kommer jeg også. Skriver noen meg opp på mandagen? :D

 

JAAA - NÅ ER DET VÅÅÅR TUUUUUR! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*

 

Fredag 6/7:

*

 

Lørdag 7/7:

*

 

Søndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. morsomt å tenke på at dersom det klaffer denne mnd vil jeg ha foreløpig termindato på samme dato som jeg hadde med nr en. :P det hadde vært gøy det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan jeg bli med her?? For denne gangen skal det bli TO streker på testen :D

Lykke til jenter ;)

 

PP2 her forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan jeg bli med her?? For denne gangen skal det bli TO streker på testen :D

Lykke til jenter ;)

klart du kan få bli med.fører du deg opp på lista?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*Baby84

 

Fredag 6/7:

*

 

Lørdag 7/7:

*

 

Søndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*baby84

 

Fredag 6/7:

*

 

Lørdag 7/7:

*

 

Søndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

 

Sånn lille.krøll. Da er du på lista:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ast :) Hvis jeg er så heldig å bli gravid denne mnd, kan jeg risikere å føde på nr to sin bursdag - hvis jeg går ti dager over tiden - hehe, håper ikke det! :P

 

Nå er det snart helg - deilig! :D Og på tide å begynne å trene på babymaking ;) Ble litt sliten av aksjelegging hver dag forrige pp, så tror ikke skal gjenta den 'suksessen'...

 

Ha en fin torsdag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frøkna her ble født i slutten av februar istedet for ;) håper på mange måter at neste mann blir født i mars (evt senere dersom det ikke klaffer denne gangen). så slipper de å ha bursdag på samme dag + at vi har mange bursdager i februar allerede i familien. syns barna skal få sin egen dag :)

her var det utrolig nok samboer som ble mest sliten av kos hver dag, og ellers har det vært jeg som har vært vanskelig. :P p-piller er værtfall uaktuelt å begynne på igjen, plutselig har jeg fått lysten tilbake igjen og ikke minst mye bedre humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,gleder meg til neste el ass..vi kjørte på så bare d forrige mnd men,var litt kluss etter ma i mars å noen mnd etterpå så var nok like greit å få tanta denne mnd men,nå neste el er d jammen våres tur jenter så her er d bare å kjøre på for fullt å nyte helga å innhente oss til tantene er over :) lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Cayenne og spire ønskes:)) bra å høre at dere står på :D

Jeg satser på at mannen og jeg har samme energi denne måneden, så skal vi nok få til endel aksjelegging ja:))

 

Mars ja.. hadde vært en fin måned det:) bursdag i familien, og skulle mer enn gjerne ha slått sammen to bursdager. Med fire barn allerede og nesten alle på vinteren så vi må være inne hver gang, så sier jeg ikke nei takk til å slå sammen to bursdager:))

 

åh, skikkelig typisk under mens.. ordentlig godtesjuk! :(

sitter med pepsi og sjokolade her;) ikke så bra, men jeg satser på at det store suget etter søtt er over om et par dager;)

Yeah.. el rundt 19.juni. Juhuuu.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier masse på deg Cajenne og resten her inne . Sniker en titt fra IKM 25, kjenner jo igjen noen fra tidligere..håper mennene leverer førsteklasses råvarer og at gulleggene bare venter! Har selv EL i dag og vi har gått fullstendig crasybananas på aksjefronten, he he he...tror ikke jeg klarer å gjenta den suksessen hver pp nei:) Lykke til damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en skikkelig god følelse denne mnd :D Håper og krysser alt som er :)) Bare TR kan komme seg ut av hus kan nedtelling til EL starte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig - En til please! :D Heier på deg også - måtte all aktiviteten lønne seg og resultere i en til! ;)

 

Sitter på jobben og ser ut på det deilige været og venter på at klokka blir 4, he he. Neida, får vel bite tenna sammen og gjøre litt her nå ja :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som vil føre meg opp, hvis vanlig syklus varer så blir ikm fredag 6.juli selv om jeg personlig trur jeg kommer til å havne i gruppen for uke 28 etter hvert, ustabil kropp jeg har..:-(

noen som vil føre meg opp?

3 periode med pergo kur nå, sluttet på p-piller for snart 1 år siden ( juli i fjor).

Men håper på det beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*baby84

 

Fredag 6/7:

*

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

 

 

Søndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

 

*********************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*baby84

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

 

 

Søndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

 

***********************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at jeg ble lagt inn. Men har et dilemma nå, mensen kom fredag men forsvant igjen dagen etter og har siden ikke sett den. Lurer på hva det kan være. Har testet negativt før helgen. Ble plutselig akutt kvalm nettopp. Kjenner og stikkinger nederst i magen som om mensen er på vei. Bør jeg kanskje ta en ny test? Er på hyttetur så får se når jeg kommer hjem...noen som har noen formeninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være festeblødning - eller mensen... Ta en test, du ;) fortsatt 5, 6 eller 7 dager til el her, men er vel på tide å begynne med seriøs aksjelegging! Måtte arbeidet bære frukter for oss alle denne gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...