Gå til innhold

ikm uke 27 :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

i morra starter jeg opp me urinprøver på cbfm igjen,woop woop..gleder meg til aksjelegging igjen å denne gangen skal spira sitte ass :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at jeg ble lagt inn. Men har et dilemma nå, mensen kom fredag men forsvant igjen dagen etter og har siden ikke sett den. Lurer på hva det kan være. Har testet negativt før helgen. Ble plutselig akutt kvalm nettopp. Kjenner og stikkinger nederst i magen som om mensen er på vei. Bør jeg kanskje ta en ny test? Er på hyttetur så får se når jeg kommer hjem...noen som har noen formeninger?

 

Ojojo...festeblødning? Sånn hadde jeg det med alle mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk testet nå, negatvi og hu tante kom tilbake så var nok bare for å lure meg :-)

 

ikke lett å ikke bli opphengt i dette nei... har hatt litt ustabil syklus jeg og så ikke lett bli klok når det er tid for " kos" . skal passe på å teste når el nærmer seg for å prøve ha litt kontroll...så er det opp til skjebnen å avgjøre om det klaffer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at jeg ble lagt inn. Men har et dilemma nå, mensen kom fredag men forsvant igjen dagen etter og har siden ikke sett den. Lurer på hva det kan være. Har testet negativt før helgen. Ble plutselig akutt kvalm nettopp. Kjenner og stikkinger nederst i magen som om mensen er på vei. Bør jeg kanskje ta en ny test? Er på hyttetur så får se når jeg kommer hjem...noen som har noen formeninger?

 

Ojojo...festeblødning? Sånn hadde jeg det med alle mine.

Ser dårligt ut var nok bare en lureri fra kroppen sin side eller et tegn på at noe er på gang snart? håper jo det på neste periode :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*2010mammaen og mailykkeliten (usikker pga ustabil syklus)

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

 

 

Søndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whooo--hooo.. LET THE GAMES BEGIN:D hoho.

Nå er jeg klar! Lokker med meg min bedre halvdel ikveld og gjør som deg Cayenne og tenker at det er like greit å starte aksjelegging:))

.. bare passe på å ikke bruke opp all energien og moroa slik at man ikke orker mer under el...hahaha... som forøvrig er sånn ca 19.juni for min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Ønsker ;) men viktig å ikke bli utslitt før el ja - har faktisk opplevd at det har skjedd med mannen, hehe :lol: Eller det vil si han ble iallfall syk rett før el en gang, og omtrent på el en annen gang her i høst/ vinter :o

 

Her er el-slimet iallfall på plass - woop woop! :P men pleier å ha det mange dager før el, da. Noen som er i gang med testing? Tenkte å begynne onsdag (dag 12).

 

Ha en fin mandag, sweeties :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt syk mann under el jeg også før Cayenne. Kjedelig, men :( nei, tester ikke. Satser på at jeg kjenner el på smertene i magen. Ja, ok..jeg tester nok den 19.juni dersom jeg ikke kjenner smertene. Men hvis jeg altså kjenner dem, da gidder jeg ikke. Er så dyre de testene:(

 

Hmm.. el-slim er helt ukjent for meg. Jeg har såvidt hatt biiittelitt mer enkelte måneder, men kan fort bare overse det også.

 

Ooops, mannen er klar for aksjelegging, så må gå.. hihi. Tror det er en smule tidlig men.. det øret vil han ikke høre på. Tihi.. jaja, moro lell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke klok på denne kroppen nå forsvant tr igjen, syns det hele er merkelig. Kan det gå dager på øvetid før testene blir evt positive? Skikkelig kvalm for tiden og men usikker hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gå flere dager på overtid før testen er positiv ja.

Noen produserer visst hcg tidlig, og noen sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ny rar opplevelse i dag, testet meg i dagmorges med på g-test og el test, og kun el testf var positiv. så tydeligvis vil kroppen hoppe over tr og ha 2 el i løpet av en måned. andre som har opplevd eller hørt om det? så får vel kjøre på å legge inn akser se om det skjer noe mer. fortsatt veldig kvalm. så et mysterium til en kropp.

Undrer meg om jeg skal begynne på pergotime kur nr 3 i dag eller vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan føre meg opp på torsdag 5/7?! Har bare smugtittet hittil, men tenkte jeg skulle slenge meg med i en testegjeng denne mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petra; jeg har lest av andre her at man visstok kan få positiv el-test flere ganger(les gjerne to ganger). Dette er visst dersom den 1. gangen man får positiv test faktisk IKKE slipper egg( men likevel har positiv test), så prøver kroppen å slippe egg en gang til ved en "senere" anledning. Gjerne med litt tidsrom imellom.

Tror dette kan skje både en og flere ganger og ikke er noe uvanlig.

Så kan godt hende du har el nå og faktisk det er DENNE gangen du slipper egg. Kan være lurt å legge inn aksjer nå da som du sier:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*2010mammaen og mailykkeliten (usikker pga ustabil syklus)

*Nikamo

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

 

 

Søndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*baby84

 

Fredag 6/7:

*

 

Lørdag 7/7:

*

 

Søndag 8/7:

*Tanken pp7

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

 

Sånn lille.krøll. Da er du på lista:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør verre for hver mnd å flytte gruppe. Alle tankene som kommer.. Hvorfor blir det ikke min tur? Er det noe galt med meg osv.. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare på dag 8, men vi har begynt allerede. Vet jo aldri... ;-)

Har absolutt ingen tro på at det skal klaffe, men man må jo bare prøve.

Vil gjerne ha 2013 barn, har heldigvis mange mnd å prøve på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*2010mammaen og mailykkeliten (usikker pga ustabil syklus)

*Nikamo

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

 

 

Søndag 8/7:

*

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

 

 

Jeg hiver meg på denne ikm uken :) noen som har begynt å teste etter el? Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 11 her å venter i spenning på høy å max :) men vi har nå startet uansett :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tr kommet tilbake veldig forsinket... :-( var nok bare kroppen så ikke klarte bestemme seg. men blir spennende å se når tid el nå kommer, får nok bare teste i vei om en uke...... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om jeg har hatt ekstremt tidlig el. Noen som har opplevd dette sånn mot normalt? Testet fra dag 10, og bare fått svakere og svakere strek. Er på dag 17 og skulle hatt el senest i dag! El slimet og lysten har også forsvunnet.. :o Heldigvis la vi innslaget på dag 7 i tilfelle el var før jeg begynte å teste :? Hva tror dere, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: da jeg ble gravid med mitt siste barn humpet vi kun en gang på hele perioden(he he..ikke vår mest romantiske måned nei), og det var ved min første blødningsfrie dag etter mens og inn flyttet spiren! Jeg må da også hatt EL ekstemt tidlig, så ja, det går ann. Håper dere traff blink denne gangen.

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :D Men nå ble plutselig el-testen nesten helt positiv, så da er den vel bare litt sen i stedet. Ugh - håper ikke syklusen har tenkt å stabilisere seg på 35 dager igjen.. :o

Ellers skulle det være 'la inn aksjer', ikke innslaget... :P

 

Så da er det bare en ting å gjøre her i gården :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...