Gå til innhold

ikm uke 27 :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Da melder jeg meg inn her etter utallige PP og 1 MA i Januar 2011, 2 SA februar og Mars 2012, håper det klaffer denne mnd -:)

PP som var ble kort, kun på 24 dager og mest sannsynlig ikke noe eggløsning, så virker som jeg har eggløsning kun annenhver mnd:(

Men Krysser fingrene for at det blir full klaff denne PP -:)

 

 

 

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*2010mammaen og mailykkeliten (usikker pga ustabil syklus)

*Nikamo

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 -:)

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er på dag 13 å begynner å nærme meg el nå kjenner jeg,pleier å ha den på dag 15 i sykluser..kjenner kroppen jobber å tok en billig el i kveld å den var nesten like sterk som kontrol streken så regner me at den er rundt hjørnert nå ass :) hehe..håper virkelig det klaffer for oss denne gangen jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester alle etter el? Jeg prøvde el-tester da vi prøvde på nr 1 men de slo aldri ut. Selv om jeg testet 14 dager, mens blodprøver sa at jeg hadde el... Merkelig.

Er på dag 13 i dag, så på tide å jobbe litt nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her, jeg. Positiv el-test 2. dag på rad nå, så tenker jeg setter ikm tirsdag 3. juli. Kan noen sette meg opp? Var på ikm uke 26, men ser ut til at det blir senere. 2 pp, og også 2pp uten p-pille, så aner ikke hvordan syklus egentlig er... Første syklus varte 30 dager, men fikk ikke positiv el-test. Nå er den positiv på dag 20 og 21. Føler iallfall at noe fungerer! Det er bra:) Lykke til med aksjer og symptomer, da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

*ellbjo

 

Onsdag 4/7:

* ast91

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*2010mammaen og mailykkeliten (usikker pga ustabil syklus)

*Nikamo

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

 

 

Nå er du også på lista ellbjo:) Så bra at det ser ut til at syklusen din nå fungerer! Da er det bare å legge inn aksjer:)

 

Her har vi lagt inn aksjer et par ganger denne uken, selv om EL ikke skal være før imorgen. Blir spennende om et par uker da dere;)

Cayenne: så irriterende med tidlig el da.. som du kanskje til og med har gått glipp av:( Nei, nå leste jeg at du har fått el nå likevel?!? Så bra! Bare å hive innpå aksjer da:)) Det skal jeg gjøre idag og imorgen ivertfall. Hihi :))

Jeg slenger meg med ellbjo og ønsker alle lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg leste innlegget ditt joha99:( nå er det virkelig din tur! Så utrolig leit med så mange triste opplevelser du må ha hatt!

Jeg krysser alt jeg har for deg og at spiren sitter hos deg nå!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :-) En liten skrivefeil, bare, men ikke så viktig :-) Skal være el_i_bjo, med i, ikke to l'er :-)

Håper å få lagt inn aksjer idag, også. Mannen har ødelagt kneet, så tror ikke han gleder seg til oppgaven... Får bare håpe det blir noe av :-/ Ble en runde igår, ihvertfall.

Har ikke «lest meg opp» på gruppa, så er ikke meningen å være uhøflig... :) Skal følge godt med her framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tilbud om ny jobb som jeg ikke kan si nei til. Så det vil si at vi må legge baby planene på is et års tid.. Er glad og litt skuffa på samme tid. Men det var vel skjebnen :) Får kose meg ekstra med prinsessa mi, så lider ingen nød :)

Jeg vil uansett ønske dere andre masse lykke til!! Så håper jeg at dere får en positiv test ganske snart, alle sammen!!

Kommer til å snike litt her inne uansett ;)

Kos og klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

* **Cayenne**

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

*ellbjo

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Klar for nr2

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*2010mammaen og mailykkeliten (usikker pga ustabil syklus)

*Nikamo

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

 

 

 

Andre runde med dobbel pergo. og endelig ser d ut som el kommer. Fikk ikke el på første. Max på cbfm idag. måtte ringe å avbestille sædprøve nr to til mannen. skulle hatt den i morgen.

Nå håper jeg virkelig d klaffer etter to års prøving.

Endret av klar for nr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ny rar opplevelse i dag, testet meg i dagmorges med på g-test og el test, og kun el testf var positiv. så tydeligvis vil kroppen hoppe over tr og ha 2 el i løpet av en måned. andre som har opplevd eller hørt om det? så får vel kjøre på å legge inn akser se om det skjer noe mer. fortsatt veldig kvalm. så et mysterium til en kropp.

Undrer meg om jeg skal begynne på pergotime kur nr 3 i dag eller vente?

 

Ja det lurer jeg også på!! Her tok jeg g-test i går morges, negativ, på ikm dagen. Jaja tenkte jeg, nå kommer vel tr på besøk iløpet av noen dager. Men neida, ingen tr her, men nå nettopp - masssse klart eggløsningsslim(sorry for detaljer)! Så ringte mannen nå og sa at nå var det å hoppe i høyet i kveld igjen! hehehe.

Må jo bare helgardere tenker jeg, blir morro å se om vi har rett i at det ble nok en el denne pp :) Er så spennende!

 

 

Forresten: Kan noen værsåsnill å sette meg opp på ikm 4 juli?

Endret av Wilma+baby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra; jeg har lest av andre her at man visstok kan få positiv el-test flere ganger(les gjerne to ganger). Dette er visst dersom den 1. gangen man får positiv test faktisk IKKE slipper egg( men likevel har positiv test), så prØver kroppen å slippe egg en gang til ved en "senere" anledning. Gjerne med litt tidsrom imellom.

Tror dette kan skje både en og flere ganger og ikke er noe uvanlig.

Så kan godt hende du har el nå og faktisk det er DENNE gangen du slipper egg. Kan være lurt å legge inn aksjer nå da som du sier:)

Lykke til:)

 

Takk for informasjonen! Jeg lurte også litt på dette :) Da blir det forhåpentligvis mange aksjer i disse dager her!

 

Lykke til alle sammen med aksjeinnlegg, symptomjakt og testing! Blir spennende å fØlge med, artig å dele dette med noen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt deg opp Wilma! :) Har flyttet meg selv til onsdagen, da el trolig kommer i dag (nesten helt positiv test i går og heeeftige el-smerter i dag). Fikk heldigvis tid til litt honky tonky i går, i tillegg til fredag :D Håper vi får til en liten runde i dag også ;)

 

 

Mandag 2/7:

*Lille.krøll

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

*ønsker3gull

*ellbjo

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Klar for nr2

* Cayenne

* Wilma+baby

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*2010mammaen og mailykkeliten (usikker pga ustabil syklus)

*Nikamo

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

 

 

Inn i ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var el-testen knallpositiv :) Andre som er i gang?!

 

Takk Cayenne! :) Ja da er vi i gang! Blir honky tonky her i kveld også, thihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg leste innlegget ditt joha99:( nå er det virkelig din tur! Så utrolig leit med så mange triste opplevelser du må ha hatt!

Jeg krysser alt jeg har for deg og at spiren sitter hos deg nå! ;)

Huff, jeg leste innlegget ditt joha99:( nå er det virkelig din tur! Så utrolig leit med så mange triste opplevelser du må ha hatt!

Jeg krysser alt jeg har for deg og at spiren sitter hos deg nå! ;)

 

Tusen Tusen Takk -:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. nå er jeg litt i villrede jeg dere;)jeg skulle liksom hatt positiv el-test idag, men det har jeg ikke:( jeg pleier å merke det med smerter i magen, og det hadde jeg bare lørdag, men da i form av kramper og at jeg måtte styrte på do. Vi moret oss med litt honky tonk( jeg er såå glad for at du kom opp med et nytt ord for å legge inn aksjer Cayenne!! begynte å bli litt lei det andre og litt for seriøse ordet:D) fredag, søndag og tenkte å honky tonke idag også.

Men KAN jeg ha hatt el på lørdag dag?!? Da er det faktisk eventuelt bare 11 dager etter tanta at el var?!? huff. håper ivertfall ikke jeg har gått glipp av el denne gangen da. Håper ik det minste den da kommer innen et par dager!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare litt forsinket som min, Ønsker :) plutselig kommer den! El-smerter merkes vel mer konstant på en side, ikke som kramper. Er den litt forsinket får jeg hetta og tror jeg har misset el, men det har aldri skjedd.. Men nå er det business, jenter! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett Cayenne:) litt hanky panky igår kveld også for sikkerhets skyld:)

så kjenner jeg nok tegnene på el om de kommer. Pleier det;)

Nei du har rett i det tror jeg Cayenne, at el-smerter ikke skal komme som kramper. Har ikke hatt det slik før under el liksom ;)

... åh. Deilig med sol og varme idag! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja superdeilig! Her skal middagen inntas på terrassen i dag :D El-testen var negativ igjen i dag, og el-smertene forsvunnet, så da sier vi el var i går. Deilig å ha skikkelig oversikt for en gangs skyld! Og hanky panky 4 dager før, dagen før og på el-dagen. Kanskje dette er vinneroppskriften for bolle i ovnen med gamle egg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ny rar opplevelse i dag, testet meg i dagmorges med på g-test og el test, og kun el testf var positiv. så tydeligvis vil kroppen hoppe over tr og ha 2 el i løpet av en måned. andre som har opplevd eller hørt om det? så får vel kjøre på å legge inn akser se om det skjer noe mer. fortsatt veldig kvalm. så et mysterium til en kropp. Undrer meg om jeg skal begynne på pergotime kur nr 3 i dag eller vente?
Ja det lurer jeg også på!! Her tok jeg g-test i går morges, negativ, på ikm dagen. Jaja tenkte jeg, nå kommer vel tr på besøk iløpet av noen dager. Men neida, ingen tr her, men nå nettopp - masssse klart eggløsningsslim(sorry for detaljer)! Så ringte mannen nå og sa at nå var det å hoppe i høyet i kveld igjen! hehehe. Må jo bare helgardere tenker jeg, blir morro å se om vi har rett i at det ble nok en el denne pp :) Er så spennende! Forresten: Kan noen værsåsnill å sette meg opp på ikm 4 juli?

 

Ja det er ikke alltid lett å forstå seg på denne kroppen....er nå i slutten av en forsinket tr og testet for morroskyld og fikk svak svak positiv el-test. hvor merkelig er det? har jeg el mens jeg har tr? får hoppe i høyet når jeg er ferdig med tr :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid bli en svak strek på el-testen, den er ikke positiv for det. Ha en fin kveld jenter, nå skal jeg stupe i seng etter en travel uke med hundre avslutninger og sene kvelder. Gleder meg til å sooove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra-prøvedokke- jeg vil ikke gi deg altfor mye forhåpninger altså, men...noenganger kan jo en el-test vise en graviditet også har jeg skjønt. Og man kan vel også ha litt blødning som kan forveklses med tr tidlig i et svangerskap har jeg da hørt?!?

Vel, vel. Kanskje like greit å hoppe i høyet som du sier, så man ikke forspiller noen sjanser:)

 

Her har jeg fortsatt ikke merket noe til el desverre. Kanskje den rett og slett bare passerer denne gange:(

får jeg det ikke denne uka så tror jeg kanskje det. Kan jo ikke få den såå lenge etter tr vel?!? jeg hadde første dag i siste mens den 5.juni, og nå er jeg jo på dag 15.

Noen som faktisk vet hvor lang tid det er mulig å gå mellom mens og el?

 

Jeg tror ikke jeg orker sex ikveld. Sliiiten og trøøøtt idag;)

skjønner ingenting av syklus, systemet eller noe. Litt frustrert når el ikke kommer. Hvor lenge etter tr fikk du el igjen Cayenne? kanskje jeg må vente leeenge på el:(

 

Nei, nå stuper jeg i seng dere. Håper på el-smerter imorgen;)

Natti natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste meg opp litt på innleggene dine Cayenne.. om den forsinkede el din;)

så du endte faktisk på dag 18. etter tr du da?!? da skal jeg smøre meg med litt tålmodighet jeg:) kanskje satse på at el er her i løpet av denne uka da, så skal jeg være fornøyd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå antakelig hatt el på dag 23. Er lenge å vente, ja:) 2.syklus uten p-piller, så spent på hvor lenge det er til tr kommer. Håper jeg lander på kortere sykluser etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten elibjo og lille.krøll ! Da vet jeg at det er ganske så normalt;)

Så får jeg håper at den kommer snart, uansett. At jeg ikke går glipp av den ivertfall. Har skjønt at man ikke har så mange eggløsninger etterhvert som man blir eldre. Føler meg jo langt fra gammel( 38), men så får jeg se hva kroppens mening er først da;)

 

Deilig med sol og sommer idag! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...