Gå til innhold

ikm uke 27 :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Ikke kommende menstruasjon er den dagen du egentlig skal ha mens, men håper at den ikke kommer fordi du istedet er gravid:)

 

Altså.. jeg har aldri hatt mye slim, ikke slim i det hele tatt under el. Kanskje en liten dråpe mer utflod i trusa mer enn ellers men. Og her har jeg blitt gravid med begge jentene mine på 1. og 2. forsøk.

Så jeg tror ikke alltid at slik har noe å si for å bli lettere gravid jeg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 2/7:

 

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

* elbjo

* Aurum

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Klar for nr2

* Cayenne

* Wilma+baby

*Makuahines

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*Nikamo

*Mathja

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

*browneyes

*ønsker3gull

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

*Lille.krøll

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

 

Inn i ny PP:

 

Flyttet meg litt nedover på listen, har IKM 4 juli. Er 9 dpo idag. Spennende! Synes det foregår mye rart inne i magen om dagen, så blir spennende å se om det har vært ekte symptomer, eller om det har vært helt andre ting :P Tenkte jeg skal våge meg å teste på lørdag, på 11 dpo.. Håpe håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2010mammaen - mange har ikke symptomer så tidlig. Jeg hadde det ikke i mine to graviditeter :)

 

Nei, ikke jeg heller hadde det så tolker ikke det noe videre. Egentlig greit å ikke innbille seg alle mulige symptom hele tiden ;-) Slitsomt i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Spire, du må flytte ikm tilsvarende fram... Her har de ekle mursteinene jeg pleier å ha uka før tr gitt seg - og nå er det to døgn siden 'festeblødningen' ;) hmmm... Hvordan går det med deg, Wilma? Flere symptomer?

 

Er 8 dpo i dag. Jeg oppdaget bittebittelite lyst rosa iblandet litt utflod i dag, og jeg har også veldig sultfølelse...innbiller meg at jeg går oftere på do også, men det er sikkert bare tull. :)

 

Jeg skal holde meg til ikm dagen, for jeg har bare en eneste test i skapet, en CB digital ukeindikator, og jeg skal ikke kjøpe fler. Denne gangen SKAL jeg klare å vente : )

 

Er så spennende med den "blødningen", første gangen for min del. Hadde ikke noe festeblødning i de andre to svangerskapene mine.....hmmmm. Har du hatt festeblødning før Cayenne??

Så sprek du er! Ja jeg synes at trening/mosjon er supert for kropp og sinn, godt for fruktbarheten også sikkert: ) Jeg jogger litt og går tur i fjellet. Skal prøve å få sykla så snart jeg får litt barnepass ; )

Blir så spennende å følge med dere framover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som klarer å holde deg :) Jeg går gjerne litt amok med testingen etterhvert :o Nei, har ikke hatt noen slik blødning før, hverken ved graviditet eller ellers. Men den var jo så liten at den lett kunne overses. Ååå - håper! :D marsbaby er perfekt - har en slik selv :) Rekker å bli littegrann stor før sommeren og henger ikke i puppen heeele tiden lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mars baby er fint,jeg selv er født i mars å har ei jente som er født i mars så d hadde jo vært koselig :) nå er d bare å ruge di neste dagene å se om d ble noe befruktning denne gangen noe som jeg faktisk tror d ble :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Spire ønskes :) - har du noen symptomer? Jeg sitter her og er ganske kvalm innimellom - var det i går kveld også, men tenkte det var fordi jeg hadde spist for mange pannekaker :lol: Er vel innbilt svangerskap som vanlig :P

 

Noen som har testa i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet enda, men nå begynner jeg å bli ganske så klar! :D spørs om ikke jeg kaster meg over prøvingen snart. Men ER det egentlig noen som har fått positive streker før dag 10 liksom?? CB sier jo at den kan vise strek fra 4 dager før forventet mens.. og da kan jeg vel uansett bare forvente å få negativt på den om jeg tester før;) men hva med slike billigtester da mon tro?!? viser de litt før?!?

 

Jeg har ingen symptomer som jeg kan tolke dithen at jeg er gravid bortsett fra ett: litt stikking/krampe enkelte ganger på innsiden av hoftekammen. Men så er jeg også veldig engstelig for exu(svangerskap utenfor livmor)! Har gått gjennom det èn gang, og det var helt for jæv...!!! Dessuten tok det så lang tid etter at jeg hadde opererert, til at hcg-nivået var normalt osv, osv til jeg ble gravid igjen.. 8 måneder senere!!

 

Cayenne og Wilma.. dere er vel likt? hvor mange dpo er dere nå? begynne å teste snart eller? :) åh, jeg er sååå spent på alle oss damer her inne denne måneden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 dpo i dag. Fikk ikke testa i dag tidlig, men mulig jeg må prøve senere i dag... Er vel litt tidlig, men skader jo ikke å prøve ;)

Heldigvis ikke noe spotting heller siden den lille blødningen 7 dpo.

 

Ellers begynner jeg å bli rimelig klar for sommerferie, men må jobbe en uke til. Blir tøft :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja exu høres grusomt ut - er redd for det selv om jeg ikke har hatt det. Men sjansen er vel liten for at det skjer to ganger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg testa i dag, fordi eg drømte så masse i natt! Drømmer stadig om at eg er gravid, men i natt drømte eg at gtesten var positiv. Så eg tok ikkje mindre enn fire testar, ein sånn billigstrips på 10 og to sånne kassettar på 25. Har lagt ut bilete, og håpar nokon kan sjå. Eg fekk nemleg to strekar opp, men den eine streken er så langt til høgre. Eg tok også ein sånn stavtest, men den var negativ. Så ventar nokre dagar til, og tar ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigen dere som snart kan sjekke, jeg har tatt el tester i en uke nå og alle er svake positive så ikke lett vite når det skjer. Noen som kjenner til hvorfor det skjer? Men benytter hvertfall anledning å legge inn aksjer jevnlig i tilfelle så gjenstår venting...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har eg desse symptoma, og meiner at det ikkje er så usannsynleg at eg er gravid:

- Kvalm (startar etter dagens første måltid)

- Gangsperr/mensmurring i magen

- Gangsperr nedre del av ryggen/øvst av rumpa/høfter

- Halsbrann

- Hovudverk

- Positiv (?) g-test (sjå anna innlegg).

- Trøtt

- Verk i føtter/kne (er dette eit symptom?)

- Skiftar mellom å vere varm/kald

- Svolten

- Humøret skiftar, og blei nesten på gråten av å høyre ein fin song nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra: Sikker på at ikke du har hatt el? Hvis du har ikm neste fredag skulle du jo hatt el for 8 (?) dager siden. Kanskje el-testen da hadde vært positiv for 9 dager siden - altså før du begynte å teste?

 

Det blir alltid en svak strek på el-tester, også etter el.

 

Ellers er den vel bare forsinket. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, så nå har jeg lest meg gjennom alle innleggene og klart å glemme mesteparten:/

 

Ang festeblødninger så hadde jeg det en gang jeg ble gravid. Jeg var overbevist om at det var mensen som var kommet for det kom å gikk over 3-4 dager. Rosa/rød farge. To uker etter testet jeg positivt. Fikk helt sjokk når testen var positiv:)

 

Denne pp har jeg ingen symptomer utenom det vanlige. Puppene er tunge men sånn er det hver pp. Bare gleder meg til lege besøk i neste uke :) håper det blir fart på sakene etter det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg testa idagtidleg. Så negativ som du kan får det, prøvde til og med å legge godviljen til ;)

 

Nesten så eg er litt bekymra for at det ikkje blir to strekar :o

Men no er ikkje ikm før tirsdag, men hadde likevel håpa på noko positivt idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurum - jeg testa også *flau*... Blendahvit min også. Men depper ikke enda! :D Nå tester jeg ikke før mandag. God helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra: Sikker på at ikke du har hatt el? Hvis du har ikm neste fredag skulle du jo hatt el for 8 (?) dager siden. Kanskje el-testen da hadde vært positiv for 9 dager siden - altså før du begynte å teste?

 

Det blir alltid en svak strek på el-tester, også etter el.

 

Ellers er den vel bare forsinket. Lykke til! :D

 

Var forsinket med mensen den sluttet for en uke siden så da må jeg ha hatt el mens den var og er jo litt merkelig det og? Hele syklusen er merkelig nå denne gang så ikm blir nok forskyvet en uke. Men kjenner litt murringer i magen nå så håper at kanskje el er skikkelig nå hvis den ikke har vert? Må vel bare vente se hva som skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurum - jeg testa også *flau*... Blendahvit min også. Men depper ikke enda! :D Nå tester jeg ikke før mandag. God helg alle sammen! :)

 

Skal ikkje vere flau for det Cayenne :)

Eg er veldig usikker på om eg klarar å ikkje teste i morgon eller søndag, har blitt en vane no :P

 

Eg er berre så utolmodig, og hatar å ikkje vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får finne tålmodigheten:) god helg alle sammen i kveld blir det et glass vin for å slappe av kanskje det hjelper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt mensmurringer ikveld:( litt tidlig i grunn, med tanta som ikke skal komme før neste fredag! Idag er jeg bare 7dpo, og ingen vits i å teste enda desverre.

 

Jeg er super-spent på deg Cayenne! Vi har jo vært i samme ikm-gruppe før, og har samme historie med 2 barn fra før av og tatt ut hormonspiral begge to. Nå har mannen og jeg prøvd i snart 6 mnd etter at spiralen ble tatt ut, selv om vi ikke akkurat har prøvd like mye hele tiden så føles det lenge ut;)

Føler jeg har vært inne på BIM en eeeevighet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å lese at dere har litt symptomer, særlig du da browneyes! Så spennende!! Gleder meg til å høre fra deg her når du har testa igjen! Virker jo lovende da :D

 

Ikke flaut å teste tidlig da! :) Holder på å sprekke snart jeg også, men er sta inntil videre,,thihi ;) Huska det var 4 dager mellom blendahvit test og positiv test hoss meg med førstemann, så ikke depp enda dere som har fått negativ.

 

I går kveld og i dag har det kommet gult slim ved dobesøk...jeg har aldri hatt noe lignende noensinne. Er 9 dpo i dag og ellers INGEN symptomer nå. Hmmm....er så nysgjerrig på hva som skjer med kroppen min, blir jo irritert av dette!

Forrige gang jeg var gravid var jeg 99,99% sikker på at jeg ikke var det, hadde ingen symptomer i forkant av positiv test bortsett fra to små stikk en dag ca 5 dager før testen.

Med nr.1 kjente jeg sterke mensmurringer og mensenfølelse + ømme pupper i nesten to uker før positiv test. Men det var uplanlagt graviditet da.

 

Time will show :) Håper alle er gravide!!! (innenfor livmoren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker3gull - tenk om vi hadde blitt gravide samtidig, det hadde vært skikkelig koselig :) jeg hadde også mensmurringer 7 og 8 dpo - skikkelig vondt av og til faktisk, men det som er kult er at de er borte nå! Pleier å vare hele uka før heksa kommer. Vel, hun kommer nok likevel skal du se. Begynner å bli en vane etter 13 pp.. Vel, har ikke prøvd like hardt hele tiden her heller, ettersom mannen er heller lunken :o

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...