Gå til innhold

ikm uke 27 :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Her har vi også stått på denne mnd å denne pp sjøl om el ble sen denne gangen så ble d full rulle for d om å jeg tror jammen meg folkens at nå skal den sitte ass :) troa er viktig ja...krysse fingrer for oss alle sammen jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 2/7:

*Makuahines

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

* elbjo

* Aurum

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Klar for nr2

* Cayenne

* Wilma+baby

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*Nikamo

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

*browneyes

*ønsker3gull

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

*Lille.krøll

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

 

Inn i ny pp:

 

Laget en ny liste siden den forrige så jo helt merkelig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også krampe en morgen!.. og dette er dag nr. 2 jeg har hatt hodepine! Hmm.. litt tidlig med symptomer synes jeg.. jeg er på dag 4 etter el;)

Men håpe kan jeg jo alltids:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også krampe en morgen!.. og dette er dag nr. 2 jeg har hatt hodepine! Hmm.. litt tidlig med symptomer synes jeg.. jeg er på dag 4 etter el;) Men håpe kan jeg jo alltids:))

 

Symptomer her òg! Sulten heile tida, litt sånn kramper i magen og trØtt! Sov 12 timar i natt.. Men eg tenker også at det er litt sånn Ønske-tenking, vil jo også finne alle symptom.. Eg er ikkje meir Øm enn vanleg i brysta,f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere... finnes det ikke en side som heter pernille.no eller noe, hvor man kan få masse opplysninger om alt innen eggløsning, syklus, symptomer osv osv??!?

hadde vært morsomt å titte litt på den siden.

Selv venter jeg ikke på ømme bryster, kom på at jeg ikke hadde det i de to andre svangerskapene så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere... finnes det ikke en side som heter pernille.no eller noe, hvor man kan få masse opplysninger om alt innen egglØsning, syklus, symptomer osv osv??!? hadde vært morsomt å titte litt på den siden. Selv venter jeg ikke på Ømme bryster, kom på at jeg ikke hadde det i de to andre svangerskapene så;)

 

Okei, då er det ein tanke å ta med seg vidare! Eg blir litt vel opphengt i saker og ting, og akkurat nå er det baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh - nå har jeg mensmurringer hele tiden, har hatt det uka før mensen de siste mnd. Ikke noe kult :( Håper det er likt ved graviditet, da ;) Det som er rart er at jeg skulle hatt ganske vonde pupper nå 8 dpo, men kjenner ingenting. Mener også å huske at de bare var litt ømme da jeg var gravid... Ja ja, vi får bare vente og se... :o

 

Noen som har testa? Er vel noen som er 10 dpo i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa idag 9 DPO, men ingen strek i det heiletatt!!

Satte meg ned i sollyst og kika virkelig godt etter. Men sjølv med ei stor dose godvilje så var ikkje det så mykje som ei skuggestrek å sjå :/

 

Men har vel framleis ein sjanse håpar eg :)

 

andre som har testa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurum - det er vel de aller færreste som får strek 9 dpo. Er ikke sikker egget har festa seg enda en gang... Så det er håp :)

 

Fortsatt merkelige kramper av og til. Og kom på at jeg oppdaget litt lys rosa i trusa i går :o Festeblødning, tror dere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg 7 dpo og i går kveld før leggetid var det blod i trusa, lyst rosa + at det kom noen dråper i do også og bittelitt mere i dagtidlig, men ikke noe mer etter dette. Blir spennende å se om jeg får noen symptomer framover, kanskje det var en festeblødning, lov å håpe! : ) Har humørsvigninger, men det er jo gammelt nytt, hehe.

 

Tenkte å teste på ikm onsdag neste uke : )

 

Artig at du også har hatt evt festeblødning da Cayenne : ) Vi går for at det er det,thihi ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo her og ingen symptomer! Ikke et snev en gang. Forrige måned (før vi startet på ordentlig med prøving) hadde jeg både mer symptomer og tenkte mer på det. Egentlig ingen ulempe å ikke tenke på det 24/7. Her blir det ikke test med det første. Får se mot søndag mandag hvor utålmodig jeg eventuelt er da..

 

Lykke til alle sammen! Nå nærmer det seg vår uke :-) Håper på mange gladstreker :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er veldig spent for oss alle, og håper det klaffer! Eg synest nokre av symptoma mine har roa seg, så sannsynlegvis berre innbilling, men magen er framleis merkeleg og eg har lyst på alt mogleg. Er etter mine berekningar 5 dpo, så eg har planar om å ikkje teste før neste fredag....viss eg klarer å halde meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilma - så spennende! :D Da har vi hatt denne 'blødningen' på ganske likt tidspunkt. Det MÅ jo bare være festeblødning ;)

Hadde en mikroskopisk blødninger forrige pp også, men det var 11 dpo og var nok tanta som varslet sin ankomst. Men klarer du å vente til ikm med å teste??? ;)

 

Jeg har vært veldig flink og syklet til jobb (18 km tur/retur) de siste 2 mnd, satser på at det har fått litt fart på disse gamle egga :P Føles uansett utrolig deilig og anbefales! :)

Noen som skal teste i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2010mammaen - mange har ikke symptomer så tidlig. Jeg hadde det ikke i mine to graviditeter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Festeblødning ja Cayenne og Wilma. Det er det jo faktisk en god sjanse for :))

.. fint at ikke alle symptomene for at tanta kommer er der da Cayenne!

Jeg er som deg browneyes.. "ettersleperne" på 5 dpo;) haha.

Må vel vente i 5 dager til før jeg tester tror jeg. Venter ikke så voldsomt på symptomer nå.. ivertfall ikke enda. Er nok litt mer spent neste uke tror jeg. Jeg måtte opp og tisse midt på natten forrige natt da, men noooget tidlig å ta det som et positivt tegn:D

Håper på kanskje en festeblødning til helgen eller mandag jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har ikke gidd så mye lyd fra meg siden jeg meldte meg inn her, men har heller ikke hadd mye å fortelle, og maaange eksamener de siste ukene.

I følge syklus hadde jeg el for en uke siden, og tror også jeg hadde det da, med mye el slim, åpen tapp og smerter nederst på høyre siden som "strålte" bak i hoften. I de to siste dagene har jeg gådd med smerter rett over skambenet, dette gjør jo at jeg begynner å tvile på om jeg egentli hadde el forrige uke, men har jo ikke el slim nå så satser på at el var forrige uke. har heldigvis klart å lagt de tankene som svirrer i hodet bort, helt til nå de siste dagene. Så nå går jo tiden saaakte fram mot IKM.

Vi kan ikke gjøre annet enn å vente å se hvor det gikk denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

*Makuahines

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

* elbjo

* Aurum

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Klar for nr2

* Cayenne

* Wilma+baby

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*Nikamo

*Mathja

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

*browneyes

*ønsker3gull

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

*Lille.krøll

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

 

Inn i ny PP:

 

Slenger meg på her jeg også. Var litt utolmodig og tok en test allerede i dag. Viste supersvakt positiv når jeg holdt den i en god vinkel (så dum kan man altså bli). Bruker Clearblue fertilitetsmonitor og la i følge den inn aksjer helt perfekt. Så får krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har hatt en god el perioden denne gang for halle malle så mye el slim jeg fikk denne mnd å i forrige så hadde jeg omtrent ikke noe jo.hehe..så satser på at d var positivt :) siden el min ble senere enn anntatt så må jeg vel plusse på di dagene å forvente ikm litt senere eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=spire ønskes :)' timestamp='1340882661' post='144353475] tror jeg har hatt en god el perioden denne gang for halle malle så mye el slim jeg fikk denne mnd å i forrige så hadde jeg omtrent ikke noe jo.hehe..så satser på at d var positivt :) siden el min ble senere enn anntatt så må jeg vel plusse på di dagene å forvente ikm litt senere eventuelt?

det vil eg tru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Spire, du må flytte ikm tilsvarende fram... Her har de ekle mursteinene jeg pleier å ha uka før tr gitt seg - og nå er det to døgn siden 'festeblødningen' ;) hmmm... Hvordan går det med deg, Wilma? Flere symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...