Gå til innhold

ikm uke 27 :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Herregud! , jeg lurer på om jeg kanskje er gravid.

Vi er i Thailand nå, derfor innlegg så tidlig på morgenen(klokken er 11.10 her)

Jeg tok en el test som det ble synlig strek på og for sikkerhets skyld så tok jeg også en g test som test streken ikke ble synlig på med en gang.

Siden vi måtte rekke frokosten, så rakk jeg ikke å vente et minutt en gang med å se om det dukket opp noen strek.

Da vi kom tilbake til rommet oppdaget jeg test streken på g-testen, en svak men synlig strek!

Herregud som jeg grugleder meg til onsdag(IKM dagen)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sent i går kveld kjente jeg litt ømme pupper.....ingenting nå. Tenker jo på dette konstant, blir lei. Kan hende jeg bare tester i morgen 13 dpo, blir sliten i hodet av denne spekuleringa! :)

Tenker som deg Cayenne, er den negativ 13 dpo så er det vel bare å kaste inn håndkleet denne pp.

 

Krysser fingrene for oss alle at tanta ikke dukker opp!

 

Jeg sier nå Gratulerer Ellah84!!! Høres veldig lovende ut!! :) Så morro å få positiv test på ferie da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Wilma:) Jeg tør ikke å juble ennå, for spottet i noen få dager (noe som jeg alltid pleier å gjøre dager før mensen),før det plutselig ble helt stopp på det nå.

 

Jeg stirrer på begge testene titt og ofte, for jeg kan ikke tro at jeg har fått en svak strek på g-testen, har aldri fått det før:)

Lurer på om jeg skal tusle innom apoteket idag og kjøpe Clearblue g-test, så har jeg det til onsdag:)

 

Det føles ut som puppene mine veier en kilo hver, og ikke hatt murringer i magen, det pleier jeg alltid å ha før mensen:)

 

Spent på å høre hvordan det er med deg Wilma! :)

Og det hadde vært fantastisk koselig å finne ut at jeg er gravid i Thailand, paradis på jord<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Ellah! :D Når har du ikm?

 

Ønsker: Tror ikke de fleste får positiv test 10 dpo. Fortsatt håp :)

 

Jeg er kvalm hver morgen og kveld, men merker at jeg ikke har helt trua likevel. Vel, tiden får vise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme dag som deg Cayenne:)

Har fulgt denne gruppen fra okt- jan i år, men meldte meg litt ut

pga mer ansvar på jobb som førte til stress .

Trengte litt pause fra prøvinga og heller kose oss når det passet.

Samboeren min jobber i Forsvaret og han er kunn hjemme i helgene, noe som resulterte i at vi ikke fikk prøvd hver mnd.

 

Men jeg har fulgt med dere her inne titt og ofte og heier på dere alle (litt ekstra på de som har slitt en stund):)

 

Kvalme er lovende, og hadde du ikke en liten blødning forrige uke også?

Håper et lite frø sår seg hos deg denne mnden Cayenne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

regner med mensen er rett rundt hjørne her :( Tempen min sank fra ca 36,70 til 36.40 idag. Under coverlinjen. dpo 11 eller 12 idag.

Endret av klar for nr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ellah84! :))

takk Cayenne, håper så innmari at tanta ikke kommer på fredag som planlagt.. og at testen er positiv på lørdag istedet!!

På en måte så mister jeg litt trua også, når testen er negativ, selv om jeg "bare" er 10 dpo. Jaja, bare å gjøre masse annet så jeg får tankene andre steder;)

 

Så spennende med deg da Cayenne som er kvalm! :) spennende dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker3gull: De fleste tester vell ikke positivt så tidlig. Så håpet er ikke ute enda. x fingrene for deg.

 

Jeg venter bare på mensen nå så jeg kan starte min tredje runde med pergo.

For dpo 11 er for sent for en festedipp. er d ikke mellom dpo 2 til 10 egget fester seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare kan legge til kvalme på lista over pms-symptomer. Testa nemlig blendahvitt i stad, og 13 dpo er ikke det særlig lovende :( men da kan jeg iallfall kose meg med deilig hvitvin i sommer :D (før el vel å merke...) Innbiller meg at hvis jeg blir gravid igjen, så skjer det iallfall ikke før til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrgh!! Så kjedelig Cayenne!:( MEN.. tanta HAR jo ikke kommet enda??! Så håpet er ikke ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg et skikkelig resultat på el test den var veldig positiv i dag så blir å legge inn aksjer som i går:) så nå blir det noen spennende uker se om det klaffer:) litt treg denne syklusen denne mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjipt Cayenne...:( men som sagt før, mensen har vel ikke kommet ennå??

Synes du er positiv jeg som finner ting du kan glede deg over som ikke-gravid en stund til :) Håper på en positiv juli/august-test for deg!!

 

Jeg har litt ømme pupper i dag også, men ellers fint lite symptomer, nesten ingen utflod lenger......

Har bestemt meg for å teste i morgen tidlig, kjenner jeg meg selv rett blir det lite søvn i natt og test etter 4 timer uten dobesøk ;)

 

Håper virkelig det blir mange positive tester denne uka, krysser fingrene for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må komme med en oppdatering nå som det nærmer seg. Ut i fra el-test var min el to dager før tiden. Det vil jo også si at ikm blir flyttet... Så da har jeg ikm på torsdag!

 

Symptomer/følelse=ingen. Søndag hadde jeg stikkinger pluss at jeg mener at tappen er heeelt annerledes enn den bruker før tr.

 

Spennende dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i natt,13 dpo.

 

Kan jo tenkes at den blødningen/iblandet slim forrige uke var en eggløsning, hehe, gir aldri opp håpet ;) Så jeg får ha is i magen og heller ta en test neste uke kanskje, om ikke tr kommer.

 

Men tror egentlig at det er amminga som gjør at kroppen ikke får til eggløsning ennå. Men vil ikke slutte å amme enda, så vi får ta det som en bonus hvis jeg blir gravid de neste par månedene:)

 

Kommer til å følge spennt med på dere andre! Så får jeg se etterhvert på hvilken ikm uke jeg havner i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR, og måtte jo teste bare i tilfelle, negativ såklart :( Så da er jeg ute for denne gang! Får krysse fingrene for neste forsøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

 

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

* elbjo

* Aurum

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Cayenne

* Wilma+baby

 

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*Nikamo

*Mathja

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

*browneyes

*ønsker3gull

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

*Lille.krøll

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

 

Inn i ny PP:

*2010 mammaen og mailykkeliten

*Klar for nr2

*Makuahines

 

 

Da kom tanterød her også :( Regner med d blir en ny runde pergo her..

Skrev deg inn under ny pp Makuahines. Håper d var greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tanta kommet i hus, her også... Greit nok. Vi prøver igjen! Håper bare på en litt kortere syklus enn 35 dager. Lykke til, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fælt så mange tanter som kom på besøk i dag, da :( fysj! :( Min har holdt seg unna enn så lenge, men frykter hun dukker opp i morgen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra: Så kult med skikkelig positiv test - bare en ting å gjøre! ;) Wilma: Håpet er vel ikke helt ute, men du har jo god tid da. Kos deg med mini så lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 2/7:

 

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

* Aurum

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Cayenne

* Wilma+baby

 

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*Nikamo

*Mathja

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

*browneyes

*ønsker3gull

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

*Lille.krøll

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 - :)

 

Gravid:

 

Inn i ny PP:

*2010 mammaen og mailykkeliten

*Klar for nr2

*Makuahines

*elibjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge me dere alle :) jeg må vente i spenning enda 2 uker. Ønsker alle lykke til håper det klaffer.. hvis ikke får vi nyte sommeren og slappe av:) kanskje det som må te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra meg:

Denne syklusen har vært helt rar i forhold til temperaturene

mine?

Måler hver mrg med pearly og denne syklusen har jeg hatt høye og lave målinger igjennom hele mnd? Også etter eggløsning, så jeg blir bare helt forvirra av dette og har liten tro på at det har klaffet denne PP -:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra meg: Denne syklusen har vært helt rar i forhold til temperaturene mine? Måler hver mrg med pearly og denne syklusen har jeg hatt høye og lave målinger igjennom hele mnd? Også etter eggløsning, så jeg blir bare helt forvirra av dette og har liten tro på at det har klaffet denne PP -:(

 

kanskje du ikke har hatt el da?

de måndene jeg ikke har el så går tempen min opp og ned hele syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for nr2: ja det er det jeg lurer på jeg også -:(

Og nå begynner det å bli altfor mange mnd med rot og tull og manglende eggløsninger...begynner vel å bli for gammel, snart 35 år -:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...