Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

 

Hurra nå kan jeg begynne å tro på det :)

2n8pzlc.jpg

Gratulere :) Jeg testet også positiv igår og idag. Kan nesten ikke tro det 😉

Har du prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hurra nå kan jeg begynne å tro på det :)

2n8pzlc.jpg

Gratulere :) Jeg testet også positiv igår og idag. Kan nesten ikke tro det 😉
Har du prøvd lenge?

Tok ut p-stav i desember i fjor, har ikke hatt en eneste menstruasjon siden den ble tatt ut. Så her må jeg ha slumpet til å truffet første eggløsning på ett år. Hadde p-stav i 6 år og hadde ingen menstruasjon på de 6 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hurra nå kan jeg begynne å tro på det :)

2n8pzlc.jpg

Gratulere :) Jeg testet også positiv igår og idag. Kan nesten ikke tro det 😉
Gratulerer til deg også:) Har du prøvd lenge? Endret av attpåklattnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hurra nå kan jeg begynne å tro på det :)

2n8pzlc.jpg

Gratulere :) Jeg testet også positiv igår og idag. Kan nesten ikke tro det 😉
Gratulerer til deg også:) Har du prøvd lenge?

Takk ;) se på svaret over deg, der står det litt om min prøvetid 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig med flere nygravide! :) gratulerer <3

 

Her går jeg inn i uke 15 nå, men kaster fortsatt opp! :( jeg er så lei av denne kvalmen som aldri gir seg, hadde håpet det skulle være over til vi reiser til syden om 1 1/2 uke, men seg mørkt ut. Begynner å bli nysgjerrig på hva som står på den lappen da, julaften kan ikke komme fort nok! :P

 

Håper alle koser seg i førjulstiden!. Må innrømme at det er godt å slippe julegavehandelen og stresset i år og bare rømme vekk 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:

Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt
LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 39 år, to barn fra før, har hatt 1 SA, 3 MA og 1 BO. Skal prøve igjen snart...
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆
Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015
Utålmodig 82: 32 år, MA januar 15, prøver igjen på første barn.
FruRødhette: 31 år. Prøver på første. MA mai og september -14.
attpåklattnr2:40 år,Gift.3 døtre på 2,16,18.Et siste forsøk på en liten prins. eller enda en søt prinsesse i 2015 eller 2016 
Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF sept 14  BO (6+4) Fryseforsøk Jan 15  MA (8+4) 2.IVF Mai 15 Negativt. 3.IVF September 15 MA (7+1) Fryseforsøk Jan 16.
Lilu81: 34 år, gift ingen av oss har barn. Prøver på vår første, har vært til utredning, ingenting ble funnet, går til akupunktur.
Lykke *mamma til 2*: har 2 barn, forsøket på en attpåklatt har så langt endt i 2 SA; januar 2015 (11+4), mai 2015 (15+5)
Mysill: 31år, samboer, prøver på nr 1. Prøvd siden tidlig 2005
FrøkenSnuppelure: 32 år, prøver på nr 2 - PP1 nå 
Cayenne: 43 år, har to herlige og ganske store barn
Katta: 33 år, sønn 1 år, tok siste pille 31.5. ventar på at kroppen er oppe å går igjen. Pp1.
Telemarksjenta: 34 år, datter på 1,5 år. Tok ut spiral 29/7-15. 
AO3: 35 år, har to barn på 7 og snart 5 år. Tok også ut spiralen i slutten av juli 2015. 
_Harefrøken: 30 år, prøver på første. Prøvere siden august.
SpirenMin: 34 år, ett barn født juli 2014. MA mars 2012, SA okt 2015. Prøvere siden april 2015. 

1. trimester:
Parasoll☀️: 32 år, gutt som blir 2 år i begynnelsen av 2016. 5 pp, SA nå i juni, gravid på første forsøk etter det, termin ca 15.03.16. 
Eplesol: 31 år. Gutt på 2 år fra før. Gravid med nummer to. Termin er enten 31.mai eller 1.juni 2016 (regnet ut selv. Menstermin er omlag 26. mai).
Hazel82: 32 år, jente på 2 år. Gravid med nummer 2, tror termin blir ca 6. Juli 2016

2. trimester:
elibjo: 34 år. Ingen barn fra før. 4. ivf-forsøk. Termin 7. desember 2015.
Lulusen: 31 år, to gutter på 3 år og 9 mnd fra før, gravid med nr.3, termin 27.mai 2016

3. trimester:
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14. Termin 13.1.16
blir igangsatt 21.12.15

Født:
Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Venter en guttebass med OUL termin 3.9, men ks 21.august.
Ulvinne83: 32 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, termin 31.8., fikk ei jente den 10.9.
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015
FruMille:30 år,gift, MA mai 14, venter vårt første barn med termin ca 28 juni
Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015
ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, 6. juli
PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015
Krumelur: 37 år, venter gutt nr to i midten av juli
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09
Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)
Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Chloe30: 36, gift, jente og gutt, 9 og 6 år, Keisersnitt 23.mars, tvillinger,2 gutter
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar. ?
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15 ?
Mrs-Impatient: 31 år fra Trondheim. Første barn. Termin 18.mars.
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Bonanza: 36 år, har 3 barn, termin 13 mai 2015 med nr 4. 
Unilon, gift, 35 år, har jente født 10.08.12 og fødte nå en gutt 04.06.15
Marolla: snart 33, samboer, datter som blir 8. Prøvere siden feb 2010, termin 2.okt
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Beklager at jeg har vært helt borte, men her har nettsurfing vært det siste jeg har tenkt på :P

 

Jeg syntes det var veldig tøft å bli mamma, ikke skjønte jeg hvorfor jeg hadde gått igjennom så mye smerte for en baby jeg ikke kjente (selv om hun hadde bodd inni meg i mange måneder). MEN nå som hun begynner å nærme seg 3 måneder, pludrer, smiler, ler og bare er helt fantastisk så går alt så mye bedre. Jeg kan ikke tro hvor høyt jeg elsker den lille skapningen min :) <3

 

Det verste er at jeg husker så godt at jeg sa at jeg aldri vil gjøre dette igjen. Jeg tror jeg aldri har vært så sikker på noe i hele mitt liv. Men nå har jeg allerede begynt å få lyst på en til. Og det snart.. OMG, hva skjer med hodet mitt liksom..?? Mannen vil derimot ikke ha flere da siden han ikke ønsker å se meg føde igjen.. Det er jo ikke akkurat fødselen jeg ønsker å gjøre på nytt heller, men herregud det er jo snakk om "bare" noen timer. Jeg har lyst til å bli gravid før jeg skal tilbake i jobb, dvs før mai. Er jeg fullstendig gal?? Er det noen her inne med to veldig tette? Jeg har hørt at det er sinnsykt slitsomt de første par årene, men så blir det til gjengjeld lettere.. 

 

Jeg har ikke fått lest alle sidene jeg har gått glipp av, men gratulerer til alle gravide og masse babystøv til dere som prøver <3

 

Klemmer til alle som vil ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvinne, jeg har 2 x2 ganske tette...kjør på! Det er helt pyton i starten (dvs med de to første var det ikke såååååå ille som nå), men å se samholdet og søskenkjærligheten og hvor mye glede de har av hverandre...det er verdt ALT strevet i starten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt det går seg til Ulvinne

Kjør på med ein gong, prøvde det vi og, men fekk det ikkje heilt som vi ville. Men det var plan A! Trur det er fint for dei små, og greitt for dei store å få unna småbarnsperioden...kos deg med vesle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på Ulvinne! Å vente 20 år som meg er aaaaaalt for lenge! 🙈 Her har snuppa blitt ett år. ♡ Barnehagetilvenning og korte dager er planen fremover siden jeg enda er i permisjon. Og godt er det - for det er dessverre ikke helt optimalt bemannet der så primærkontakten må dessverre være "over alt".. Vont for mammahjertet å se på, men godt å kunne drøye tilvenning over tid før hun må være der fulle dager!! Ingen planer om enda en, med mitt intervall ville jeg jo da være ca 60 når evt neste skulle ankomme! ;)

 

Kjempemasse Gratulerer ! til dere med positive tester, håper det går dere godt i tiden fremover. NYT adventa jenter ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eitt år alt? Du fekk jo nettopp positiv test Hjelpe meg kor tida flyg!

Godt med god tid i tilvenningsperioden når det er sånn, og godt for deg med mjuk start tenkjer eg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eitt år alt? Du fekk jo nettopp positiv test Hjelpe meg kor tida flyg!

Godt med god tid i tilvenningsperioden når det er sånn, og godt for deg med mjuk start tenkjer eg?

Hehe, tida går fort! :D

Veldig godt med myk start - sitter her å kjenner på tomrommet etter henne når hun er levert og jeg lurer på "What to do" i timene til hun kan hentes.. Tenkte faktisk på at det kunne være ålreit å gjøre klart til å få tatt avstøpning av hennes hånd og fot igjen - til sammenligning fra det vi gjorde mens hun var lita. Og da mens man er i gang - kanskje lage poteavtrykk i julegave til "Far" fra hunden? :)

 

Håper dere får ei flott advent videre alle sammen, kikker til & heier på dere selv om jeg ikke er så aktiv siden jeg definitivt ikke prøver lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring, jenter :) nå får jeg jo bare enda mer lyst på, tihi.. Men jeg har en liten jobb med gubben da. Så vi får se ;)

 

God advent til dere alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...