Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Ko trist attpåklatt! Prøv å snakk sammen så de får bearbeide dette begge to. Mannen din ønsker nok fremdeles eit barn til, men han og skal bearbeide dette. Menn sørger ofte veldig annerledes enn oss. I tillegg ser han jo og kva det å miste gjer med deg.

Prøv å ta vare på kvarandre! <3 Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Kjære damer :)

Beklager at jeg har vært fraværende de siste månedene, men denne store-lille krabaten min sliter meg seriøst ut ;) hahaha! Rekker seriøst ikke å sette meg ned på dagtid og på kveldstid er jeg utslitt..!

 

Hyggelig å lese om dere som har fått det til og veldig trist å lese om dere som har mistet og ikke har lyktes!! Ønsker ALLE masse babystøv og sender varme tanker :)

 

Jeg har vært sløv og glemt prevensjon, og joda jeg er gravid igjen!! Wæææ!! Og det med kun en eggleder.. Litt sjokkartet fryd her i gården. Noen andre som har to tette? Hvis alt går bra blir det ca 18 mnd mellom barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :) Vi har mistet så mange ganger før førstemann at jeg ikke klarer å glede meg over graviditeten før jeg ser et bankende hjerte. Skal ringe legen i dag og få henvisning til tidlig UL. Er bare 5 uker på vei, så det blir noen uker å vente! Flott at jeg er tidenes mest tålmodige person da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Vi har mistet så mange ganger før førstemann at jeg ikke klarer å glede meg over graviditeten før jeg ser et bankende hjerte. Skal ringe legen i dag og få henvisning til tidlig UL. Er bare 5 uker på vei, så det blir noen uker å vente! Flott at jeg er tidenes mest tålmodige person da ;)

Hei kjære deg, aner ikke om du husker meg men vi ble gravid samtidig i juli 2014. Jeg mistet da, men ble gravid igjen i julen 2014.

Var bare så utrolig koselig å se at du venter en liten til <3 Gratulerer så mye :D

Selv er vår minste 6 mnd denne uka og jakten på el er i gang, har ikke fått mensen etter fødsel enda, men håper det ikke drøyer så veldig lenge ;)

Masse lykke til, håper du kommer raskt inn på ul og får se et nydelig lite hjerte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for det :) Vi har mistet så mange ganger før førstemann at jeg ikke klarer å glede meg over graviditeten før jeg ser et bankende hjerte. Skal ringe legen i dag og få henvisning til tidlig UL. Er bare 5 uker på vei, så det blir noen uker å vente! Flott at jeg er tidenes mest tålmodige person da ;)

 

Hei kjære deg, aner ikke om du husker meg men vi ble gravid samtidig i juli 2014. Jeg mistet da, men ble gravid igjen i julen 2014.

Var bare så utrolig koselig å se at du venter en liten til <3 Gratulerer så mye :D

Selv er vår minste 6 mnd denne uka og jakten på el er i gang, har ikke fått mensen etter fødsel enda, men håper det ikke drøyer så veldig lenge ;)

Masse lykke til, håper du kommer raskt inn på ul og får se et nydelig lite hjerte :D

Tusen tusen takk :) Og gratulerer så mye med babyen din!! Så koselig at det ordnet seg for dere!! Er det jente eller gutt?

Oioioioi allerede på vei til å lage en ny dere!?! Hihi her var det relativt uplanlagt, men artig lell :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk for det :) Vi har mistet så mange ganger før førstemann at jeg ikke klarer å glede meg over graviditeten før jeg ser et bankende hjerte. Skal ringe legen i dag og få henvisning til tidlig UL. Er bare 5 uker på vei, så det blir noen uker å vente! Flott at jeg er tidenes mest tålmodige person da ;)

Hei kjære deg, aner ikke om du husker meg men vi ble gravid samtidig i juli 2014. Jeg mistet da, men ble gravid igjen i julen 2014.

Var bare så utrolig koselig å se at du venter en liten til <3 Gratulerer så mye :D

Selv er vår minste 6 mnd denne uka og jakten på el er i gang, har ikke fått mensen etter fødsel enda, men håper det ikke drøyer så veldig lenge ;)

Masse lykke til, håper du kommer raskt inn på ul og får se et nydelig lite hjerte :D

Tusen tusen takk :) Og gratulerer så mye med babyen din!! Så koselig at det ordnet seg for dere!! Er det jente eller gutt?

Oioioioi allerede på vei til å lage en ny dere!?! Hihi her var det relativt uplanlagt, men artig lell :) :)

 

Jeg fikk jente, min tredje jente faktisk :P 

Ja, føler meg tøff her jeg sitter med store planer.. Trodde dette var siste men klarer ikke slippe tanken på en siste gang så vi kjører på. Nå vet jeg hvilken tråd jeg skriver i men jeg håper å rekke nr 4 før jeg fyller 30 ;)

Hvordan merket du at du var gravid? Eller, du hadde vel fått mensen igjen, får om jeg husker rett så fødte du i Mars i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Takk for det :) Vi har mistet så mange ganger før førstemann at jeg ikke klarer å glede meg over graviditeten før jeg ser et bankende hjerte. Skal ringe legen i dag og få henvisning til tidlig UL. Er bare 5 uker på vei, så det blir noen uker å vente! Flott at jeg er tidenes mest tålmodige person da ;)

 

Hei kjære deg, aner ikke om du husker meg men vi ble gravid samtidig i juli 2014. Jeg mistet da, men ble gravid igjen i julen 2014.

Var bare så utrolig koselig å se at du venter en liten til <3 Gratulerer så mye :D

Selv er vår minste 6 mnd denne uka og jakten på el er i gang, har ikke fått mensen etter fødsel enda, men håper det ikke drøyer så veldig lenge ;)

Masse lykke til, håper du kommer raskt inn på ul og får se et nydelig lite hjerte :D

Tusen tusen takk :) Og gratulerer så mye med babyen din!! Så koselig at det ordnet seg for dere!! Er det jente eller gutt?

Oioioioi allerede på vei til å lage en ny dere!?! Hihi her var det relativt uplanlagt, men artig lell :) :)

Jeg fikk jente, min tredje jente faktisk :P 

Ja, føler meg tøff her jeg sitter med store planer.. Trodde dette var siste men klarer ikke slippe tanken på en siste gang så vi kjører på. Nå vet jeg hvilken tråd jeg skriver i men jeg håper å rekke nr 4 før jeg fyller 30 ;)

Hvordan merket du at du var gravid? Eller, du hadde vel fått mensen igjen, får om jeg husker rett så fødte du i Mars i fjor :)

Wooow!!! Nr 4 før du er 30 år?! Oh my! Tøffe dame :) :)

Jeg fikk tilbake mensen etter 7 mnd, dvs i oktober. Men den var veldig ustabil, så jeg visste aldri når den kom. Jeg fikk en mistanke da jeg begynte å våkne i 4-tiden av meg selv hver natt uten å få sove igjen (sånn har det vært hver gang for meg) og da jeg fikk så vondt i magen avå bære lillemann i bæreselen ;) Merkelige tegn! Så jeg tok en test som hadde gått ut på dato og en clearblue dagen etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye mrs-impatient! :) Jeg ble raskt gravid etter andremann (delvis uplanlagt her og). Har termin i mai med nr.3, det blir 16 mnd mellom nr.2 og nr.3 og han eldste rekker ikke å fylle 4 før den siste babyen kommer så ser for meg travle år! Men gleder meg jo såklart og ser for meg en søskenflokk som får mye glede av hverandre når de er så tette i alder og samme kjønn 🙊💙💙💙 Har vært litt tøft den siste tiden med mye sykdom og dårlige netter etter andremann begynte i barnehagen så da får jeg litt panikk med tanke på at det kommer en baby til så snart, men satser på at det blir bedre i mai når han har fått noen måneder på seg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tenkte stikke innom her for å oppdatere. Tror sist jeg gjorde det var i slutten av september i fjor :)
Og 10. februar fikk vi en helt frisk og fin liten jente!
Ville bare si at tross alle mine bekymringer og nervøsistet i hele svangerskapet grunnet MA'en i første svangerskap, så gikk dette helt fint. Endte jo med et helt fullstendig normalt svangerskap og en veldig fin fødsel. Og et tilsynelatende perfekt resultat! Vet selv det var godt å lese om de som lyktes etter MA'er og flere mnd med prøving osv, så derfor tenkte jeg at det passet med en oppdatering her :)

Nå skal vi la naturen gå sin gang, uten prevensjon, så får vi se om vi er heldige eller om vi etterhvert må aktivt igang med å prøve på nr 2. Jeg tipper det siste, men vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her inne også nå.... Først og fremst, gratulerer til dere som har fått baby og dere som venter :)

 

I dag er jeg 28 uker på vei, og alt ser fint ut med den lille jenta i magen :) Etter 2 SA og 3 MA ser det endelig ut som vi får et barn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære damer :)

Beklager at jeg har vært fraværende de siste månedene, men denne store-lille krabaten min sliter meg seriøst ut ;) hahaha! Rekker seriøst ikke å sette meg ned på dagtid og på kveldstid er jeg utslitt..!

 

Hyggelig å lese om dere som har fått det til og veldig trist å lese om dere som har mistet og ikke har lyktes!! Ønsker ALLE masse babystøv og sender varme tanker :)

 

Jeg har vært sløv og glemt prevensjon, og joda jeg er gravid igjen!! Wæææ!! Og det med kun en eggleder.. Litt sjokkartet fryd her i gården. Noen andre som har to tette? Hvis alt går bra blir det ca 18 mnd mellom barna.

 

 

GRATULERER!!! Her har vi kasta prevensjonen og håper på en ny spire i magen innen august.. Prøver ikke aktivt enda, men tar det som det kommer :) Da blir det mellom 15 og 19 måneder et sted mellom barna.. Det er hovedsaklig fordi det passer best til min jobbsituasjon at vi ønsker to så tette, men jeg er positiv til tanken. Har hørt at det er veldig slitsomt de første par årene, men at det til gjengjeld blir veldig bra etterhvert ;) Så dette er kjempegøy - gleder meg sååå på dine vegne! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lulusen og Ulvinne :) :)

Etter alt styret forrige gang så klarer jeg ikke å tro at det kan gå veien så "enkelt" denne gangen.. Så jeg tenker egentlig ganske lite på det og jeg har minimalt med symptomer. Er bare i uke 5, myyyyyye kan gå galt. Forsvarsmekanisme dette tror jeg ;)

 

Glad for å høre de positive nyhetene deres, skjønne damer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann!

Hvordan går det med dere damer?? :)

Tråden vår må ikke "dø" ;)

 

Her har jeg vært på tidlig ultralyd i påsken, fosterets hjerte slo og legen målte det til ca 6,5 mm. så jeg ble satt tilbake med nesten en uke.. Noe som jeg ikke kan fatte og begripe mtp når vi hadde sex og "vanlig" eggløsning. Så jeg blir fulgt opp med en UL om 10 dager. Kvalmen forsvant nesten helt etter uke 7+noe, og positiv som jeg er (les: ironi) så er jeg redd det er en MA på gang. Men vi får se, håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vil no tru at det står bra til inni der :) Termin e ikkje det samme som ein bekreftelse på kor tid befruktningen skjedde. Bare ein sånn ca om kor tid ein forventer fødsel med eit ferdig barn. Med andre ord langt frå noko eksakt vitenskap!!

 

Her blir det igangsetting på mandag om ho ikkje kjem før. Litt spennande e da jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hatt totalt 6 innsettinger (IVF) Blitt gravid 3 av 6 innsett, men har mistet. Har blitt utredet for habituell abort og ingenting galt funnet, så er nok eggene som begynner gå ut på dato :( 

Har 3 egg på frys, så om de overlever opptining, så blir et innsetting i mai. Bare håpe alt en kan igjen da. 

 

Lykke til prøvere, gravide og dere som skal føde.  :) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vil no tru at det står bra til inni der :) Termin e ikkje det samme som ein bekreftelse på kor tid befruktningen skjedde. Bare ein sånn ca om kor tid ein forventer fødsel med eit ferdig barn. Med andre ord langt frå noko eksakt vitenskap!!

 

Her blir det igangsetting på mandag om ho ikkje kjem før. Litt spennande e da jo :)

Sant, så sant :) Blir spennende å se om 1,5 uke om hvordan det står til der inne!

 

Oj, får håpe babyen bestemmer seg for å komme ut før mandag da! Er jo kjempespennende!! :) Håper alt går bra og at du får ladet opp i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hatt totalt 6 innsettinger (IVF) Blitt gravid 3 av 6 innsett, men har mistet. Har blitt utredet for habituell abort og ingenting galt funnet, så er nok eggene som begynner gå ut på dato :(

Har 3 egg på frys, så om de overlever opptining, så blir et innsetting i mai. Bare håpe alt en kan igjen da. 

 

Lykke til prøvere, gravide og dere som skal føde.   :) :)

Huff, så slitsomt at det skal være sånn! Holder dere på via det offentlige eller privat? Håper virkelig at det plutselig sitter en spire for dere i mai :) Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så slitsomt at det skal være sånn! Holder dere på via det offentlige eller privat? Håper virkelig at det plutselig sitter en spire for dere i mai :) Masse lykke til :)

 

Ja, det har vært to slitsomme år. Hadde først to fersk forsøk Privat i Oslo. Pga høy alder,så søkte  likevel offentlig. Alle sa nei unntatt St.Olavs som tok meg inn pga gode prøvesvar. Har et hatt forsøk på St.Olavs og har ett forsøk igjen der. Nå siste gangen gikk turen til Maigaard Danmark, da de er lenger fremme. Ble satt på andre medisiner og fikk ut hele 9 egg mot 3-5 tidligere. Ble dessverre ikke gravid, men har 3 egg igjen på frys på Maigaard.  Går det ikke på fryse eggene, så blir det ta aller siste forsøk på St.Olavs som jeg har igjen der.

 

Takk for lykke ønsking. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...