Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til Grøne!! tenk at du er ved målstreken nå :)

her var det nettopp el og venter (ikke!) mens nyttårsaften ;) like spennende hver måned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fikk positiv test i dag😀😀😀. Er ennå helt sjokket😆. Skulle få mensen i dag, tok en billigtest bare for morroskyld midt på dagen. Den fikk en ultrasvak strek som knapt var synlig. Tok en til som ble lik. Var selvfølgelig ikke overbevist før jeg tok en skikkelig cb test som det stod GRAVID 2-3 på. Hurrrrrra!!!!!! Så da vet dere at det er håp etter 30 år også😉. 37 år pp3= gravid med nr 3👍👍👍👍. Håper flere får hyggelige tester fremmover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse, a2005!

 

Masse lykke til Lilu og Vinterblomst, - må blodheksa holde seg borte! :)

 

Og masse lykke til til deg, Grøne - jeg skal sende masse gode og varme tanker din vei på mandag <3

 

Her er det fortsatt ikke noen prøving på gang, men så er vesla bare 14 uker også da :P Var på 3 måneders kontroll igår, alt var bra - 6910g og 63 1/2 cm så jeg har ei solid jente ;) Mannen min har gått fra at prøving er uaktuelt (noensinne altså) til at jeg har nå en 26% sjanse (jeg sniker til meg noen prosenter i ny og ne når han har tatt seg et glass rødvin, tihi). Til gjengjeld er han enig i at hvis vi skal ha en til så kan vi liksågodt få to tette  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer a2005! Så kjekt! Og greit å vite før juledagene klinker til med alkohol og spekemat ;-)

 

Her er det IKM rett over nyttår, så EL en av disse dagene her. Pleier å kjenne det, men ikke kjent noe denne gangen. Kanskje ikke vært ennå. Mye jobbing på mannen, lite soving på minimannen og stygg hoste på ho mor har ført til lite aksjer foreløpig, men får vel hive oss i bingen idag så det ihvertfall er vits å håpe ;-)

Lykke til i morgen, Grøne, så spennende for dere :-) hva sier lillemor til at hun får lillebror til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryssar for deg Lilu!

 

Her har eg i dag vore på siste ul før fødsel, alt ser tipptopp ut med lillebror. Han ser ut til å bli rundt 3000 gram til veka. Håpar han ikkje blir så mykje under iallefall!

Blir satt i gang på måndag og håpar å vera heime til jul

 

Sender babystøv i alle retningar, og heiar på alle spirer og småtroll.

Lykke til i morgen Grøne ♡♡♡♡ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk damer, storesøster gler seg førebels...så får vi sjå når ho skjønar konseptet, er veldig mammajente...men trur det skal gå bra, ho har godt med empati og liker småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk damer, storesøster gler seg førebels...så får vi sjå når ho skjønar konseptet, er veldig mammajente...men trur det skal gå bra, ho har godt med empati og liker småbarn.

Lykke til Grøne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann damer😊 Lillebror kom som ein rakett måndag klokka 1843, det gjekk unna..3-4cm opning i femtida, så fekk eg drypp og så skjedde alt på ein gong.

3185gram og 47 cm, 37! Rundt hovudet.. Ligg no tillysbehandling, har håp om å få komma heim i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer Lillebror kom som ein rakett måndag klokka 1843, det gjekk unna..3-4cm opning i femtida, så fekk eg drypp og så skjedde alt på ein gong.

3185gram og 47 cm, 37! Rundt hovudet.. Ligg no tillysbehandling, har håp om å få komma heim i kveld.

Gratulerer Grøne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til alle sammen, ønsker dere alle en fredelig høytid sammen med dem dere helst vil feire med :-)

Endret av SpirenMin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...