Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Ønsker bare å lufte noen tanker. Mannen og jeg reiste bort i nyttårshelgen, vi kose oss riktig i hverandres selskap som alltid, slappet av og spiste god mat. Det ble noe sengekos også. Jeg hadde ikke akkurat el kalenderen for hånden fordi mannen dro på businessreiseie igår. Så jeg trodde løpet var kjørt. I går prøvde vi å planlegge hans neste businessreise i forhold til min el. Da viser det seg at jeg hadde el i går og vi hadde senest en runde i senga på søndag, uten å tenke på el, befruktning osv. Er det love håpe? At siden vi ikke tenkte på det, at vi bare hygget oss, at kanskje denne gangen sitter spire? Måtte bare dele. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper spira sitter! :) krysser fingrene for deg! Du er absolutt innafor, jeg ble gravid med sex 4 dager før eggløsning denne gangen her! trodde ikke den skulle sitte, men det gjorde den! :D Var på oul idag og det var en frisk og fin gutt der inne :) ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( nå blør jeg igjen. I går syklusdag 16. 4 dager etter el. blødde litt etter samleie. Lurer fælt på hva dette er. Hadde de slik i desember også, så tviler på at det er festeblødning. Siden jeg bor i Afrika, kan jeg ikke ringe gynekologen og få svar. Fortvilet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Oj, heisann! Her har jeg ikke tittet innom på lenge. 

Grøne, nei.. Du kan da ikke ha født allerede!! Ble ikke du bare gravid for noen få strakser siden? Gratulerer så mye!

 

Lilu - ånei hva skjer? Det er dog temmelig vanlig å blø litt etter samleie - skjøre slimhinner kanskje? 

 

Her har vesla blitt 7.5 måned gammel. Hun krabber med lynets hastighet og driver å reiser seg opp hele tida. Hun prøver å ta noen skritt (uten å holde seg fast i noe) men da detter hun rett på rumpa. Jeg syns det er litt tidlig å starte med å gå men hun har det nok travelt med å følge etter storesøster. Slik går nå dagene - og tiden bare flyr avgårde!! 

 

Jeg har bare skumlest gjennom de siste sidene og det er nok endel jeg har gått glipp av.. Men jeg gratulerer alle som har blitt gravide i det siste og krysser fingrene for dere som enda prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+3 uker
Bare tre dager til UL. Mange tanker som sirkler rundt i hodet.Min største frykt er at det er tom der inne eller en død spire.
Merker at jeg er mye mer redd etter den tidllige sa i desember.Før var det mer slik at det skjer ikke meg.tidligere har jeg aldri hatt blødninger eller noen slags problemer i svangerskapet som har med fosteret å gjøre.Må krysse fingrene å håpe.
Kjenner at jeg er ikke klar for å gå tilbake til testegalskapen,så håper jeg slipper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis gjekk der attpåklatt? Håpar du fekk sjå minst eitt bankande hjarte på ul❤️

jeg fikk se 2 plommesekker og et bankende hjerte.Ble satt tilbake 2 uker,noe som gjør meg meget beskymret da jeg umulig kan være 2 uker kortere på vei i forhold til g-tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Korleis gjekk der attpåklatt? Håpar du fekk sjå minst eitt bankande hjarte på ul❤️

 

jeg fikk se 2 plommesekker og et bankende hjerte.Ble satt tilbake 2 uker,noe som gjør meg meget beskymret da jeg umulig kan være 2 uker kortere på vei i forhold til g-tester.

Åhh. Ka sa den som tok ultralyden då? Eg blei sett tilbake to veker då eg var på tidlig ultralyd med førstemann pga blødningar. Meine eg trudde eg var 7+4 då eg var der. Kor langt skulle du ver etter dine beregningar då du var på ultralyd? Om du reknar termin ut frå g-test kan det vel ver ein del feilmarginen. Særlig viss det låg an til tvillingar. På meg vart det flytta fram igjen på ordinær ultralyd..

 

Terminberegning e uansett bare kalkulert tipping. Denne gangen seier ultralyden at eg er komt to veker lengre enn menstermin tilseier. Noko som umulig kan stemme om eg skal tenke at terminsetting er eksakt vitenskap.

 

Det eg har lyst til å sei e at eg håpe og trur at det fremdeles går veien! Krysse fingrane for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg inn her jeg også.. Ikm imorra.. Anonymous poster hash: b1c15...42f

Ken e du då? :)

Har du testa i dag? Her inne e det mange testomanar ;)

Masse lykke til om ikkje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Korleis gjekk der attpåklatt? Håpar du fekk sjå minst eitt bankande hjarte på ul❤️

jeg fikk se 2 plommesekker og et bankende hjerte.Ble satt tilbake 2 uker,noe som gjør meg meget beskymret da jeg umulig kan være 2 uker kortere på vei i forhold til g-tester.

Åhh. Ka sa den som tok ultralyden då? Eg blei sett tilbake to veker då eg var på tidlig ultralyd med førstemann pga blødningar. Meine eg trudde eg var 7+4 då eg var der. Kor langt skulle du ver etter dine beregningar då du var på ultralyd? Om du reknar termin ut frå g-test kan det vel ver ein del feilmarginen. Særlig viss det låg an til tvillingar. På meg vart det flytta fram igjen på ordinær ultralyd..

 

Terminberegning e uansett bare kalkulert tipping. Denne gangen seier ultralyden at eg er komt to veker lengre enn menstermin tilseier. Noko som umulig kan stemme om eg skal tenke at terminsetting er eksakt vitenskap.

 

Det eg har lyst til å sei e at eg håpe og trur at det fremdeles går veien! Krysse fingrane for deg!!

 

jeg har brukt menstermin som rette snor,men siden jeg begynte å blø 3 desember etter en kjemisk kan det jo ha vært litt feil.Og

hadde positiv El-test 16 desember.positiv G-test  26 desember.

jeg har fått roet meg litt ned etter å ha fått en lang samtale med en overlege.

hun sa at det var så tidlig at det var vanskelig å måle nøyaktig.

Hun sa også at det var så lite enda at det var vanskelig å se om det var hjerteslag på den andre plommesekken,men at de ville se mye bedre på neste ul 11.februar.

Viss det viser seg at begge lever er det antageligvis eneggede tvillinger da de lå i samme hinna.

Endret av attpåklattnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Vi skal begynne å prøve på nr 2 nå, har ei på 4 år fra før. Håper aldersforskjellen ikke blir så stor at de ikke får no særlig glede av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Korleis gjekk der attpåklatt? Håpar du fekk sjå minst eitt bankande hjarte på ul❤️

 

jeg fikk se 2 plommesekker og et bankende hjerte.Ble satt tilbake 2 uker,noe som gjør meg meget beskymret da jeg umulig kan være 2 uker kortere på vei i forhold til g-tester.

Åhh. Ka sa den som tok ultralyden då? Eg blei sett tilbake to veker då eg var på tidlig ultralyd med førstemann pga blødningar. Meine eg trudde eg var 7+4 då eg var der. Kor langt skulle du ver etter dine beregningar då du var på ultralyd? Om du reknar termin ut frå g-test kan det vel ver ein del feilmarginen. Særlig viss det låg an til tvillingar. På meg vart det flytta fram igjen på ordinær ultralyd..

Terminberegning e uansett bare kalkulert tipping. Denne gangen seier ultralyden at eg er komt to veker lengre enn menstermin tilseier. Noko som umulig kan stemme om eg skal tenke at terminsetting er eksakt vitenskap.

Det eg har lyst til å sei e at eg håpe og trur at det fremdeles går veien! Krysse fingrane for deg!!

jeg har brukt menstermin som rette snor,men siden jeg begynte å blø 3 desember etter en kjemisk kan det jo ha vært litt feil.Og

hadde positiv El-test 16 desember.positiv G-test  26 desember.

jeg har fått roet meg litt ned etter å ha fått en lang samtale med en overlege.

hun sa at det var så tidlig at det var vanskelig å måle nøyaktig.

Hun sa også at det var så lite enda at det var vanskelig å se om det var hjerteslag på den andre plommesekken,men at de ville se mye bedre på neste ul 11.februar.

Viss det viser seg at begge lever er det antageligvis eneggede tvillinger da de lå i samme hinna.

Godt du har fått snakka med nokon, og skal på ny sjekk! Du skal berre sjå at dette går fint❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Korleis gjekk der attpåklatt? Håpar du fekk sjå minst eitt bankande hjarte på ul❤️

 

jeg fikk se 2 plommesekker og et bankende hjerte.Ble satt tilbake 2 uker,noe som gjør meg meget beskymret da jeg umulig kan være 2 uker kortere på vei i forhold til g-tester.
Åhh. Ka sa den som tok ultralyden då? Eg blei sett tilbake to veker då eg var på tidlig ultralyd med førstemann pga blødningar. Meine eg trudde eg var 7+4 då eg var der. Kor langt skulle du ver etter dine beregningar då du var på ultralyd? Om du reknar termin ut frå g-test kan det vel ver ein del feilmarginen. Særlig viss det låg an til tvillingar. På meg vart det flytta fram igjen på ordinær ultralyd..

Terminberegning e uansett bare kalkulert tipping. Denne gangen seier ultralyden at eg er komt to veker lengre enn menstermin tilseier. Noko som umulig kan stemme om eg skal tenke at terminsetting er eksakt vitenskap.

Det eg har lyst til å sei e at eg håpe og trur at det fremdeles går veien! Krysse fingrane for deg!!

jeg har brukt menstermin som rette snor,men siden jeg begynte å blø 3 desember etter en kjemisk kan det jo ha vært litt feil.Og

hadde positiv El-test 16 desember.positiv G-test 26 desember.

jeg har fått roet meg litt ned etter å ha fått en lang samtale med en overlege.

hun sa at det var så tidlig at det var vanskelig å måle nøyaktig.

Hun sa også at det var så lite enda at det var vanskelig å se om det var hjerteslag på den andre plommesekken,men at de ville se mye bedre på neste ul 11.februar.

Viss det viser seg at begge lever er det antageligvis eneggede tvillinger da de lå i samme hinna.

Godt du har fått snakka med nokon, og skal på ny sjekk! Du skal berre sjå at dette går fint❤️
Siden jeg ikke er av den tålmodige typen blir det privat ul nå på onsdag. Er utrolig nervøs.:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til attpåklatt! Håpe ikkje at utålmodigheten sin medføre at du sit igjen med like mange spørsmål, men at du kan smile på veg ut dørene :)

 

Spennande MammaMø! Håpe det klaffar fort. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til attpåklatt! Håpe ikkje at utålmodigheten sin medføre at du sit igjen med like mange spørsmål, men at du kan smile på veg ut dørene :)

 

Spennande MammaMø! Håpe det klaffar fort. Lykke til!

Håper ul i morgen gir meg noen svar,eller så er det bare litt over 1 uke til offentlig UL heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ultralyd i morgen, attpåklattnr2! Håper at du får se at alt ser bra ut, og kan slappe litt av. Men vet at det ikke er så lett, er selv et nervevrak når jeg blir gravid, etter å ha mistet to ganger. Venninner som ikke har mistet, sier at jeg må slappe av og ikke tenke worst case scenario for det skjer jo ikke... Men der har jo skjedd meg to ganger, så det hjelper liksom ikke at de aldri har opplevd det.

Krysser fingrene for deg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis har det gått attpåklatt?

Dessverre var det en Ma.nå sitter jeg å venter på at kl skal bli 9.00 så skal jeg på sykehuset å få cytotek.

Trist er det.Og nå vil ikke mannen prøve mer og det gjør meg enda mer trist og sint.Vi har ikke snakket med hverandre på 2 dager.Glad jeg har de 2 store jentene mine som støtter meg nå.Ble ikke den lykkelige starten på det nye året som jeg håpet på.Snart renner tiden ut og jeg kan ikke få flere barn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så leit, attpåklattnr2 :-( sender varme klemmer og håper at mannen kommer på bedre tanker når skuffelsen legger seg 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...