Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Godt å høre fra deg mrs I!!!! du får nok ikke gå så mye over så sant poden ikke fester seg skikkelig Hva tar du master i? Jeg også driver med det. Hadde planer om å få unna datainnsamlinga og transkribering før fødselen, men noen smarte hoder i Trondheim satte en stopper for det gitt så nå må jeg se meg om etter en annen plass og får ikke gjort stort mere før etter fødselen...ganske irriterende,men, men...I dag har det haglet vonde kynnere fra en viss plass, lurer av og til på om jeg har rier for det gjør så inderlig vondt...passer forøvrig strålende med ei helg fylt til randen av bursdagsselskap, baking og ett refleksjonsnotat som må inn til atter en veiledning og det faktum at jeg må være alene med ungene på lørdag fordi gubben må på skogen blæs og mandag starter atter ei lang skoleuke! Skal se det blir tidlig fødsel på meg for en gangs skyld

 

Minimusa, jeg synes du er råtøff!!!! Og kjempeflink!!!!!

 

Chloe hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde veldig sterke smerter. Satt hjemme på sofaen en kveld i oktober og plutselig hugg det til noe inni &%¤ der nede, var liksom akkurat der jeg har hørt folk som får blindtarmbetennelse får vondt, så ringte legevakta. Kom ned dit og de ringte sykehuset uten å si noe til meg hva det var, kan si jeg fikk litt panikk. Fikk beskjed om at ta noen paragin forte og dra hjem, men skulle ikke det hjelpe så skulle jeg ringe sykehuset. Måtte ringe sykehuset et par timer senere for jeg holdt ikke ut, kom ned og de tok ul og var en muskelknute på da 6cm i diameter. Fikk resept på paragin forte og beskjed om at den muligens var på vei til å dø, derfor jeg fikk vondt. Etter diverse oppfølginger neste halvår så viste det seg at den bare vokste, i juli fikk jeg innkalling til MR for å sjekke om den kunne opereres, var da i underkant av 10cm i diameter. Fikk beskjed om at det var en stor og kunne opereres uten at det skulle ha store innvirkninger på evt fremtidige svangerskap og fertilitet. Opererte da ut et 600g ca 11-12cm stort myome i oktober. I januar igjen oppdaget de to nye etter sterke smerter, og fikk da hint fra overlegen at jeg kanskje ikke skulle vente så lenge med barn. I april og i mai dro jeg da en tur til Køben og på andre forsøket så satt det og min herlige lille pøbelsnuppe kom da til verden i januar 2014 <3 Smertene minner VELDIG om skikkelig kynnere og rier for å sammenligne med noe, lå gjerne i krampestilling under pulten på jobb til jeg fikk i meg et par paragin forte før jeg kunne jobbe videre i doprusen hehe.. 

Endret av Minnimusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor: Får håpe de ikke lar meg gå så langt over..! Krysser fingre og tær (men ikke lår) for at lillingen vil ut foooort ;) Tar master i Eiendomsutvikling, superspennende fag med mye fokus på juss (jepp I'm a nerd). Enn du? Uuups noen her i Trondheim som satte en stopper for deg? Da får jeg beklage på vegne av mine med-trøndere ;) 

Enn hvis du faktisk går i tidlig fødsel da! Hjelpes!! Hehe da får du bare legge unna alt som du skulle ha gjort og presse ut babyen ;) Alt annet får vente! Masse lykke til uansett hva som skjer :)

 

Minnimusa: HUFF! Det hørtes helt forferdelig ut.. Men så bra at du kontaktet sykehuset og fikk hjelp! For en skremmende hendelse! Men åååh så bra å høre at du fikk ei lita pie i januar ifjor :) Koselig! :hjerte:

 

Synes forøvrig det er utrolig interessant og viktig å bli fortalt om slike hendelser, det kan faktisk redde liv! Hadde jeg ikke lest om svangerskap utenfor livmoren på slike forum som dette vet jeg ikke om jeg hadde sittet her i dag........... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helse og sosialfag på meg 😋 sitter med refleksjonsnotat i metode og vitenskap teori nå og lurer virkelig på hvor motivasjonen og konsentrasjonen ble av 😝 lillemor spreller og presser det hun er god for 😵 så jeg sovner ikke med det første 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mine kjære jevngammel forumvenninner over 30.

 

Jeg trenger så sårt råd. Vi har prøvd i snart over 1 og 1/2 år. Var på utredning i september, tok røngen av livmor og eggstokkene, ingen store problemer der, oppdaget en liten cyste på livmortappen, hadde litt kort lutefase, på 8-9 dager. Fikk Progresteron som jeg har tatt i seks måneder. Mannen er bekymret for at problemet ligger hos han og han ska teste seg snart.

Mannen har ikke så stor s*x appetitt så om jeg ikke masser og sier nå må vi kjøre på, kan det gått gå flere uker uten s*x. Må derfor også si at vi ikke alltid har rukket å ha s*x akkurat rundt el.

 

Hvor mange av dere har blitt gravide selv om dere har planlagt, hatt s*x nøye planlagt iht el? De som vet vi prøver å bli gravide sier, bare ikke tenk på det...noe så frustrerende.

 

Noen som har erfaringer og råd å dele med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg lilu, slikt er så slitsomt! Da vi prøvde på nr en og to "klokket" jeg dem omtrent inn. Det var da med stort sjokk at det ikke gikk på nr tre. Vi prøvde nesten to år med han. Tilslutt krevde jeg blodprøvesvar i forhold til stoffskiftet mitt. Det viste seg å være på grensen. Jeg ble satt på Levaxin. Dog, jeg var så lei av å prøve at jeg nesten ikke orket mer. Hadde bestemt meg for en sluttdato for prøvinga også. Det ble med en runde i halmen helt på tampen og jaggu meg satt ikke spira da denne gangen var ingenting planlagt annet enn at vi kunne ha trygg sex i ferien i forhold til syklusen. Der tok jeg grundig feil, nå er det kun 6 uker til termin!!! Dog, jeg har veldig troen på å ikke stresse og planlegge for mye og heller nyte hverandre også ta det som kommer. Jeg vet det er vanskelig, men stress er verste fiende mot gå bli gravid, er min erfaring! Håper dere lykkes snart!! Sender over så mye babystøv jeg kan. God varm klem

 

Cayenne, hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger gode råd fra dere kloke damer her. Vi har forsøkt å bli gravide siden oktober 2014. Ikke skjedd noe enda. Jeg har 50% fast stilling + jobber ekstra, så jeg er oppi 95-100 % hver mnd. Jeg studerer pedagogikk på deltid. Er ferdig med studiene våren 2016. Har tenkt vi kunne få det til med baby selv om jeg studerer, men nå er jeg usikker på om vi skal vente et halvt år med prøvingen slik at jeg rekker å bli ferdig før ev. fødsel. Skal ut i praksis i 6 uker våren 2016, så det er enklest om jeg ikke er i permisjon da.

 

Det er også mulig jeg får økt stillingsprosent der jeg jobber nå i løpet av året. Tror det er større sannsynlighet for det dersom jeg ikke blir gravid før sommeren... Har sagt ja til å ta to ekstra dager på jobb hver uke. Jobber to kvelder ekstra fra før av. Dvs. at jeg får to doble dager hver uke fram til sommerferien... Har 1 times kjøring til jobb og en av de doble dagene må jeg dra hjem i mellom. Altså 4 timer i bil på tirsdager... Jeg ser ikke helt for meg at jeg skal greie å være nygravid når jeg jobber såpass mye. I tillegg kommer eksamen i mai/juni... MEN dersom det er et fortsatt behov for de to ekstra dagene til høsten, kan det være en mulighet for å få økt stillingen min til 80 eller 100 %, tenker jeg.

 

Det jeg er redd for er at tiden går fra oss. Jeg blir 33 til sommeren. Virker ikke som jeg blir gravid så lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymsuperbruker :) er du redd for tiden din ifht barn, bør du bare kjøre på. Sånn ifht studier og jobb, så passer det sjelden bra når en vil ha ting akkuratt sånn og sånn ;) det går faktisk ofte bra å kombinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger gode råd fra dere kloke damer her. Vi har forsøkt å bli gravide siden oktober 2014. Ikke skjedd noe enda. Jeg har 50% fast stilling + jobber ekstra, så jeg er oppi 95-100 % hver mnd. Jeg studerer pedagogikk på deltid. Er ferdig med studiene våren 2016. Har tenkt vi kunne få det til med baby selv om jeg studerer, men nå er jeg usikker på om vi skal vente et halvt år med prøvingen slik at jeg rekker å bli ferdig før ev. fødsel. Skal ut i praksis i 6 uker våren 2016, så det er enklest om jeg ikke er i permisjon da.

 

Det er også mulig jeg får økt stillingsprosent der jeg jobber nå i løpet av året. Tror det er større sannsynlighet for det dersom jeg ikke blir gravid før sommeren... Har sagt ja til å ta to ekstra dager på jobb hver uke. Jobber to kvelder ekstra fra før av. Dvs. at jeg får to doble dager hver uke fram til sommerferien... Har 1 times kjøring til jobb og en av de doble dagene må jeg dra hjem i mellom. Altså 4 timer i bil på tirsdager... Jeg ser ikke helt for meg at jeg skal greie å være nygravid når jeg jobber såpass mye. I tillegg kommer eksamen i mai/juni... MEN dersom det er et fortsatt behov for de to ekstra dagene til høsten, kan det være en mulighet for å få økt stillingen min til 80 eller 100 %, tenker jeg.

 

Det jeg er redd for er at tiden går fra oss. Jeg blir 33 til sommeren. Virker ikke som jeg blir gravid så lett...

Hei du :) . Jeg forstår godt at du er utålmodig etter å bli gravid, det er noe de fleste ønsker skal gå helst med en gang. Når det er sagt så er ikke 5 mnd lenge egentlig, selv om det føles slik.

Du har mange planer fremover, du må selv ta en avgjørelse på om der er verdt å vente med å bli gravid. Utover det så finnes det en rekke ting man kan gjøre for å øke sjansene. Eggløsningstester (faktisk ganske morsomt å prøve ;) ), temp måling, følge med på sekreter (eggløsningsslim) etc.

Man kan også gå til spesialist i gynekologi privat og få sjekket seg, at alt er normalt "der nede". Viser det seg at det er helt fint, kan det også minske stressnivået ditt feks. Er det noe rusk, så kan du få rettet opp i det før du virkelig begynner å få dårlig tid. Men du er fortsatt ung, men årene flyr fort har jeg selv merket. Så om du har skikkelig lyst på barn, kjør på. Praksisen på våren får du sikkert til selv med baby. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her følte vi at vi bare måtte kjøre på, selv om ting ikke var helt som vi så for oss. Jeg har vært langtidssykemeldt etter en bilpåkjørsel for et par år siden, ikke får jeg AAP igjennom hos nav fordi de mener at med min utdannelse så kan jeg gjøre andre ting osv osv., enda jeg har spesialister som bekrefter at jeg ikke har vært frisk nok! Har advokat på saken nå og håper at det ordner seg før mini kommer i juni ;) poenget mitt er at man ikke alltid kan planlegge ting, det er ikke sikkert alt blir som man ser for seg. Vi ønsket hvertfall ikke å la vår situasjon stoppe oss fra å prøve å få barn :) i tillegg følte jeg veldig på den biologiske klokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trenger gode råd fra dere kloke damer her. Vi har forsøkt å bli gravide siden oktober 2014. Ikke skjedd noe enda. Jeg har 50% fast stilling + jobber ekstra, så jeg er oppi 95-100 % hver mnd. Jeg studerer pedagogikk på deltid. Er ferdig med studiene våren 2016. Har tenkt vi kunne få det til med baby selv om jeg studerer, men nå er jeg usikker på om vi skal vente et halvt år med prøvingen slik at jeg rekker å bli ferdig før ev. fødsel. Skal ut i praksis i 6 uker våren 2016, så det er enklest om jeg ikke er i permisjon da.

 

Det er også mulig jeg får økt stillingsprosent der jeg jobber nå i løpet av året. Tror det er større sannsynlighet for det dersom jeg ikke blir gravid før sommeren... Har sagt ja til å ta to ekstra dager på jobb hver uke. Jobber to kvelder ekstra fra før av. Dvs. at jeg får to doble dager hver uke fram til sommerferien... Har 1 times kjøring til jobb og en av de doble dagene må jeg dra hjem i mellom. Altså 4 timer i bil på tirsdager... Jeg ser ikke helt for meg at jeg skal greie å være nygravid når jeg jobber såpass mye. I tillegg kommer eksamen i mai/juni... MEN dersom det er et fortsatt behov for de to ekstra dagene til høsten, kan det være en mulighet for å få økt stillingen min til 80 eller 100 %, tenker jeg.

 

Det jeg er redd for er at tiden går fra oss. Jeg blir 33 til sommeren. Virker ikke som jeg blir gravid så lett...

Hei du :) . Jeg forstår godt at du er utålmodig etter å bli gravid, det er noe de fleste ønsker skal gå helst med en gang. Når det er sagt så er ikke 5 mnd lenge egentlig, selv om det føles slik.

Du har mange planer fremover, du må selv ta en avgjørelse på om der er verdt å vente med å bli gravid. Utover det så finnes det en rekke ting man kan gjøre for å øke sjansene. Eggløsningstester (faktisk ganske morsomt å prøve ;) ), temp måling, følge med på sekreter (eggløsningsslim) etc.

Man kan også gå til spesialist i gynekologi privat og få sjekket seg, at alt er normalt "der nede". Viser det seg at det er helt fint, kan det også minske stressnivået ditt feks. Er det noe rusk, så kan du få rettet opp i det før du virkelig begynner å få dårlig tid. Men du er fortsatt ung, men årene flyr fort har jeg selv merket. Så om du har skikkelig lyst på barn, kjør på. Praksisen på våren får du sikkert til selv med baby. Lykke til :)

 

Moren og faren min drev på i 10 år før søsteren min ble laget, og 4 år med meg... Søsteren min ble gravid på første forsøk 3 ganger... Jeg mistenker at det kan være noe rusk med sædkvaliteten til samboeren min. Uten at dette er påvist på noen prøver. Han har hatt høyt blodtrykk siden han var i militæret (kanskje før det også, men det ble påvist da), og blir medisinert for det. Han har "noe rusk" i nyrene, og har vært på X-antall undersøkelser på sykehus, uten at de greier å stille en diagnose på det. Det eneste de vet sikkert, er at han av en eller annen grunn har blod i urinen (ikke synlig, men gir utslag på prøvene) og det er noe med nyrene. Han fikk beskjed om at han mest sannsynlig vil få tidlig potensproblemer. Litt usikker på om dette kan gjøre utslag på sædkvaliteten...? Det er vel hormonelt styrt...? Jeg har ikke brukt p-piller de siste 7-8 årene, og vi har holdt oss til "sikre perioder". Jeg har regelmessige sykluser og føler jeg har god oversikt over når jeg har el. Har mest sannsynlig ikke blitt gravid på disse årene fordi jeg ikke blir så lett gravid. For vi har ikke alltid vært så flinke til å holde oss til de sikre periodene :D

 

Jeg vet 5 mnd ikke er så lang tid, og jeg er ikke superstressa enda ;) Har vært inne på billigtester og sjekket, og tror jeg skal spandere på meg noen el-tester sånn at jeg får bekreftet at el faktisk er de dagene jeg tror det er ift. dato/slim/el-smerter.

 

Takk for svar, damer :) Jeg vet det er opp til oss å avgjøre, men det er så godt å få luftet tankene her inne. Jeg vet dere har erfaring og forståelse <3

 

Får ha praksisen på egen arbeidsplass neste vår, så hvis jeg er i vanlig jobb, får jeg vanlig lønn for det. Kjedelig å være der "gratis" i permisjonstiden min, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mens på dag 8 i dpo-land!! Hvor frustrerende er ikke det??? $&@#$!

Synes det er så dumt :( Tror hormonene mine ikke er med lenger? ;) nå er jeg 44, og må kanskje innse at det er på tide å slutte av.. ?

Noen andre som er/har vært i samme situasjon? -og blitt gravid likevel på tross av høy alder og menskluss? :D

Jeg er 43 men har full kontroll på syklusen så lenge det varer. Har prøvd i 6 pp. Rekner med det vil ta sin tid og vil kun prøve naturens gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Hyggelig å bli "etterlyst" :)

Humøret er på vei opp etter ma'en for 3,5 uker siden og sluttet endelig å blø helt for noen dager siden. Har ikke følt for noe hanky panky enda, og begynner å lure på om el har vært uten noen som helst tegn (svakere el-test i dag enn i går). Jaja, sikkert greit med en pausemnd selv om jeg føler tiden renner ut.

 

Anomymsuperbruker - jeg ville startet med en enkel sædtest hos legen! Så vet dere mer hva dere har å forholde dere til. Ellers ville jeg bare kjørt på - det praktiske ordner seg alltid, men man kan ikke alltid beregne når barna skal komme.

 

Fordømte tante som kommer til deg, Vinterblomst! :( Men ikke gi opp enda da, ville forsøkt b-vitaminer for å forlenge lutealfasen. Så at noen hadde hatt suksess med det, men husker ikke hvilken type b-vitaminer det var. Ellers fikk min bestemor sistemann i en alder av 44, og det var slett ikke uvanlig før i tiden. Heier på deg, vennen! :D

 

Klemmer på alle og ønsker dere en god uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilu, nå må du se å få sendt den gubben din til legen for testing! Store sjanser for at det er der problemet ligger siden du har regelmessig syklus og dere har prøvd så lenge. Det ordner seg på ett eller annet vis :D

 

Håper du overlevde helgen Tussemor, du er tøff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj slettet visst innlegget mitt :o

så bra du er på vei oppover cayenne :) la det ta sin tid..

kan det Være b6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilu, nå må du se å få sendt den gubben din til legen for testing! Store sjanser for at det er der problemet ligger siden du har regelmessig syklus og dere har prøvd så lenge. Det ordner seg på ett eller annet vis :D

Håper du overlevde helgen Tussemor, du er tøff! :D

Hei Cayenne, takk for svar. Har en legehenvendelese til mannen for analyse av sine "soldater". Mannen mener han må ha legetime for å lever "prøver". Reiser bort i morgen, men regner med (les håper) at dersom jeg får mensen den 11/12 mars, tar han analysen 12/13. Mars. Det er litt vanskelig alt sammen, når vi bor i Afrika og er bare i Europa 3 uker og skal besøke familie. Men det går nok på et vis. Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at han må være "avholdende" noen dager før prøven tas, Lilu!

 

Her kom tr i dag -en uke eller to før tiden :P Men hvis jeg hadde el for to uker siden blødde jeg uansett fortsatt. Da går vi for desemberbaby :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, til deg Cayenne.

Hyggelig å treffe deg her enn på de stressede ikm ukene.

Mener å huske at gynekologen som gav oss henvendelsen, bad oss om ikke kose 3 dager før prøven. Men takk for bekreftelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vore vinterferie :) Kjekt med masse lesestoff. Heiar på dykk som er heil i sluttspurten, og på alle dykk andre, ikkje minst prøvarane - no må det snart vera vår tur på skikkeleg!!

 

Her er det el på gang, og mannen ligg i fosterstilling dopa på paralgin forte og ibux med ørebetennelse og hol i trommehinna. Stakkars mann, ser ut til at vi må hoppa over denne runden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cayenne, jeg overlevde men tror det skal holde hardt denne uka gitt...full skoleuke, innskriving på skolen for nr to, foreldremøte, treninger for de to eldste, teater osv....jeg gleder meg vilt til 16 mars, da skal jeg forsøke å ta permisjon jeg er så imponert over tålmodigheten din! Måtte dere virkelig lykkes snart med å få ett lite nurk!!!! God varm klem, fylt med babystøv!!!

 

Chloe og Mrs I, hvordan går det? Pepa pig (håper det ble rett nick) hvordan går det med deg?

 

Grøne, stakkars mann...håper dere snart får ei spire som klorer seg fast!!! God klem fylt med babystøv til deg også!

 

Anonymus, kjør på, det passer aldri å bli gravid, men når man først blir det så er det utrolig hva som ordner seg masse lykke til!!!

 

Her i huset er samtlige møkk lei av stor mage, sliten og hormonell kjerring alle gleder seg til å få ut denne ungen, slik at vi kan få ett tilnærmet normalt liv igjen. Jeg kjenner godt at "enden er nær". Bekkenet begynner å skrante og jeg sover dårlig om nettene kynnerne hagler som lynnedslag og disse "deilige" sparkene merkes ikke så ofte, det kjennes mer ut som en gedigen slange med melonhode som bukter seg der inne...ja, for lillegull har funnet retninga for ut og tester den titt og ofte da tror jeg at hun dreper meg for de nedpress smertene er grusomme.

 

Håper alle sammen har en god kveld. Jeg og mr Gaviscon skal ta oss en date nå før Jon blund blir invitert med Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai Tussemor- du har fullt opp! Imponerande at det går i hop, tenk at du snart har lilletussa her

 

Eg sit her litt forfjamsa og lurer på om el kom tidlegare enn antatt og vi likevel traff..skulle testa for el i stad, blank test og ein blødning i staden...skjedde det same i desember og då kom det to rosa strekar fjorten dagar etter. Skal visst vera spennande dette, og eg som såvidt hadde begynt å nyta kaffen igjen..og så spm. Crinone eller ikkje, usikker no på om det er mogleg - og kor tid el var i så fall...hm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle damer ! Må jo fortelle at gutta mine kom torsdag forrige uke, 34+0. Vannet gikk natt til mandag 23.febr hos tvilling 1, ble kjørt med blålys inn til Riksen. Streng sengeleie, kun dotur og sitting ved måltider. Fikk riehemmende medisiner, men det tok seg opp mot slutten etter at dryppet ble tatt bort. Ble tilslutt akutt keisersnitt midt på natten :P Veldig flinke folk der, ble tatt godt om, jeg var ikke redd mens det hele pågikk. Gutta er "store" og fine :) vi ligger på nyfødt intensiv og jobber med spisetrening og å klare å holde temperaturen. Jeg pumper og pumper til den store gullmedaljen ;)

 

Hadde ikke pakket bagen en gang :D Den fikk min mann og eldstejenta pakke, ble ikke så gæli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig masse Chloe :wub: så herlig at det gikk bra! Nå må du bare slappe av og nyte gulla dine♡♡

 

Cayenne♡ Sender deg en varm klem!! Var så trist å lese at du mista spiren din :( måtte du snart juble igjen vennen :D

 

Tussemor♡ snart er lille frøkna di her og gjett om hun kommer til å styre og herje rundt med sin herlige familie :D Husk å slappe litt av da ;)

Klem

 

Stor klem til dere som prøver, ruger og til dere som nyter de små :wub:

 

Her blir snart min store gull 8 mnd :o Wow hvor blir det av tida! Vil bare trykke på pauseknappen for denne tida flyr alt for fort :P

 

Snuppa mi skal inn på Ahus imorra og ta av gipsen.

Brakk håndleddet i akebakken for 7 uker siden. Da bar det rett inn på sykehuset, røntgen....og operasjon....ble satt inn pinner i armen for å holde beinet på plass....Denne gipsen skulle vært av før vinterferien, hun er blitt "glemt"....må møte opp fastende imorra.....for får dem ikke ut pinnene så må hun I narkose.

Krysser fingra for at morra dagen går strålende♡

Flinke og store og tøffe jenta mi :wub:

 

Nå skal lekser gjøres og middag lages :)

 

Skriver ikke så ofte som jeg skulle ønske men jeg følger med dere jenter♡♡♡

Stor Dossa klem til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje Chloe godt å høyre at det går bra med både deg og dei små.

 

Lukke til i morgon Dossa, håpar jenta di slepp narkose!

 

Her er det ei merkeleg utvikling, rett etter eg skreiv her..eg no må sarte sjeler stoppa å lesa...vel vel då kom det i allefall ut ein del koagel..og ein del blod før det heile ros seg att. Etter kalenderen skulle det vore el i dag...men det er ikkje det i sikte...lurer på kva denne kroppen held på med for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer :) 

 

Lilu: Vi "klokket" på en måte inn EL og sex, dvs jeg hadde kontroll på syklusen min ;) Mannen min er ikke akkurat vanskelig å be når det gjelder sengeaktiviteter, men hvis mannen din vil ha barn så må han bare stille opp. Og selv om dere klokker inn tidspunkt for sex trenger det ikke bli kjedelig! Man kan jo alltids sprite opp det hele med ting man liker (langt forspill, porno, leketøy, ja what ever turns you on). Håper det ordner seg for dere!! Lykke til :) 

 

Anonymsuperbruker: Kjør på uten pause er mitt råd! Man vet aldri hvor lang tid det tar, man kan miste osv osv. Jeg mistet 3 ganger på under ett år og lærte the hard way at det ikke går an å planlegge graviditeten. MEN det gikk bra til slutt og nå sitter jeg her med termin om 14 dager :) Krysser fingrene for at det ordner seg, lykke til!! :) 

 

Tussemor: Åhhh herreguuuuud for et tidsskjema du har å forholde deg til! All ære til deg som klarer dette med en mage :) Jeg blir helt utslitt etter 2-3 timer i byen hvor jeg bare tusler rundt og koser meg... Og du, jeg har hatt så mye kynnere etter vendingen av babyen at jeg våkner hver andre time på natten og må opp for å tisse. Ja, og disser "herlige" sparkene......... AU! Han er litt for sterk altså, sparker så hardt at hele meg dyttes på! Mannen er overbevist om at lillegutt blir fotballspiller som han selv ;) Haha! 

 

Var hos legen i dag og fikk konstatert at lillingen fremdeles ligger med hodet nede! Jippi! Men han har ikke festet seg enda da, så jeg venter i spenning på at han skal borre seg neddi bekkenet. Er 38+3 i dag. Jeg er seriøst dausliten og lei. Nå vil jeg ha ut denne babyen! Gleder meg til trilleturer og det å kunne ta på seg sokker uten å bli svett ;) 

 

Ønsker alle sammen hell og lykke :) Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...