Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Gratulerer med morsdagen alle dere vakre medprøvere :)<3

 

Her er jeg 6dpo og tiden går tregt hehe..

 

Svir av første test på tirsdag allerede hehe *testetøsa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender over en god varm klem fisken...jeg kjenner "heldigvis" ikke den følelsen din så godt, men vet hvor smertefull lengselen etter ett barn til kan være!!! Håper at du finner ro og fred for en avgjørelse snart!!!!

 

Kjære Cayenne, tenker mye på deg og dere! Håper at dere har noen gode stunder også midt i alt det vonde!

 

I går fikk jeg ett "før morsdags kort" hos eldste mann, der han hadde skrevet " Jeg liker deg mamma". Jeg måtte smile litt for meg selv...I dag fikk jeg mitt første morsdagskort, samme gullet som hadde laget kortet til meg, bare at på det stod det: "Jeg elsker deg mamma" Snakker om å eskalere på ett døgn Jeg ble ekstremt glad og varm i hjertet og når guttene i tillegg hadde valgt ut ett krus med super mamma merke på...ja, da ble dagen komplett

 

Håper dere andre har hatt en like strålende morsdag!!!!

 

Lille trille virker til å ha snudd seg med hodet ned for nå presser det periodevis så voldsomt at jeg lurer på om hun har det travelt får værtfall trent på pustinga før fødselen

Ønsker dere alle ei magisk uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå....har el i disse dager...men er så usikker på om jeg tørr å prøve igjen...har nå mistet 5 ganger på 2,5 år...er så redd for å miste igjen...også må jeg bruke masse medisiner også...blant annet sprøyte hver dag....har så lyst på et barn til, men kjenner at frykten er så stor...og jeg har liksom ingen garanti for at det skal gå denne gangen heller....

 

Huff, det var dagens utblåsning og hjertesukk fra meg ;)

 

Hvordan går det med deg Cayenne? Tenker på deg <3

 

Ellers håper jeg dere har hatt en fantastisk morsdag :)

Stakkars deg fisken, jeg vet ikke hva jeg skal si for jeg kjenner på de samme følelsene :( Dette var tøffere enn jeg hadde trodd, og jeg ligger her søvnløs for andre natt på rad. Opp på jobb om fem timer... Har jo hatt noen kjemiske, men det var ingenting i forhold til dette.

Husker ikke hvor langt du var kommet når du mistet? Og hva sier legen? Er h*n positiv?

Stor klem til deg :klem:

 

Har heldigvis hatt en fin dag tross alt, med frokost på senga fra gode jenta mi og nydelig kort med kjærlighetserklæringer og tegninger fra begge to :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åååå....har el i disse dager...men er så usikker på om jeg tørr å prøve igjen...har nå mistet 5 ganger på 2,5 år...er så redd for å miste igjen...også må jeg bruke masse medisiner også...blant annet sprøyte hver dag....har så lyst på et barn til, men kjenner at frykten er så stor...og jeg har liksom ingen garanti for at det skal gå denne gangen heller....

Huff, det var dagens utblåsning og hjertesukk fra meg ;)

Hvordan går det med deg Cayenne? Tenker på deg <3

Ellers håper jeg dere har hatt en fantastisk morsdag :)

Stakkars deg fisken, jeg vet ikke hva jeg skal si for jeg kjenner på de samme følelsene :( Dette var tøffere enn jeg hadde trodd, og jeg ligger her søvnløs for andre natt på rad. Opp på jobb om fem timer... Har jo hatt noen kjemiske, men det var ingenting i forhold til dette.

Husker ikke hvor langt du var kommet når du mistet? Og hva sier legen? Er h*n positiv?

Stor klem til deg :klem:

Har heldigvis hatt en fin dag tross alt, med frokost på senga fra gode jenta mi og nydelig kort med kjærlighetserklæringer og tegninger fra begge to :hjerte:

 

Kjære Cayenne :)

 

Det er vondt, veldig vondt å miste. Og jeg forstår deg så godt! Jeg tenker at du kanskje trenger en liten timeout? Det blir enda vanskeligere å håndtere ting psykisk om man ikke får søvn. Kanskje du trenger en sykemelding? Litt tid til å komme til hektene, og kanskje samtaler med noen også?

 

Jeg har bak meg 2 tidlige SA (uke 6 og uke 8), men også 2 MA (uke 17, 14 og 11). Er utredet, og finner ikke noe galt med verken ,eg eller mannen. Gynekologen sier kjør på! Mistet sist nå i begynnelsen av januar i uke 8, og har hatt første mens etter det og har EL nå. Jeg har vært veldig heldig, og har blitt gravid på første PP alle gangene :)

 

Sender deg mange gode tanker Cayenne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiar på deg prøver, og satsar på at det går vegen for oss begge no. Har ei litt lang veke att til testing..så det ser ut til at vi ligg ganske likt i løypa. El ca 4-5.2.?

 

Fisken, det er neimen ikkje så lett å ha fasitsvaret der..men mannen her er flink å skriva opp slike for- og imotlister, då er det ofte lettare å velja. Lukke til i allefall.

 

Tussemor, så herleg morsdagskort! Her feira vi morsdag ved at vesla sov i to timar på sofaen - det er sjeldan kost!! Eg var redd kvelden og natta skulle ryka..men det og gjekk fint. Sovna før ni, og sov til halv åtte. Bein luksus!

 

Cayenne, sender deg ein klem. Har ikkje så mange ord til trøst. Men tenkjer mykje på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe du bare har hatt utrolig uflaks Fisken, og at lykken snur nå :hjerte:

 

Klem til deg og Grøne, og alle de andre godjentene her inne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: klem til deg!

 

Her er jeg hjemme igjen etter en deiiiiilig helg i London, har hatt det som plommen i egget! Godt å få fokus på meg selv, og tankene vekk fra spontanabort og prøving!

 

Tanta kom på søndag, så da starter vi på prøvingen når den er ferdig:) "Glad" for at tr kom nå, siden sykehuset sa tr kunne komme 4-6 uker etter utskrapning, så da er det godt den kom 4 uker og 2 dager etterpå, slik at jeg slapp å gå å vente på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu og hei.

I februar for fem år siden bestemte vi oss for å slutte med prev. Vi har blitt lurt flere ganger, men ingen Graviditeter.

I dag startet jeg dagen med å kaste opp. (Jippi) så da bestemte jeg meg for å ta en test. Og nå sitter jeg her med den positive testen og bare griner!

5 lange år tok det!

 

6+0 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud så kjedelig uka med TR og dagene etter er nå... ALT jeg vil er jo å ha eggløsning. 

I teorien bør den komme rundt midten av neste uke. Blir el-testing fra helga tenker jeg.

Kan tiden gå saktere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest inne på denne tråden i mange år. Dessverre har jeg aldri "turt" å skrive her inne. Men jeg vil bare si at dette er nok den fineste, mest støttende og gode tråden/ gjengen her inne! Det er sånne folk som dere er som gjør dette forumet verdt å være inne her for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve meg her inne jeg og. Hadde ein SA i Januar og nå har jeg testa positiv fra 4 Dpo og er 10 dpo idag og fortsatt positiv test. Jeg er 43 år og håper det holder no. Jeg er jo i faresonen deluks men krysser det jeg kan krysse for at nurket klorer seg godt fast. IKM lørdag og håper den heksa holder seg vekke.

 

Symptomer er tissetrengt nesten heile tiden og føler meg øm nedentil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: for positiv test - jippi Marolla!! :)

 

Og nok en gang - dere kloke damer.. Hvordan håndtere omgangssyke og baby i hus?

Sambo har vært syk siden morgenen på morsdagen (selvfølgelig... eplekjekt og humoristisk sa han jo lørdagen: "ja, kos dæ i mårra, resten av året e mitt"! Og jeg gliste, for han hadde ikke tatt med 8.mars eller bursdagen min!) ;) Needless to say - århundrets verste morsdag, selv om jeg er den som får de bredeste smilene fra jenta vår, og hun prater nesten bare med meg.. det er jo bedre enn alle verdens oppdisking og oppvarting fra far.. Men det hadde vært hyggelig med "Gratulerer med dagen, du er ei flott mamma"! i stedet for å lage frokosten sjøl, gå tur med hund og baby i vogn i snøstormen og med dårlige brøyte veier... men, heller det enn diaré! 😂 Tredje dagen med syk mann i dag, han er på bedringens vei og har ikke fått lov å kose med snuppa... JEG har vaska hender som en gal - men likevel er jeg nå begynt å bli uvel og kvalm.. Det er jo umulig å holde meg unna jentungen som ammes og greier om jeg nå blir syk?! Hjelp - er det noen med gode råd for å holde henne frisk? Hun har fått rotavirusvaksinen.. er det dekning nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...