Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde spysyken da datteren min var 6 mnd. Jeg ammet henne og alt gikk fint. Hun hadde kanskje en diarebleie eneste, men det kunne like gjerne ha vært Pga tenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til alle nygraverte :)

 

Da er vi i 1 pp...er 2 dpo i dag....skrekkblandet fryd!!! ;)

 

Var hos gynekolog i dag for å sjekke at alt så greit ut etter forrige SA, og alt var "flott" ...Hehe. Jeg har jo noen muskelknuter, som jeg har hatt hele veien, men de er relativt små. Den ene er litt tricky, da den buler inn i livmorhulen. Gynekologen tror den er opphav til mine aborter, men mener sannsynligheten for at det skal gå bra er stor. Det er som han sier, at 90% av livmorveggen er fri, så egget må bare klare å la være å feste seg på den lille delen med muskelknute.

 

Dette blir vårt 6 forsøk på å få et barn til...så jeg håper så inderlig det går bra nå! Ganske stor påkjenning for kropp og sjel, men veldig verdt det om vi skulle få det til. Takk og lov for at vi er så heldige å ha barn fra før :)

 

Takk til alle dere flotte damer her inne! Her får jeg alltid støtte, trøst og håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh så spennende fisken!!!! Heier på deg, denne gangen må der da gå veien for dere!!!!

 

Apex, pust rolig jeg fikk omgangssyke da minstemann bare var noen måneder gammel. Jeg ammet også. Gubben var hjemme fra jobb og tok seg av han når han ikke skulle ha mat eller sov...lillegull forholdt seg frisk. Han fikk sin første runde nå 1,5 år gammel!!!! Skulle lillemor mot formodning få omgangssyken er det aller viktigste at hun får i seg nok væske, vær obs på almenntilstanden hennes og ring legen en gang for mye om du er usikker!!!! Dette går bra!!! Håper du slipper unna......god varm klem

 

Kjære Cayenne, tenker mye på deg og sender min varmeste klem :wub:

 

Velkommen til alle nye og ett stort hurra og grattis til alle nygraverte masse lykke til, jeg gleder meg vilt til å bli ferdig

 

Chloe, hvordan går det med deg? Det nærmer seg vel fødsel m stormskritt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Terminen din

Dumme autocorrect

Veit ikkje om eg skal tåre og skrive det ned. Har kjent på kor øm og kjennes ut som mens smerte men det er over skambeinet. Er redd det blir ny SA igjen. Eller er det godt tegn ? Er så redd

 

Dersom alt går bra er termin 27 okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*Terminen din

Dumme autocorrect

Veit ikkje om eg skal tåre og skrive det ned. Har kjent på kor øm og kjennes ut som mens smerte men det er over skambeinet. Er redd det blir ny SA igjen. Eller er det godt tegn ? Er så redd

Dersom alt går bra er termin 27 okt.

dette er nok helt normalt, slik var det for meg også, masse murringer, trodde mensen kom hver gang men det gikk bra :) krysser fingrene for at det gjør det for deg også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor5, her går det bra. Fikk sendt søknad om foreldrepenger til NAV elektronisk igår kveld, da vi fikk vite dato for keisersnitt igår ;) Vil helst starte permisjonen 3 uker før keisersnittet og ikke terningen, da mister jeg jo 2 uker. Tvillingene taes den 23.mars om fødsel ikke starte før, men blir uansett keisersnitt. Tv1 sitter godt i sete og den andre ligger i tverrleie :P Føler meg tung, men har jo følt det lenge,hehe. Har tilsammen 4 kilo baby i magen! Og større blir de,hehe. Har ikke regnet med fostervann, morkaker og livmoren....så blir endel tilsammen. Men tror ikke disse gutta blir kjempestore, mine 2 andre barn var 3kg og 3,2 da de ble født :) men 6 kg tilsammen er vel sannsynlig ;) hvordan går det med deg?

 

Og så har vi fått satt opp senga! Det er jeg fornøyd med :D nå mangler det å hente stellebordet jeg får låne av bestevenninna mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen så mykje til dei nye, og gratulerer med spirer :)

 

Vente vente vente vente...og så "haglar" det med invitasjonar til neste helg med vingreier....så er litt ekstra spent på testing om ei veke...kva om? Og korleis handtera helga då? Viktig å ha sånne småting å tenkja på...haha, ler litt av meg sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Chloé, det går unna her også. Jeg er rimelig pre fødeklar 😝 hormonene begynner å ta litt vel overhånd og det gjør meg til ei skikkelig drittkjærring 😠 begynner å bli tungt her også, mistenker at knøttet har funnet veien ned med hodet først....periodevis har jeg noen nedpress som tar livet av både rumpe og lår 😜 kjenner meg ganske sliten, men det har mere med skolearbeid og uavklarte ting i forhold til mastern....tenk da en liten mnd igjen, så får du hilse på gutta boyz 😍 det går såååå fort 😃 vi har fått vugga i hus nå, på fredag kommer senga og da er det meste i boks....fytti som jeg gleder meg til å bli ferdig 😁😍

 

Grøne, lemp innpå med vin, kanskje det er det som skal til for at spira skal sitte 😉 har funket som ei kule her 4 ganger 😝 du vet, rødvinsorgasme og høy benføring 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapp respons og gode ord. Her er krisen avblåst, har vært kvalm men har kontroll over kroppsvæskene så da har vel immunsystemet jobba overtid for å hjelpe meg over denne kneika! :) Passer meeeget godt det, når sambo reiser på jobbtur og kommer hjem først på lørdag. Sa jeg at det snør og snør og vi snør nesten ned, og hunden må luftes og vi har et par lavtrykk til på vei og jeg må trille tur med lillemor og hund? Forsøker å minne meg selv på hvor heldig jeg er, og at det kun er for noen dager.. men med barnedåp søndag så innrømmes det at jeg er stressa!!! Men, mat er bestilt og sløyfene til dåpskjolen er i boks. Jeg har kjole klar - det andre som gjenstår fikser vi på lørdag!

 

Tussemor - nå synes jeg det går veldig fort i svingene. Tenk at du snart er i mål!! :) Er det en livlig krabat du har ombord?

 

Ha en fin dag. Klem fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen så mykje til dei nye, og gratulerer med spirer :)

 

Vente vente vente vente...og så "haglar" det med invitasjonar til neste helg med vingreier....så er litt ekstra spent på testing om ei veke...kva om? Og korleis handtera helga då? Viktig å ha sånne småting å tenkja på...haha, ler litt av meg sjølv.

 

Rekker du å teste rett før neste helg så har du jo en god indikasjon på om du kan drikke eller ei?

Aksepter invitasjonene og gled deg heller masse om du må avslå de pga et mystisk virus som slår deg ut eller noe. Går mye sykdom for tiden ;) Om ikke de vet om det som har skjedd da, da kan du jo like gjerne være ærlig om du er så heldig å ha positiv test igjen :D

 

Jeg kommer forhåpentligvis til å være i DPO-land og på crinone da vi feirer mammas 60-årsdag neste helg. Har ikke bestemt meg ang drikkingen enda. Har knapt rørt alkohol siden slutten av oktober i fjor, og det ene glasset musserende jeg drakk på bryllupsdagen for snart to uker siden smakte bare rart. Ikke godt i det hele tatt! Så vurderer å bare stå over alkoholen. Er bare nærmeste venner av mine foreldre uansett, så det går til og med an å være ærlige på at vi prøver å få barn og at jeg velger å være forsiktig med alkohol, siden man aldri vet. Og særlig i dpo-land, så vet man virkelig ikke! Men har jeg lyst til å drikke, så gjør jeg det! Vi får se. Men ja. det er et evig spørsmål i prøvetiden. Før jeg ble gravid brydde jeg meg ikke så mye og levde som normalt. Nå har jeg jo mistet...det setter ting i perspektiv, og jeg ønsker egentlig å vite med sikkerhet at jeg ikke har inntatt alkohol etter eggløsning slik at det ikke en gang er en faktor neste gang. Hadde en rimelig fuktig kveld på 8 dpo sist. Vet det liksom er for tidlig til at det kan skade, men når man i tillegg mister, så spøker jo tanken uansett, selv om det svært lite trolig har noen sammenheng. Føler at aborten gir meg en ok grunn til å stå over alkohol etter el en god stund fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye!

 

Stor støttende klem til Cayenne! Jeg gispet høyt her da jeg leste at det ikke hadde gått bra med spiren. :'( Håper du kommer deg ovenpå igjen!

 

Lykke til med prøvingen Grøne og Fisken og alle andre prøvere! :)

 

Koselig at vi nærmer oss noen fødsler igjen her inne!

 

Vi har ligget nede for telling med influensa og feber alle tre. 2-åringen hadde feber i 9 dager på rad. Heldigvis ikke høyere enn rundt 38. Var ikke noe å gjøre da det var virus, så det måtte bare gå over av seg selv. Jeg har fortsatt kraftig hoste siden midten av desember, er nesten redd for å hoste på meg en altfor tidlig fødsel. :P Er ca. 26 uker nå. Skal på kontroll til jordmor om et par uker. Det blir nok koselig. :)

 

Har fått dilla på fødeavdelingen og sånt på tv. Forrige svangerskap holdt jeg meg unna sånne program for da var jeg redd for å bli skremt. Men under forrige fødsel fant jeg ut at jeg ikke er redd for å føde og at jeg hadde en lett fødsel, så nå lar jeg hormonene og tårene flomme over alle de nyfødte på programmet xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god bedring til deg, Unilon! :D Pass på å få nok søvn og hvile og vitaminer, så blir du nok bra snart.

 

Spennende med mange fødeklare ja - utrolighvor fort tiden går når man ikke er der selv :P

 

Lykke til med snø og barnedåp, Apex - dette går nok finfint! :D

 

Heier på deg Grøne! :duskedame:

Og hvordan ligger du an i løypa, Vinterblomst? Heier på deg også! :duskedame: (Og alle andre som nærmer seg ikm som jeg ikke husker i min lille egoboble jeg befinner meg i for tiden...)

 

Her blør det fortsatt friskt etter 9 dager. Rekker vel ikke første el, like greit det. Ringte tilbake til gyn som tilbød meg resept på albyl e og progesteron og sa ja takk likevel, så da er vi i samme båt, Grøne. Har ikke fått påvist noe som tilsier at dette vil hjelpe på mht å beholde en ev. spire, men kan nok ikke skade.

 

Har sneket meg en liten tur ut fra kontoret - og sola varmer faktisk!🌞 Utrolig deilig at vi går lysere tider i møte. Merker at humøret stigerbare av den grunn.

 

Klemmer på alle! :klem:

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du ikke alene Unilon!! Jeg sitter å sipper sammen med deg. Så mange episoder sist gang jeg gikk gravid at jeg merket tilslutt at jeg nok hadde sett samme sesong flere ganger, men nå virker det til å være nyere episoder som går :) Nesten litt missunnelig på de fine fødslene, veit jo at jeg får nok KS denne gangen også med tanke på at de allerede har vært der inne to ganger(KS og myome operasjon) og ved sist graviditet så sa de på sykehuset at det blir nok KS senere og skulle jeg få flere barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tøff som prøver igjen, Fisken! Er sikker på at det går bra til slutt. Godt å høre at det går litt bedre, Cayenne, synes det er så urettferdig at du skulle oppleve dette. Heier på dere! 

 

Jeg har alltid levd som vanlig til positiv test, Grøne. Selvfølgelig har det ikke vært flatfyll etter eggløsning, men det er vel ikke så mange av oss gamle damene som driver med det uansett :) Særlig når det går en tid før det klaffer tenker jeg at det er viktig å prøve å leve som normalt. Men alle må jo gjøre det som føles riktig for dem.

 

Vi har vært på OUL i dag, og i magen er det en lillebror :) Hadde jo håpt litt på jente, men det var akkurat som om jeg visste at det ble gutt da jordmora sa det, så det er ikke sånn at jeg er skuffa. Godt å se at alt var i orden der inne, alt så bra ut og fikk termin 13/7. Fortalte det til den kommende storebror i ettermiddag, men tror ikke helt han skjønte det, he he. Tar nok litt tid.

 

Ellers er jeg sliten om dagen. Tror det har med dårlig nattesøvn å gjøre. Opp å tisse flere ganger om natta, og treåringen som våkner og kommer inn til oss, og ligger og gnur oppå mammaen. Samt våkner grytidlig. I dag er han syk stakkars, så han får ikke vært med på karneval i barnehagen i mårra dessverre.

 

Klem til alle dere flotte damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lillebror i magen Krumelur!! Veldig spent på hva det er som vokser i magen min om dagen selv!! Et fett hva det blir for like glad for begge deler, men samtidig så kjenner jeg at blir det jente så har vi jo nok av klær etc å arve og der har vi navn klart. Får vi gutt hadde jeg likt det godt, for tenker at huset kan fort blir kaos med to tenåringsjenter senere hvis de ikke er venner hihi.. Og så blir vi aldri enige om guttenavn, typen vil ha Reodor, Lavrans eller Jackson hvor jeg ikke er helt enig!! Eneste jeg kan være med er å gjøre om Reodor til Leodor f.eks. :P

Endret av Minnimusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne her har jeg også takket ja til det gynekologen har tilbudt. Så er begynt på både albyl og prednisolon. Og skal ta progresteron etter el denne ppen. Men ikke funnet noe på prøvene som ble tatt etter 2 MA en, alt fint både hos meg og mannen . Satser på at alle gode ting er 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du slapp å bli syk Apex!!!! Den snøen misunner jeg og ungene dere du, dronninga er meget så aktiv og bryr seg døyten i mors velbeginnende jeg holder på å bli gal, men så har hun en og annen dagen hvor hun stort sett sover og da klikker jeg jo av det også men jeg er enig i at det plutselig har gått fort i svingene....det blir stas med dåp til helgen da. Du må ha masse lykke til!!!!

 

Cayenne, godt å høre at sola skinner på deg og gir deg små glimt av hverdagsglede jeg må bare innrømme at jeg har fryktelig vondt av deg og tar meg ofte i at jeg skal være glad og takknemlig for at vi har kommet så langt med bøllefrø fire. Jeg tar dog ingenting forgitt før dronninga er ute og ligger på brystet mitt illsint for at hun er presset ut i "kulden" Jeg håper så inderlig at du snart får oppleve å få din etterlengtede baby. God varm klem

 

På mandag venter ny ul og vektestimering av det såkalte knøttet. Gleder meg. Skal ha med de to eldste etter oppmuntring fra jm sist nå skal jeg og mr Gaviscon ha oss en date før Jon blund overtar god natt fineste dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Fru Rødhette! Har dere barn fra før? Og du må skrive deg på lista vår om du er over 30! :)

 

Takk for klemmen Tussemor! :hjerte: Klemmer tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en fin gjeng her inne på "oss over 30".

Slenger meg på her.

Har 3 prinsesser fra før på 2,16 og 18.

Gjør ett siste forsøk på prinsen.

Skulle egentlig ha startet  1pp nå i feb,men pga at legen ikke fikk ut spiralen så må jeg på sykehuset og ta den ut neste uke.

Da blir det forhåpentlivis 1pp og el rundt 5 mars.

Er spent på åssen det går nå i forhold til for 3 år siden.

Har jo blitt 40 og da vet jeg ikke åssen fruktbarheten er i forhold til 37,men krysser fingrene for det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravde frem lista vår jeg. Lenge siden den er oppdatert ser jeg.

 

 

 

Snart gravide:

Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 39 år, to barn fra før, har hatt 1 SA, 3 MA og 1 BO. Skal prøve igjen snart...

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14.

Utålmodig 82: 32 år, MA januar 15, prøver igjen på første barn.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015

Lykke *prøver igjen*: 32 år, har 2 skolebarn, prøver på en attpåklatt. SA i januar 2015.

 

1.trimester

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, termin ca 29. august 2015

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Foreløpig termin 4.9

Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF september 14 endte i BO. Fryseforsøk uke 4 Jan 2015. Termin 10 Oktober.

 

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

Unilon, 35 år, gift, datter 2 år, termin 24. mai, venter en gutt!

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015

FruMille:30 år,gift, ingen barn fra før, MA mai 14, termin ca 28 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Krumelur: 36 år, har en sønn, termin ca 17. juli med nr to

 

3 trimester:

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mrs-Impatient: 31 år fra Trondheim. Første barn. Termin 18.mars.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 9 og 6 år, termin 11.april med tvillinger,2 gutter

 

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravde frem lista vår jeg. Lenge siden den er oppdatert ser jeg.

Snart gravide:

Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 39 år, to barn fra før, har hatt 1 SA, 3 MA og 1 BO. Skal prøve igjen snart...

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14.

Utålmodig 82: 32 år, MA januar 15, prøver igjen på første barn.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015

Lykke *prøver igjen*: 32 år, har 2 skolebarn, prøver på en attpåklatt. SA i januar 2015.

skunkenblomst: 37 år, to flotte gutter, prøver også på attpåklatt. MA i januar 2015.

1.trimester

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, termin ca 29. august 2015

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Foreløpig termin 4.9

Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF september 14 endte i BO. Fryseforsøk uke 4 Jan 2015. Termin 10 Oktober.

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

Unilon, 35 år, gift, datter 2 år, termin 24. mai, venter en gutt!

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015

FruMille:30 år,gift, ingen barn fra før, MA mai 14, termin ca 28 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Krumelur: 36 år, har en sønn, termin ca 17. juli med nr to

3 trimester:

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mrs-Impatient: 31 år fra Trondheim. Første barn. Termin 18.mars.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 9 og 6 år, termin 11.april med tvillinger,2 gutter

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:

Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 39 år, to barn fra før, har hatt 1 SA, 3 MA og 1 BO. Skal prøve igjen snart...

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014, SA desember 14.

Utålmodig 82: 32 år, MA januar 15, prøver igjen på første barn.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015

Lykke *prøver igjen*: 32 år, har 2 skolebarn, prøver på en attpåklatt. SA i januar 2015.

FruRødhette: 31 år. Prøver på første. MA mai og september -14.

 

1.trimester

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september, termin ca 1 august 2015

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, prøvere siden september 2014, termin ca 29. august 2015

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. Foreløpig termin 4.9

Bethlisa: 41år, Gift, Telemark, Mannen min har ingen barn,mens jeg har 3 barn fra tidligere (skilt) f. 95,03,04. 1.IVF september 14 endte i BO. Fryseforsøk uke 4 Jan 2015. Termin 10 Oktober.

 

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

Unilon, 35 år, gift, datter 2 år, termin 24. mai, venter en gutt!

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, gravid igjen - foreløpig termin 27.mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termien 8.juni 2015

FruMille:30 år,gift, ingen barn fra før, MA mai 14, termin ca 28 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Krumelur: 36 år, har en sønn, termin ca 17. juli med nr to

 

3 trimester:

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mrs-Impatient: 31 år fra Trondheim. Første barn. Termin 18.mars.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 9 og 6 år, termin 11.april med tvillinger,2 gutter

 

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Apex 39år, 1 voksen sønn, Lille fine Aurora kom 27.11.14

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...