Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snart gravide:

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014

Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)

Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis

Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

1.trimester

Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

3 trimester:

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014

Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)

Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis

Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

1.trimester

Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

3 trimester:

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Håper jeg gjorde det riktig nå og at ingen har falt ut av lista😱... hadde lyst til å bli med her jeg da jeg så absolutt er over 30😜 Er inne å kikker litt innimellom, virker som et koselig sted å være😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss gamliser, LykkeLi1978!

 

Liten oppdatering fra 3.trimester: JM kontroll gikk ikke som forventa i går. Pluss på protein i urin, sammen med ødemer, blodtrykk, hodepine.. Ga tur videre til sykehus for blodprøver, ultralyd, ctg, mer blodtrykksmålinger.. Baby overrasket meg og dr nok en gang med å sitte der på rompa si, så den har aldri snudd seg med hodet ned.. Har nå valget mellom ks og setefødsel, som da med stor sannsynlighet vil bli indusert og jeg vil jo ingen av delene, jeg vil føde babyen selv - rettveien med hjelp av akupunktur! (Hallo Karma-jeg har vært snill!)

 

Fikk sove hjemme i natt men skal tilbake på morgenen for videre plan av tilfellet meg.. Har brukt natta til litt søvn og mye tanker, føles som å velge mellom pest og kolera men tror jeg lander på at magefølelsen sier planlagt ks tross alt er bedre enn en setefødsel som induseres med risikofaktorer som bakenforliggende årsak og dermed også gir økt risiko for hastesnitt til syvende og sist men da med mer dramatikk. Er så skuffet over å ikke få oppleve normalvarianten som ønsket - men vet jo med mitt rasjonelle jeg at jeg er heldig som er så nært å få møte lillehjertet vårt! ♡

 

Sender ut litt gravidstøv og hormoner & en god klem! ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

da har jeg svidd av test nr1.. superduperblendahvit test :( er 9dpo idag men våknet med kjempestigning i tempen idag, ser nesten ut som den er så trifasisk eller hva det heter.. den har liksom "klatret" opp to hakk etter dpo landet begynte..... og idag føyk den i værs så ble litt ivrig da og svidde av første test...

 

kjente skuffelsen ble kastet over meg og var ikke antydning til så mye som en skyggestrek engang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apex - man kan få snudd baby ved hjelp av akupunktur! Et lite stikk i fingeren, visstnok. Hiv deg rundt og hør om en akupunktør i nærheten har erfaring med dette. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm... hadde det bare vært så enkelt - her skal jeg høre om det ikke finnes noen som har et utvidet kurs i forhold til hva de ellers bruker av akupunktur, Cayenne. Takk for tips! :)

Ser ut til at det er som i går med meg, rent fysisk. Så nå er jeg litt mer motivert for å pushe på for å få en plan over hva som skjer og ikke minst hvor lenge jeg skal gå før vi får møte minimennesket. Er overhode ikke lei av å gå gravid, men er litt sliten av å ha vondt i hodet.

 

Prøver1984 - det er håp helt til blodheksa parkerer på tunet! Krysser fingrene litt til for deg :)

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her følger vi også med på Walking Dead, Peppa, fast takst på mandager! Skikkelig spennende serie:)

 

Skjønner at det er litt nedtur hvis du ikke får føde på vanlig vis, Apex. Men jeg er iallfall ikke i tvil om hva jeg ville valgt av ks og setefødsel, det siste høres noe fryktinngytende ut for å være ærlig. Det viktigste er jo at du og babyen kommer helskinna gjennom det, tross alt! Ble det keisersnitt med forrige? Når du har ungen i armene tviler jeg på at det har så mye å si om den kom ene eller andre veien:) Da er det kanskje bare et spørsmål om tid før du er ferdig med å være gravid? (Det er det for såvidt alltid, he he)

 

Prøver1984, hva slags tester er det du bruker? Jeg fikk iallfall negaiv 9 dpo med noen tester fra ebay, og de ble ikke (svakt) positive før den dagen jeg testa med cb og fikk et klart kryss. Dvs at den cb-testen antageligvis ville blitt positiv tidligere enn de strimlene fra ebay. 9 dpo er uansett veldig tidlig da, så ikke gi opp håpet enda!

 

Her lurer jeg på om jeg begynner å få et snev av kvalme, hvis det ikke har sammenheng med at jeg er forkjøla og har vondt i halsen. Men det høres vel litt rart ut? Er tredje eller fjerde dagen nå at det kommer sånne små kvalmebølger, absolutt til å leve med, men det merkes godt. Ikke noen spesielle tidspunkt det skjer, men flere ganger om dagen. Vonde lukter hjelper ikke på akkurat. Har aldri vært kvalm når jeg har vært gravid, ikke da jeg gikk med gutten min heller, så aner ikke hvordan det kjennes ut. Dere som har vært kvalme, hva tror dere?

 

Nei, nå må det jobbes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

jeg bruker bililg tester sine g tester... de slo ikke ut på meg forrige pp når jeg hadde kjemisk (tok da 3 svake pos tester 8,9,10 dpo tester med de vi har her på jobben)

 

har en cd digital jeg ikke har turt å bruke enda... men da bruker jeg den fra jobben imorgen og ser om den kanskje er bedre og mer sensitiv enn bt sine da ... uff visste jeg ikke skulle testet allerede men pga den temp stigningen idag tidlig klarte jeg ikke å la vær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde at vaginal fødsel når barnet lå i sete ikke var en mulighet lenger  :sjenert:  Jeg skjønner godt at det er som å velge mellom to ondter for deg Apex. Du kommer nok til den riktige beslutningen for deg. Personlig hadde jeg gått for keisersnitt uten tvil, men jeg har vært gjennom keisersnitt før så vet hva jeg hadde gått til.. 

 

Prøver1984: 9 dpo er enda veldig tidlig for å teste! Lykke til med digital testing imorgen :D Du får holde oss oppdatert!

 

Krumelur: Kvalmen min kommer også i bølgedaler. Jeg må spise annenhver time ellers så blir jeg skikkelig dårlig og må legge meg nedpå en times tid. Noe som ikke er bare bare når man ikke er hjemme til enhver tid ;)

Det er enkelte lukter som kan trigge kvalmen, og tilogmed bare tanken på enkelte mattyper får meg til å bli kvalm. Det har begynt å avta litt nå (er i uke 11), og godt er det. 

Jeg var ikke kvalm med førstemann (det var jente), så jeg tenker at siden dette svangerskapet er så veldig forskjellig fra første, så må det være en gutt der inne hehe :) 

 

Jeg er ferdig med julegavene for iår!! Jippi!! Nå er det bare å pakke dem inn og få dem sendt avgårde. Fy søren det er digg å være ferdig så tidlig. Normalt sett løper jeg rundt som en hodeløs kylling og har ikke peiling på hva jeg skal gi til hvem.  :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur: hurra for snikende kvalme. Hvordan er det med puppene nå da? Tror uansett dette går veien jeg, som sagt så fikk ikke jeg symptomer før jeg var 6+4,og da kom de for fullt! Som pappapig sier, så MÅ jeg ha mat annenhver time, hvis ikke blir jeg skikkelig dårlig! I går hjalp ikke det engang, og jeg hadde noe besøk av spye :( nå har jeg gått i 2 uker sånn som dette, men jeg klager overhodet ikke så lenge alt er bra med lilleprikk i magen :)

 

Apex: skjønner at det ikke kan være det letteste valget å ta nei, men samtidig så er vel ks det beste for den lille når det kommer til alt? Kanskje ikke så dumt å prøve akupunktur, hjelper jo søren meg for det meste nesten :P

 

Prøver1984: fikk blendahvit test 9 dpo jeg også,men fra 10 dpo kunne jeg skimte en svak skygge :) og så lenge heksa holder seg unna, så er det håp vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

er så gla jeg har dere her inne til å roe ned dette hodet mitt ;)

men vet ikke om jeg tør å teste med digital imorgen, tar en annen g test som ikke er bt sine ;)

 

apex: skjønner man blir i tankeboksen av en slik avgjørelse, men jeg ville godt for KS, men det er fordi jeg hadde dette første gangen jeg fødte og vet hva jeg går til når jeg sier det. Men dette er helt og holdent din avgjørelse om hva du ønsker og er det beste for deg.

Hadde jo vært flott om akupunktur kunne hjelpe da, har hørt om andre tilfeller hvor det har hjulpet :) så er kanskje verdt å prøve iallefall :)

lykke til :)

 

ja FruMille, så lenge heksa holder seg borte er det jo håp ;) spent på morgendagens temp og test :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spis hyppig og hold dere unna ting som stinker i den grad det lar seg gjøre - noe som ikke er enkelt da man som nygravid plutselig har utviklet supersensitiv nese! :D Sambo sin smugrøyking er ikke bare "darry" i seg selv - men han trodde jo at han kom unna med det. Oh, the fool! ;)

 

For min del gikk det som jeg tenkte og skisserte. Ble spurt om hva jeg tenkte i forhold til at lillehjertet var i seteleie etter å ha sovet på det, og jeg sa som sant var at jeg var veldig skeptisk til vaginal forløsning pga summen av risikofaktorer ("gammel", BMI, begynnende svangerskapsforgiftning, igangsetting, seteleie..) og med det var jeg redd for at det til syvende og sist ville ende opp med et hastesnitt etter at jeg var utslitt eller ungen ikke hadde det bra. Og at det ville bli en trasig opplevelse for samboer i tillegg.. Dr sa at det var godt med fostervann så de ønsket at jeg gikk "til nærmere termin i håp om at h*n snur seg, og hvis ikke bøllefrøet gjør det vil det bli et planlagt ks.. Vi finner dato til deg inn løpet av nær framtid." Deal! :) Så nå følges jeg opp for plagene som følger med blodtrykk og hodepine, og går jeg imot fødsel spontant vil selvsagt ks bli fremskyndet. Har blitt så godt ivaretatt både fysisk og psykiskt at jeg er imponert over at det lar seg gjøre. Håper innerst inne at mini snur seg og at vi kaster hele planen til side - men det får bli en gledelig overraskelse hvis det skjer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Apex! :) det nærmer seg med storskritt :)

lykke til dere som skal teste snart :D

Jeg testet positiv el test igår kveld så nå er jeg i dpo land for andre gang i vår nye prøveperiode! :) håper selvfølgelig det går veien ;) ah drømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør jeg nok om verdens dummeste og sikkert flaueste spm ever, men når dere sier dere kjenner ømme og såre pupper, hvordan kjenner dere dere frem til det?

Klyper dere i brystvorta eller trykker på puppene ✌kjenner jeg dør her jeg spør, men lurer pga jeg selv bare dytter håndflata fort inn i puppene og thats it hehe

Jeg har ikke kjent etter, men merket at de var veldig vonde/ømme bare man kom borti feks. når jeg dusjet eller kledde på meg. Ømmest på brystvorter. Gikk over rundt uke 9 på de 2 eldste. Denne gang var vel omtrent det samme , bare at jeg nå kjenner at de er litt ømme igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med god oppfølgjing Apex!! Her i Bergen på KK er dei flinke på setefødsel, og mange vel å gjennomføra det og det går bra. Men det er sikkert ulikt rundtom i landet. Håpar minimennesket snur seg likevel :)

 

Heia heia Vinterblomst!!

Godt at du kjenner litt meir Krumelur, har tenkt på deg i dag!

 

Her har eg svidd av ein blendakvit test i dag, så no ventar eg på det eine eller det andre. Begynte å spotta for 29 dagar sidan sist, men det begynte skikkeleg for 27 dagar sidan. Så eg prøver igjen i morgon. Har i grunn ikkje peiling på kva retning eg trur mest på, er teikn på begge delar så eg får berre sjå kva det blir tenkjer eg. Hadde håpa på positiv test i dag, som er bryllaupsdagen vår, i morgon skulle vore termin på det frøet vi mista i april. Litt ekstra kjensler knytt til det. Menmen, tida får visa, eg prøver å vera tålmodig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apex - man kan få snudd baby ved hjelp av akupunktur! Et lite stikk i fingeren, visstnok. Hiv deg rundt og hør om en akupunktør i nærheten har erfaring med dette. Lykke til! :D

Det tenkte jeg at jeg skulle si også. Jeg vet om ei i Oslo som er spesielt flink med gravide kvinner! Send meg en PM hvis dere vil ha kontaktinfoen hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender også en klem, Grøne! Kjenner godt til de følelsene du har. Håper drt er din tur veldig snart!

 

Jo takk, Fru Mille, puppene er tilbake igjen:-) Tar det som et godt tegn! Elkets er generelt i dag, og er visst litt syk selv om jeg trodde det hadde gått over. Halsvondt og hodepine og generelt ræva form, måtte krype til korset og ta en paracet i stad, selv om jeg prøver å unngå slikt nå. Så nå er det tidlig natta på mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Apex. Første pjokken min snudde seg med hodet ned 1 uke på overtid og han var stooooooor 😉 så ALT er mulig 😉 håper dere får en god opplevelse uansett hva det blir til. Følger spent med ☺ god varm klem

 

Grøne, heier på en supert piren. Det fortjener du nå!

Cayenne, god varm klem til tålmodige deg 😙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...