Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Kjedelig, Prøver1984! Bedre lykke neste mnd. Er jo OK å kunne få med seg julebordene da:) Selv vet jeg ikke hvordan jeg skal løse det der har meldt meg på julebord om to uker, men synes det blir vanskelig å bortforklare at jeg ikke drikker. Synes det er altfor tidlig å si noe, og det er en ganske ny jobb i tillegg. Spørs om jeg ikke bare blir hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig da prøver :( bedre lykke nesten mnd!!

Krumelur: du kan jo bare si at du er sjåfør og skal hente noen på et annet julebord senere på kvelden :P

Selv er jeg 11 uker på vei når vi skal avgårde på julebord (en weekend) så jeg tenker at vi bare sier det som det er da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Kjedelig, Prøver1984! Bedre lykke neste mnd. Er jo OK å kunne få med seg julebordene da:) Selv vet jeg ikke hvordan jeg skal løse det der har meldt meg på julebord om to uker, men synes det blir vanskelig å bortforklare at jeg ikke drikker. Synes det er altfor tidlig å si noe, og det er en ganske ny jobb i tillegg. Spørs om jeg ikke bare blir hjemme.

ja, men nå viser det seg ifølge min ff at den har satt at jeg har mulig trifasisk kurve, og den satt den fra cd 22 :) og siden jeg ikke hadde noe temp fall idag som var så ille som jeg har trodd ( har latt andre mer erfarne tempere se på kurven min) og iogmed tr ikke har kommet enda så er jeg nå drit spent på morgendagens temp nå...  :)

 

går med bind og ingen tegn til spotting engang :) sjekker på do sånn typ ofte hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

og ang julebordet så må du jo dra på det :) ingen som har noe med hvorfor man ikke vil drikke da :) kan jo skylde på at du går på en antibiotika kur for urinveiseinf. eller noe bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:

Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt :)

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014

Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)

Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

1.trimester

Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, termin 30. juli 2015

 

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

 

3 trimester:

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

 

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

 

Å. Herre. Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ang julebordet så må du jo dra på det :) ingen som har noe med hvorfor man ikke vil drikke da :) kan jo skylde på at du går på en antibiotika kur for urinveiseinf. eller noe bare :)

Det der med antibiotika er jo verdens mest gjennomsiktige unnskyldning da :) Får se hva jeg gjør, er ikke så viktig heller, er bare en deltidsjobb, så det er ikke sånn at jeg er så close med noen der. Blir spennende å se hva som skjer med tempen din nå da:) Har ikke noe greie på det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

og ang julebordet så må du jo dra på det :) ingen som har noe med hvorfor man ikke vil drikke da :) kan jo skylde på at du går på en antibiotika kur for urinveiseinf. eller noe bare :)

Det der med antibiotika er jo verdens mest gjennomsiktige unnskyldning da :) Får se hva jeg gjør, er ikke så viktig heller, er bare en deltidsjobb, så det er ikke sånn at jeg er så close med noen der. Blir spennende å se hva som skjer med tempen din nå da:) Har ikke noe greie på det der..

 

Hvis de ikke kjenner deg noe særlig, kan du kanskje si at du aldri drikker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

og ang julebordet så må du jo dra på det :) ingen som har noe med hvorfor man ikke vil drikke da :) kan jo skylde på at du går på en antibiotika kur for urinveiseinf. eller noe bare :)

Det der med antibiotika er jo verdens mest gjennomsiktige unnskyldning da :) Får se hva jeg gjør, er ikke så viktig heller, er bare en deltidsjobb, så det er ikke sånn at jeg er så close med noen der. Blir spennende å se hva som skjer med tempen din nå da:) Har ikke noe greie på det der..

 

Hvis de ikke kjenner deg noe særlig, kan du kanskje si at du aldri drikker??

 

Ja det er jo en mulighet:) Da jeg ble gravid med sønnen min skjønte alle på jobb det med en gang. Jobba i restaurantbransjen, og sa aldri nei til en øl eller et glass vin. Over natta slutta jeg og røyke og sa alltid nei takk til vin. Tok vel tre dager før jeg ble spurt rett ut;) Deilig å ikke ha den problemstillingen denne gangen, har bare sagt det til mannen og moren min så langt. Skal si det til bestevenninna mi etter ul på mandag, tenkte jeg, hun er også gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

og ang julebordet så må du jo dra på det :) ingen som har noe med hvorfor man ikke vil drikke da :) kan jo skylde på at du går på en antibiotika kur for urinveiseinf. eller noe bare :)

Det der med antibiotika er jo verdens mest gjennomsiktige unnskyldning da :) Får se hva jeg gjør, er ikke så viktig heller, er bare en deltidsjobb, så det er ikke sånn at jeg er så close med noen der. Blir spennende å se hva som skjer med tempen din nå da:) Har ikke noe greie på det der..

 

men er rett tid på året med urinveissinf. da så det er jo en fin unnskyldning :)

ikke at noen har noe med hvorfor folk ikke drikker da.. noen trenger jo å kjøre bil osv... ;)

 

ja tempen min imorgen er kjempespennende, da jeg ikke enda har begynt å spotte :) har pleid det bare noen timer før etter en slik temp dipp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svaret på den andre prøven, 33000. I følge betabase så er det normalt, da doblingstiden er på 96 timer eller mer når hcg er over 6000. Så da får jeg håpe det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Fikk svaret på den andre prøven, 33000. I følge betabase så er det normalt, da doblingstiden er på 96 timer eller mer når hcg er over 6000. Så da får jeg håpe det er bra!

dette høres jo helt fantasisk ut da :):) så deilig å gå inn i helgen med en slik ro :)

nå kan du roe helt ned og nyte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

må bare si at jeg er veldig stolt av min mann... han var på oppf. kontroll etter sin testikkelkreft på riksen idag og forklarte at vi har prøvd å få barn, og han har av egen fri vilje bedt om å få ta alle blodprøver som kan vise tegn på evt.mangler :) så om en uke var alle de prøvene klare så om det er noe han mangler eller noe som ikke ser normalt ut så blir han innkalt for å få hjelp :):):)

 

ble så rørt når min kjære ringte nå og fortalte det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si at jeg er veldig stolt av min mann... han var på oppf. kontroll etter sin testikkelkreft på riksen idag og forklarte at vi har prøvd å få barn, og han har av egen fri vilje bedt om å få ta alle blodprøver som kan vise tegn på evt.mangler :) så om en uke var alle de prøvene klare så om det er noe han mangler eller noe som ikke ser normalt ut så blir han innkalt for å få hjelp :) :) :)

 

ble så rørt når min kjære ringte nå og fortalte det <3

Ååå, så fint :)

Det syns jeg også var en fin ting å gjøre, tror ikke min mann hadde kommet på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

 

må bare si at jeg er veldig stolt av min mann... han var på oppf. kontroll etter sin testikkelkreft på riksen idag og forklarte at vi har prøvd å få barn, og han har av egen fri vilje bedt om å få ta alle blodprøver som kan vise tegn på evt.mangler :) så om en uke var alle de prøvene klare så om det er noe han mangler eller noe som ikke ser normalt ut så blir han innkalt for å få hjelp :) :) :)

 

ble så rørt når min kjære ringte nå og fortalte det <3

Ååå, så fint :)

Det syns jeg også var en fin ting å gjøre, tror ikke min mann hadde kommet på det.

 

nei jeg ble helt tatt på sengen når han fortalte det... :) ble så overrasket jeg :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger innom og ønsker dere ei riktig så god helg - har brukt dagen til redebygging i form av dødsviktig kjøleskapsvask og generell rydding.. og så har jeg overrasket hunden med å kjøpe han nye leker som han nå akkurat har funnet i lekekassa si ♡ Mye fin underholdning i nye leker når man ikke er så gangfør selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Ullevål i dag, og babyen ser ut til å ha det greit. Han ser dog ut til å bli den minste av mine tre barn men helt normalvektig. For meg selv så er hodepinen fremdeles intens, har ketoner i urinen og føler meg generelt dårlig form. Fikk ny time om en uke og legen sa at de event skulle vurdere å sette meg i gang om jeg ikke ble bedre. Håper jeg kommer meg. Vil helst gå til ca termin og slippe dårlig form, men tar det litt som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det livatt i kveld! Koselig å lese oppdateringer fra så mange!

 

Prøver1984: æsj, det var kjedelig! Da satser vi på at julefrøet sitter som et skudd!

 

PeppaPig: Jeg hadde egentlig ikke oul før uti januar selv, men har fått flyttet terminen tre ganger nå, så ble litt sent. Heldigvis var det en avbestilling så da fikk jeg byttet dag :) ja, vi vil vite kjønn! Er altfor nysgjerrig begge to til å ikke vite :) du da?

 

Cayenne: jeg stemmer for rotbløyte!! ;)

 

Ja, vi skal finne ut kjønnet. Tok blodprøver for en uke siden og noe av det de kan teste for er hvilket kjønn det er, så vi får vite det om en uke eller to (når vi får prøvesvarene). Gleder meg til å få vite det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Ullevål i dag, og babyen ser ut til å ha det greit. Han ser dog ut til å bli den minste av mine tre barn men helt normalvektig. For meg selv så er hodepinen fremdeles intens, har ketoner i urinen og føler meg generelt dårlig form. Fikk ny time om en uke og legen sa at de event skulle vurdere å sette meg i gang om jeg ikke ble bedre. Håper jeg kommer meg. Vil helst gå til ca termin og slippe dårlig form, men tar det litt som det kommer.

 

Når er terminen din? 

Håper at du føler deg bedre snart!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corneliuss: Så kjipt med hodepine! Masse god bedring <3

 

En liten søt historie fra hverdagen: Til frokost idag fikk jeg egg og rundstykker (det er vanlig her hjemme) og i tillegg fikk jeg en liten tallerken med 2 skrelte gulrøtter på. De var til babyen. La meg understreke at jeg idag er 4+1, haha. Mannen min leste en sånn "gravid for første gang"-bok på senga igår og der hadde han lest at jeg skal spise som en Y (1/3 proteiner, 1/3 karbo og 1/2 grønt). Jeg er ikke den som er flink til å spise frukt og grønt i det hele tatt, så her er det en som tar ansvar fra dag én. Veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver :) leit at tanta ikke gikk forbi deg. Hun får gjøre seg fort ferdig slik at din neste og fruktbare pp kan begynne ;) klem

 

Krumelur♡ min permisjon er ferdig i midten av april...men blir ulønna perm ut april og mai....jobbe 3 ukene i juni, rett og slett for å få juli lønninga :P

Regner med at de 3 siste skoleukene i juni bare blir kos....også dersom jeg ennå ammer så blir det kortere dager :D

Jonas begynner i bhg etter høstferien neste år :) må bremse ned tida litt for den flyr unna.

Nyter virkelig å gå hjemme ♡♡

 

Vinterblomst :) hvordan er det med deg vennen? Jeg kommer til å hoppe i taket når du jubler over din neste positive test :wub:

 

Duang♡ varm klem til deg!!

 

Utrolig deilig å være ferdig med julegaver jepp!! Sitte hjemme og shoppe på nettet :D

Har kommet ut av telling når det gjelder antall pakker som er henta på posten :P hehehehe!

 

Til alle dere prøvere nå skal dere se at julepresang endelig sitter hos dere :wub: så bare hold motet og håpet oppe jenter♡

 

Nå er det lalle tid på meg og lille gull♡

Det går ganske bra med meg takk ;) ja jeg vil også hoppe i taket av glede av en ny positiv test :D ser for meg at om jeg skal bli gravid så bør det være nå ikke så lang tid etter at vi mistet.. tenker at mars april blir mine siste prøvemåneder.. da vil jeg være 45 ved fødsel ;)

Er liksom satt i hodet at etter det er jeg for gammel! Så jeg håper håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Corneliuss: Så kjipt med hodepine! Masse god bedring <3

 

En liten søt historie fra hverdagen: Til frokost idag fikk jeg egg og rundstykker (det er vanlig her hjemme) og i tillegg fikk jeg en liten tallerken med 2 skrelte gulrøtter på. De var til babyen. La meg understreke at jeg idag er 4+1, haha. Mannen min leste en sånn "gravid for første gang"-bok på senga igår og der hadde han lest at jeg skal spise som en Y (1/3 proteiner, 1/3 karbo og 1/2 grønt). Jeg er ikke den som er flink til å spise frukt og grønt i det hele tatt, så her er det en som tar ansvar fra dag én. Veldig koselig :)

Hellandussen så nydelig gjort<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ang julebordet så må du jo dra på det :) ingen som har noe med hvorfor man ikke vil drikke da :) kan jo skylde på at du går på en antibiotika kur for urinveiseinf. eller noe bare :)

Det er lov å si at man ikke drikker også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Et kjapt spørsmål, jeg forventer EL på tirsdag. Hvilke dager ville dere lagt inn aksjer da? Leser at hver dag kanskje ikke er så lurt pga sædproduksjon...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Et kjapt spørsmål, jeg forventer EL på tirsdag. Hvilke dager ville dere lagt inn aksjer da? Leser at hver dag kanskje ikke er så lurt pga sædproduksjon...?

her kjørte vi annenhver dag 1 uke i forkant av EL og dagen etter EL :) Happy humping :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...