Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville hatt sex tom torsdag! :) sånn i tilfelle el faktisk skjer onsdag/torsdag. Jeg hadde selv test som viste el tirsdag kveld, men eggeslipp kan jo skje inntil 48 timer etter. Så da får en fylle på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Hmm nå er jeg litt frustrert og skjønner ikke noe.. Er 12dpo idag, tempen er nøyaktig like høy som igår, (jeg har max 11dagers lutealfase til vanlig) og tok derfor en billig test som var blendahvit føler jeg og en cb digital som jeg heller ikke fikk utslag på.. Men fikk en følelse så demonterte den hehe

 

Kan dere kikke her på bildet, den til høyre er den digitale

 

34evzht.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Billigtesten er negativ.. :/ men ser liksom så godt den svake streken på den digitale.. Enda tilogmed.. Hmm skulle ønske jeg kunne.få et klart svar og en klar test snart.. Hehe

Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan de testene ser ut inni, er du sikker på at den ikke alltid har to streker? Tror nok den billigtesten ville slått ut dersom den andre var positiv. Ikke for å være kjip altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også den svake streken på den digitale ja :) Og med fortsatt høy temp...! tror du er gravid jeg, du får nok et tydelig svar ila et par dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har flyttet meg selv på denne listen før, men så kopierte vel noen en gammel liste...

Prøver igjen :)

 

Snart gravide:
Peiskos: 31 år, gift og har en sønn på 10 mnd. Prøver oss nå på et søsken til lillegutt  :) 
LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.
Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14.
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014
Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)
Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9
Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆
Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.
IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.
Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015
 

1.trimester
Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015
PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!
FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni
ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Utålmodig 82: 32 år, gravid med første. Termin ca 13. juli
Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, termin 30. juli 2015

2.trimester:
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.
Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015
Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

3 trimester:
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Født:
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09
Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigtesten er negativ.. :/ men ser liksom så godt den svake streken på den digitale.. Enda tilogmed.. Hmm skulle ønske jeg kunne.få et klart svar og en klar test snart.. Hehe

Jeg hadde nok kjøpt en digital med gravid- ikke gravid! Hadde blitt sprø av å ikke vite sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en strek på den digitale prøver men ville dessverre ikke stolt på resultatet! Min erfaring er at billigstrimlene er lettere å tyde, men der ser jeg dessverre ikke noe strek :( men vi krysser fingrene for deg og heier :) og som du vet, så lenge heksa er borte......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Ser også den svake streken på den digitale ja :) Og med fortsatt høy temp...! tror du er gravid jeg, du får nok et tydelig svar ila et par dager :)

Det som er mer overraskende for meg er den høye tempen fortsatt? Og fra 1dpo til idag 12dpo idag har tempen steget hele veien :)

 

Hmm må gå til innkjøp av en test til tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Ser en strek på den digitale prøver men ville dessverre ikke stolt på resultatet! Min erfaring er at billigstrimlene er lettere å tyde, men der ser jeg dessverre ikke noe strek :( men vi krysser fingrene for deg og heier :) og som du vet, så lenge heksa er borte......

Billig testene slo ikke ut forrige pp heller hvor jeg fikk tre svake positive med jobben sine tester som jeg vet funker så tror nesten ikke de virker på meg, på en måte..

 

Så iogmed jeg bare er 12 dpo, hvem bør jeg kjøpe av tester? Unntatt digital for apoteket her jeg bor er stengt på lørdager..

 

Grøss håper ingen jeg kjenner godt, sitter i kassa på butikken.. Er en liten bygd vi bor i men bare bodd her siden August så ikke alle som kjenner oss igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd A1 sine tester :) Eller cb med kryss.

 

Men du, jeg tror jeg har lest et sted at det alltid er to streker på den digitale. At det var derfor den var digital, man skulle ikke tyde strekene.

Men hva vet vel jeg. Hadde ikke du bare 10 dagers lutealfase sist? du er jo på overtid uansett, så krysser alt jeg har for deg :D

Løp å kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg ville prøvd A1 sine tester :) Eller cb med kryss.

 

Men du, jeg tror jeg har lest et sted at det alltid er to streker på den digitale. At det var derfor den var digital, man skulle ikke tyde strekene.

Men hva vet vel jeg. Hadde ikke du bare 10 dagers lutealfase sist? du er jo på overtid uansett, så krysser alt jeg har for deg :D

Løp å kjøp :)

Jepp, tar den ikke for god fisk, men står jo i bruksanvisningen at det bare er så og så mange %som får riktig svar 2dager før ikm (og jeg er jo 12dpo bare) så kanskje jeg bare har testet tidlig..

 

Jo 10 og 11 dagers lutealfase max og tempe kurvene min ser jo ut som en drømme chart så skjønner ikke noe. Ligger.0,31 grad høyere denne pp på 11dpo enn forrige pp på 11dpo

Og basislinja er lik fra forrige pp og denne mens tempen etter dpo har over 0,2-0,4grader høyere denne pp enn forrige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...