Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

God bedring, krumelur! 😊

Cayenne, neste mnd har følelse god følelse på! 👍

Apex, følger spent med! ❤️

 

Har vært hos jm og hun mente at hodet såvidt var festet. Er vel ikke værst for en tredjegangsfødende! 😊 skal på Ullevål til sjekk for hodepine og avflatet magemål på fredag.

 

Ellers har jeg vært oppe med lillejenta mi som plutselig våknet og hylskrek! Først i er vondt i magen og deretter tissen! Hun har vært litt rød av og på og klaget over det før også. Fikk plutselig hetta for at hun skulle være utsatt for et overgrep av noe slag i feks barnehagen (som har hatt mye vikarer i det siste). Så vi vasket, smurte, pratet om voksne som ikke skulle røre barna og at det skulle man alltid si ifra om uansett om barna hadde latt de få lov eller ikke, og uansett om disse voksne sa at de ikke skulle si noe. Mannen hadde gått ut etter å ha lagt barna så jeg var alene. Og hadde brukt masse tid på å lage og bestille julekortene våre så vi har det på plass til babyen kommer (termin samtidig med apex i beg av des). Akkurat ferdig når hun beg å gråte og kaste seg rundt i sengen! Men så begynte hun å si at det svei i rumpa og da gikk det opp et lys... Har aldri hatt barnemark før, men mannen kom hjem omtrent samtidig og sjekket. Og joda! Der var det ekle marker... Blæh! Synes det er minst like ekkelt som lus. Og har litt angst for st det er så smittsomt at det kan være egg rundt i hele huset nå. Samt at jeg er så langt på vei med baby og må ta kur ( det sies at alle i fam må ta ellrs er det hel nytteløst - selv om jeg ikke har merket noe til det). Noen som har opplevd av dere erfarne fine damer? Vi har aldri hatt dette før (så vidt jeg vet i alle fall) så tar med meg alle råd på veien. Kastet alle håndklær til vask (koker de i morgen). Og vaskedamen får skifte på alle sengene i morgen. Har funnet frem antibac og vasket meg tre ganger på rad samt tørket av håndtaket til badet og alle telefoner/ ipader. Har hørt at det er vanskelig å bli kvitt fra huset. Orker ikke ha det å bekymre meg for under en fødsel... Og lillemor hadde jo ordentlig vondt så vil jo helst bli kvitt det hos henne i en superfart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk at du også har kommet så langt, Corneliuss! :D Mark er ekle greier, MYE verre enn lus, synes jeg... Husker ikke om vi har hatt en eller to runder ila de 10 årene med barn, lenge siden nå. Alle tok kur selv om bare en/to hadde det, og vi andre fikk det ikke. Vasket ikke ned huset, nei! Men skiftet alle håndklær og sengetøy. Tror ikke det er SÅ nøye, tipper eggene ikke overlever lenge utenfor kroppen. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.
Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14.
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014
Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)
Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9
Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆
Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.
IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.
Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

1.trimester
Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015
PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!
FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni
ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, termin 30. juli 2015

 

2.trimester:
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.
Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015
Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015
 

3 trimester:
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des
 

Født:
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09
Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

 

Å. Herre. Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:

LykkeLi1978: 36 år, gift og har to gutter på 8 og 13 år, prøver på en attpåkladd.

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014

Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)

Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015

1.trimester

Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Ulvinne83: 31 år, gift, ingen barn fra før, termin 30. juli 2015

 

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

 

3 trimester:

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

 

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

 

Å. Herre. Gud.

Så morro!!!! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næ grattis, Ulvinne:-) Nå begynner vi jo å bli en liten juli-gjeng her inne! Skulle jo egentlig vært med Apex og Corneliuss i desember-gjengen, glad for å være gravid igjen innen den termindatoen iallfall!

 

Så ekkelt med mark, Corneliuss, må innrømme at det er min store skrekk! Og så akkurat nå når du er i innspurten! Har ingen råd å komme med pga manglende erfaring, men sender over hauger med sympati!

 

Var hos legen nå for å ta blodprøve, og fikk svar på den forrige:24 000! Det er ganske høyt i forhold til de tabellene jeg finner på nett (dag 25), så det er nå iallfall noe som foregår der inne:-) Og den cb- testen kan ikke væte spesielt pålitelig, må jo ha ha vært laangt over 2000 (som jeg har lest at skal være grensen for å få 3+). Håper ikke det er tvillinger da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter! :) Er litt i småsjokk. Tok testen etter at mannen min dro på jobb idag så jeg måtte lyve på sms til han. Har sagt den var negativ, for jeg vil jo si det til han ansikt til ansikt. Jeg tror han kommer til å tilgi meg. Vet at han innerst inne ønsker at jeg kjøper noe det står "verdens beste pappa" på eller noe sånt når jeg skal fortelle han det, så jeg må nok innom en butikk på vei hjem fra legen. Bestilte legetime før jeg tok testen for jeg er så sinnsykt forkjøla og kan ikke så med sterile prosedyrer når jeg er sånn. Har vært borte fra jobb noen dager nå, så vil ha sykemelding ut uka. Hater å be legen om sykemelding, men håper det går i orden. Er over et år siden sist, så de kan vel se i journalen at jeg ikke er en som stadig vekk sykemelder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Nå må du bare hive deg med, Prøver1984, må virkelig si at det har vært en positiv bølge her inne:-)

ja nå er jeg ikke langt unna... nytt fint temp hopp idag 10dpo, fra 36.46 igår til 36.56 idag :)

og fikk test med skyggestrek så nå er jeg hyper spent på morgendagens temp og test :)

kan jo legge til at jeg måtte opp kl 0230 og tisse inatt og tisset på pinnen 0600 så kan umulig være godt nok konsentrert urin :P

når jeg la meg igår tenkte jeg at jeg skulle holde meg så lenge som mulig, så tisset ikke før jeg la meg 2130 igår, så måtte opp inatt :/

 

om min temp stiger imorgen også så tror jeg at jeg dør på meg... hehe 11dpo imorgen og da synker alltid tempen... så kryss fingrene for meg nå jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Næ grattis, Ulvinne:-) Nå begynner vi jo å bli en liten juli-gjeng her inne! Skulle jo egentlig vært med Apex og Corneliuss i desember-gjengen, glad for å være gravid igjen innen den termindatoen iallfall!

 

Så ekkelt med mark, Corneliuss, må innrømme at det er min store skrekk! Og så akkurat nå når du er i innspurten! Har ingen råd å komme med pga manglende erfaring, men sender over hauger med sympati!

 

Var hos legen nå for å ta blodprøve, og fikk svar på den forrige:24 000! Det er ganske høyt i forhold til de tabellene jeg finner på nett (dag 25), så det er nå iallfall noe som foregår der inne:-) Og den cb- testen kan ikke væte spesielt pålitelig, må jo ha ha vært laangt over 2000 (som jeg har lest at skal være grensen for å få 3+). Håper ikke det er tvillinger da ;-)

så fine verdier da :)

 

her er verdier tatt ut fra Nel, (LEGEHÅNDBOKA)

 

I svangerskap (IE/L)

Svangerskapsuke hCG - IE/L Uke 0-2 0 - 3
Uke 3-4 3 - 156
Uke 5 101 - 4.870
Uke 6 1.110 - 31.500
Uke 7 2.560 - 82.300
Uke 8 23.100 - 151.000
Uke 9 27.300 - 233.000
Uke 10-13 29.900 - 291.000
Uke 14-18 6.140 - 103.000
Uke 19-23 4.720 - 80.100
Uke 24-41 2.700 - 78.000
Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så kult!! Gratulererer Ulvinne! 😍 hurramegrundt! Nyt lykkefølelsen. Og du har termin på min bursdag! Håper det er litt lykke fra meg ❤️ Tar det som et lite tegn.

 

Krumelur! 24000 ja, da er det i alle fall ikke tvil om at du er gravid! Hurra! Nå må du senke skuldrene og prøve å nyte graviditeten. Tenk så fantastisk! Nå vokser og gror det! 😍 når var termin igjen?

 

Uff, ja denne marken! Vi har blitt skånet for både det og lus før, men det har alltid vært min store skrekk. Topp å få det nå rett før termin. Jeg vet jo ikke om vi voksne har det, men det må uansett behandles for mange har ikke symptomer og eggene tar litt tid før de klekkes (og det er markene som gir symptomer, ikke eggene). Ble helt sjokket når jeg googlet dette i natt. Helsemyndighetene gjorde en test på nesten 400 tilfeldige barn i norske barnehager. Og bare to av barna ble behandlet av foreldrene som da visste at de hadde barnemark. Men det viste seg at det var 72 barn til (!) som faktisk hadde det. Det betyr jo at 20% av barnehagebarna hadde det uten å bli behandlet (foreldrene visste ikke om det).

 

Ugh! Blir helt kvalm!! Og det er så supersmittsomt at om ikke alle familier er nøye og behandler så kommer bare smitten tilbake igjen. Omg! Mannen og datteren skal ned på apoteket her som akkurat har åpnet. Har ringt barnehagen og informert de (samt lært de at foreldrene må sjekke om natten (ellers ser de ikke markene som er aktive kun da). Ta teipbit eller qtips i rumpen mens de sover. Datteren vår har klaget over vondt i magen (skikkelig kramper) og i tissen av og til - over en periode så tror egentlig hun har hatt det en stund. Men så lenge hun ikke har nevnt rumpa har jeg ikke forstått det. Markene kan forresten krype inn i tissen (og selv om de ikke overlever så lenge der så gjør de det ømt, sårt og ofte rødt). Eggene kan leve i tre (!) uker utenfor mennesket og derfor er det lett å få smitten tilbake igjen. Kok alle håndkler og sengetøy + undertøy. Og vær supernøye med å vaske hender og klipp negler korte. Da skal det visst gå over etter å ha tatt kuren (først en kur og deretter en ekstra "forsikkerhetskyldkur" i tilfelle alle eggene ikke ble drept i første runde). Vi gravide kan ta medisinen men ikke den samme som de andre tar. Jaja, dagens leksjon i barnemark... 😁😳😤😁

 

Lang utredning her, men siden det er så vanlig og de fleste ikke vet at de har det (barnehagebarn mellom 3 og 6 mest utsatt) så tenkte jeg det var greit å dele så dere andre event kan sjekke også. Er jo ikke noe man har lyst til å ha værende akkurat... Yuck!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for noen ekle greier, Corneliuss! Håper dere får bukt med det kjapt.

 

Menstermin er 19. juli. Skal til ul på mandag, ulidelig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Fy flate for noen ekle greier, Corneliuss! Håper dere får bukt med det kjapt.

 

Menstermin er 19. juli. Skal til ul på mandag, ulidelig spennende!

håper virkelig helgen går fort for deg :) spennende med ul på mandag, tenk om det er to der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt, krumelur! Da er du jammen seks uker på vei da! Og tipper at du bare har en (men at det kanskje er en jente? Siden man tenderer til høyere hcg da? Men det er bare gjett og ikke så vitenskapelig... 😉).

Tenker dette Siden du ligger helt innenfor normal hcg men i øvre delen og ikke nedre. Jeg lå så høyt på hcg at de trodde jeg hadde blæremola (babyen har blitt en svulst), men da var jeg langt over normalen og jeg tenkte som deg at det var tvillinger først. Men kom bare en liten guttebass her. Blir spennende å se hva som faktisk er tilfelle for deg; gutt, jente eller tvillinger?!? ❤️❤️❤️

 

Ja, håper dette markgreiene forsvinner i en superfart. Her kokes alt undertøy nå, og vaskedamen får jobb med sengetøy og badene som skal skrubbes nøye!!! Grøsser bare jeg tenker på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å huske at jeg hadde hcg i øvre sjikt da jeg gikk med gutten min og, men da målte jeg tidligere, så det var litt mer beskjedne tall. Det holder med en, for å si det sånn, vi bor trangt og har ikke råd til noe større på noen år;) Hadde såklart vært stas med jente så jeg hadde en av hver, men det viktigste er nå at det holder i ni mnd og at det kommer en frisk unge til slutt:) Skal til ul på mandag så er ikke lenge til!

 

Er seks uker i mårra ja:)

Endret av Krumelur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missunner deg UL på mandag, Krumelur!! Jeg "må" vente helt til 17, des.. Tenkte det var lurt å bestille når jeg var 12 uker.. Men nå føles det som en evighet til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missunner deg UL på mandag, Krumelur!! Jeg "må" vente helt til 17, des.. Tenkte det var lurt å bestille når jeg var 12 uker.. Men nå føles det som en evighet til!!!!!!

Det er jo fryktelig tidlig, men grunnen er at jeg har hatt en exu tidligere og bare har en eggleder igjen. Man kan jo ikke se stort så tidlig, men håper jo at legen kan påvise hjerteslag.Tror jeg skal i uke 12 også, men det er ikke før over nyttår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Missunner deg UL på mandag, Krumelur!! Jeg "må" vente helt til 17, des.. Tenkte det var lurt å bestille når jeg var 12 uker.. Men nå føles det som en evighet til!!!!!!

Det er jo fryktelig tidlig, men grunnen er at jeg har hatt en exu tidligere og bare har en eggleder igjen. Man kan jo ikke se stort så tidlig, men håper jo at legen kan påvise hjerteslag.Tror jeg skal i uke 12 også, men det er ikke før over nyttår. 

 

Veldig gøy med veldig tidlig UL også. Var på det forrige svangerskap, og da legen så hjerte slo så ble sjansen for sa/ma betydelig redusert. Så det var en trygghet å vite :) Er nervøs nok i disse mnd før det blir mer "safe"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er tøffe tider, de første ukene. Jeg har vært helt på tuppa siden jeg fant ut at jeg var gravid, de tusen oppdateringene her inne sier jo sitt ;) I tillegg til exuen har jeg hatt til sammen 3 spontanaborter, så jeg har jo i tillegg mange erfaringer med at det ikke har gått bra. Det er jo også grunnen til at jeg får ul. Men denne gangen skal det gå! Bare det holder fram til mål nå så skal jeg aldri gå gjennom dette igjen!!! Heia oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvinne83: Gratulerer så mye! Gleder meg til å følge deg!

 

Krumelur: dette lover bra!!! Og så bra at du har fått ul på mandag! Det blir nok en fantastisk opplevelse for deg, og deilig å kunne senke skuldrene enda noen hakk. Jeg vet alt om å være engstelig de første ukene, og det er så deilig når man får bekreftet at det er liv der inne :)

 

Prøver1984: Så spennende! Hold oss oppdatert på testing i morgen! Krysser alt for deg!

 

Corneliuss: Ish!! Ekkelt med mark i hus! Husker faktisk at jeg hadde det selv på barneskolen...Turte ikke å si noe til forledrene mine, men husker jeg dusja flere ganger om dagen fordi det klødde sånn og da forsvant det faktisk. Men anbefaler absolutt at man tar kuren, og vasker håndklær, sengtøy og undertøy godt!

 

Her er jeg 13+3 på vei, formen er litt opp og ned, men tror kanskje den verste kvalmen har gitt seg. Har fått oul 29.desember og gleder meg til det :) Har fortsatt mye bekymringer til tider, men prøver å tenke positivt!

 

Kaster klemmer og gravidestøv til de som vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...