Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Kommet hjem fra ul nå og alt så bra ut! Flyttet frem til 12+2. Var en vanvittig følelse å se den hoppende, lille saken inni meg, og jeg kan endelig senke skuldrene og nyte litt.

 

Sprer babystøv til alle som vil ha❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Kommet hjem fra ul nå og alt så bra ut! Flyttet frem til 12+2. Var en vanvittig følelse å se den hoppende, lille saken inni meg, og jeg kan endelig senke skuldrene og nyte litt.

 

Sprer babystøv til alle som vil ha❤️

Så utrolig koselig å høre :) nå kan du senke skuldrene og kose deg :)

 

Suger til meg masse babystøv :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen følelse av hva det er enda nei, er liksom nok å lure på om det varer akkurat nå:-) kommer nok til å ville vite det hvis det blir aktuelt ja, er altfor nyskjerrig til å la vær! Hadde jo i utgangspunktet ønsket meg en jente, siden jeg har en gutt fra før. Men etter å ha strevd sånn med å få det til betyr det liksom ikke noe lengre, bare jeg får en baby! Er mye gutter i familien da, så spørs om vi klarer å produsere noe annet;-) Enn du da, noen følelse på hva det blir?

Her er det ikke noen spesiell jente- eller guttefølelse, for meg er det akkurat det samme om det blir det ene eller det andre selv om jeg har gutt fra før.. Har lite behov for ei dukke å kle opp, så jeg tar like gjerne en gutt til - sies det ikke at det er enklere å ha gutter i hus?? ;) Vi håper på et lite menneske som blir like glad i å være ute på tur som oss, så det er mest personlighet og interesser jeg er spent på! ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur og FruMille: Tenker på dere..! Håper begge to får positive svar og at disse spirene klamrer seg fast i frem til termin!!! :) 

 

Er det noen som har mulighet til å slenge meg inn i lista under 2.trimester? Er 22+2 i dag. Helt utrolig!!! 

 

Spørsmål og tanker om vektøkning osv (kanskje spesielt til dere som har vært gravide før eller som er det nå).. Jeg er ikke så veldig høy, bare 160 cm når jeg skryter på meg en centimeter ekstra og magen min poppet frem veldig raskt. Har de siste 5+ årene vært "frisk" fra tidligere spiseforstyrrelser... Noen av disse spiseforstyrrede tankene som at jeg bør spise mindre, trene mer, at jeg ikke klarer å se kroppen min i speilet osv har begynt å krype inn i hodet mitt igjen. Og jeg som har hatt det så bra med meg selv og kroppen min de siste årene :( Huff! Jeg blir så utrolig lei meg når jeg får DAGLIGE kommentarer fra kollegaer/venner som "åååh så stor du er, er du sikker på at det ikke er tvillinger" osv osv.. Og når noen sier at jeg er "stor" klarer ikke jeg å ta det som et kompliment akkurat, jeg forbinder "stor" med tjukk og stygg....... Så  når mannen kom hjem fra besøk i går hvor damen i forholdet har termin 2 uker før meg og sier at jeg har mye større mage enn henne, hehe ja da tok hormonene over og jeg begynte å hylgrine (dramaqueen) :grine:  Han lærte iallefall hva han IKKE skal si til meg fremover  :krangle: Er det noen med erfaring om hvordan jeg skal kvinne meg opp og tvinge disse stygge tankene bort igjen?? 

 

Klem fra en meget hormonell preggo  :klem:

Heisann! Fikk en klump i magen da jeg leste innlegget ditt. Jeg har ikke hatt direkte spiseforstyrrelser, men slitt noe voldsomt pga utseende mitt. Jeg har alltid vært stor og til tider tjukk. Da jeg ble gravid for første gang var jeg så lykkelig at jeg holdt på å sprekke. ENDELIG en grunn til å være tjukk jeg spiste som en gal for at gravidmagen skulle vokse ( anbefales forøvrig ikke ) på slutten var jeg så stor at jeg trodde jeg skulle dø Men jeg klarte å la alle blikk og usle kommentarer prelle av og det har blitt lettere etter hvert svangerskap nå er jeg på mitt 5 (mistet en gang, så blir fjerde barnet). Denne gangen spratt magen så tidlig at jeg fikk panikk, men jm trøstet med at det er heeeeeelt normalt! Kroppen vet hva den skal gjennom og forbereder seg. Den tar fint lite hensyn til hva vi synes om saken....Uansett, det jeg skulle fram til var hvorfor kommentarene preller av. Jeg lærte en gang i terapien jeg gikk i og tenke en ekstra gang over hva som ble sagt og la fornuften tale før følelsene. Det har hjulpet meg veldig mye! Det er ingen i verden som er så vakre som gravide kvinner og kvinner med rynker, strekkmerker og andre "tegn" på ett levd liv! Husk å fortell deg selv hver dag i speilet hvor vakker du er, uansett om du tror på det eller ei! Det er INGEN deg, som er vakrere enn deg! God varm klem og masse lykke til med svangerskapet! Håper du klarer å nyte det ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte smile litt når jeg leste om måter å få mannen til køys på :D Been there, done that hahaha

 

Hørte hjertelyden til babyen idag (er 10+2 idag). Legen sa at det kunne være altfor tidlig å høre den enda, men at vi kunne prøve. Det tok henne hele 10 sekunder å finne den og hun sa at det var ikke vanlig så tidlig :D

Tok også alle blodprøver idag og finner ut om 2-3 uker om alt står bra til genetisk sett med babyen. Jeg tror det blir kalt Harmony test i Skandinavia? Samtidig finner vi ut kjønnet på barnet EEEEK!! kryss fingrene da jenter. Vi håper på jente eller gutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lesa Siri :)

 

Haha, herleg Peppapig, kryssar fingrane for at det vert anten jente eller gut.

 

Så fint sagt Tussemor!! Ikkje alltid lett å vita korleis ein skal reagera, ofte er det lurt å la fornuften ta over - og snakka fint til seg sjølv.

 

Veke 37 alt Apex? Himmel og hav, nok skjer det vel noko kor tid som helst?

 

Eg er på veg i seng. Vi har ikkje fått styr på sovinga til vesla etter at vi snudde klokka. Ei stund sov ho fint til halvfiretida og var så våken i senga 1,5 time før ho sov igjen til sju/halvåtte...men no har ho funne på noko nytt. Søv som ein stein frå åttetida (litt tidleg i dagn halv åtte) til 23, for så å våkna ein eller to gongar i timen til ca halv tre, og så sova til litt før seks. Nokre dagar sovnar ho igjen då, men i dag var vi oppe ti på seks. Om natta når ho vaknar berre ropar ho på meg og evt sutrar til eg kjem og legg handa på ho, så sluknar ho raskt igjen...men det gjer ikkje eg!! Så no når mannen er på vakt og eg åleine heime er det i grunn berre å leggja seg no, så kanskje eg greier å ta inn nokre timar søvn. Så får eg heller gje slepp på meir aleinetid i dag.

 

Natta damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia jenter!

 

Synes det er trist å lese om dere som er lei dere for kommentarer og kropp. Jeg tror alle som er gravide føler på dette i perioder, men historikk og hvordan kroppen oppfører seg virker selvsagt inn mer på noen enn andre. Det er mange som er veldig ubetenksomme og sleiver med kommentarer uten at det er ment ille. De tenker seg ikke om, og når man er gravid blir man jo litt ekstra sårbar; både psykisk og fysisk.

 

Jeg har lært meg til at om man ikke kan holde seg til å si at magen er fin, så skal man holde kjeft. Noen synes det er vondt å høre at den er stor, mens andre blir lei seg av at den er liten (er noe galt osv). Og folk kommenterer jo uten egentlig å ha så mye grunnlag. De sier noe på generelle termer, men for å bedømme om magen er liten eller stor så må man jo egentlig vite hvilken uke man er i og hvor stor den egentlig skal være. Men de fleste har ikke memorert sf-målene.

 

Jeg har fått høre omtrent annenhver gang; "du er stor!" Og neste gang "du er jammen ikke stor". Da blir det jo nesten bare komisk. Jeg har alltid vært liten men har lagt på meg godt etterhvert i svangerskapet (hardt arbeid pga kvalme ca 17 kg i dette tipper jeg på til slutt).

 

Og selvfølgelig bærer vi litt forskjellig i forhold til høyde, lengde på overkropp, størrelse på barnet, mengde fostervann, morkakens plassering og sikkert masse andre ting også. Om magen går ut x eller y cm spiller jo egentlig ingen rolle. Vi bærer på et liv! Det er fasinerende og utrolig vakkert! Håper det kan være fokuset.

 

Og om det er vanskelig å takle i forhold til tidligere spisevegring: spør på helsestasjonen om de har en psykolog man kan få lov til å lufte tanker og tenke litt sammen med. Jeg fikk tilgang på det etter en traumatisk førstefødsel og selv om tema er forskjellig så kan hjelpen være god. Bestevennen min har slitt med spisevegring i ungdommen, og selv om hun synes det går fint nå - så slipper det aldri HELT taket som hun sier. Ikke la graviditeten trigge det på nytt igjen.

 

Jeg heier på dere! Og selv om jeg ikke vet hvordan dere der ut så vet jeg at de som er her er fine på den siden som teller mest; innsiden. ❤️😘❤️

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad på deres vegne jeg også, Peppa og Siri! :wub: Nå bærer det i seng her også, prøve å få 8 timer for en gangs skyld!

 

Klem til alle dere vakre damer med små og store mager :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet meg over på 2.tri ;)

Snart gravide:

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014

Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)

Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis

Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014. Test dato 12.11

1.trimester

Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015

3 trimester:

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Dette innlegget har blitt redigert av Susa84: 07 november 2014 - 22:22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veke 37 alt Apex? Himmel og hav, nok skjer det vel noko kor tid som helst?.....

Eg er på veg i seng. Vi har ikkje fått styr på sovinga til vesla etter at vi snudde klokka. Ei stund sov ho fint til halvfiretida og var så våken i senga 1,5 time før ho sov igjen til sju/halvåtte...men no har ho funne på noko nytt. Søv som ein stein frå åttetida (litt tidleg i dagn halv åtte) til 23, for så å våkna ein eller to gongar i timen til ca halv tre, og så sova til litt før seks. Nokre dagar sovnar ho igjen då, men i dag var vi oppe ti på seks. Om natta når ho vaknar berre ropar ho på meg og evt sutrar til eg kjem og legg handa på ho, så sluknar ho raskt igjen...men det gjer ikkje eg!! Så no når mannen er på vakt og eg åleine heime er det i grunn berre å leggja seg no, så kanskje eg greier å ta inn nokre timar søvn. Så får eg heller gje slepp på meir aleinetid i dag.

 

Håper natta var god, jeg forstår godt at det er tøffe tak når man starter dagen så tidlig - er selv "gryteklar" fra 17-tida de dagene jeg bare våkner kl 04 og ikke får sove!

 

Synes tida har gått så fort, i dag er det bare 20 dager til termindato selv om det er en upålitelig sak å forholde seg til.. Har vært veldig fint å korte ned ventetida sammen med dere her, som har beroliget når jeg har vært bekymret, og viftet med knyttneven når mannen har vært.... Hva skal man si... "mann"!?! :D

Bagen er påbegynt, batteriet til kameraet lades i dette øyeblikk og minnekortet skal tømmes i dag.. Og så skal jeg til frisøren! Det blir deilig. Og så skal jeg forsøke å slappe av i dag, strikke litt og bare ta dagen som den faller seg.

 

Ha en fin dag alle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for så mange fine ord og støtte kjære damer  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  Dere er så gode å ha!! :) 

 

Grøne: Hehe ja du, det er noen folk som absolutt burde fått seg en aldri så liten "ørtæv" (som vi sier i Trøndelagen) etter ubetenksomme kommentarer om kroppen til andre ;) Vit at jeg tar til meg alle de fine ordene du skrev :)

 

Tussemor5: Jeg skal forsøke å lære meg å la kommentarer prelle av jeg også! Og tusen takk for mange fine ord!!! Jeg må bare bli flinkere til å si til meg selv at jeg er faktisk ikke så verst :) Hihi får stå litt foran speilet hver dag og si det, så får vi se om mannen synes jeg har gått fra vettet eller ei når jeg står og bøler til speilet at jeg er vakker ;) ;) 

 

Krumelur: Ja, enn at vi begge to er gravide igjen etter alt vi har opplevd!! Et lite mirakel :) Krysser fingre og tær for at UL om 12 dager viser en frisk og rask liten spire for deg! Jeg heier på spiren :) 

 

Var til jordmor i går og jeg ligger akkurat på normalkurven for symfyse-mål (skrives det sånn??)! Så hun sa jeg kunne smelle i bordet med det neste gang noen kommenterte at jeg var "stor" ;) Og jeg har ikke gått opp mye i vekt siden jeg var der for 7 uker siden heller, jeg ligger på en finfin vektoppgang sa hun. Hehe så i dag skal jeg kose meg med sjokolade med GOD samvittighet!  :ler: Nei, nå skal jeg bare kose meg med den aktive krabaten i magen fremover og drite i hva andre mener om kroppen min! 

 

Mye koselig lesing her! Gleder meg til å høre mer fra dere alle om hvordan det går fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg med gråten i halsen, medele at vi har vært og sett den skjønneste knotten på 14mm med et sterkt bankende hjerte <3

FOR en følelse det var,vi har jo aldri fått sett det tidligere, tårene trillet da ja:) grunnen til spottingen er at livmoren min er framoverliggende, så det er godt mulig det vil bli noe mer spotting etterhvert som den vokser, men nå vet jeg iallfall årsaken til spottingen :) jeg har vært i helspenn i hele dag, og heldigvis har kvalmen vært snill med meg! Men nå er jeg helt kake, så nå blir det den daglige powernapen,hihi:) krysser fingre for at spiren vår vokser seg fin og stor nå, utgangspunktet er hvertfall kjempe bra :)fortsatt 7+5 på vei, slik som min egen beregning var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så glad jeg ble nå, her vært her inne og sjekka hundre ganger i dag for å se om du hadde oppdatert! Fantastiske nyheter :) Håper jeg kan si det samme når det blir min tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så glad jeg ble nå, her vært her inne og sjekka hundre ganger i dag for å se om du hadde oppdatert! Fantastiske nyheter :) Håper jeg kan si det samme når det blir min tur!

nei så søt du er da, vi krysser fingrene for at du får like gode nyheter :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da kan jeg med gråten i halsen, medele at vi har vært og sett den skjønneste knotten på 14mm med et sterkt bankende hjerte <3

FOR en følelse det var,vi har jo aldri fått sett det tidligere, tårene trillet da ja:) grunnen til spottingen er at livmoren min er framoverliggende, så det er godt mulig det vil bli noe mer spotting etterhvert som den vokser, men nå vet jeg iallfall årsaken til spottingen :) jeg har vært i helspenn i hele dag, og heldigvis har kvalmen vært snill med meg! Men nå er jeg helt kake, så nå blir det den daglige powernapen,hihi:) krysser fingre for at spiren vår vokser seg fin og stor nå, utgangspunktet er hvertfall kjempe bra :)fortsatt 7+5 på vei, slik som min egen beregning var :)

Så utrolig koselig å lese :):) gratulerer med den gode nyheten :)<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruMille: :duskedame: Fantastisk flott måte å starte helga på, Gratulerer med hjertebank! ♡ Godt å vite årsaken til blødning,nå kan du slappe litt mer av neste gang det skjer (hvis det gjør det!).

 

God helg til dere alle - jeg skal på julebord med jobben, så det blir frem med sminkekost og store smykker så man kanskje likevel klarer å føle seg litt fresh.. Selv om dagen startet alt for tidlig. Har hentet frem delene til barnevogna nå, så det snart er klart for vask av vaskbare deler, og basen til bilstolen er montert på egenhånd! (Lei av å vente på hjelp fra vordende far.. Just do it fungerte fint!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det ikke går rett i dass igjen her. Har syntes i hele dag at jeg har vært mindre øm i brystene, og i stad var det utflod med rosaskjær. Har ikke kommet mer blod etter det, men har en dårlig følelse. Skjønner ikne hvorfor jeg skal være uheldig gang etter gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det ikke går rett i dass igjen her. Har syntes i hele dag at jeg har vært mindre øm i brystene, og i stad var det utflod med rosaskjær. Har ikke kommet mer blod etter det, men har en dårlig følelse. Skjønner ikne hvorfor jeg skal være uheldig gang etter gang!

Ømhet kommer og går, utfloden er ikke noe sikkert tegn! Chin up! Det harikke gått galt ennå. God trøsteklem :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spørs om det ikke går rett i dass igjen her. Har syntes i hele dag at jeg har vært mindre øm i brystene, og i stad var det utflod med rosaskjær. Har ikke kommet mer blod etter det, men har en dårlig følelse. Skjønner ikne hvorfor jeg skal være uheldig gang etter gang!

Ømhet kommer og går, utfloden er ikke noe sikkert tegn! Chin up! Det harikke gått galt ennå. God trøsteklem :)
Takk for det, søte du. Er jo ikke annet å gjøre enn å vente og se. Har murringer, men det er jo vanlig. Er ikke så lett å tenke positivt når man har såpass mange dårlige erfaringer. Som jeg misunner de som faktisk tar det for gitt at det skal bli en baby når de blir gravide!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Spørs om det ikke går rett i dass igjen her. Har syntes i hele dag at jeg har vært mindre øm i brystene, og i stad var det utflod med rosaskjær. Har ikke kommet mer blod etter det, men har en dårlig følelse. Skjønner ikne hvorfor jeg skal være uheldig gang etter gang!

Ømhet kommer og går, utfloden er ikke noe sikkert tegn! Chin up! Det harikke gått galt ennå. God trøsteklem :)
Takk for det, søte du. Er jo ikke annet å gjøre enn å vente og se. Har murringer, men det er jo vanlig. Er ikke så lett å tenke positivt når man har såpass mange dårlige erfaringer. Som jeg misunner de som faktisk tar det for gitt at det skal bli en baby når de blir gravide!
sier som Vinterblomst jeg også, ømhet kommer og går, samme med utfloden! Jeg hadde det samme som deg for to uker,ingen ømme pupper og brun utflod i halvannen uke. Men jeg forstår jo deg veldig godt, blir fort at man tenker som deg når man har mistet tidligere :( krysser alt jeg har for deg krumelur <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Spørs om det ikke går rett i dass igjen her. Har syntes i hele dag at jeg har vært mindre øm i brystene, og i stad var det utflod med rosaskjær. Har ikke kommet mer blod etter det, men har en dårlig følelse. Skjønner ikne hvorfor jeg skal være uheldig gang etter gang!

Ømhet kommer og går, utfloden er ikke noe sikkert tegn! Chin up! Det harikke gått galt ennå. God trøsteklem :)
Takk for det, søte du. Er jo ikke annet å gjøre enn å vente og se. Har murringer, men det er jo vanlig. Er ikke så lett å tenke positivt når man har såpass mange dårlige erfaringer. Som jeg misunner de som faktisk tar det for gitt at det skal bli en baby når de blir gravide!

 

Veit akkurat korleis du har det Krumelur, men større under har skjedd!! Håpar for deg at dette går vegen. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...