Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Stor klem til Duangdaw, har ikkje gode nok ord. Men eg håpar du veit at det er godt meint.

 

Sender klemmer til Krumelur og Mille og, veit korleis de har det. Håpar de er av dei heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig duangdaw! Gikk ikke her heller denne pp :(

Sånn er det...vi investerer energi og følelser i store drømmer! Vi vinner omsider ;) jeg har håpet ennå :) god klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om jeg bare kan møte opp på legekontoret. Eller ringe å spørre om blodprøve ang hcg har økt om jeg får positiv hjemme test. Må vel ikke inn til legen for å få tatt en slik blodprøve på legekontoret ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en klem jeg også, Duangdaw, har ikke stort annet å komme med. Vet hvor urettferdig det føles når det ikke klaffer gang etter gang.

 

Har ikke kommet noe mer blod her. Løpt på do for å sjekke en million ganger i dag for har hatt menssmerter i hele dag. Så nå venter jeg bare i spenning, men har fått et lite håp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så dumt at det ikke gikk veien, Duangdaw :( Men jeg tror som Øyne sier, at det er viktig å prøve å tenke positivt, selv om det kan være veldig vanskelig. Jeg tror vi får bebisene våre, det tar bare litt mer tid i vår alder. Klem til deg :klem:

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så dumt at det ikke gikk veien, Duangdaw :( Men jeg tror som Øyne sier, at det er viktig å prøve å tenke positivt, selv om det kan være veldig vanskelig. Jeg tror vi får bebisene våre, det tar bare litt mer tid i vår alder. Klem til deg :klem:

Vi er da ikke såååå gamle :) Som min hyggelige, kurdiske kollega sier, er jeg 25 år og noen måneder. Hvor mange måneder sier vi ikke noe om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Duangdaw! Jeg håpet at det gikk veien for deg denne gang. Men ikke, ikke mist motet. Du har flinke folk som jobber for deg på Stork og som også ønsker å se deg med baby i magen. Jeg skjønner godt at alt virker håpløst nå, men du skal få babyen din tilslutt. Som Cayenne sier så tar det bare litt tid.  Du har heiagjeng bak deg her og vi skal juble høyt og lenge når du tester positivt! Godklem til deg  :klem:

 

Krumelur og FruMille: Jeg håper at alt går bra med dere. Jeg kjenner igjen følelsen av å løpe på do hvert 5.minutt for å sjekke om man blør eller ikke. Da jeg gikk gravid med datteren min sjekket jeg seriøst hvert kvarter etter blod for jeg var overnervøs for å miste igjen. Det gikk så langt at sjefen min tok meg til side for å spørre om jeg hadde problemer siden jeg gikk på do så ofte  :rodme:  Eeeeh... Jeg kuttet ned til å sjekke hver halve time etter det haha

 

Jeg selv er litt bekymret for venninna mi. Hun skulle i utgangspunktet gjennom eggdonasjon for rundt halvannen måned siden, men forsøket ble kansellert. Så ble hun satt opp igjen, og igjen ble det kansellering. Nå snakker hun om at hun ikke har tid før til sommeren fordi hun er så opptatt. Jeg er så redd for at hun skal gå helt i kjelleren. Hun gjorde det før hun fikk sønnen sin for endel år siden. Da var hun deprimert i 1 år før hun kom seg ovenpå. Jeg kjente henne ikke den gangen, men jeg kan se at hun sliter litt med at forsøkene bare blir utsatt og utsatt. 

Jeg har prøvd å snakke med henne om det (men trår veldig varsomt da det selvfølgelig er et veldig sensitivt tema). Mannen hennes reiser mye i jobben så han er ikke så veldig mye tilstede og hun har ytret at hun føler seg veldig alene i hele prosessen. Jeg prøver å støtte henne og være der for henne, men jeg tror at hun også føler det litt vanskelig siden jeg tross alt er gravid. Uff, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller si.. Jeg har hvertfall sagt til henne flere ganger at jeg er der for henne om hun vil prate, eller ikke prate eller uansett hva... 

 

Jau, jau- Jeg ønsker dere alle en god søndag. Vi skal på kino og se Big Hero 6 og spise popcorn og drikke cola. Ja, og så må vi unngå frelserne som har prøvd å konvertere oss, de har virkelig presset på de siste par ukene, dukker opp på døra i tide og utide. Mon tro om de prøver å fylle opp kirkebenkene til jula?

No offense til de som tror på gud, jeg respekterer at de har tro. Men jeg syns at de kanskje kan respektere at jeg ikke har tro. Jeg prøver jo ikke å konvertere de over til ikke å tro på gud  :frustrert: . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om jeg bare kan møte opp på legekontoret. Eller ringe å spørre om blodprøve ang hcg har økt om jeg får positiv hjemme test. Må vel ikke inn til legen for å få tatt en slik blodprøve på legekontoret ?

Såvidt jeg har forstått kan vi som pasient ikke rekvirere blodprøver til analyse, så jeg ville i alle fall ringt og spurt før jeg møtte opp på legekontoret. Det meste ordner seg, så hvis du bare forklarer situasjonen kan det jo hende at dr tar seg tid til det formelle "innimellom" andre ting uten at du trenger egen konsultasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til dere som nå går over i ny PP, hadde godfølelsen denne mnd -men vi har snart desember og nye muligheter.. Huff og hurra!

 

Sitter her i tussmørke en tidlig søndagsmorgen. Mannen fikk for seg at han skulle montere spotter i taket i går, "fort gjort"! Trenger jeg si at "noe" av den operasjonen ikke gikk like fort som planlagt og at jeg tok kveld 19.30 i går fordi det da var mørkt i 2.etg bortsett fra der vi har en godstol.. Så nå er den altså inntatt, nyhetene lest via mobil og jeg er klar for å strikke litt og nyte bevegelsene innenfra etter ei lang natt hvor minimennesket har vært så bekymringsverdig rolig.. Det skulle bare litt iskald appelsinjuice til for å vekke mini, heldigvis!

 

Jaja, god søndag til dere alle.. Her vurderer jeg å rømme heimen om vi ikke får strømmen tilbake på kjøkkenet.. Kanskje en liten hyttetur blir på sin plass etter at jeg har besøkt pappa på farsdagen?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet meg over på 2.tri ;)

 

 

Snart gravide:

 

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14.

Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014

Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)

Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis

Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9

Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.

IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.

Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014. Test dato 12.11

 

1.trimester

 

Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015

PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni

ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

 

2.trimester:

 

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

 

3 trimester:

 

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

 

Dette innlegget har blitt redigert av Susa84: 07 november 2014 - 22:22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Det blir ikke så ofte at jeg skriver, men jeg leser stadig vekk, og heier på alle fra sidelinja. :)

 

Dumt at det ikke har klaffet for alle ennå, men det blir deres tur nå i løpet av vinteren! :D

 

Velkommen til nye. Susa 84 og var det flere? Håper det blir positive tester i nær framtid. :)

 

I morgen er jeg 12 uker! Er jeg på andre trimester da eller uka etter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare innom for å gi Vinterblomst♡ Krumelur♡ Cayenne♡ Corneliuss♡ en ekstra varm klem :D :D

 

Idag har jeg og de 3 eldste gulla vært på tester og sett på Reisen til julestjernen :) kosa meg sikkelig!!

Mannen ble hjemme med lillegutt, og de hadde hatt en god skravle stund sammen :D

 

Jeg er nesten ferdig med alle julegavene :D Hurra!!!! Har att bare 2 stk :D

Digg å sitte i sofaen og handle på nettet ;)

 

Krumelur♡ Håper du ikke har noe mer blødning! Skal være din tur nå!

 

Vinterblomst♡ god du som står på!! Din premie er snart på vei ;)

 

Ha en fin fin søndag folkens :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg Dossa! :) god høstklem tilbake :) håper inderlig at vi skal få til et nytt lillegull som blir med hele veien ♡

Så deilig å være ferdig med julegaver!! Vil begynne snart jeg og :D

God søndag kveld °•○○•°

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen, Dossa! Tenk at du har fire barn, det er helt utrolig i mine øyne:)

 

Så kjekt at du er 12 uker nå, Unilon!

 

Har ikke kommet noe mer nei, heldigvis! Det var jo bare litt gammelt blod så det kan vel ha vært hva som helst. I hele går hadde jeg veldig mye mensaktige smerter, men det var forhåpentligvis bare livmora som strakk på seg. Vet jeg hadde det da jeg gikk med lillemannen også. I dag har jeg ikke kjent så mye, men må jo bare tro at det er i orden så lenge det ikke kommer blod. Har bare litt skrekken, sist gang hadde jeg en blødning på ikm (frisk blod, da) og da mista jeg jo et par uker etterpå. Prøver å tenke positivt, satser på at jeg kommer inn hos legen i mårra, må jo ha henvisning til ul tidlig, samt at jeg tenkte å få målt hcg.

 

Ellers har vi vært på kino med lille mannen vår for første gang, det var stas. Store barnetv som han kalte det:) Så Karsten og Petra-filmen, noe sukkersøt etter min smak, he he, men fikk meg til å glede meg skikkelig til jul. Forhåpentligvis har jeg en god nyhet når vi skal hjem til familien:) Vanligvis har jeg fortalt det til moren min med en gang, men nå har det gått galt så mange ganger, så jeg avventer litt sånn at hun slipper å bekymre seg så mye. Har ikke sagt det til andre enn pappaen enda, brenner etter å si det til bestevenninna mi, som også er gravid, men føler liksom for å vente til jeg har en pekepinn på hvordan det går før jeg sier det til noen denne gangen. Nå må jeg lese, eksamen nærmer seg med stormskritt, og jeg sliter maks med både fokus og motivasjon for øyeblikket...

 

God søndags kveld:9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke ble mer Krumelur :)

Det sies jo å være normalt både med spotting; brun utflod og litt blødninger.

Men jeg vil får akkurat samme reaksjon som deg om det skjer her, uansett hvor vanlig det sies å være.
Men tror det går bra for deg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten flytte meg selv over til 1.trisemester da :)

Og håpe på å bare rykke videre fremover på lista etterhvert!

 

Snart gravide:

Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14. 
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014
Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)
Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis
Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9
Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆
Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.
IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.
Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014. Test dato 12.11

1.trimester

Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015
PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!
FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni
ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli

Utålmodig 82: 32 år, gift, gravid med nr 1, termin ca 10. juli

2.trimester:

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.
Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015

3 trimester:

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des
Født:
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09
Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Dette innlegget har blitt redigert av Utålmodig82: 10 november 2014 - 08:08

Endret av utålmodig82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke ble mer Krumelur :)

Det sies jo å være normalt både med spotting; brun utflod og litt blødninger.

Men jeg vil får akkurat samme reaksjon som deg om det skjer her, uansett hvor vanlig det sies å være.

Men tror det går bra for deg jeg :)

Takk for det! Jeg har som sagt mistet endel ganger før, så for meg er blod forbundet med et dårlig utfall. Men det var jo ikke friskt blod, og det har jo ikke kommet mer, så får jo bare håpe på det beste:)

Skal til legen senere i dag, får sikkert målt hcg over et par dager, det gir nå en liten pekepinn mens man venter på ul. Har du noen symptomer? Hvor langt er du nå? Er bare ca 4+3 og merker fint lite. Litt murringer og er øm i puppene, det er alt. Hadde noe voldsomt med menssmerter på lørdag da. Tror nok jeg hadde lite symptomer så tidlig da jeg gikk med sønnen min også, men greier ikke å huske. Det hadde jo liksom vært litt betryggende å merke litt til at man var gravid da:) Satser på at jeg slipper unna kvalme da, har ikke blitt kvalm tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen, Krumelur!! Tid skal du på UL? Jeg har også hatt litt menslignende smerter. Tror det er vanlig pga livmora utvider seg. Men jeg kan heller ikke huske det fra forrige svangerskap, selv om det bare er rett over året siden jeg var i samme situasjon.. Det jeg derimot husker er kvalmen - og den er kommet for fullt denne gangen også :( Håper du slipper unna den, for det er ikke koselig!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen, Krumelur!! Tid skal du på UL? Jeg har også hatt litt menslignende smerter. Tror det er vanlig pga livmora utvider seg. Men jeg kan heller ikke huske det fra forrige svangerskap, selv om det bare er rett over året siden jeg var i samme situasjon.. Det jeg derimot husker er kvalmen - og den er kommet for fullt denne gangen også :( Håper du slipper unna den, for det er ikke koselig!!! 

Regner med at det blir ul om et par uker. Mista en eggleder for et år siden, så skal sjekkes når jeg er 6-7 uker at det sitter på rett sted. Husker at jeg hadde menssmerter med gutten min og, det var ett av få symptomer, så lenge jeg ikke blør tolker jeg det som et positivt tegn:) Kjipt med den kvalmen! Jeg har sluppet unna det tidligere, så satser på at jeg gjør det denne gangen og. Har eksamen om to og en halv uke, så jeg har egentlig ikke tid til verken kvalme eller å bli satt ut av en SA! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos legen. Fikk henvisning til ul om et par uker, så nå er det bare å vente på å høre noe! Jeg skulle også få en time når jeg er 12 uker på vei, for å berolige meg (hvis alt er i orden da), og det er jo kjekt! Spurte om å ta hcg-stigning, men hun mente at det kunne være misvisende, og skape unødvendige bekymringer dersom man ikke får det resultatet man ønsker. Kunne få det hvis jeg insisterte, men hun anbefalte det ikke, så da droppa jeg det. Har jo en sånn ukesindikator igjen da, som jeg nok tar når jeg har bikka 5 uker. At det hadde kommet litt blod kunne være fordi egget grov seg dypere inn i livmorveggen, mente hun. Skal tilbake når jeg har vært på ul. Det er jo litt komisk, dagen før jeg testa positivt var jeg der for å få henvisning til utredning:) Ser positivt på det nå! I dag er mensmurringene tilbake og det tar jeg som et tegn på at det skjer noe der nede:)

 

Hvordan går det med deg, Fru Mille? Håper den dritt-utfloden har gitt seg!

 

Ha en nydelig dag, damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Endelig kom det positiv el test her :) cd14 :) ( bare synd lutealfasen min er på 10-11 dager så lille spiren rekker nesten ikke sette seg) men skal på utredning for dette 3.desember så ser på denne pp som magisk dersom noe mot formodning skulle skjedd :)

 

Men har jo vært litt for åpen mot min kjære ang. dette når vi må ha sex pga el så to ganger igår klarte ikke min kjære å prestere.. Derfor sendte jeg han sms isted og sa at baby prosjekt denne måneden er over, så ikveld ville jeg ha kos bare for kos :)

Håper han klarer å slappe av mer da etterpå, for ikveld eller imorgen slippes gullegget hehe..

Vi får faktisk til morgenkosen imorgen også for vi har begge fri på formiddagen ;)

 

Kryss fingrene for meg jenter :)

Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...