Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow for en fantastisk god nyhet Chile :D :D Gratulerer så masse med to gull i magen!! Dette blir en spennende tid for deg og din familie♡

 

Gratulerer Utålmodig!!! Er så herlig å se første trimester fylles opp♡ Masse lykke til!!!

 

Wow min gull er til helga 4 mnd :o hvor er det blitt av tida! Nyter virkelig å være hjemme og jeg får ikke nok av å kose og suss på Jonas :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er UL vel gjennomført :) alt så bra ut. Jeg tisset ikke før UL :D men måtte underveis.......... Det er nemlig 2!!!!!! Dette blir 3. OG 4. mann! Uoppdaget tvillinger som jordmora sa. Har ingen tvillinger i familie :P Mye åt enke på fremover :D

 

Wow! Gratulerer så mye med to huleboere  :babysmokk:  :babysmokk: Dobbel lykke  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positiv test!! Så fantastisk :D

Gratulerer med to i magen chloe ;) det blir stas !!

Selv er jeg testesyk før ikm onsdag! ! Men skal gjør meg selv en tjeneste og ikke teste før hehe.. i ettermiddag og ikveld har jeg hatt mistanker om ny spire men akkurat nå er jeg pessimist igjen haha! Tålmodighet lenge leve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Ja, anonymsuperbruker, det er 2 gutter :P hadde mistanke om at det var 2, siden livmoren var så høyt oppe, dermed stor synlig mage. Er også over 35 år, så tenkte jo litt på det :) men håpte på at det bare var en da vi har 2 fra før, hehe.

 

Gratulerer til de av dere med positive tester! Og sender over dobbel med babystøv til dere andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er du som har fått alt babystøvet chloe :) Haha, så herlege nyheter, tenkjer haka datt ned på knea - godt du hadde tenkt tanken på førehand. Gratulerer så mykje! Tar gjerne imot rikeleg med babystøv her, midt i el-perioden no :)

 

Utålmodig - så kjekt å lesa, gratulerer så mykje med spire. No er det god flyt her inne. Håpar å bli med, saman med Vinterblomst!!! 

Så Vinterblomst, eg har trua!!!

 

Og Apex, berre ein mnd att - hjelpes så tida går, og din lilling Dossa - heile fire mnd!!!

Får meg til å tenkja på at vi må besøka nabojenta før ho vert vaksen, vi har vore sjuke - så då er ikkje babybesøk det heilt store. Har såvidt snusa på ho, men no er ho alllereie fem veker. Så då er det på tide igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere!

 

Utålmodig: Gratulerer med positiv test!

 

Chloe: Åi, så spennende med tvillinger! Gratulerer!

 

Spennende med dere som skal teste snart også! Krysser alt for at det skal bli positivt!

 

Jeg har igjen ca 1 uke til IKM, men har rett og slett ingen følelse for noe som helst denne gangen! Måtte ha akutt tannbehandling forrige uke pga ei sprukket jeksel! Jeg har fortsatt igjen mye behandling, noe som innebærer bedøvelse, røntgen, smertestillende mm. Og ei stor regning... Ikke den helt optimale starten på et evt svangerskap, men tannlegen sa hun bruker bedøvelse og annet som er tilpasset gravide! Så da er det jo bare for spira å slå seg til!

 

Ønsker dere alle ei god og fruktbar uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner alle :) Jeg kan ikke tro det er sant selv egentlig!

Grøne og Vinterblomst, håper den sitter hos dere også snart!! Heier på dere!

Chloe: Så utrolig spennende med tvillinger!! Gratulerer så mye :)

 

Selv klarer jeg ikke helt komme unna tanken på at det kan gå galt. Har ikke blitt jublende glad, vet det er mange uker igjen før jeg kan begynne å tro at det skal gå bra, og helt sikker blir man jo ikke før frisk baby er i armene. Hadde ikke trodd disse tankene skulle prege meg såpass som de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu fikk jeg ikke et blått kryss i dag! Måtte bare fortelle det:-)

Hipp hipp hurra!!!!!!!!!!  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  Så glad på dine vegne!!!!!!!!!!!!!!! 

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå du godeste Krumelur♡

Gratulerer så masse med en huleboer!!!! Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne :wub:

Krysser alt jeg har for at spiren klorer seg godt fast♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med positive tester!!! Så bra at vi begynner å fylle opp 1. tri :) Må si jeg gleder meg ekstremt mye til å komme til 2. tri.. Både pga form og sikkerhet. Det er jo ofte det beste trimesteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Krumelur og gratulerer, så stas.

 

Tenkte på deg i går Duangdaw, kjekt å høyra frå deg. Håpar spiren sit fast denne gongen, og at tenna til slutt er i orden.

 

Utålmodig, tankane du har er veldig vanlege. Og vanlegvis er det like utruleg når dei er komne på utsida, og ein vert om mogleg endå meir nervøs for dei - for då har ein dei jo ikkje trygt under huden ;) Men det går seg til skal du sjå.

 

Eg som skraut så fælt av at vi var friske i går, famous last words!! Grr- vesla vakna ved midnatt med tett nase og er no full av snørr igjen. Og begge vi vaksne vakna med vonde halsar...så note to self: sei aldri at vi er friske...æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positiv test!! Så fantastisk :D

Gratulerer med to i magen chloe ;) det blir stas !!

Selv er jeg testesyk før ikm onsdag! ! Men skal gjør meg selv en tjeneste og ikke teste før hehe.. i ettermiddag og ikveld har jeg hatt mistanker om ny spire men akkurat nå er jeg pessimist igjen haha! Tålmodighet lenge leve!!

Spent på oppdatering :) Jeg skjønte at mensen var på vei i går, og i dag kom den som vanlig rundt klokka to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som tanta er på vei...på klokka! :( :( hva å forvente? ;) well well well. Da håper jeg i løpet av de neste fem måneder :D

Tar meg et lite glass hvitt jeg... det har vært en lang dag :) god natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som tanta er på vei...på klokka! :( :( hva å forvente? ;) well well well. Da håper jeg i løpet av de neste fem måneder :D

Tar meg et lite glass hvitt jeg... det har vært en lang dag :) god natt jenter!

Det fortjener du, Vinterblomst! :D Anomymsuper også :D Innen 5 mnd er vi alle gravide!

 

Nå heier vi på Duangdaw! :duskedame:

 

Knall positiv eltest i stad, men mannen sitter med nesa i pc'n og skal levere en rapport... Fikk heldigvis sendt inn noen gutter i går og i dag tidlig! :D Og satser på å gjenta suksessen i morgen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...