Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra krumelur, da får vi krysse fingrene for at dette går bra :)

I dag har jeg heldigvis ikke hatt noe av drittfloden, symptomene er fortsatt sterke så jeg ser på det som et godt tegn :) grugleder meg til ul på fredag,wæææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at blødningene har gitt seg, Krumelur og FruMille! Dette går nok bra! :D

 

Mannen min fikk også prestasjonsangst denne mnd og forrige, Prøver1984. Har bare skjedd en gang før - for 17 år siden da vi akkurat hadde blitt sammen.. Så løsningen ble å utføre akten på morgenen i stedet, mens han fortsatt var litt i svimmel og ikke rakk å bekymre seg. Funket som ei kule! :lol::P

 

Godt å høre at dere koser dere Dossa, veldig kjekt å høre fra deg innimellom slagene! Og takk for heiing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom det positiv el test her :) cd14 :) ( bare synd lutealfasen min er på 10-11 dager så lille spiren rekker nesten ikke sette seg) men skal på utredning for dette 3.desember så ser på denne pp som magisk dersom noe mot formodning skulle skjedd :)

 

Men har jo vært litt for åpen mot min kjære ang. dette når vi må ha sex pga el så to ganger igår klarte ikke min kjære å prestere.. Derfor sendte jeg han sms isted og sa at baby prosjekt denne måneden er over, så ikveld ville jeg ha kos bare for kos :)

Håper han klarer å slappe av mer da etterpå, for ikveld eller imorgen slippes gullegget hehe..

Vi får faktisk til morgenkosen imorgen også for vi har begge fri på formiddagen ;)

 

Kryss fingrene for meg jenter :)

Hehe din luring ;) lykke til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Så bra at blødningene har gitt seg, Krumelur og FruMille! Dette går nok bra! :D

 

Mannen min fikk også prestasjonsangst denne mnd og forrige, Prøver1984. Har bare skjedd en gang før - for 17 år siden da vi akkurat hadde blitt sammen.. Så løsningen ble å utføre akten på morgenen i stedet, mens han fortsatt var litt i svimmel og ikke rakk å bekymre seg. Funket som ei kule! :lol::P

 

Godt å høre at dere koser dere Dossa, veldig kjekt å høre fra deg innimellom slagene! Og takk for heiing :D

Haha kanskje det blir løsningen her og :P overfallet han imorgen tidlig før han rekker å våkne helt hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god klem, dossa! ❤️

Så herlig med julestjernen! Datteren min elsker den så her leser vi boken hele året. Blir koselig med julefilmer (event julehefter hvis babyen lar oss gå på noe)! De har foresten begynt å glede seg til å gå julebukk som jeg selger inn over en lav sko om dagen. He he. Her er vi litt julete både mor og barn. Sønnen liker nemlig veldig godt at jeg synger "fire år i romjul" som nattasang. Knis.

 

Er helt lykkelig over å se at det ikke har skjedd noe tull med dere som var i første tri og litt ekstra bekymret. Det går som regel bra (selv om det er så uendelig trist når det ikke gjør det). Men jeg må si at jeg var dødsbekymret selv for muringer i rygg og mage når jeg var 8 uker på vei. Mistet bo en gang før i uke 11. Men så tipset en vennine mg om å telle for å se om det var rundt IKM (altså runde nr 2 da), og det var det jammen. Om man blør litt så kan det jo også ha med morkakens plassering osv. Men skjønner godt at dere får klump i halsen likevel! ❤️❤️❤️ Heier på dere!

 

Knis! Nei, det kan vel være like greit at de ikke helt vet om eggløsninene alltid. Det viktigst er jo at vi vet og kan ta initiativ da. Lykke til med morgendagens overfall, jenter 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Johoo mitt triks funket som bare av det :) min kjære presterte meget godt inatt og idag tidlig hehe :) fortsatt veldig positiv el test idag tidlig så utrolig kjedelig at min kjære skal på jobb nå straks og jobbe til Kl 03 inatt.. Får håpe han overfaller meg inatt da :P

 

Kjenner jeg er så gla for at min kjære klarte å prestere.. Nå har jeg iallefall lært at jeg ikke skal dele alt med han hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur og FruMille: Tenker på dere..! Håper begge to får positive svar og at disse spirene klamrer seg fast i frem til termin!!! :) 

 

Er det noen som har mulighet til å slenge meg inn i lista under 2.trimester? Er 22+2 i dag. Helt utrolig!!! 

 

Spørsmål og tanker om vektøkning osv (kanskje spesielt til dere som har vært gravide før eller som er det nå).. Jeg er ikke så veldig høy, bare 160 cm når jeg skryter på meg en centimeter ekstra og magen min poppet frem veldig raskt. Har de siste 5+ årene vært "frisk" fra tidligere spiseforstyrrelser... Noen av disse spiseforstyrrede tankene som at jeg bør spise mindre, trene mer, at jeg ikke klarer å se kroppen min i speilet osv har begynt å krype inn i hodet mitt igjen. Og jeg som har hatt det så bra med meg selv og kroppen min de siste årene :( Huff! Jeg blir så utrolig lei meg når jeg får DAGLIGE kommentarer fra kollegaer/venner som "åååh så stor du er, er du sikker på at det ikke er tvillinger" osv osv.. Og når noen sier at jeg er "stor" klarer ikke jeg å ta det som et kompliment akkurat, jeg forbinder "stor" med tjukk og stygg....... Så  når mannen kom hjem fra besøk i går hvor damen i forholdet har termin 2 uker før meg og sier at jeg har mye større mage enn henne, hehe ja da tok hormonene over og jeg begynte å hylgrine (dramaqueen) :grine:  Han lærte iallefall hva han IKKE skal si til meg fremover  :krangle: Er det noen med erfaring om hvordan jeg skal kvinne meg opp og tvinge disse stygge tankene bort igjen?? 

 

Klem fra en meget hormonell preggo  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur og FruMille: Tenker på dere..! Håper begge to får positive svar og at disse spirene klamrer seg fast i frem til termin!!! :) 

 

Er det noen som har mulighet til å slenge meg inn i lista under 2.trimester? Er 22+2 i dag. Helt utrolig!!! 

 

Spørsmål og tanker om vektøkning osv (kanskje spesielt til dere som har vært gravide før eller som er det nå).. Jeg er ikke så veldig høy, bare 160 cm når jeg skryter på meg en centimeter ekstra og magen min poppet frem veldig raskt. Har de siste 5+ årene vært "frisk" fra tidligere spiseforstyrrelser... Noen av disse spiseforstyrrede tankene som at jeg bør spise mindre, trene mer, at jeg ikke klarer å se kroppen min i speilet osv har begynt å krype inn i hodet mitt igjen. Og jeg som har hatt det så bra med meg selv og kroppen min de siste årene :( Huff! Jeg blir så utrolig lei meg når jeg får DAGLIGE kommentarer fra kollegaer/venner som "åååh så stor du er, er du sikker på at det ikke er tvillinger" osv osv.. Og når noen sier at jeg er "stor" klarer ikke jeg å ta det som et kompliment akkurat, jeg forbinder "stor" med tjukk og stygg....... Så  når mannen kom hjem fra besøk i går hvor damen i forholdet har termin 2 uker før meg og sier at jeg har mye større mage enn henne, hehe ja da tok hormonene over og jeg begynte å hylgrine (dramaqueen) :grine:  Han lærte iallefall hva han IKKE skal si til meg fremover  :krangle: Er det noen med erfaring om hvordan jeg skal kvinne meg opp og tvinge disse stygge tankene bort igjen?? 

 

Klem fra en meget hormonell preggo  :klem:

huff dette høres ikke noe kjekt ut :(

Jeg har selv vært i dine sko for en god del år siden og lurer selv på hvordan det skal gå etterhvert som magen vil vokse! Forløpig synes jeg det går bra og jeg spiser mye siden jeg blir kvalm hvis ikke! Jeg tenker at det ikke handler om meg , men bebisen i magen, jeg må tenke på den! Hvis tankene dine Vedr dette sliter deg ut, så burde du absolutt ta det opp med jordmor! God klem på veien!

PS: eller så går det bra her, spotting har holdt seg unna et godt døgn nå, tenker at det er skjøre slimhinner som har forårsaket det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det FruMille :) :) Godt å høre at spottingen har stoppet!!!! 

 

Jeg prøver desperat å tenke at det handler kun om den lille i magen, men jeg klarer ikke helt å dytte bort de negative tankene.. Er ganske flau over disse tankene egentlig, jeg er tross alt snart 31 år og ikke 16 liksom.. Skal til jordmor i morgen, skal snakke med henne igjen! Håper hun har noen gode råd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krumelur og FruMille: Tenker på dere..! Håper begge to får positive svar og at disse spirene klamrer seg fast i frem til termin!!! :)

 

Er det noen som har mulighet til å slenge meg inn i lista under 2.trimester? Er 22+2 i dag. Helt utrolig!!! 

 

Spørsmål og tanker om vektøkning osv (kanskje spesielt til dere som har vært gravide før eller som er det nå).. Jeg er ikke så veldig høy, bare 160 cm når jeg skryter på meg en centimeter ekstra og magen min poppet frem veldig raskt. Har de siste 5+ årene vært "frisk" fra tidligere spiseforstyrrelser... Noen av disse spiseforstyrrede tankene som at jeg bør spise mindre, trene mer, at jeg ikke klarer å se kroppen min i speilet osv har begynt å krype inn i hodet mitt igjen. Og jeg som har hatt det så bra med meg selv og kroppen min de siste årene :( Huff! Jeg blir så utrolig lei meg når jeg får DAGLIGE kommentarer fra kollegaer/venner som "åååh så stor du er, er du sikker på at det ikke er tvillinger" osv osv.. Og når noen sier at jeg er "stor" klarer ikke jeg å ta det som et kompliment akkurat, jeg forbinder "stor" med tjukk og stygg....... Så  når mannen kom hjem fra besøk i går hvor damen i forholdet har termin 2 uker før meg og sier at jeg har mye større mage enn henne, hehe ja da tok hormonene over og jeg begynte å hylgrine (dramaqueen) :grine:  Han lærte iallefall hva han IKKE skal si til meg fremover  :krangle: Er det noen med erfaring om hvordan jeg skal kvinne meg opp og tvinge disse stygge tankene bort igjen?? 

 

Klem fra en meget hormonell preggo  :klem:

Svar fra en som har vært meget hormonell i over 1,5 år, og er fremdeles ;)

 

Rent fysiologisk så er det helt naturlig at du får litt større gravidmage (bare for å si det, så er gravidmager kjempeflott!!). Dette er fordi du har den høyden du har :) Litt kortere kvinner bærer fosteret litt mer utover, pga plass. Jeg var motsatt av deg forrige svangerskap, min mage kom ikke før godt over i noen og 30. uke. Og jeg så aldri høygravid ut - ergo ingen tok hensyn eller kom med fine kommentarer. Jeg så liksom bare litt større ut enn vanlig. Og det var kjedelig det også skal jeg love deg! Man blir jo stolt over magen etter en stund :) Tro det eller ei...

 

Det er jo helt fantastisk at vi kan bære frem disse fantastiske babyene med å bare bruke kroppen vår!! 

 

Kroppen din er helt sikkert nydelig som den er!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Krumelur og FruMille: Tenker på dere..! Håper begge to får positive svar og at disse spirene klamrer seg fast i frem til termin!!! :)

 

Er det noen som har mulighet til å slenge meg inn i lista under 2.trimester? Er 22+2 i dag. Helt utrolig!!! 

 

Spørsmål og tanker om vektøkning osv (kanskje spesielt til dere som har vært gravide før eller som er det nå).. Jeg er ikke så veldig høy, bare 160 cm når jeg skryter på meg en centimeter ekstra og magen min poppet frem veldig raskt. Har de siste 5+ årene vært "frisk" fra tidligere spiseforstyrrelser... Noen av disse spiseforstyrrede tankene som at jeg bør spise mindre, trene mer, at jeg ikke klarer å se kroppen min i speilet osv har begynt å krype inn i hodet mitt igjen. Og jeg som har hatt det så bra med meg selv og kroppen min de siste årene :( Huff! Jeg blir så utrolig lei meg når jeg får DAGLIGE kommentarer fra kollegaer/venner som "åååh så stor du er, er du sikker på at det ikke er tvillinger" osv osv.. Og når noen sier at jeg er "stor" klarer ikke jeg å ta det som et kompliment akkurat, jeg forbinder "stor" med tjukk og stygg....... Så  når mannen kom hjem fra besøk i går hvor damen i forholdet har termin 2 uker før meg og sier at jeg har mye større mage enn henne, hehe ja da tok hormonene over og jeg begynte å hylgrine (dramaqueen) :grine:  Han lærte iallefall hva han IKKE skal si til meg fremover  :krangle: Er det noen med erfaring om hvordan jeg skal kvinne meg opp og tvinge disse stygge tankene bort igjen?? 

 

Klem fra en meget hormonell preggo  :klem:

Svar fra en som har vært meget hormonell i over 1,5 år, og er fremdeles ;)

 

Rent fysiologisk så er det helt naturlig at du får litt større gravidmage (bare for å si det, så er gravidmager kjempeflott!!). Dette er fordi du har den høyden du har :) Litt kortere kvinner bærer fosteret litt mer utover, pga plass. Jeg var motsatt av deg forrige svangerskap, min mage kom ikke før godt over i noen og 30. uke. Og jeg så aldri høygravid ut - ergo ingen tok hensyn eller kom med fine kommentarer. Jeg så liksom bare litt større ut enn vanlig. Og det var kjedelig det også skal jeg love deg! Man blir jo stolt over magen etter en stund :) Tro det eller ei...

 

Det er jo helt fantastisk at vi kan bære frem disse fantastiske babyene med å bare bruke kroppen vår!! 

 

Kroppen din er helt sikkert nydelig som den er!!!!!

 

Tusen takk snille du  :hjerte:  :hjerte:

Det er det jeg har prøvd å fortelle meg selv også. Jeg har jo en ganske kort rygg, så hvor i allverden skal babyen ligge hvis den ikke skal utover liksom! Jeg får bare jobbe mer med meg selv og ikke ta meg så nær av alle kommentarene! Nå er jeg ikke den som tier stille heller hvis jeg får "morsomme" kommentarer slengt etter meg, her om dagen kom en kollega og sa "hei tjukka, lagt på deg du da" og da smelte jeg tilbake med "takk det samme, ser du har fått tjukkere skalle men det er fortsatt lite inni der"  :lol:  Nå skal det sies at jeg jobber med så og si kun mannfolk på 40-50 år og både de og jeg tåler en støyt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs-Impatient: Gleder meg til jeg blir kvitt den "Hei tjukka-kommentaren"! Festlig kanskje de to første gangene..men så blir det rimelig lite originalt etter det!! Spesielt siden bmi'en til vanlig forteller at jupp, ho har litt å gå av seg for å ikke forbli tjukkas etter svangerskapet.. Er bare 168 selv, men litt for glad i livets goder, selv om det også innebærer friluftsliv og aktivitet.. Jaja, jeg overser de lite smarte komplimentene og blir desto mer glad når jeg treffer andre som sier at jeg er fin på håret, eller hadde det ikke vært for den fine magen så ville de heller trodd jeg hadde gått ned i vekt så tynn som jeg er i ansiktet nå! :) Herlige menneskene, skal huske hvor hyggelig det er å få sånne kommentarer når jeg snart er ferdig med denne epoken!! Hvis du er så lita og nett så er det jo ikke rart at magen din blir stor i forhold til hos enkelte andre!! Vi bærer jo alle litt forskjellig ut fra fasong og lengde, og størrelse på babyene.. Normalt stor mage er jo et godt tegn på en sunn baby ombord, så jeg håper du klarer å la dumme kommentarer ligge som nettopp det!!

 

Ellers har Apex blitt dullet med i en full time i dag. Deilig med fotpleie når jeg ikke rekker skikkelig ned selv ♡ Håper denne runden holder frem til fødselen, jeg synes at hår og negler vokser i et vilt tempo for tiden. Har også begynt å finne frem stæsj til fødebagen min, og i den forbindelse har jeg også ryddet i skapene på badet og kastet gammel sminke og sånt.. Må jo ha sånt på stell før vi blir flere her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur og FruMille: Tenker på dere..! Håper begge to får positive svar og at disse spirene klamrer seg fast i frem til termin!!! :)

 

Er det noen som har mulighet til å slenge meg inn i lista under 2.trimester? Er 22+2 i dag. Helt utrolig!!!

 

Spørsmål og tanker om vektøkning osv (kanskje spesielt til dere som har vært gravide før eller som er det nå).. Jeg er ikke så veldig høy, bare 160 cm når jeg skryter på meg en centimeter ekstra og magen min poppet frem veldig raskt. Har de siste 5+ årene vært "frisk" fra tidligere spiseforstyrrelser... Noen av disse spiseforstyrrede tankene som at jeg bør spise mindre, trene mer, at jeg ikke klarer å se kroppen min i speilet osv har begynt å krype inn i hodet mitt igjen. Og jeg som har hatt det så bra med meg selv og kroppen min de siste årene :( Huff! Jeg blir så utrolig lei meg når jeg får DAGLIGE kommentarer fra kollegaer/venner som "åååh så stor du er, er du sikker på at det ikke er tvillinger" osv osv.. Og når noen sier at jeg er "stor" klarer ikke jeg å ta det som et kompliment akkurat, jeg forbinder "stor" med tjukk og stygg....... Så når mannen kom hjem fra besøk i går hvor damen i forholdet har termin 2 uker før meg og sier at jeg har mye større mage enn henne, hehe ja da tok hormonene over og jeg begynte å hylgrine (dramaqueen) :grine: Han lærte iallefall hva han IKKE skal si til meg fremover :krangle: Er det noen med erfaring om hvordan jeg skal kvinne meg opp og tvinge disse stygge tankene bort igjen??

 

Klem fra en meget hormonell preggo :klem:

Jeg har også vært "frisk" fra spiseforstyrrelser i noen år. Når jeg ble gravid i 2012 ble jeg mer fokusert og bekymret.. tenkte jeg kom til å bli kjempestor å stygg! Da jordmor på helsestasjon ville veie meg sa jeg ifra at jeg ikke ville ha fokus på vekt pga fortid med sf. Det gikk kjempebra i sv.skapet og jeg er idag lettere enn jeg har vært på lenge, dog er kroppen annerledes ;)

Min drøm å bli gravid ble virkelighet og jeg var "høy" hele svangerskapet :D hadde ikke den største matlysten etterhvert som magen vokste :) Det må nytes å gledes, ikke bekymre deg om kilo i den perioden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duangdaw, vinterblomst; Det løser seg for snille jenter, og det kjenner jeg på meg at dere er ;) . Det blir snart deres tur :) . Blir spennende å følge dere, heier på !!

 

Krumelur; bra blødningen har stoppet!. Jeg har opplevd et par SA'er, og da var det MENGDER av blod og store smerter. Da jeg var gravid m gutten min hadde jeg et par dager med brun utflod, og tenkte at nå mister jeg igjen. Men det gjorde jeg ikke, det ble "bare" med det brune..

 

Var hos fastlegen i dag, 14 fullgåtte i morgen. Hun hadde lyst til å prøve doppler for å se om hun kunne finne hjertelyd, selv om hun ikke pleide å gjøre det så tidlig. Etter litt leting så kom en sterk hjertelyd frem, det var moro :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Impatient. Håpar du har fått lufta litt tankar hjå jordmora i dag, eg synst elles det høyres ut som om du reflekterer godt og er bevisst kva som er kva. Og dei der kommentarane frå folk...eg får sånn lyst til å klaska dei i panna!! KVa skjedde med regelen: Ikkje kommenter kroppen min om eg ikkje har spurd deg om di meining - din dust!!

 

Det er rart å skulla leggja på seg igjen, og å finna den rette balansen i det heile. Eg er sjølv ca 1.60 og har slite med overvekt det meste av livet. Har vore betre dei siste seks åra, men ligg stadig i grenseland. Så eg skjønar godt kva du meiner. Eg vart ca 20 kg større på dei mnd, og mesteparten kom dei siste fire mnd, etterkvart greidde eg å ikkje tenkja så mykje på det. Eg fortsette å gå i fjellet og trena litt, sånn at det skulle bli lettare etterpå. Og dei kiloa var vekke igjen etter eit par mnd etter fødselen, så det går seg til!! Og det hjelper å tenkja på at det ikkje er ein sjølv som er i fokus, men det lille mirakelet som er avhengig av at vi ikkje tar heilt feile val på vegen. Dette trur eg du fiksar, snakk litt med sambuaren din om kva som er greitt og ikkje - så skjønar han kva han skal kommentera og ikkje. Hjå oss er i allefall regelen at om du ikkja skal seia noko fint, så klappar du igjen eller tar det opp svært sakleg. Og så tenkjer du gjennom om det er nødvendig å seia det i det heile..

 

Lukke til og klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Impatient: Tenk at du har kommet så langt, etter alt du har vært gjennom:) Fantastisk! Jeg har ikke noe førstehånds kjennskap til spiseforstyrrelser, men det er trist at du skal føle det sånn. Sier som de andre her, det er veldig vanlig at magen blir stor når man er lav. Tipper du ser nydelig ut:) Håper du klarer å snu måten du tenker om det, det er jo ikke du som er tjukk, men babyen som vokser:)

 

Såå deilig med litt egenpleie, Apex, du har vel ikke mange ukene igjen nå?

 

Jippi, Fru Mille, for blødninger som har gitt seg!!! Satser på at du får en nydelig opplevelse på fredag, det høres jo veldig bra ut at du har så mye symptomer:)

 

Bra dere har noen triks på lur for å få mannfolka på gli, Cayenne og Prøver1984, ha ha! Her har han alltid fått det til faktisk, selv om jeg noen ganger har lurt på om det kom til å gå i det pliktløpet vi har hatt gående... Ikke særlig sexy akkurat ;)

 

4+4 i dag, synes tida snegler seg av gårde. Skal til ul mandag om bare 13 dager, he he. Senere den uka har jeg eksamen, har egentlig altfor liten tid til å forberede meg, så får prøve å fokusere på det. Sitter nå og forbereder en presentasjon til i mårra, det gåååår sååååå treeeeegt.... Må prøve å bli ferdig til Homeland begynner:)

Endret av Krumelur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Mrs. Impatient: Tenk at du har kommet så langt, etter alt du har vært gjennom:) Fantastisk! Jeg har ikke noe førstehånds kjennskap til spiseforstyrrelser, men det er trist at du skal føle det sånn. Sier som de andre her, det er veldig vanlig at magen blir stor når man er lav. Tipper du ser nydelig ut:) Håper du klarer å snu måten du tenker om det, det er jo ikke du som er tjukk, men babyen som vokser:)

 

Såå deilig med litt egenpleie, Apex, du har vel ikke mange ukene igjen nå?

 

Jippi, Fru Mille, for blødninger som har gitt seg!!! Satser på at du får en nydelig opplevelse på fredag, det høres jo veldig bra ut at du har så mye symptomer:)

 

Bra dere har noen triks på lur for å få mannfolka på gli, Cayenne og Prøver1984, ha ha! Her har han alltid fått det til faktisk, selv om jeg noen ganger har lurt på om det kom til å gå i det pliktløpet vi har hatt gående... Ikke særlig sexy akkurat ;)

 

4+4 i dag, synes tida snegler seg av gårde. Skal til ul mandag om bare 13 dager, he he. Senere den uka har jeg eksamen, har egentlig altfor liten tid til å forberede meg, så får prøve å fokusere på det. Sitter nå og forbereder en presentasjon til i mårra, det gåååår sååååå treeeeegt.... Må prøve å bli ferdig til Homeland begynner:)

Hehe noen triks er lov ;) Tror nok min mann "godkjenner" trikset om han visste om det hehe..

 

Så koselig å lese du er 4+4, og er vel enda godt du har eksamen å måtte fokusere på mtp ul om 13 dager :P håper de går fort for deg :)

Og lykke til med Eksamen,hva du enn skal opp i?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......

Såå deilig med litt egenpleie, Apex, du har vel ikke mange ukene igjen?

.....

4+4 i dag, synes tida snegler seg av gårde. Skal til ul mandag om bare 13 dager, he he. Senere den uka har jeg eksamen, har egentlig altfor liten tid til å forberede meg, så får prøve å fokusere på det. Sitter nå og forbereder en presentasjon til i mårra, det gåååår sååååå treeeeegt.... Må prøve å bli ferdig til Homeland begynner:)

Er 37 uker nå, så det går virkelig unna og jeg er takknemlig og glad for å fortsatt ikke være lei og det at jeg gleder meg til fødselen. Synes tida har gått veldig fort, selv om de første ukene snek seg avgårde og jeg telte virkelig timene i dagene for å føle fremgang.. blir vel naturlig sånn etter å ha mistet et hjerte på veien, at man ikke helt tørr å slippe jubelen frem og tro like intenst på at alt vil gå bra. Men nå ser det fint ut - og jeg håper det vil gå minst like godt for deg og spira di. Har du noen fornemmelse om jente eller gutt der inne? Vil dere vite hva det er dere venter på? :)

Lykke til med eksamensinnspurten, det er spennende dager du har foran deg!! :)

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen følelse av hva det er enda nei, er liksom nok å lure på om det varer akkurat nå:-) kommer nok til å ville vite det hvis det blir aktuelt ja, er altfor nyskjerrig til å la vær! Hadde jo i utgangspunktet ønsket meg en jente, siden jeg har en gutt fra før. Men etter å ha strevd sånn med å få det til betyr det liksom ikke noe lengre, bare jeg får en baby! Er mye gutter i familien da, så spørs om vi klarer å produsere noe annet;-) Enn du da, noen følelse på hva det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da er mine el tester negative.. Vil det si jeg er 1 dpo idag da? Kjente godt noe skjedde der igår så jeg er sikker på jeg kjente gullegget ble lagt

Min temp igår ble tatt to timer etter normalt så føler ikke jeg kan se på tempingen enda..

 

Men kan jeg anta jeg er i dpo land nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag på test datoen. Ingen tegn til TR, men lutinusen kan jo selvsagt spille en rolle inn der på forsinkelse. Men ymter et bitte lite håp. At jeg bare er en av de som tester sent :rolleyes:  . Vist ikke så får vi satse på fryseforsøk i desember håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...