Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Da har jeg kommet hjem etter en tur hos legen. Ble rådet til å oppsøke fastlegen min iogmed jeg har en historie bak meg med to fullgåtte svangerskap og 1 ma i uke 12, 2 sa i uke 5 og en sa i uke 8..

Visste ikke jeg kunne be om ekstra oppfølging pga antall sa/ma..

 

Så idag har fastlegen min henvist meg til en gynekolog og spesialist på dette feltet

Nå kjenner jeg en mye større ro inni meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg kommet hjem etter en tur hos legen. Ble rådet til å oppsøke fastlegen min iogmed jeg har en historie bak meg med to fullgåtte svangerskap og 1 ma i uke 12, 2 sa i uke 5 og en sa i uke 8..

Visste ikke jeg kunne be om ekstra oppfølging pga antall sa/ma..

 

Så idag har fastlegen min henvist meg til en gynekolog og spesialist på dette feltet

Nå kjenner jeg en mye større ro inni meg :)

Dersom man aborterer tre ganger på rad, kalles det habituell abort, og da kan man henvises til utredning. Lykke til :)

Krysser fingrene for at du lykkes denne gang, da :) Jeg ligger nok minst en uke lenger bak. Tanta er på besøk, så det holder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Da har jeg kommet hjem etter en tur hos legen. Ble rådet til å oppsøke fastlegen min iogmed jeg har en historie bak meg med to fullgåtte svangerskap og 1 ma i uke 12, 2 sa i uke 5 og en sa i uke 8..

Visste ikke jeg kunne be om ekstra oppfølging pga antall sa/ma..

 

Så idag har fastlegen min henvist meg til en gynekolog og spesialist på dette feltet

Nå kjenner jeg en mye større ro inni meg :)

Dersom man aborterer tre ganger på rad, kalles det habituell abort, og da kan man henvises til utredning. Lykke til :)

Krysser fingrene for at du lykkes denne gang, da :) Jeg ligger nok minst en uke lenger bak. Tanta er på besøk, så det holder...

Tusen takk for det :)

 

Æsj, tanta er grusom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle snupper! 

 

Har du fått time til ul, Fru Mille? 

Det er jo noen fornøyelige historier du deler med oss, Apex, selv om det kanskje ikke er like morsomt for deg!

Håper det har klaffa for deg denne gangen, Duangdaw, det hadde vært vel fortjent. Heier på dere også, Cayenne og Grøne, og ikke minst Vinterblomst:) Så deilig at du har kommet så langt, Great, du hadde vel prøvd en god stund du også?

 

Sitter nå her da, det er 20 dager til eksamen og jeg har endelig tid til  lese. Men er jeg motivert? Njaaaa, tenker jo bare på spirer og mulige utfall. Tror jeg må gi meg selv google-forbud hvis jeg skal greie denne eksamenen:) Er i dag 4 uker, (+ 1 dag hvis jeg skal regne fra eggløsning, he he, rett skal være rett). Har liksom en god følelse denne gangen, men tør nesten ikke si det, akkurat som om det skal bety ulykke. Er overhodet ikke overtroisk til vanlig:). De der billige møkkastimlene fra ebay har blitt litt sterkere for hver dag, selv om de tydeligvis ikke er så sensitive som de utgir seg for å være, siden det ikke ble utslag før samme dag som jeg fikk et klart kryss på cb! Puppene er skikkelig ømme, og det stikker litt i livmor og lysk innimellom, ellers merker jeg ikke noe, men det er jo supertidlig. Skulle ønske jeg greide å slappe av å ta det som det kom, men sånn er det nå en gang ikke når man har mistet såpass mange ganger. Fikk sms fra gynekologen om at jeg har time i januar (for utredning) men håper det blir uaktuelt! Skal ringe legen mandag og be om henvisning til ul, og kanskje få målt hcg-stigning. Alt som kan berolige en engstelig sjel er velkomment! Tror egentlig ikke den sitter i egglederen da, for den gangen testa jeg ganske svakt dagen før ikm (tror jeg det var) og hadde overhodet ikke ømme pupper. Det som bekymrer meg litt er at jeg ikke har sånne menssmerter som jeg hadde med gutten min. Men det kan vel variere. Huff så bekymret man kan være. Tør ikke melde meg inn i noen terminklubb her enda, er så utrolig kjipt å melde seg ut igjen, som jeg har gjort to ganger på et år... Er jo inneforstått med at jeg bare må vente og se, men det er lett å la tankene vandre. Blir jo sikkert ul om bare litt over to uker, da, og det går nok fort, med tanke på at jeg har altfor liten tid til å lese til eksamen! 

 

Ha en fin dag, vakre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle snupper! 

 

Har du fått time til ul, Fru Mille? 

Det er jo noen fornøyelige historier du deler med oss, Apex, selv om det kanskje ikke er like morsomt for deg!

Håper det har klaffa for deg denne gangen, Duangdaw, det hadde vært vel fortjent. Heier på dere også, Cayenne og Grøne, og ikke minst Vinterblomst:) Så deilig at du har kommet så langt, Great, du hadde vel prøvd en god stund du også?

 

Sitter nå her da, det er 20 dager til eksamen og jeg har endelig tid til  lese. Men er jeg motivert? Njaaaa, tenker jo bare på spirer og mulige utfall. Tror jeg må gi meg selv google-forbud hvis jeg skal greie denne eksamenen:) Er i dag 4 uker, (+ 1 dag hvis jeg skal regne fra eggløsning, he he, rett skal være rett). Har liksom en god følelse denne gangen, men tør nesten ikke si det, akkurat som om det skal bety ulykke. Er overhodet ikke overtroisk til vanlig:). De der billige møkkastimlene fra ebay har blitt litt sterkere for hver dag, selv om de tydeligvis ikke er så sensitive som de utgir seg for å være, siden det ikke ble utslag før samme dag som jeg fikk et klart kryss på cb! Puppene er skikkelig ømme, og det stikker litt i livmor og lysk innimellom, ellers merker jeg ikke noe, men det er jo supertidlig. Skulle ønske jeg greide å slappe av å ta det som det kom, men sånn er det nå en gang ikke når man har mistet såpass mange ganger. Fikk sms fra gynekologen om at jeg har time i januar (for utredning) men håper det blir uaktuelt! Skal ringe legen mandag og be om henvisning til ul, og kanskje få målt hcg-stigning. Alt som kan berolige en engstelig sjel er velkomment! Tror egentlig ikke den sitter i egglederen da, for den gangen testa jeg ganske svakt dagen før ikm (tror jeg det var) og hadde overhodet ikke ømme pupper. Det som bekymrer meg litt er at jeg ikke har sånne menssmerter som jeg hadde med gutten min. Men det kan vel variere. Huff så bekymret man kan være. Tør ikke melde meg inn i noen terminklubb her enda, er så utrolig kjipt å melde seg ut igjen, som jeg har gjort to ganger på et år... Er jo inneforstått med at jeg bare må vente og se, men det er lett å la tankene vandre. Blir jo sikkert ul om bare litt over to uker, da, og det går nok fort, med tanke på at jeg har altfor liten tid til å lese til eksamen! 

 

Ha en fin dag, vakre damer.

Vi har jo kommet ca like langt og kan danne vår egen lille termingruppe her inne ;) Jeg er ca. 5+6, så jeg har også termin i juli. Satser på at vi begge har en baby i armene da :) Synes det er så mange unge inne på termingruppa, så trives egentlig best her :) Selv om de unge er veldig trivelige de også altså, men det er noe med å ha litt mer livserfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei alle snupper! 

 

Har du fått time til ul, Fru Mille? 

Det er jo noen fornøyelige historier du deler med oss, Apex, selv om det kanskje ikke er like morsomt for deg!

Håper det har klaffa for deg denne gangen, Duangdaw, det hadde vært vel fortjent. Heier på dere også, Cayenne og Grøne, og ikke minst Vinterblomst:) Så deilig at du har kommet så langt, Great, du hadde vel prøvd en god stund du også?

 

Sitter nå her da, det er 20 dager til eksamen og jeg har endelig tid til  lese. Men er jeg motivert? Njaaaa, tenker jo bare på spirer og mulige utfall. Tror jeg må gi meg selv google-forbud hvis jeg skal greie denne eksamenen:) Er i dag 4 uker, (+ 1 dag hvis jeg skal regne fra eggløsning, he he, rett skal være rett). Har liksom en god følelse denne gangen, men tør nesten ikke si det, akkurat som om det skal bety ulykke. Er overhodet ikke overtroisk til vanlig:). De der billige møkkastimlene fra ebay har blitt litt sterkere for hver dag, selv om de tydeligvis ikke er så sensitive som de utgir seg for å være, siden det ikke ble utslag før samme dag som jeg fikk et klart kryss på cb! Puppene er skikkelig ømme, og det stikker litt i livmor og lysk innimellom, ellers merker jeg ikke noe, men det er jo supertidlig. Skulle ønske jeg greide å slappe av å ta det som det kom, men sånn er det nå en gang ikke når man har mistet såpass mange ganger. Fikk sms fra gynekologen om at jeg har time i januar (for utredning) men håper det blir uaktuelt! Skal ringe legen mandag og be om henvisning til ul, og kanskje få målt hcg-stigning. Alt som kan berolige en engstelig sjel er velkomment! Tror egentlig ikke den sitter i egglederen da, for den gangen testa jeg ganske svakt dagen før ikm (tror jeg det var) og hadde overhodet ikke ømme pupper. Det som bekymrer meg litt er at jeg ikke har sånne menssmerter som jeg hadde med gutten min. Men det kan vel variere. Huff så bekymret man kan være. Tør ikke melde meg inn i noen terminklubb her enda, er så utrolig kjipt å melde seg ut igjen, som jeg har gjort to ganger på et år... Er jo inneforstått med at jeg bare må vente og se, men det er lett å la tankene vandre. Blir jo sikkert ul om bare litt over to uker, da, og det går nok fort, med tanke på at jeg har altfor liten tid til å lese til eksamen! 

 

Ha en fin dag, vakre damer.

Vi har jo kommet ca like langt og kan danne vår egen lille termingruppe her inne ;) Jeg er ca. 5+6, så jeg har også termin i juli. Satser på at vi begge har en baby i armene da :) Synes det er så mange unge inne på termingruppa, så trives egentlig best her :) Selv om de unge er veldig trivelige de også altså, men det er noe med å ha litt mer livserfaring..

 

Ja god ide:) Det er vel et par til her inne som også skal ha i juli? Jeg hiver meg vel med ungdommen også etterhvert hvis det går veien, he he! Har du noen symptomer da? Jeg har aldri blitt kvalm når jeg har vært gravid, så regner ikke med at jeg blir det nå heller. Hadde ikke all verdens symptomer da jeg ventet gutten min heller, husker jeg, bare ømme pupper, menssmerter og treg mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei alle snupper! 

 

Har du fått time til ul, Fru Mille? 

Det er jo noen fornøyelige historier du deler med oss, Apex, selv om det kanskje ikke er like morsomt for deg!

Håper det har klaffa for deg denne gangen, Duangdaw, det hadde vært vel fortjent. Heier på dere også, Cayenne og Grøne, og ikke minst Vinterblomst:) Så deilig at du har kommet så langt, Great, du hadde vel prøvd en god stund du også?

 

Sitter nå her da, det er 20 dager til eksamen og jeg har endelig tid til  lese. Men er jeg motivert? Njaaaa, tenker jo bare på spirer og mulige utfall. Tror jeg må gi meg selv google-forbud hvis jeg skal greie denne eksamenen:) Er i dag 4 uker, (+ 1 dag hvis jeg skal regne fra eggløsning, he he, rett skal være rett). Har liksom en god følelse denne gangen, men tør nesten ikke si det, akkurat som om det skal bety ulykke. Er overhodet ikke overtroisk til vanlig:). De der billige møkkastimlene fra ebay har blitt litt sterkere for hver dag, selv om de tydeligvis ikke er så sensitive som de utgir seg for å være, siden det ikke ble utslag før samme dag som jeg fikk et klart kryss på cb! Puppene er skikkelig ømme, og det stikker litt i livmor og lysk innimellom, ellers merker jeg ikke noe, men det er jo supertidlig. Skulle ønske jeg greide å slappe av å ta det som det kom, men sånn er det nå en gang ikke når man har mistet såpass mange ganger. Fikk sms fra gynekologen om at jeg har time i januar (for utredning) men håper det blir uaktuelt! Skal ringe legen mandag og be om henvisning til ul, og kanskje få målt hcg-stigning. Alt som kan berolige en engstelig sjel er velkomment! Tror egentlig ikke den sitter i egglederen da, for den gangen testa jeg ganske svakt dagen før ikm (tror jeg det var) og hadde overhodet ikke ømme pupper. Det som bekymrer meg litt er at jeg ikke har sånne menssmerter som jeg hadde med gutten min. Men det kan vel variere. Huff så bekymret man kan være. Tør ikke melde meg inn i noen terminklubb her enda, er så utrolig kjipt å melde seg ut igjen, som jeg har gjort to ganger på et år... Er jo inneforstått med at jeg bare må vente og se, men det er lett å la tankene vandre. Blir jo sikkert ul om bare litt over to uker, da, og det går nok fort, med tanke på at jeg har altfor liten tid til å lese til eksamen! 

 

Ha en fin dag, vakre damer.

Vi har jo kommet ca like langt og kan danne vår egen lille termingruppe her inne ;) Jeg er ca. 5+6, så jeg har også termin i juli. Satser på at vi begge har en baby i armene da :) Synes det er så mange unge inne på termingruppa, så trives egentlig best her :) Selv om de unge er veldig trivelige de også altså, men det er noe med å ha litt mer livserfaring..

 

Ja god ide:) Det er vel et par til her inne som også skal ha i juli? Jeg hiver meg vel med ungdommen også etterhvert hvis det går veien, he he! Har du noen symptomer da? Jeg har aldri blitt kvalm når jeg har vært gravid, så regner ikke med at jeg blir det nå heller. Hadde ikke all verdens symptomer da jeg ventet gutten min heller, husker jeg, bare ømme pupper, menssmerter og treg mage.

 

Har egentlig ikke så ømme pupper, men litt "spente" på en måte. Kan hende de er litt annerledes siden jeg ammer. Tenkte helt frem til 5+0: jippi, jeg er ikke kvalm. Forrige svangerskap var jeg kvalm konstant og spiste bare babaner av alle ting. I dag har maten min vært en banan.. Fysj, jeg hater å være kvalm. Skal prøve å spise litt vanlig mat nå. Er bare ingenting som frister.. 

 

Ellers hadde jeg MASSE mensmurringer. Trodde seriøst at det var noe gale og at mensen kom hvert øyeblikk, men nå har det roa seg litt. Og så er jeg oppblåst deluxe! Forsøker å holde magen inne..

 

Tror alle er nervøse for at det ikke kommer til å gå bra, spesielt hvis man har mistet mange ganger. MEN, det går som regel bra. Vi må jo forsøke å være positive!!! Jeg har forresten en venninne som mista fire ganger. Hun ble nettopp mamma :) Så det går som regel bra til slutt!

 

Synes å ha lest at vi er en del som har termin i juni/juli. Det er vel den tiden som føden er full av srikende kvinner ;) Da jeg fødte i januar, var jeg nesten alene på avdelingen - og vi snakker storby!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fødte også i januar sist gang. Men er jo egentlig veldig glad for å rekke barnehagefristen denne gangen, er snart ferdig med tre års studier og har ikke råd til å gå hjemme et ekstra halvår eller år. Denne gangen må det gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho - nyt de vindfulle ukene, ladies! 😂 Hadde det sånn til å begynne med jeg også, nesten så jeg var overbevist om at det bare var luft og lukt innabords de første ukene med minimennesket ombord! ;)

Har hatt formiddagsbesøk av ei venninne i dag. Koselig å bli oppsøkt for skravling når man blir mer og mer hemmet i det å oppsøke andre - så nå koser jeg meg med lett forberedende husarbeid som gjør seg selv (må jo vaske sengetøy til mini kommer!) mens jeg strikker på en hals til ei lita frøken og spiser halvfrosne druer. Nammis!

 

Ville bare ønske dere alle ei god helg ♡ Klem fra tjukkebolla i nord, her planlegger jeg å kjøre på hvalsafari i morgen for å nyte synet av de spektakulære og majestetiske dyrene. :) Flott vintertradisjon!

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apex: har du prøvd bekkenbelte? Jeg synes det har hjulpet litt når jeg har vært på mitt værste. Og så har jeg gått til manuell terapeut som også har hjulpet litt...

Kjenner igjen den søvnløsheten altså. Sover dårlig pga graviditeten + at jeg har en fireåring som våkner hele tiden (mareritt, lyst til å være i vår seng, tett i nesa osv). Snork! Vi er helt gående!

Har ikke prøvd bekkenbelte nei - forsøker med å roe litt ned først og fremst, for det har nemlig blodtrykket godt av kjenner jeg! ;) Men det er et godt tips som jeg tar med meg og plutselig er man vel desperat nok til at man har det også!! ;)

Trøtt her i dag og, godt med hjemmedag og gleder meg faktisk til rolig tv-kveld i heimen. Prinsen kommer bortover på Fondue - så får man se om man klarer å holde seg våken til gullrekka på tv'en..

Er nok litt mer utfordrende for dere andre som får nattesøvnen oppstykket av smårollinger som våkner, enn for meg som stort sett bare har en boxer som snorker utenfor romdøra og ei blære som ikke respekterer at det er natt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg joine dere ? Er vel over 30 når jeg er nærmere 31 en 30 ? ;) . Er sånn 3 dager nærmere 31 :P   Jeg er hvertfall 30 1/2 gubben blir 22 , så jeg er litt eldre :) . Holder på med IVF nå og er 6 dager til jeg kan teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Så spennende da susa84, lykke til :)

 

 

Ang mine tre svake positive tester som endte med blødning på dag 4, fikk jeg bekreftet idag at må ha vært sa i veldig tidlig stadie...var nemlig en pas nå som leverte urinprøve for sjekk av hcg og den var negativ til tusen tilogmed etter den var tørket opp så iogmed jeg testet med akkurat samme test og fikk da tre svake positive så var det ikke testene det var feil med..

 

Så nå kjente jeg at den ekstra oppfølgingen jeg nå får pga for mange saer, gjør meg veldig trygg og rolig iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle snupper! 

 

Har du fått time til ul, Fru Mille? 

Det er jo noen fornøyelige historier du deler med oss, Apex, selv om det kanskje ikke er like morsomt for deg!

Håper det har klaffa for deg denne gangen, Duangdaw, det hadde vært vel fortjent. Heier på dere også, Cayenne og Grøne, og ikke minst Vinterblomst:) Så deilig at du har kommet så langt, Great, du hadde vel prøvd en god stund du også?

 

Sitter nå her da, det er 20 dager til eksamen og jeg har endelig tid til  lese. Men er jeg motivert? Njaaaa, tenker jo bare på spirer og mulige utfall. Tror jeg må gi meg selv google-forbud hvis jeg skal greie denne eksamenen:) Er i dag 4 uker, (+ 1 dag hvis jeg skal regne fra eggløsning, he he, rett skal være rett). Har liksom en god følelse denne gangen, men tør nesten ikke si det, akkurat som om det skal bety ulykke. Er overhodet ikke overtroisk til vanlig:). De der billige møkkastimlene fra ebay har blitt litt sterkere for hver dag, selv om de tydeligvis ikke er så sensitive som de utgir seg for å være, siden det ikke ble utslag før samme dag som jeg fikk et klart kryss på cb! Puppene er skikkelig ømme, og det stikker litt i livmor og lysk innimellom, ellers merker jeg ikke noe, men det er jo supertidlig. Skulle ønske jeg greide å slappe av å ta det som det kom, men sånn er det nå en gang ikke når man har mistet såpass mange ganger. Fikk sms fra gynekologen om at jeg har time i januar (for utredning) men håper det blir uaktuelt! Skal ringe legen mandag og be om henvisning til ul, og kanskje få målt hcg-stigning. Alt som kan berolige en engstelig sjel er velkomment! Tror egentlig ikke den sitter i egglederen da, for den gangen testa jeg ganske svakt dagen før ikm (tror jeg det var) og hadde overhodet ikke ømme pupper. Det som bekymrer meg litt er at jeg ikke har sånne menssmerter som jeg hadde med gutten min. Men det kan vel variere. Huff så bekymret man kan være. Tør ikke melde meg inn i noen terminklubb her enda, er så utrolig kjipt å melde seg ut igjen, som jeg har gjort to ganger på et år... Er jo inneforstått med at jeg bare må vente og se, men det er lett å la tankene vandre. Blir jo sikkert ul om bare litt over to uker, da, og det går nok fort, med tanke på at jeg har altfor liten tid til å lese til eksamen! 

 

Ha en fin dag, vakre damer.

Lykke til med eksamen,det går helt sikkert helt fint.

Tenk så deilig og være ferdig med den før jul . ;)

Vi hadde prøvd i over 3 år og mistet 2 ganger i mellomtiden. Så jeg skjønner tankene dine .

Jeg tok kontakt med en privat gyn i uke 7 og skulle egentlig være beroliget etter at hjertet slo og fosteret var akkurat passe stort. Mitt råd er vel og prøve og tenke positivt. Blir så dumt og bruke mye energi som man kan bruke på andre ting . ;) Du skal se at denne gangen går det din vei . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall ikke noe tegn til blødninger enda. RD 9 . Ikke noe posetiv test enda. men kan være tidlig. Jeg tar det som det kommer. For jeg orker ikke å bli så voldsomt skuffet. Men det ymter jo et håp langt inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Susa og lykke til :)

 

Må flira litt av dei levande skildringane dine Apex - hahaha, sikkert ikkje så gøy for deg som for som cayenne skriver.

 

Syns det er så triveleg å lesa på tråden no når vi er inne i ein sånn positiv trend - håpar å bli med på det om ein to vekers tid ;) Alle gode ting er tre seier dei, så ein tredje graviditet denne mnd må vel vera målet? 

 

God helg damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var fredagen her igjen og jaggu så har vi allerede tilbakelagt oss 1 uke av november snart! Den adventstiden sniker seg virkelig innpå men hva gjør vel det, er jo så koselig <3

Velkommen skal du være susa84 og masse lykke til med den spennende tiden du har i vente :)

Håper dere har hatt en fin uke damer? Her har virkelig symptomene kommet med et brak, kvalm uten sidestykke! Jeg går og spiser konstant føler jeg, det er det eneste som demper den enorme kvalmen! Men jeg har fortsatt bittelitt lysbrun utflod innimellom og dette gjør meg selvsagt bekymret, selv om at jeg vet at det er ganske vanlig så tidlig i svangerskapet! Har fått time til ultralyd neste fredag, og jeg grugleder meg virkelig!

Det ble en kort oppdatering her, mannen har satt på nyeste Big Bang men jeg ville bare svippe fort innom og ønske dere en strålende helg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøne: Er bare kjekt å kunne bidra med ett smil og litt humor her - når jeg er så heldig å være høygravid så klarer jeg å se humoren i de fleste situasjoner selv om det i utgangspunktet også kan ses på andre veien.. er bare tyngre å fokusere på det negative, så jeg velger humoren jeg - rimelig ofte galgenhumor! ;)

 

Susa84: Velkommen inn i det gode selskap - over 30 er over 30, så da er du kvalifisert! :) Klikk deg bakover og finn siste liste, kopier og legg deg inn med det du vil dele av opplysninger så er det lettere for oss å forsøke å huske hvordan ståa er.. Du har en fra før - så da håper vi det ordner seg snart for dere også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruMille: jeg er (nesten) misunnelig her jeg sitter ganske symptomløs i dag... Men har hørt at man fort angrer på å ha sagt slikt ;)

 

Men i dag hadde jeg aldri gjettet at jeg i teorien er gravid om ikke det var for ømme bryster og at jeg har sett de positive testene... Mulig litt ekstra trøtt nå utpå kvelden, men om det er uvanlig på en fredag vet jeg ikke for å si det sånn... Men i går var jeg både kvalm og utslått... Varierer visst endel hos meg ser det ut til. Enda tidlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen susa84, og lykke til i prøvingen  :rolleyes:

prøver1984; for oss som tester omtrent før det er mulig å teste (!) vil mange oppleve kjemiske aborter.

Når vi tenker på at over 50% av frøene som sås, går dukken rundt ikm, blir det ganske mange etterhvert. Det er intense uker hver gang vi håper og tror det er skjedd et mirakel, og vi er sterke som kjører på tross motgangen mange av oss har hatt! 

Hipp hurra for sterke damer  :rolleyes: ny ikm for meg i uke 49  :smilorange:

God helg snupper, det skal nytes!  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere her inne som er flinke til å forstå regelverket rundt permisjonspenger?

 

Kanskje - spørs litt hva det gjelder? Hva tenke du på da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Velkommen susa84, og lykke til i prøvingen :rolleyes:

prøver1984; for oss som tester omtrent før det er mulig å teste (!) vil mange oppleve kjemiske aborter.

Når vi tenker på at over 50% av frøene som sås, går dukken rundt ikm, blir det ganske mange etterhvert. Det er intense uker hver gang vi håper og tror det er skjedd et mirakel, og vi er sterke som kjører på tross motgangen mange av oss har hatt!

Hipp hurra for sterke damer :rolleyes: ny ikm for meg i uke 49 :smilorange:

God helg snupper, det skal nytes! :klemmer:

Jepp, så denne gang er det kun el jeg tester etter.. Deretter avventer jeg helt til ikm :)

Og ja det skal jeg klare hehe :)

Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk blod i trusa da jeg var på do nå. Har også fått murringer. Er det mulig? Brunt blod, og ikke noe på papiret, men jeg har ikke akkurat gode erfaringer med blødninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk blod i trusa da jeg var på do nå. Har også fått murringer. Er det mulig? Brunt blod, og ikke noe på papiret, men jeg har ikke akkurat gode erfaringer med blødninger...

ååååååååååååååå.... :( håpe at det bare er forbigående??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...