Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

"I en seng på hospitalet..." skjer det ingen verdens ting! ;) Men fikk altså ikke reise hjem for annet enn å hente bagen min i går. Så nå ser det ut som at jeg sniker i køen og at bøllefrøet blir et novemberbarn. Fortsatt seteleie så da venter man på en ledig plass i operasjonskø og håper at det blir i løpet av dagen eller morgendagen.

 

Sender dere gode tanker og en klem ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå Apex, så spennende! Tenk, snart har du nurket i armene dine  :hjerter_rundt:  Masse masse lykke til!!!

Siste innspurten her før eksamen, nå er det bare å klemme til og håpe på at kvalmen holder seg som nogenlunde borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg, Krumelur - og krysser fingrene for at det går kjempefint! :) Min eksamen pågår nå uten meg.. jaja.

Det var jo litt kjedelig! Men du får kanskje en ny mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Apex, tenk at du snart er i mål!!! Magisk Håper at du får en fantastisk opplevelse selv om det ikke blir akkurat som du har tenkt!!!! Gleder meg til å lese fortsettelsen! God varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi heier på deg, Apex!!! Dette er såå spennende!

 

Lykke til på eksamen, Krumelur! ;)

 

Jeg er nå 14+2 og har de to siste døgnende hatt mye smerter/stikkinger i siden av magen/litt over lysken. Er ikke ekstremt vondt, men vekker meg om natten og er ganske ubehagelig. Jeg blir bekymret, men det er kanskje mye som vokser nå? Noen som har hatt lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok helt sikkert bare livmor og ligamenter som strekker på seg, Siri. Jeg husker ikke hvordan det der var da jeg gikk gravid sist. Denne gangen kjenner jeg utrolig lite der nede, ikke må jeg tisse mer enn vanlig (annet enn kankskje den første uka eller noe sånt) og ikke har jeg noe særlig stikkinger eller menssmerter. Men har jo sett at det er noe der, så får bare satse på at det kan være forskjell fra gang til gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det bare er ligamenter og ikke noe farlig Siri. Rett og slett muskelfester som er på vei til å vide deg ut ettersom livmor vokser. 😊

 

Apex: hold oss litt oppdatert da! Jøye meg! Når du er ferdig så er det helt sikkert meg som er nestemann. Wæææ! 😁😜😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi heier på deg, Apex!!! Dette er såå spennende!

 

Lykke til på eksamen, Krumelur! ;)

 

Jeg er nå 14+2 og har de to siste døgnende hatt mye smerter/stikkinger i siden av magen/litt over lysken. Er ikke ekstremt vondt, men vekker meg om natten og er ganske ubehagelig. Jeg blir bekymret, men det er kanskje mye som vokser nå? Noen som har hatt lignende?

Jeg har akkurat det samme og er 14+0 i dag. Så da er vi sikkert normale begge to ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jenter! Legg bort bekymringene på dette og nyt babydrømmen i stedenfor! ❤️

 

Ligamentene er alt fra litt vondt i lysken til å kjennes ut som man får en kniv/ nål rett opp i tissen 😳😁😉. Hadde massevis - spesielt med første (med nr 3 er alt litt mer slarkete tydeligvis... 😉). Var helt fra tidlig i svangerskapet til fødsel. Men noen perioder var det mer enn andre. Uansett, ikke noe unormalt. Og dere er jo så langt at den store risikoen er nå over for dere! 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte med at mannen bestilte ul til meg (tror han var lei av å høre på mine bekymringer), så vi var på volvat en tur i sted. Så en liten krabat og alt så fint ut😊 Føler meg litt dum som allerede har tatt 4ul i uke 14, men NÅ skal jeg ikke mer før oul! Og nå skal jeg virkelig prøve alt jeg kan for å nyte og glede meg i stedet for å bekymre meg. Lover!!

 

God klem til dere❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde et halvhjertet forsøk denne syklusen pga. at mannen var bortreist på el, men er jo litt spent på om det kan ha skjedd noe likevel...! Pleier å ha litt smerter ved el. og ganske mye ved mens, og i helga hadde jeg en slags blanding av disse "smertene"... Hmm... ikke kjent noe sånt før. 5 dager til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phew dere har jammen gitt vært busy med å skrive siden jeg var her sist.

Tilgi meg min gullfiskhukommelse, jeg Gratulerer alle som har blitt gravide siden sist, sender over babystøv til alle prøvere, sender byggestøv til husbyggere, sender nuss til alle babyer og ønsker Apex og Corneliuss masse lykke til med siste innspurt 💛

 

Det har vært noen travle dager her med Thanksgiving rett rundt hjørnet. Legen ringte meg istad med prøvesvar og vi venter en liten jente! Fikk også avtalt time for oul den 7. Januar. Alle gode ting er tre så da håper jeg at immigration godkjenner at jeg blir her litt til, hvertfall like lenge som mannen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew dere har jammen gitt vært busy med å skrive siden jeg var her sist.

Tilgi meg min gullfiskhukommelse, jeg Gratulerer alle som har blitt gravide siden sist, sender over babystøv til alle prøvere, sender byggestøv til husbyggere, sender nuss til alle babyer og ønsker Apex og Corneliuss masse lykke til med siste innspurt

 

Det har vært noen travle dager her med Thanksgiving rett rundt hjørnet. Legen ringte meg istad med prøvesvar og vi venter en liten jente! Fikk også avtalt time for oul den 7. Januar. Alle gode ting er tre så da håper jeg at immigration godkjenner at jeg blir her litt til, hvertfall like lenge som mannen min :P

Kunne godt tenke meg litt byggestøv :D Må bare spørre... Bor dere i USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Phew dere har jammen gitt vært busy med å skrive siden jeg var her sist.

Tilgi meg min gullfiskhukommelse, jeg Gratulerer alle som har blitt gravide siden sist, sender over babystøv til alle prøvere, sender byggestøv til husbyggere, sender nuss til alle babyer og ønsker Apex og Corneliuss masse lykke til med siste innspurt

 

Det har vært noen travle dager her med Thanksgiving rett rundt hjørnet. Legen ringte meg istad med prøvesvar og vi venter en liten jente! Fikk også avtalt time for oul den 7. Januar. Alle gode ting er tre så da håper jeg at immigration godkjenner at jeg blir her litt til, hvertfall like lenge som mannen min :P

Kunne godt tenke meg litt byggestøv :D Må bare spørre... Bor dere i USA?

Jepp, bor i Texas på hmmm fjerde året nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Phew dere har jammen gitt vært busy med å skrive siden jeg var her sist.

Tilgi meg min gullfiskhukommelse, jeg Gratulerer alle som har blitt gravide siden sist, sender over babystøv til alle prøvere, sender byggestøv til husbyggere, sender nuss til alle babyer og ønsker Apex og Corneliuss masse lykke til med siste innspurt

 

Det har vært noen travle dager her med Thanksgiving rett rundt hjørnet. Legen ringte meg istad med prøvesvar og vi venter en liten jente! Fikk også avtalt time for oul den 7. Januar. Alle gode ting er tre så da håper jeg at immigration godkjenner at jeg blir her litt til, hvertfall like lenge som mannen min :P

Kunne godt tenke meg litt byggestøv :D Må bare spørre... Bor dere i USA?

Jepp, bor i Texas på hmmm fjerde året nå.

 

Så spennende!! :) I mine "yngre dager" drømte jeg om å jobbe eller studere i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er mer enn velkomne hit om dere er I området.

 

Ikke så mange tornadoer akkurat i dette området, men det var en da vi bodde i Dallas. Jeg hadde ikke turt å chase en av dem hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Dere er mer enn velkomne hit om dere er I området.

 

Ikke så mange tornadoer akkurat i dette området, men det var en da vi bodde i Dallas. Jeg hadde ikke turt å chase en av dem hvertfall :D

hehe her hjemme i norge flyr jeg rundt som en tulling og tar bilder og filmer når det lyner og tordner som værst :P

det er liksom det nærmeste jeg kommer drømmen min foreløpig :P

 

men jeg er faktisk så ivrig at opptil flere aviser bruker og har brukt mine resultater etter uvær da, i artikler osv , så det er jo litt moro da ... ;)

 

har du noen forslag til hvor i usa man bør dra for å oppleve det verste tornadoene da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spent på å høre fra deg, Apex? :-):-):-)

 

Hjemme fra eksamen nå, det gikk over all forventning, sååå godt å være ferdig. Tar meg en hvil under dyna nå før jeg skal hente i barnehagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spent på å høre fra deg, Apex? :-):-):-)

 

Hjemme fra eksamen nå, det gikk over all forventning, sååå godt å være ferdig. Tar meg en hvil under dyna nå før jeg skal hente i barnehagen:-)

Du har fortjent dyna! Nyt tiden under der :) Og gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med overstått, Krumelur! Var det siste eksamen før jul? :tree:

 

SÅÅÅÅ spent på Apex nå!!! Heia heia :duskedame:

Takk:-) Ja siste får jul, har et par arbeidskrav igjen men det er bare noe småtteri! Bare et semester igjen så er jeg ferdig, johoo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...