Gå til innhold

***IKM UKE 25***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen er også min tur til å teste, for første gang siden vi startet! For egentlig skal IKM være imorgen, men tror jo det hele er utsatt siden jeg fikk så sene el.. Men tester fordi om. Skal bort i helgen, og får dermed ikke testet før mandagen igjen. Spennende! Lykke til dere andre som skal teste de kommende dagene :)

Jeg testet negativt i dag, men håper at det bare er for tidlig..Har veldig vonde pupper, så vet ikke helt om det er mens eller sv.skap symptom...tror nok helst mens ja..

Har akkurat bestilt meg 35 stk strimmel tester fra www.lavpris-tester.com, betalte 189kr for dem:) verdt å prøve..

Men i heiteste...hvor ble det av spirehormonene? Ikke hos meg ihvertfall,sukk .Dumme, dumme negative test, hulk. Da var det bare å vente på InnKommende Mens.

Heier videre på dere andre superdamer! Og for oss andre bringer juli medgang, håp og lyse sommerkvelder der "sumarnatta garantert ikkje skal sovast bort".

Annonse

Spottet for 2 dager siden men forsvant iløpet av dagen! Kjente på livmortappen for 3 dager siden og da var den langt fram, liten åpning og hard! Men igår hadde den flyttet seg bak, var vanskelig å nå og helt lukket! Leste på pernille.info at den kunne være slik under tidlig graviditet men er helt ny på sjekkingen av den! Noen her som har peiling?

Annonse

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

* snartmammatil2?

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime

*bellybabe

GRAVID

*Forventningsfull87 (2. pp)

Ny PP

* Renate gaar inn i 5. pp

* mmbaby går inn i 4 pp

* Hva skjer'a bagera? går inn i 2 pp

Tatt en test i dag "ikke gravid", men mensen er fortsatt ikke kommet.. Lov å håpe enda, er det ikke? :D Øm i puppene og stikker i livmoren, men kan jo forsovet være mensen på vei.. Får håpe på at jeg er en av de som produserer Hcg sent! send over litt baby stØv til meg er dere snille? :D

krysser alt jeg kan for resten av dere, la oss håpe tanta holder seg unna!!

Lykke til til dere som har fått positiv test! Er såå glad på deres vegene!

<3

Gjest mich88

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

* snartmammatil2?

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*bellybabe

GRAVID

Ny PP

* mmbaby går inn i 4 pp

* Mich88 inn i 7pp

Ja då kom tanta for fullt. Sjølv om det ikkje vart spire på meg er eg glad at tanta kom som forventa. 3 gangen på rad at mensen kjem 4+6 dager etter forrige mensen. So no har eg ein stabil syklus :) Gjekk på ppiller i 7 år, so har hatt ein litt ujamn syklus, etter ppille slutt. Variert med 1 veke og 2 dager på det meste, ikkje den mest ujamne men litt. So gjeld å sjå det positive i det sjølv om det ikkje vart ei spire :) Skal også til å bygge hus, so det beste hadde vert om eg hadde blitt gravid slik babyen kom når huset var ferdig, om eg skal tenke mest fornuftig.. Men har lyst på baby no ;) So blir ei ny pp med ein gong uansett, hehe.

Lykke til til alle som venter på IKM, håper på mange positive!! :D å gratulere til dei som har testa positivt :)

Mandag 18. juni

* Forventningsfull87

*

Tirsdag 19. juni

* mamma-T

*Lykkeliten13

*Mmbaby

*Onsdag 20. juni

*kat87

*bentix

*En til,please.

*Renate, 4.pp

*Cesam, 1 pp

Torsdag 21. juni

*Mich88

*Goomba84

*Hva skjer'a bagera?

Fredag 22. juni

*Lykken er kjærlighet<3

*UndrendeUllteppe

*RosaHelikopter (2pp)

*

Lørdag 23. juni

*Florida11

*blå2010, 2pp

* snartmammatil2?

Søndag 24. juni

* Cornflake, 15pp

*bellybabe

GRAVID

Ny PP

* mmbaby går inn i 4 pp

* Mich88 inn i 7pp

* bentix inn i 3 pp

Da fikk jeg besøk av tanta også:( skuffende... Hadde ett lite håp da jeg har spottet i to dager nå, noe jeg ikke pleier å gjøre. Jeg har derimot vært flink å ikke teste denne gangen;) er i thailand og tenkte jeg ikke skulle bruke opp de to jeg hadde med å teste for tidlig. Så nå ble det visst ikke noe testing i det hele tatt.

Lykke til og håper spiren sitter hos dere :)

Gah, krittkvit test i morges. og kjenner både mensmurringer og andre kjedelige tr symptomer.. Ifølge syklus skulle jeg ha tr på tirsdag, men den har latt vente på seg. Den kan ta i d minste komme tidsnok slik at vi slipper å vente så lenge til neste pp... Blææ..

testa idag med cb, 4 dager før ikm.. syntes jeg så eit svaaaak kryss der. litt tidlig og si noe sikkert enda, får ta en ny på lørdan, om jeg greier og holde meg så lenge ;)

ifølge formen så stemmer det krysset bra. oppblåst til tusen, kvalm, lettere ømme pupper.. håper håper :D

Mandag 18. juni * Forventningsfull87 * Tirsdag 19. juni * mamma-T *Lykkeliten13 *Mmbaby *Onsdag 20. juni *kat87 *bentix *En til,please. *Renate, 4.pp *Cesam, 1 pp Torsdag 21. juni *Mich88 *Goomba84 *Hva skjer'a bagera? Fredag 22. juni *Lykken er kjærlighet<3 *UndrendeUllteppe *RosaHelikopter (2pp) * Lørdag 23. juni *Florida11 *blå2010, 2pp * snartmammatil2? Søndag 24. juni * Cornflake, 15pp *søker*spire* 13pp, 2pp m/pergotime *bellybabe GRAVID *Forventningsfull87 (2. pp) Ny PP * Renate gaar inn i 5. pp * mmbaby går inn i 4 pp * Hva skjer'a bagera? går inn i 2 pp * Mich88 inn i 7pp * bentix inn i 3 pp Da fikk jeg besøk av tanta også:( skuffende... Hadde ett lite håp da jeg har spottet i to dager nå, noe jeg ikke pleier å gjøre. Jeg har derimot vært flink å ikke teste denne gangen;) er i thailand og tenkte jeg ikke skulle bruke opp de to jeg hadde med å teste for tidlig. Så nå ble det visst ikke noe testing i det hele tatt. Lykke til og håper spiren sitter hos dere :)

Huff da :( Håper virkelig det blir full klaff neste pp da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...