Gå til innhold

***IKM uke 18***


Symbio

Anbefalte innlegg

Au au au au au :( Jeg har sååå vondt i nakken.

Må ha ligget galt i natt. Får ikke snudd på hodet eller bøyd det bakover, så jeg går og ser ned i gulvet. Veldig plagsomt, smertene er så intense at tårene spretter av og til :(

Gullet har behandling hos kiropraktoren idag, flaks, for han må se på meg også. Svimmelheten min ble borte etter forrige behandling så jeg er så redd for at dette uhellet skal utløse svimmelheten på nytt :(

 

5 DPO idag, ikke lenge att til IKM. Er spent på om det blir min tur til å juble denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaaaaaaaaaaaa Dossa - nå er det vår tur til å juble!!! :D Er allerede 5-6 dpo og da kan vi jo begynne å teste om 5 dager :D

 

Håper kiropraktoren fikser nakken din, det gjør han nok! :)

 

Jeg tror heller ikke de tidlige tegnene skiller seg mye fra pms, men det er jo litt moro å kjenne etter tegn likevel. Hmmm - synes jeg klør litt på puppene jeg, var det et tegn? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste gangene jeg ble gravid, skjønte jeg det allerede en uke før ikm. Jeg var helt sikker i min sak og ble ikke overrasket over positiv test. Men slik har det ikke vært alle gangene da. Sist sommer hadde jeg en mistanke, men på ikm dagen fikk jeg negativ test. Så reiste vi på ferie i nesten 4 uker og mot slutten av ferien stusset jeg over at jeg fortsatt ikke hadde fått mens. Da fikk jeg positiv test og var allerede 7 uker på vei...

 

Har aldri følt jeg har hatt noen pms jeg, men noen ganger har man en god feeling også var man ikke gravid likevel. Det er ikke så greit å vite egentlig, siden man ønsker så sterkt at man skal være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 1 pp

Dossa:det der hørtes ikke så mye godt ut!!!! Håper virkelig at kiropraktoren får hjelpet deg i dag!!

 

Leah: hvordan gikk det i dag? Er kjempe spent jeg!

 

LilleFie: vi har IKM ca likt, når tenker du å begynne å teste?

 

Også må jeg bare få si.....Jeg er såååå STOLT av Norge i dag!!!! Ca 40 000 mennesker som møtte opp i Oslo i dag, sang barn av regnbuen for full hals i øs pøs regnevær!! Ble helt rørt til tårer jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindus :) Jeg tester evt. i morgen. Har skikkelig mensmurringer som kom kastet på meg nå, så enten har jeg fucked syklus og får mensen snart, eller så har det å være ei spire der!!!

 

Tok en test i går som det kom opp en übersvak strek på, så svak at jeg måtte blunke hardt flere ganger og stirre til det nesten ble hull i testen. Men det var noe der, som forsvant etter tidsfristen. Aner ikke hva det var. Sikkert en bullshitstrek som jeg fikk sist.. Enn du da?

 

Ja, helt enig, har grått litt de siste dagene for folket vårt. Er så sykt emosjonell. Fineste nordmenn <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa - og stolt av Oslo :wub: En av de plassene i landet hvor FrP scorer lavest, det sier litt... :)

 

Oj oj oj, Fiesnupp - dette blir spennende - krysser ALT for deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff Dossa, nå får jeg vondt av deg:( vondt i nakken er grisevondt. Det vet jeg! :( Håper kiropraktoren fikk fikset opp i vondten din idag!

 

Jeg har sluttet å lete etter tegn jeg også Fiesnupp;) hva er vitsen liksom, når det er de samme tegnene som tr?!? Nei, takke meg til heller å teste. Hvis jeg fortsetter å være flink.. så tester jeg ikke før dagen etter ikm:)

Det samme skal jeg gjøre denne måneden også. Den 6.mai kommer jeg til å teste tenker jeg.

 

æsj. øs-pøs, øs-pøs.. puhh..akkurat nå tenker jeg over alle som sitter i andre sydligere land på kafè i solen og drikker ettermiddagshvitvin!! litt drittlei regnet jeg nå da. Gleder meg til solen som er lovet om noen dager her:) Da blir det ni-kosing ute i flere dager. Nesten så jeg lurer på om jeg skal ta med meg soveposen min og legge meg ut under åpen himmel for å få med meg soloppgang og at det faktisk IKKE drypper ute!

Jaja.. etter regn kommer sol osv;)

Men jeg må si.. jeg håper virkelig IKKE at sommeren i år blir likedan som ifjor hva vær angår. Da emigrerer jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke å teste før 2.mai tidligst jeg heller. Regner med at jeg får mensen mellom klokka tre og fem på tirsdag som vanlig >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke når ikm er (uregelmessig mens) men tror eg skal teste i slutten av uke 18... venter først på festestikkinga i livmora som jeg har hatt i uke 3 i det to graviditetene mine.. Disse stikkinga har jeg aldri kjent ved el og mens.. bare de 2 gangene 7 dager etter befruktning.. håper jeg kjenner de i slutten av uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossamii :wub: håper du er bedre i nakken, vet hvor ufattelig vondt det gjør.. Har du en varmeflaske du kan legge på? Det er viktig å ikke anstrenge nakken som følger av vondtet så man bør helst være i bevegelse som normalt, stakkars!

 

Ønskersnuppiii: ja har gitt opp symptomsjakta for mange pp'r siden :) Har til og med kasta opp jeg. Hadde så inni h*lvete vondt i puppene på samme tid som nå i fjor. Jeg gråt for det gjorde så sykt vondt. Gikk langt over ikm og skulle dusje en morgen. Det gjorde så vondt å dusje at jeg rev opp dusjdøra og kasta meg mot doskåla og spydde. Progesteronspreng de luxe! Etter da skjønte jeg at jeg aldri i verden kommer til å kunne skille tegne fra pms eller graviditet.

 

Vi hadde plaskregn og sludd i 5 uker i strekk i Trondheim. Er helt syyykt å se sola igjen her!

 

Husker ikke hva mer jeg skulle skrive for sitter på mobil :)

 

Søte Cayenne! Herregud jenter nå vil jeg ikke se dere inne på ''bli gravid'' stort lenger, vi hører hjemme i 1.tri om ei uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt 600 mg ibux og 1 g paracet, så håper jeg får sove i natt :) Endelig godt at det er fredag imorra og en skikkelig langhelg :D Ikke jobb att før onsdag neste uke *juhu*

 

Fiesnupp :wub: har ikke varmeflaske i hus så det skal kjøpes inn så fort som mulig :) Har aldri hatt så intense nakke smerter. Tårene renner :( men klarte å holde maska på jobb idag.

Dette må bare gi seg og helst imorra! Sjøl om det ikke blir virkelighet så ihvert fall i løpet av helga :)

 

Nå er det lalletid på meg :)

 

Sweet dreams <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ herre jesus jeg vÅkner opp og hÅper sÅ inderlig at smertene er borte, men den gang ei :(

NÅ har jeg tatt min første dose med smertestillende. Tok 1 g paracet og 1g ibux, sÅ da hÅper jeg at jeg overlever pÅ jobben :)

Kiropraktoren sa at den dosen kan jeg ta, en skikkelig hestekur noen dager ogsÅ løsner det seg, hÅper det ihvert fall :)

 

Takk for god bedring hilsen jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Dossa :)' timestamp='1335507975' post='144188920]

ÅÅÅÅÅ herre jesus jeg vÅkner opp og hÅper sÅ inderlig at smertene er borte, men den gang ei :(

NÅ har jeg tatt min første dose med smertestillende. Tok 1 g paracet og 1g ibux, sÅ da hÅper jeg at jeg overlever pÅ jobben :)

Kiropraktoren sa at den dosen kan jeg ta, en skikkelig hestekur noen dager ogsÅ løsner det seg, hÅper det ihvert fall :)

 

Takk for god bedring hilsen jenter :wub:

 

 

 

Uff, god bedring Dossa! Ikke noe gøy det der altsÅ :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, satser på at litt hjelp etter 10.mai for oss fører til spire nå :)

 

Kritthvit drittest som vanlig i dag på 10 fuckings dpo. Hvis jeg kaster den i gresset kan dere gå på ski på den, for den ser ut som nysnø..

 

Masse lykke til videre snupper, heier på dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fie: 10 dpo er veeeldig tidlig - husk at mange ikke får positiv test før etter ikm :)

 

Og nei, føler ikke for å gå på ski ;) Har derimot vært flink pike og syklet de 9 km til jobben i dag også - føles som kroppen har godt av dette ja, og håper at den belønner meg! :D

 

Nå VIL JEG HA EN SPIRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleFie - 10 dpo er tidlig - husk at egget kan ta ei god stund før det bestemmer seg for å feste seg - så kanskje det akkurat har festa seg, og hcg produksjonen må ta seg opp!

 

Jeg går bare å venter på mensmurringer, jeg. IKM over helga en gang (litt uregelmessige sykluser) og ingen håp om spire denne gangen, så nå kan jeg godt få en av de korte syklusene.

 

Men jeg klarer ikke å holde meg unna her inne, og krysser fingrene for dere alle! Måtte det bli MANGE positive tester i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 1 pp

God morgen gullfisker :)

 

Dossa: Ønsker deg fortsatt god bedring, og håper smertestillende gjennom helgen gjØr underverker og at du kan starte neste uke frisk som en fisk :)

 

LilleFie: 10 dpo er tidlig...jeg svei av en test i dag....har HCG tester på jobben, så måtte bare snike til meg en...hihi...men den var soleklar negativ!! Ingen tegn til noen strek ekstra der nei....men har bestilt tester fra billigtester.no....så skal prØve de gjennom helga...men i værstefall så har jeg ikke ikm fØr på torsdag, 3 mai...og da er det jo tidlig i dag vil jeg tro. Men har hatt mensmurringer nå siden natt til mandag, fØles som mensen kommer når som helst...men ingen tr enda....heller ingen festeblØdning...

 

Cayenne: Så sprek du er! Står respekt av 9 km på sykkel asså...jeg hadde fått så vondt i rumpa...hihi. SkjØnner at du vil ha spira på plass, det vil jeg også...hihi...og det skal vi få, nå er det vår tur. Hvor lenge har du prØvd?

 

Ønsker3gull: og jeg er sååå enig med deg....nå trenger vi ordentlig vår!! Sol og varme!! Jeg er ikke noe glad i vinter og kulde, det eneste koselig med vintern er jula :) Vi får ta en soldans, du og jeg....hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindus: Jeg har prøvd mer eller mindre i 11 pp :o Har to for før som satt på første forsøk uten egentlig å prøve noe særlig, så begynner å lure på om disse eggene er for gamle... Vel, satser på at denne syklinga kan riste litt liv i dem :D

 

Siste innspurt på jobben før langhelg, kos dere snuppiser! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er jenter, men seriøst, let's face it, det gikk på ræva og jeg får ikke noe bursdagsgave.. :) Det er helt ok, jeg vet at det er sånn det er hos meg.. Snakka med Fiemannen i dag om IVF. Hvis det er to år til vi får det (i følge reglene), så har vi greid å spare 17 000 kr til da.

 

Ellers har jeg dratt på meg forkjølelse igjen og UVI av alle ting! Baaaaaaaah! Hjelper rødvin mot UVI? :)

 

Må løpe på do hele tiden for det kjennes ut som jeg må tisse konstant, svir inni urinrøret.. Flate så uflaks! Har hatt det bare noen få ganger før. En gang for få år siden pissa jeg meg ut på badet til mamma fordi jeg hørte lyden av vann som rant fra kran. Klarte ikke å holde meg, haha :D Lekkerbisken som sto med våt bukse og ropte forskrekket på mor, helsikes UVI!

 

Flink du er til å sykle Cayenne :D Håper formen min er såpass i kveld at jeg kan ut å trene selv. Begynner å se virkningen av det nå, digg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Fiesnupp :( Prøv med en halv sitron i omtrent like mye vann, og gjenta etter noen timer. Fortsett med sitronvann et par dager, om ikke så sterkt. Tror det var omtrent sånn. Tok knekken på de fleste av mine uvi for noen år siden, og har ikke hatt det siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skal prøve det hvis det ikke gir seg, kjører på med appelsinjuice fra Cevita nå. Håper det gjør susen :)

 

Middagsforslag noen? Er helt blank i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god bedring Fiesnupp :wub:

Urinveisinfeksjon er virkelig noe dritt også så ondt det gjør hver eneste gang man må på do. Håper du blir kvitt det fort :)

Jeg håper fremdeles på at du får verdens beste bursdagsgave ;) vil deg alt godt jenta mi :D

Vi hadde taco idag *yummi*

 

Cayenne, du er kjempe flink til å sykle :) all denne syklinga rister liv i egga dine skal du se slik at det snart sitter en spire ;)

 

Nakken føles bedre akkurat nå, men kanskje fordi jeg har slukt dagens dose med smertestillende :P Håper det gir seg i løpet av helga. Og det er jo lang helg, fri mandag og tirsdag *juhu* :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, så bra at nakken holdes i sjakk Dossamine :wub: Tusen takk for at du har sånn trua, kan ikke annet enn å dra på smilebåndet av det :)

 

Her blir det loff med reker, majones og SITRON straks :D Tenker det gjør godt for uvi'en med sitron på maten :) Nåmnåm!

 

Riktig god bedring med nakken vennen min :) *Gla' i*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...