Gå til innhold

***IKM uke 18***


Symbio

Anbefalte innlegg

Minimikro, du får gjøre ditt beste med å få lokka med mannen din til sengs ;) Bare si at han kan ligge der så kan du jøre jobben :P hihihi :D

 

Fiesnupp :wub: huff det var leit å lese at venninna di følte at ho måtte skjule sin spire. Snill du som tok det så bra :) hadde det vært meg så veit jeg ikke om jeg hadde klart å smile og være glad på hennes vegne akkurat der og da gitt....

Åååå så god og snill mann du har :) det hørtes kjempe god ut søta. Kose deg masse :) Sender deg en god klem snupp :wub:

 

 

Jenter veit dere at nå er det VÅR tur til å juble over en positiv test!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar en pause fra bim noen dager jeg jenter. Blir for tøft å være her så må holde litt avstand :) Bare så dere ikke tror jeg har dævva eller noe :P

 

Håper spiren sitter for dere alle sammen i løpet av de nærmeste dagene.

 

Snakkes i neste uke en gang :)

 

Klem fra Fie :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte faktisk det samme selv:)) Kommer og sier ifra om jeg har fått TR eller om jeg har vært så heldig å fått en spire! Kos dere masse jenter og masse lykketil!!

Babystøv ******

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til det Fiesnupp :wub: Men ikke fortvil - husk at dette er vår pp! :D

 

I går fikk jeg plutselig nesten helt positiv el-test, haugevis med el-slim (ehm..) og el-smerter igjen. Så de greiene på mandag var vel bare en lure-el :lol:

 

Så da regner jeg med at el er ca i dag/morgen, det stemmer bra med syklusen. Fikk heldigvis lagt inn aksjer på mandag og i går, og satser på et par ganger til ila helga. DA BØR SPIREN VÆRE SPIKRET FAST!!! :D :D :D

 

BabystØv!!!********************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Høytoppåfjellet, du er så søt :wub: Ser du er kvalm og dårlig - send over litt kvalme da, he he :D

 

PS. Det går over om en måneds tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. så var hodepinen og kvalmen borte, EL likeså tenker jeg. Ivertfall ingen vits i å prøve noe mer for joooda.. her har jeg fått soppinfeksjon i underlivet på toppen av det hele!!!:(

Grr...

Denne måneden med prøving er forbi, og det er så godt som skivebom her i gården denne gangen;)

Har vært ute og shoppet litt til huset istedet:) trøstet meg litt;)

Så får vi bare vente på mens, og ny el om en måneds tid igjen. Jaja, og sånn går no dagan..:D

 

Men gleder meg til å lese om deres resultater om et par uker altså! For denne måneden er jeg overbevist om at det skjer noe med flere her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gladlig gjøre Cayenne!! Du kan få alt sammen, for nå er jeg lei! ;)

 

Legen mente at det går over for de fleste etter uke 9, så jeg lever i håpet om at hun snakker sant :P Jeg er nå 7+2, og har vært kvalmen dag og natt siden uke 5 (på dagen!) Har store problemer med å få i meg mat :( Selv om jeg ikke kaster opp så har jeg allerede gått ned 6 kg som jeg ikke hadde godt av å miste i utgangspunktet! Og så har puppene vokst noe så vanvittig! Snakk om vektforflytting, hah! Kanskje om noen uker så kommer den gravide lykkerusen over meg, mens akkurat nå har jeg mest lyst å syte!! Og så er jeg forkjøla da, jeg som aldri blir syk ellers.. Hahah stakkars samboer! Må faktisk skryte litt av han da, for han har jo faktisk vært en engel oppi det hele :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke akkurat når jeg har el jeg, kan ikke noe om el-slim og ikke tester jeg for el heller. Jeg bare regner ut fra når jeg tror det må være sånn ca utifra tr jeg... Men, nå har ikke problemet vært å bli gravid heller da men å holde på den lille spiren. Så stresser ikke spesielt med sex rundt den tiden, ikke sånn hver dag nei. Har brukt å ordne seg likevel. Så håper det gjør det igjen snart!! Tror el er rundt disse tider, så da får vi ta det derfra :-)

 

Har alle peiling på el her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke mye på kroppen min når jeg har EL så jeg tester etter EL :) Jeg pleier å få EL på dag 16-18 og er idag på dag 16 *spent*

Testen igår var negativ som forventa men regner med at jeg får et smilefjes på testen i løpet av helga :D :D

 

Aksjer er lagt idag også håper jeg vi får til en runde i morra også før mannen reiser på jobbtur til Stavanger.

 

ønsker, soppinfeksjon er noe dritt :( God bedring!

Du er ei glad jente som ser fremover sjøl om du tror det har blitt bom denne runden. Håpet er der så lenge tanta ikke dukker opp :) :)

 

 

Jeg sitter på jobb og forbereder meg til konferansetimer som starter opp til uka. Er en god del som skal planlegges og ordnes men jeg har kommet godt igang og det føles deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Florida: har heller ikke så mye peil jeg heller :) er jo relativt fersk på dette prøve greiene! Jeg går etter "14 dagers" regelen, og passer på at det blir mye kos rundt den tid! Merker ikke el på kroppen ( har i alle fall ikke "lært" meg signalene ennå)

 

Ser du har vært mye uheldig, så håper det klaffer for deg snart!!!

 

Til mange andre her, må jeg bare si at jeg beundrer dere for optilmismen og stå på viljen! Vi er bare i 3pp, og jeg holder allerede på å bli gal! Er ikke mange dagene etter el nå, og syntes jeg føler ALLE symptomer på graviditet hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 16 idag og fikk det nydelige smilefjeset på EL testen *weeeeeee* Aksjer ble lagt idag tidlig og hvis vi får til en hyrdestund imorra også så har vi gjort vår jobb :D

Da gjenstår det å krysse fingra og håpe at det blir min tur til å juble om to ukers tid :wub: Etter så mange pp så synes jeg at jeg fortjener en liten spire ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limer inn lista på nytt så vi ikke skal glemme når vi har ikm :)

Her var el på fredag eller i går (CD 17 eller 18) som bestilt, men har dessverre ikke fått lagt inn aksjer siden torsdag :o Skulle i går, men da sovna jeg foran Ungkaren litt før kl 1.. :o Ja ja, to dager før i verste fall, så muligheten er jo der fortsatt :)

 

Jaaaaaaa Dossasnupp - denne gangen blir det din tur å juble!!! :D

 

 

IKM UKE 18

 

**************************Mandag 30.04.

Marend- sa 6.jan- 3pp

Najaden 10 PP

 

 

**************************Tirsdag 01.05.

stineskj 10 pp

mamma-T

Marolla

 

**************************Onsdag 02.05.

 

 

 

**************************Torsdag 03.05.

Jente10_ønsker1til

Lindus ../../../public/style_emoticons/default/smile.png med lille Jesper

 

 

**************************Fredag 04.05.

Minimikro

Florida11

 

 

**************************Lørdag 05.05.

ønsker3gull- 3.pp

Cayenne72 - 11. og siste pp :-)

ønskespire- 2pp

snuppa_ - 8. og siste pp ;)

 

**************************Søndag 06.05.

Dossa

Nora-Pernille 4.pp

 

 

**************************Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne, sex før EL er jo det beste så du har absolutt gode sjanser snuppa :D :D Det er ikke alltid like lett å ha sex på det rette tidspunkte :P

Regner med at jeg får et smilefjes på testen ikveld også ;) Har allerede forsynt meg av mannen ;) ;) Så imorra går jeg over til DPO dagene som alltid går såååååååå sakte :)

 

Om to uker skal vi sammen juble Cayenne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er ny her og hiver meg med. Er akkurat ferdig med TR og er klar for neste pp. Vi er i vår 2 pp, så er ferskinger her:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er ny her og hiver meg med. Er akkurat ferdig med TR og er klar for neste pp. Vi er i vår 2 pp, så er ferskinger her:))

 

 

Velkommen hit! Du kan jo kopiere IKM-lista og plotte inn din dato :)

 

 

 

Hvordan går det med dere ellers da? Er alle ferdige med EL? Har murrer det fælt... fikk positiv EL-test på torsdag, og la inn aksjer alle 3 dagene før det... så her må jeg innrømme at troen er større enn den aldri har vært før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er denne PPen over for meg. Etter alle landemerker hadde jeg el på fredag eller lørdag, og eneste aksjene som er lagt inn, var i går kveldv - altså for seint :(. Sykdom og reise gjorde at det ikke ble lagt inn noen aksjer før EL denne gangen - så jeg får bare håpe at denne syklusen blir en av de korte, så jeg får starta opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da najaden, men kanskje det er greit med en liten "pause" og få tenkt på andre ting? Nå kan du iallfall kose deg i dpo-tiden mens vi andre sitter og veeeeenter og biter negler ;)

 

Ha en fin mandag alle søte, snart gravide snupper! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i denne PPen - alle sammen. Håper INGEN av dere følger meg inn i neste PP ;) (Men om dere gjør det, skal vi nok få det trivelig der også !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper!

 

Jeg er tilbake i uka vår etter noen dagers pause :) Har måttet jobbe steinhardt med meg selv de siste dagene for å klare å holde hodet over vannet. Har brukt tiden på å trene hardt hver dag, og dulle med kroppen min, så nå er jeg klar for våren med bruuun hud og velstelte negler :)

 

Vi fikk svar på svømmertesten til mannen min i dag og den er BRA!! Så nå er det plutselig 50 kg som forsvant fra skuldrene mine! Kjenner jeg tar ting så mye lettere nå når jeg VET hvor landet ligger. Han er fertil! Nå er det bare meg det står på, og jeg venter på time fra gyn.

 

Vi slipper sikkert ICSI nå siden svømmerne er bra :) Så da kan vi eliminere bort det iallefall!

 

Jeg er 6 dpo i dag. Det har kommet mye kliss hver dag etter el, så jeg må bruke truseinnlegg og må av og til faktisk gå på do og tørke meg godt.. Dette kommer av pergoen, så ikke noe spesielt tegn. Ellers er alt helt normalt. Dårlig i magen bare, men det kommer garantert av treningen for sånn blir det hver gang.

 

Jeg kommer til å legge frem forslag om ønsket røntgen av egglederne på gyn-timen min. Jeg mener det er fornuftig å gjennomføre en røntgen før lap og ivf.

 

Håper dere har hatt ei fin helg jenter :)

 

Jeg var på Plantasjen i går og kjøpte potteplanter. Ble så fint på kjøkkenet og stua nå :) Ellers spirer og gror det på ny på orkideen jeg kjøpte til mannen i fjor. Skikkelig artig å få den til etter tilbakegangen dens :D

 

STOR klem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 1 pp

Hei alle sammen!

 

LilleFie:Så bra at svømmetesten var fin!! Du skal se at alt ordner seg :) Trening er jo bra, og det funker fint når man har mye å tenke på. Jeg trener også, beste måten å få ut gruff på og få mer energi! Hva trener du?

 

Najaden: Du må jo ikke miste håpet før tr evnt kommer :) Man vet jo aldri, kanskje det klaffer når man minst venter det?

 

Minimicro: så fint at du har trua :) Det er viktig å tenke positivt! Jeg er egentlig litt usikker på når jeg hadde el....etter beregninger skulle jeg ha det mandag 16 april, men jeg føler selv at jeg hadde det lørdagen før....ikke godt å si når jeg ikke tester, men kjenner det vanligvis godt på kroppen og på el-slim. Så jeg er litt usikker på hvor mange dpo jeg er. Men har ikm ca 1 mai hvertfall. Når kan jeg begynne å teste tror dere??

 

Katrine ø: Velkommen hit :)

 

Dossa: Håper så inderlig at det klaffer for deg denne gangen!! Krysser armer og bein! Tenker at dere har virkelig gjort en super jobb ift aksjelegging, så nå er det bare å vente å se :)

 

Jeg har akkurat stått opp etter å ha sovet etter tredje nattevakta....føler meg som en skikkelig zombie!!! Men nå har jeg fri noen dager, og de dagene skal nytes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...