Gå til innhold

***IKM uke 18***


Symbio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer Lindus :D Det gikk da fort! Send babystøv og kos deg med den nye tilværelsen :D

 

Jeg ble godkjent bedre i morges, men kjenner det enda :( Jeg tror aldri jeg har vært så redd i mitt liv som jeg var i morges. Jeg har enda ikke begynt å blø. Føles ømt nå, som om jeg har blitt slått i magen av en spade. Gruer meg nesten til å legge meg i tilfelle det blir sånn i natt også. Huff hva er det som skjer med meg :/

 

Kattungenmin: ja, jeg begynner å lure på det jeg og etter i dag. Det eneste jeg tenkte var "indre blødninger". Det strålte utover som væske som flyter. Er sikkert helt igjengrodd i buken. Jeg drar på legevakten i kveld hvis det blir uutholdelig. Skal på videre utredning 10.mai hos gynekologen min, og da skal jeg fortelle henne om det. Tør nesten ikke tenke på hvordan det ser ut inni meg. Var såvidt jeg fikk ned ibuxen og hater at den er det eneste som funker :( Vet hvor skummelt det er med NSAID's når man prøver å unnfange.

 

Det kan umulig være festesmerter 13 dpo og, da synes jeg isåfall skikkelig synd på folk som får festesmerter, for det gjorde så vondt at jeg trodde jeg var døden nær.

 

Har enda ikke spist i dag, og skal vaske og rydde hus nå. Puh, så utrolig sliten jeg er, og småforkjøla. Uflaks!

 

Lindus: hvor farlig kan det være med sånne smerter? Jeg er sikker på det er sånn rier føles ut! Eneste som sto i hodet mitt var morfin og at jeg trodde jeg skulle stryke med i senga - no kidding, DA er det vondt! Jeg tenkte først på exu, men hvor skulle den sitte isåfall.. Hadde gjevnt vondt i hele magen og ikke bare en side. Håper ingen opplever det jeg gjorde i dag, Jesus Christ! Det stakk i underlivet og, som om jeg ble knivstukket nedentil meg gjentatte hogg.

 

Dere er så skjønne :wub: klem klem tilbake fra Fie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Minimikro: den siste uka har jeg virkelig følt meg gravid (dette er tredje svangerskap). Siden forrige mandag har jeg hatt vondt i korsryggen, hatt mensmurringer, hatt litt løs og hard mage om hverandre, vært både emosjonell og hissig ;) merket nå de siste dagene at jeg blir så sykt trøtt på ettermiddagen, og jeg har ikke så veldig lyst på varm mat. Ikke merket noe særlig på puppene. Men rett etter el merket jeg at jeg tisset veldig ofte.

 

LilleFie: veldig vanskelig å si noe om hva smertene dine kan komme av. Det kan jo selvfølgelig skyldes endometriose som ei nevner før her, men magesmerter er så utrolig diffust. Dra på legevakten, få legen til å kjenne på magen din, ta blodprøver og evnt ultralyd abdomen. Og muligens et gyn-tilsyn også. For meg å gjette på hva det kan være blir veldig vanskelig uten å kjenne på magen din, og stille deg mange flere personlige spørsmål. Men lov meg at du drar på legevakten om det kommer tilbake, og kommer det ikke tilbake så nevn episoden for gynekologen din. Ønsker deg masse god bedring, og krysser fingrene for at smertene ikke kommer tilbake. Sender deg masse masse babystøv :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindus: Gratulerer, ble så opptatt med LilleFie at jeg glemte å si det. Så gøy, da er vi på 1. tri begge 2;)

 

LilleFie: Da jeg ble innlagt på sykehuset og operert var det smerter som du beskriver. Følte de var små gravemaskiner inni meg som stod kontinuerlig og gravde i åpne sår og det stålte langt nedover beina. Men som Lindus sier, det kan jo være mye forskjellig. Blir bare veldig bekymret siden jeg vet hvor mye endometriose ødelegger hvis du har mye inni der og hvor sinnsykt vondt det gjør. Jeg besvimte også noen ganger, så vondt var det. Uff, kom deg til legen og få en undersøkelse hvis det røyner på i kveld. Så fint du har time 10. mai, det er jo snart hvis du holder ut. Lykke til lille venn, håper det har gitt seg for denne gangen og at du får en rolig kveld og kan slappe av. Mange trøsteklemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lindus!

Min IKM er i morgen, men tester ikke før til helga tror jeg. Regner med at den kommer i morgen.

-Men jeg har hatt så rar utflod de siste to dagene.. Er litt gulaktig å ser nesten ut som snørr? Er gummiaktig.

Noen som har hatt det før? (Det er ikke sæd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

God morgen!

Ville bare si en ting til dere, når det gjelder svake streker/skyggestreker på billig tester. Jeg fikk helt klart positiv test på CB digital, har tatt to stk nå som er positive. Men på billig testene får jeg fortsatt bare en svak svak strek på morgenurin....på kvelden får jeg ingen strek. Så det er fortsatt håp selvom dere ikke har fått utslag på billig tester. Tenkte det var greit å vite jeg :)

 

Ha en strålende 1 mai alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Marolla :)

 

Her ble det ingen gave i magen, fikk kritthvit test (med svak grå skygge igjen), og tr kommer hvert øyeblikk. Har menssmerter nå, så da er det over.

 

Håper dere andre har en fin 1.mai :) Synes det er uendelig trist og helt ubegripelig at Alexander Dale Oen er død, huff så fælt. For en idrettsmann, og så altfor ung. </3

 

Jeg har vasket og ryddet og bakt muffins med sjokoladetrøffel, og nå skal jeg ut å plukke mange små buketter med hvitveis til bordpynt. Det blir helt hvitt der jeg bor av hvitveisen! Nydelig! Tenner et ekstra lys for Alexander og hans familie og pårørende i dag.

 

Klem fra Fie :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S Lykke til videre i uken vår!!!

 

Jeg melder meg ikke inn i noen ny ikm gruppe da jeg innser at vi må ha assistert befruktning for å få det til, jeg bare vet det, men kommer til å følge med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i morges - kritthvit! IKM i morgen...er vel kjørt for meg og denne pp. Satser på bedre lykke neste mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen, Fiesnupp! :D :D :D Håper du har en kjempefin dag til tross for at en uvelkommen gjest er på vei.

 

I dag begynte jeg å spotte litt, så da kommer vel tanta i morgen. Merkelig, blir i så fall syklus på 27 dager. Aldri hatt kortere syklus enn 29 dager, og vanligvis mer. Men kan vel ikke være festeblødning så sent? Er minimum 10 dpo, trolig mer. Har litt lyst til å gi opp hele prosjektet her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Fiesnupp:)

Utrolig leit med tanta da LilleFie. Men nå skal dere jo straks til utredning, og da skal dere få hjelp og da BLIR det baby på deg også!! :)

 

Her er ingen tegn til spire i magen. Regner med at tanta kommer på fredag som normalt. Ingen symptomer på at hun kommer enda ivertfall.

 

Ikke gi opp Cayenne!! Dette skal vi klare. Klart du får en spire i magen snart. Ferie snart jo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, lillefie!!!!!

Jeg ligger rett ut med kvalme om dagen, selvom jeg skriver lite så titter jeg inn her stadig. Sprer litt baby støv til alle sammen, og en stor klem til lillefie, håper alt ordner seg for dere også snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen, lillefie!!!!!

Jeg ligger rett ut med kvalme om dagen, selvom jeg skriver lite så titter jeg inn her stadig. Sprer litt baby støv til alle sammen, og en stor klem til lillefie, håper alt ordner seg for dere også snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :)

 

Cayenne og Ønsker snupper: BAAH!! &%¤#¤%& Skal prØve å ikke hisse meg opp på deres vegner nå, men hvaaa er det som er så vanskelig med å få seg ei spire for oss da?? Jeg har skikkelig trua på dere, dere har jo greid det fØr, ikke gi opp helt enda Cayennis! Håper våren hjelper på :)

 

StrØmpesnupp: auuda.. Misunner deg ikke kvalmen :S BØllefrØet i magen til mor <3 Håper du slipper å slite så lenge med det :) Savner deg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Gratulerer med dagen LilleFie!!!! Bedre sent enn aldri!

 

Sender over spirestøv til dere!! Og så lenge tanta ikke kommer, så er det jo håp!!

 

Krysser armer og bein for dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tanta meldt sitt fravær, men jeg regner med at det er fordi jeg er blitt så himla forkjølet. Sover hele dagen og har ei helsikkes hodepine. *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Marolla.. Kanskje du er på tjukka da?? Det er lett å forveksle tegn i dpo-land med andre ting. Har hørt om flere som føler seg forkjølasyk og har voksesmerter i hele kroppen osv. når de har unnfanget. Det er også vanlig med økt gul/hvit utflod med konsistensen du nevnte pga. hyppig utskifting av celler inne i livmoren når den begynner å vokse.

 

X fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe Marolla, veeel.. har aldri hørt at tanta ikke har kommet fordi man er forkjølet. Hadde tatt en test jeg du:D

 

Takk Fiesnupp;) nei, når skal det klaffe for oss?!? men til vårt forsvar her hjemme så har vi ikke baaare vært flinke til å prøve hele tiden. Blir mest når vi har lyst uten å tenke så altfor mye på el eller ikke el;) ellers blir det for mye styr og prestasjonsangst.

Men det Må jo klaffe på det også, eller hur?!

Jeg fortviler ikke enda, tanta har enda ikke kommet heller, så håpet er her. Men når ikm er på fredag så er det jo ikke så rart heller:D

 

Stakkars deg Julestrømpe.. kvalme er det verste:(håper det forsvinner snart så du får nyte svangerskap og fine dager ute!

 

Må løpe. Ha en fiiin dag dere:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter:) Det er meg som hadde EL og ikm på samme dag som Lillefie:)

Ville bare si ifra at mens kom på klokkeslettet ( første gang ) og får mer svar idag på prøvene våres! Spent på om vi må ta noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pergotime! Krysser fingrene masse for dere andre:D

 

( beklager 2 meldinger, kom borti knapp på tlf )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er tanta på vei her - begynte å spotte i morges, og da pleier tanta å komme med b4rask og bram mot kvelden en gang. Men det er helt OK denne gangen, da jeg jo visse at den ville komme. Så hnå er det off to IKM uke 21 eller 22. Tipper vi sier 22. :-)

 

Lykke til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen nå jeg, og TAKK O LOV i himmelens navn for det!! Nå får kroppen roa seg ned og håper all pergodritt og faenskap kommer ut! Fikk nye voldsomme magesmerter halv fem i natt med panikk og hylgråt, og det kommer og går enda, men ikke så intenst som det var i natt. Jeg drar på legevakta neste krampe, mannen min er redd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok ikke å teste med det første. Etter å ha prøvd i over to år, så er det faktisk mer tøft å få en negativ test enn at mensen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleFie: du må komme deg til legen altså, huff!! masse god bedring! håper dere får all hjelp dere trenger fremover :)

 

 

Herregud, jeg har en så rar følelse i kroppen.... ønsker så inderlig å være gravid, så jeg er så redd for at kroppen lurer meg igjen.... håper, håper, håper!! IKM er den 4... jeg kommer ikke til å teste før den 7... håper TR holder seg langt unna!!!

 

noen som har starta med g-testinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...