Gå til innhold

***IKM uke 18***


Symbio

Anbefalte innlegg

Sender deg en stor klem Fiesnupp og håper smertene har gitt seg! :) Nå ordner det seg vet du - er sikker på at dere blir gravide ganske fort når dere får litt hjelp.

 

Takk for trøst søte dere, men her har spottinga gitt seg. Ikke noen mensmurringer heller. Var igrunn bare litt brunt blod i trusa og på papiret over en kort periode i går morges. Aldri hatt noe slikt lenge før mens... Tør ikke å håpe på festeblødning, men alt fra 5-12 dpo er vanlig, har jeg lest. Tanta kommer vel som forventet til helga.

 

Ha en super dag, vakringer! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Insane menssmerter nå :) Herregud hva har jeg gjort forno galt.. Jaja, jeg dør tydeligviss ikke da selv om det kjennes sånn ut!

 

Duuuuuu Cayennis, festeblødning I say?? Siden farven var brun er det gamle levrede blodrester og ikke ferskt. Kanskje blødningen oppsto tidligere og det kommer ut først noen dager senere! Holder en ekstra knapp på deg jeg gitt :)

 

Selv aner jeg ikke når jeg får neste mens pga nå skal jeg ikke ta mer pergo, og før pergo hadde jeg alt fra 24-45 dagers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, kom deg til legen du. Må jo finnes noe annet enn ibux mot dette?

 

Hmm, tror nok ikke det skal være så lett for meg å bli gravid denne gangen, så jeg forsvinner iallfall ikke inn i bobla :P

 

Noen som har testa? Tenker jeg tar en test i morgen, klarer nok ikke vente lenger :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne - spennende! Krysser fingrene for at det var festeblødning :)

LilleFie - kom deg til legen. NÅ. Ikke vent til neste krampe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikm i går, tr har ikke kommet ordentlig i gang ennå, men har kommet litt rosa på papiret i et par dager nå, pleier i grunn ikke det, men betyr vel bare at den er rett rundt hjørnet :/

puppene er også veldig ømme, kjenner det spes når jeg går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mensen to dager sen og jeg sliter med hodepine og halsbrann. Kjøpt test som jeg skal ta på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg noen bør teste snart! I og med at denne måneden har jeg ikke hatt noen grunn til å teste, kjenner testaholikeren i meg suget - så jeg trenger litt "passiv testing" - test-test-test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården holder det på å rable helt for meg... Jeg har ingen HCG-tester tilgjengelige, så her ble det testa på EL-test i morges.... Den var positiv! Jeg vet jo at selvfølgelig dette ikke er til å stole på, men har lest noen plasser at folk tester positivt på EL når de er gravide.... Så nå er jeg forvirra og frustrert! Må vente helt til mandag på g-test... men IKM er jo imorgen, så for alt jeg veit så kommer TR.... skal holde dere oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj Minimikro! Dette er spennende :D Er ikke så vanlig med positiv el-test så tett imot ikm!! Jeg holder en knapp på hcg utslag jeg!! Håhåhååh!!! :D X alt jeg har, til og med beina!

 

Jeg føler meg så mye bedre i psyken nå. Er på cd2 og blør som en stukket gris og har veldig vondt i magen, men er "lyst" inne i hodet mitt. Nå kommer sommeren snart, jeg renser ut all pergodritten av kroppen min, og har etter 10.mai overlatte hele dritten her til gynekologen og henvisninger, så det eneste jeg trenger å gjøre er å delta. På bursdagen min sa svigerinna mi som ikke har sett meg siden helga etter påske: "si mæ, du har tyntes!!" (du har slanka deg). :D Weeee, all treningen gir resultater, og folk begynner å se det :D Det vises ganske godt at jeg har gått ned i cm, men har gått opp i vekt :) Større muskler :)

 

I gårkveld gjorde jeg noe skikkelig koselig. Hadde så vondt i magen at jeg gikk fremoverbøyd og tårene spratt. Slo på dusjen og satte meg ned i dusjkabinettet og holdt dusjhodet så det varme vannet rant mot magen min. Det er helt SYKT hvilken smertelindring jeg får av varmt vann! Hvis jeg skal føde en gang så blir det i badekar hvis alt er normalt og under kontroll med fødselen! Bare satt der i et kvarter og fikk en skikkelig god pause fra hele smertehelvetet.. Nesten så jeg vil sitte i dusjen hele tiden nå :)

 

Håper dere alle har en fin dag :) Fortsatt lykke til, jeg har sendt ut trussler til alle tantene i uke 18!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri malla så spennende da Minimikro!! Dette høres lyst ut:)

Flere her jeg er super-spent på. Enig med najaden: Noen som skal teste snart?:D

 

Det er da enda godt du har funnet en fin smertelindring LilleFie. Ikke noe morsomt å gomle på Ibux støtt heller. Spesielt ikke når man ikke akkurat blir mer fertil med det innabords har jeg hørt:(

Men må man, så må man. Det vet jeg ALT om! :(

Men med varmt vann som lindrer, så er jo det helt fantastisk!

Så bra at treingen virker da du. Så godt det må føles. Det å få høre det av andre er jo det aller morsomste. Det gir et kick til å fortsette liksom:)

Stå på videre:).. og du.. du gjør rett i å bare legge alt i hendene til ekspertene den 10.mai! Det er dette de kan, de er der for å hjelpe dere! Så dette blir bra. Det er jeg sikker på:)

 

Men haalloooooo Dossa???!? Hvor er du? Har ikke lest noe fra deg på eeevigheter. DU kan ikke bare forsvinne slik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da søt Ønsker som roper etter meg ;)

Jeg er ikke borte, leser alt det herlige dere skriver :) Blir av og til noen pauser, prøve å ikke tenke for mye på baby men det er da pokker ikke lett heller :P

 

Marolla og Minimikro :) så spennende å lese at dere snart kan juble høyt :D

 

Må da være flere i denne uka som har passert IKM, hvordan ligger dere an jenter?

 

Jeg venter besøk av heksa på søndag :( har mine mistanker om at ho kommer stormende inn døra *gggrrrrrr*

 

Men enn så lenge så lever jeg i håpet :)

 

Neste pp vil bli bom siden mannnen reiser på jobb tur søndagen og jeg venter EL da man/tirs :(

Så det bare må bli en treff denne gangen synes jeg :) Denne ventetida er lang og grusom, noe jeg ikke unner noen!

 

Er leggetid på meg, trøtt og klokka har jo passert 22 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blør! helvete heller, jaja snart gått ett år ihvertfall, da blir det legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda stinesnupp :( Kom deg til legen du, og si du har prøvd et år. Så ordner det seg nok :)

 

Tør ikke teste jeg, er så MøKKALEI av blenda tester! Men har ikke ikm før lørdag da. Nå er det natta - sov søtt alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER er du jo Dossa:)) Det var fint. Da er alle på plass tror jeg:))

Skjønner veldig godt at du er lei av prøving! .. og skjønner veldig godt at du vil ta tankene litt bort fra det og prøve å tenke på litt annet... og skjønner like godt at det er lettere sagt enn gjort;)

Jaja.. vi kan jo ikke jøre annet enn å legge inn aksjer.

 

Jeg gleder meg på dine vegne LilleFie. Snart er det utredning for dere!:))

 

Noe hærk stineskj:( kjempeleit at tanta kom!

 

Men det er flere det er håp for denne måneden da dere. Jeg har trua både på Cayenne, Marolla og Minimikro.

 

Selv sier jeg som Dossa.. her kommer nok tanta med brask og bram i løpet av døgnet her da;) .. og med den tror jeg den hersens migrenen også kommer desverre:( gjenstår å se, men hadde jo vært for godt til å være sant om den ikke skulle bli med tr og hæren hennes:(

 

Må bare passe på å ha med meg mannen en gang til før tanta kommer.. og det er en uuuuke uten sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at du får besøk av heksa Stineskj :(

Må bare tenke positivt og satse på at spiren sitter neste gang :D

 

Cayenne, Marollo og Minimikro :D jeg er så spent på deres vegne :) :) har dere svidd av en test?

Krysser alt jeg har for at dere kan juble høyt :D :D

 

Jeg er 12 DPO idag og det har begynt å murre for godt i magen *blææææ* Så jeg er forberedt på besøk på søndagen :(

 

Ønsker, vi får bare krysse fingra for at heksa ikke kommer til oss :D Det hadde vær helt fantastisk :wub:

Merker du noe som helst?

 

Ha en fin fredag søtinger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Hei alle snupper!

 

Hvordan går det med dere andre som skal teste denne uka?? Er så spent på om flere av dere vil følge meg inn på 1 trimester!!!

 

Dossa: du, jeg hadde veldige menssmerter ei hel uke før ikm jeg altså...og testen var positiv den :) så enda er det håp vennen!!

 

ønsker3gull: ikke sikkert tanta kommer vettu. Jeg skal hvertfall krysse armer og bein for at hun ikke kommer!!

 

Cayenne: du, jeg testet positivt på mandag med CB digital, men får fortsatt bare svak svak strek på billigtester...og nå er jeg etter IKM....så ikke gi opp :)

 

LilleFie: ønsker deg masse masse lykke til 10 mai!!! Snart kommer du etter med positiv test vettu :)

 

Jeg skal på første legetime 23 mai...er litt spent på den. Har ikke så mye plager, men har mye vondt i magen og bak i ryggen. Trodde kanskje jeg hadde fått meg en urinveisinfeksjon, men har tatt urinstix og den var negativ. Så er litt usikker på hvorfor jeg har såpass vondt...Vanlig å ha vondt nederst i korsryggen og nederst i magen, det vet jeg...men jeg har vondt midt i ryggen og utover på sidene...hmmm...skal bli bra å komme til legen etterhvert...men det er jo så syyyykt lenge til...

 

Ha en super fin helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :D Jeg er ca 14 dpo i dag (mest sannsynlig, klarte ikke å fange helt positiv el-test bare nesten, så det kan ha vært før eller etter). Fikk ikke testa i dag tidlig, men må vel svi av en test i dag likevel...

 

Symptomer: ørlite brunt blod tirsdag og onsdag. Ingen mensmurringer som jeg har hatt en uke før tanta de siste pp'ene, bare litt murring tirsdag. Ellers strakk det skikkelig i livmora da jeg snudde meg i senga i går kveld. Veeldig varm, og litt tungpustet. Men, er vel innbilt gravid som vanlig! :P

 

Hvordag går det med dere, Minimicro og Marolla? Og til dere andre: Løpet er ikke kjørt, og Fie har jo skremt bort heksa! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindus :) jeg håper jo ennå på at jeg ikke får noe tante besøk på søndag, det hadde vært helt magisk om jeg endelig kunne fått en positiv test :D

Har en følelse av at du bærer på ei jente ;)

Har du barn fra før? Husker ikke om du har skrevet det, er denne husken vettu :P

God bedring! Skjønner det virker som en evighet til legetimen, men det går fort skal du se :)

 

Fiesnuppamiiii :wub: bare 6 dager att til timen din *weeeee*

Teller ned med deg jeg søta :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...