Gå til innhold

***IKM uke 18***


Symbio

Anbefalte innlegg

Fiesnuppamiiii :wub: jeg vil aldri gi opp håpet for deg søta ;) Du fortjener en positiv test i gaveesken din søta :D :D

Høres godt ut snupps, kose deg masse ikveld ;)

Her er det the voice og snop sammen med mannen :)

Orker ikke noe hanky panky med den nakken jeg har. Mannens kommentar da: du kan bare ligge så skal jeg tilfredstille deg :P

Sexinga må vente litt *hehe*

*Gla i dg ;) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, Fie, får håpe du blir kvitt jævelskapen brennkvikt! Det er ikke noe gøy nei :(

 

Det går så forferdelig tregt i dpo-land... Jeg er ganske utålmodig merker jeg, har vært uten prevensjon siden august nå.. Og jeg er KLAR!! Det verste er at jeg merker at kroppen er ganske annerledes denne gangen... Har aldri hatt mensmurringer så lenge før mensen, og heller aldri hatt så ømme pupper før... Men jeg er så redd for å få opp håpet, glemmer ikke den gangen jeg gikk 3 dager over IKM, og likevel ikke var gravid. Jeg som hadde vært så tøff og kald tidligere, satt på badet og grein i et kvarter... Dit vil jeg ikke igjen :( Spesielt ikke i eksamenstida! Hehe...

 

Håper dere har det bra, og at dere har finere vær enn det er i Trønderland for tida. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Minimikro :) Kjenner ikke noe til uvi'en i dag, heldigvis :D

 

Hvilken dpo er du da? Jeg er 11 dpo i dag. Kjenner det strekker i magen når jeg bøyer meg bakover, men det er såklart ikke gravidrelatert. Utrolig hvor mye fysisk man kan kjenne sånn rett før, på ordentlig, ikke psykisk. Sikkert støl av treningen.

 

Tror jeg kommer til å melde meg ut av bim nå når jeg går over i 12 pp på min egen bursdag. Jeg makter ikke å se alle positive testene og alle som får det til lenger, og hele tiden bli minnet på hva jeg selv ikke klarer å få til. Det er så forbanna surt at jeg må gå igjennom så jævlig mye hele tiden, og jeg har fått nok nå.

 

Skal presse igjennom HSG røntgen og håper jeg kan få IVF oppstart så tidlig som i høst på St.Olavs. Jeg er fly forbanna over hele greia, og greier ikke lenger å gratulere folk, så da må jeg bare finne på noe annet å gjøre enn å være her. :( Mannen min er enig i at det bare gjør vondt værre også, så jeg vil begrense "skadeomfanget".

 

Det hadde vært så mye lettere hvis jeg hadde visst at jeg kan bli gravid, eller hatt et barn fra før. Men jeg er sunn og har bra allmenntilstand til tross, og greier ikke å få det til likevel. Provoserende at folk med skikkelig dårlige odds som alvorlig fedme og narkomane som ruser seg på heroin hver dag blir gravid, og ikke jeg.

 

Det var dagens klageinnlegg rett fra levra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 dpo i dag, tror jeg.. Men jeg har ikke tenkt å teste noe før IKM. Har IKM 04.05, og eksamen den 07.05.. Hvis jeg greier, så skal jeg ikke teste før det og også prøve å unngå å tenke på det. Hvis jeg får vite at jeg evt. skulle være gravid, så tror jeg at jeg kommer til å stryke på eksamen fordi jeg ikke greier å tenke på annet :P

 

 

 

Jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig for deg å være her inne, når det virker som at enkelte her inne blir gravide uten å engang prøve! Det er frustrerende.. Og jeg skjønner godt hva du mener med narkomane som blir gravide osv. Dette har jeg tenkt på flere ganger selv, både det at folk blir gravide mot "alle odds", men også at de kaster bort en potensielt frisk kropp... Min kjære har to kroniske sykdommer og kjemper hver dag for å holde kroppen i sjakk med sterke medisiner og trening. Derfor blir jeg ekstra sint av å se i utgangspunktet friske folk som gjør kroppene sine syke. Når det er sagt, så har jeg stor forståelse for at narkomane ikke selv har valgt å bli narkomane. Her er det mange faktorer som spiller inn, selvfølgelig.

 

Men uansett. Livet er slett ikke rettferdig, og vi får gjøre det beste vi kan med det vi har fått utdelt! :-)

Endret av Minimikro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :) Jeg fikk livet i gave på nytt og har ikke mulighet til å forklare hvor takknemmelig jeg er for det. Har tatovert initialene til de som reddet livet mitt i nakken, så det er en måte å vise det på i allefall :)

 

Kan ikke be om noe annet, og det vet jeg så inderlig godt, men vi er født med instinkter, og morsinstinktet er selvdestruerende sterkt, sikkert sånn at vi skal kunne bli de beste til å ta vare på barna våre :)

 

Håper at ikke veien blir så lang for dere Minimikro. Må være tøft for mannen din å ha det sånn.

 

God klem sendes din vei + masse xxxxxx for at det klaffet denne gang! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin guest Fie :) Noen gang er ikke ord nok, rett og slett :)

 

Det er nok ikke så lett nei, verken for han eller meg. Det er ikke lett å se at noen man er så fryktelig glad i ha så vondt, og vite at det er ingenting man kan gjøre. Men heldigvis er han verdens mest positive fyr og en humørspreder til tusen :)

 

Håper det klaffer snart for oss alle! God lørdagskveld :) Og en ekstra klem til deg Fie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg veldig godt Fie. Stor klem :)

Jeg vet heller ikke om jeg kan bli gravid, og har til tider blitt helt desperat av fortvilelse, men nå har jeg jo to herlige barn fra før og har vel mer eller mindre godtatt etter hvert at om det ikke går, så er det bare sånn.

 

Når det er sagt så føler jeg meg sikker på at du kommer til å bli mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo og bare en ussel skyggestrek på testen min. Nå drar jeg hjem til mamma og ssoler meg på verandaen med et rødvinsglass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sier Fiesnupp?? hadde du en (skygge)strek på testen din idag???

Ny imorgen beordrer ønskesnupp!!:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men sånn fikk jeg 8 dpo og, så det er bare noe som er i testen fra før dessverre :) Tror ikke så mange hadde greid å se den med det blotte øye, så svak var de. Synd, men sant. Vil ikke sløse flere tester denne gang Ønskersnuppiluppa mi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fikk TR på lørdag, en uke for tidlig :-( Så da må jeg nok bare bli ferdig og starte på ny igjen... Da må jeg jo ha hatt EL omtrent med engang TR var ferdig sist da, og før vi fikk satt i gang med prøvinga liksom :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefie - håper du fikk kosa deg med rødvinen, i det minste. Jeg har ikke brukt prevensjon i over et år nå, så jeg skjønner godt frustrasjonen. Har et like sterkt håp hver PP - og så kommer den forbaska tanta like forbanna hver måned. Jeg testet positivt etter IKM i begynnelsen av desember, men lykken varte ikke mer enn et par dager, før det var over, og siden da har jeg bare hatt blanco-tester.

 

Her ventes tanta i morgen, og kjenner litt mensmurringer i ryggen nå, så det virker som den er i rute. Denne gangen er det jo greit, da jeg vet at vi bomma på EL - men jeg kjenner likevel at jeg brenner etter å teste, selv om jeg VET at jeg umulig kan være gravid. Blir jo helt surrete i hodet av denne prøvinga!

 

Jeg krysser fingrene for alle dere som skal teste i uka som kommer, og regner med at jeg slår følge med Florida 11 i morgen. Florida 11 - vi satser på at mai blir vår måned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Floridasnupp: ååå helsikes dritt da :( Føler sånn med deg, og ville bare si at du ikke er alene om tr. Jeg har vært urolig i hele natt og ikke sovet et sekund. Sovna imidlertid i 6 tiden og bråvåkna halv sju med de værste magesmertene jeg har hatt noengang! Trodde jeg kom til å dø rett og slett! Klarte ikke å puste for smertene var så voldsom, så hev etter pusten mens jeg hylgråt i panikk i puta.

 

Det var mildt sagt kaos her og mannen sto klar for å ringe etter ambulanse! Fikk spist 3 ibux og han laga varmeflaske og måtte be meg om å puste rolig. Helt hysterisk! Kjentes ut som jeg hadde indre blødninger, fikk akutt vondt i hele magen. Heldigvis funka ibuxen kjapt sammen adrenalinet. Fytti helvete :( Gruer meg til ibuxen går ut av kroppen for da blir det kanskje samme helvetet en gang til, men da ringer jeg legevakta. Har ikke begynt å blø enda nemlig, så stusser litt på hva som er galt. Ikm er i morgen.

 

Jeg skal aldri i livet ta mer pergo! SVINERI!

 

Kjedelig at du har tullesykluser Florida :( Har du sjekket det ut før? Du har nok hatt el mye tidligere da, ja. Sjekker du etter el? God klem sendes din vei fra meg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 1 pp

Gooood morning!!

 

Fikk jo en svak strek på billigtest i går morges, også var den blendahvit da jeg tok ny på ettermiddagen. Men i dag morges tok jeg en CB digital, og der stod det gravid!!!! Så da er jeg ca 4 uker på vei da :)

 

Nå krysser jeg armer og bein for alle dere andre, at dere kommer etter til 1 trimester i løpet av denne uka!!!

 

IKM UKE 18

 

**************************Mandag 30.04.

Marend- sa 6.jan- 3pp

Najaden 10 PP

 

 

**************************Tirsdag 01.05.

stineskj 10 pp

mamma-T

Marolla

LilleFie

Lindus prøver igjen

MartemusA

 

**************************Onsdag 02.05.

 

 

 

**************************Torsdag 03.05.

Jente10_ønsker1til

 

 

**************************Fredag 04.05.

Minimikro

Florida11

 

 

**************************Lørdag 05.05.

ønsker3gull- 3.pp

Cayenne72 - 11. og siste pp :-)

ønskespire- 2pp

snuppa_ - 8. og siste pp

 

**************************Søndag 06.05.

Dossa

Nora-Pernille 4.pp

 

 

**************************Gravid:

Lindus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeee Lindus :D Gratulerer så masse med spiren i magen :) :) Kjempe glad på dine vegne snuppa :) :) :)

 

Fiesnuppamiiiii :wub: ojojoj for et smerte helvete du har hatt :( Sender degxen god god klem søta :wub: Kom deg til legen dersom du får det en gang til. Dette var skremmende å lese. Får en klump i halsen av alt du må gjennomgå :(

Snart skal lykken snus for deg ;) Gla i deg ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lindus!! :)) Åh, sÅÅÅ gøy! :)

 

Men kjære deg LilleFie! Dette hørtes IKKE bra ut. Med sÅ store smerter hadde jeg tatt kontakt med legevakten jeg tror jeg;)

 

Her har jeg hatt litt vondt i magen, men har ikke vært i form de siste dagene. Tette i nesa, verker i kroppen og sliten. Det blir litt og litt bedre altsÅ, sÅ det er jo bra. Men gÅr bare og venter pÅ at tanta skal komme nÅ. Hun kommer jo tidligere og tidligere hver mÅned nÅ sÅ.. hadde ikke blitt overrasket om hun kom om et par dager liksom! ;) men.. ikm er jo faktisk ikke før 5. mai.. og det er utrolig nok nesten en hel uke til:( hadde vært godt Å bli ferdig.

Åhh.. blir sÅ utÅlmodig jeg dere. Hvordan er det dere har det?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Hei og hå! Takk for gratulasjoner alle sammen :) Etter terminkalkulatoren her blir termin 11 januar 2013. Men skal til undersøkelse og ultralyd hos lege i slutten av mai, og får sikkert en mer presis termin da. Bare håper alt står bra til med spiren!!

 

LilleFie: slike magesmerter høres ikke bra ut, og jeg syns du skal få sjekket det hos lege. Spesielt om det fortsetter i dag, så syns jeg du skal dra straks til legevakten. Jeg jobber selv i den akutte delen av helsevesenet, og ser slike magesmerter ofte. Ikke for å skremme deg, men veldig greit å få slikt sjekket ut. Masse god bedring og lykke til til deg LilleFie!!

 

Er det ikke flere som skulle teste i dag? Hvordan har det gått med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) 11. januar er en fiiin dato Lindus:)så gøy med UL i slutten av mai da. Så får du hilse på lillegull:)

 

Nope, har ikke tenkt til å teste. Har ingen tester i hus, og venter ivertfall til 6.mai, dagen etter ikm. For jeg har nå tidligere brent av noen tester på ikm-dagen og fått mensen rett etter.. så nå gidder jeg ikke det! ;)

Men snart får jeg vite om det er en spire der likevel så:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleFie, jeg blir bekymet for smertene dine. Synes du bør sjekke deg, kan høres ut som du har mer endometriose enn du tror. Jeg ble akuttinnlagt med sånne smerter og klarte ikke noe annet enn å ligge i senga. Uff, håper det går bra. Pass på at du ikke tar for mange ibux, endte selv med magesår i tillegg da jeg i desperasjon prøvde å døyve smertene gjennom døgnet. Jeg kan kjenne meg igjen i det du beskriver. Stakkars deg. God bedring, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Lindus!! :) Det var kjekt å se at det har klaffet for minst en av oss :P

 

 

Og Fie.. håper du er bedre.. synes også du bør kontakte legen din for å se hva det er som står på.. god bedring!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...