Gå til innhold

***IKM uke 18***


Symbio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lindus :) med spire!

ÅÅÅÅ...sÅ spennende dette er !!!! Du mÅ bare ta en test nÅ Cayenne!! ;) Og denne trÅden mÅ helt klart oppdateres raskt nÅ i helga...vi er sÅ mange som dør av spenning nÅ!

 

Dossa: Hihi..sÅ morsomt at du sier jente...tanken har faktisk streifa meg ogsÅ....jeg har en gutt og en jente fra før....føler at ting er litt mer likt med da jeg fikk dattern min nÅ....med gutten fikk jeg bekkenløsning i uke 4-5...og var ordentlig plaga med det...i tillegg ble jeg skikkelig hoven i hele kroppen...fikk vann i kroppen med en gang...men føler ikke at det er sÅnn nÅ. Blir spennende Å se etterhvert...men først og fremst er jeg spent pÅ om det er en liten spire der, og om alt er ok :)

 

Krysser armer og bein, og sender over masse babystøv til dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testa etter å ha drukket en stor kopp med te på morrakvisten, og den ble negativ. Ikke særlig smart, he he :P

 

Men googlet litt, og ser ut til at man bør vente 3-4 dager før man tester etter en festeblødning. Så om det var dette jeg hadde, så burde jeg jo ikke testet før i morgen, eller iallfall på morgenurin i dag. Uansett - i morgen er det ikm, så nå venter jeg heller og ser om tanta kommer. HOLD DEG LANGT UNNA, DRITTKJERRING!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt jeg har for dere jenter :D :D :D

Det er like før dere kan joble over en positiv test Cayenne, Marollo og Minimikro :)

 

Denne murringa kommer og går....mmmm.....så enn så lenge så har jeg jo et ør lite håp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er IKM dagen kommet og ingen TR så langt... jeg har jo som sagt ingen g-tester tilgjengelig før på mandag, så her må jeg bare smøre meg med tålmodighet, tror jeg... Men hvis TR ikke har kommet innen mandag, så Må jeg jo være gravid, ikke sant? :o

 

Håper, håper, håper...

 

Lykke til alle som snart skal teste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimikro - du vet de har tester på Rimi, Ica etc.?

 

Najaden: Tusen takk for kryssing, det trengs :)

 

Dossasnupp! Satser på at du også er gravid! :D Jeg har mine tvil når det gjelder meg selv, vanskelig å forestille seg at det skal klaffe etter så lang tid, liksom :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimikro - du vet de har tester på Rimi, Ica etc.?

 

Najaden: Tusen takk for kryssing, det trengs :)

 

Dossasnupp! Satser på at du også er gravid! :D Jeg har mine tvil når det gjelder meg selv, vanskelig å forestille seg at det skal klaffe etter så lang tid, liksom :o

 

 

Har de det? Nei, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på... men jeg tørr ikke ta sjansen... er ei lita bygd på 3000 innbyggere, så jeg er stygt redd for at ryktene vil spre seg kjapt... men kanskje jeg skal ta sjansen hvis det sitter noen i kassa som ikke vet at jeg er kjæresten til ..... <----- som de garantert kjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, det er det jeg også føler på.

Vi har prøvd i over to år, så jeg tør ikke håpe på noe. Jeg har en grunn til alle symptomene som jeg har hatt til nå, unntatt denne murringen i magen jeg har hele tiden.. Jeg pleier ikke å ha premenstruelle smerter, så denne er ny.

 

 

Tar test i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt trua på deg jeg da Cayenne:) du valgte deg jo april jo :))

 

Her har jeg fått begynnelse på soppinfeksjon igjen.. noe jeg får innimellom rundt omkring når tanta kommer:( ph-verdien der nede endrer seg vel da sikkert. Kjedelig, men da er nok håpet ute.

Ikm idag, men tenker nok at drittkjerringa, som Cayenne kalte det, er rett rundt hjørnet.

 

.. og Marolla. Skjønner deg utrolig godt. Jeg kjøper heller ikke tester her jeg bor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, Ønskersnupp - hÅper det gir seg fort!

 

Her kom tanta med et brak! Ha ha ha - tror jeg ler meg ihjel - alltid et par timer etter at jeg har testa. :o

 

Det som er j.... bra med at hun kom nÅ, er at el er helt pÅ slutten av vÅr lille tur til Kreta om en uke! :D :D :D Der skal det garantert bli lagt inn aksjer som aldri fØr, dvs. minst en gang per dag! Heldigvis slo vi til og bestilte separat soverom for ungene ;) Og sÅ kan jeg kooose meg med deilig hvitvin - noen fordeler skal vi ikke-gravide ha! :D

 

Har skikkelig trua pÅ noen av dere - lykke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cayenne - dumme tanta, men når hun først kom, var hun i det minste høflig nok til å komme sånn at neste EL passer bra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet svak svak positiv i dag tidlig :) men får leve i håpet inntil videre ikm i morgen! Har litt mens murringer, så regner egentlig med den kommer. Stoler nemlig ikke helt på billig testene ;) tester igjen til søndag om ikke tr melder sin ankomst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne, det var leit at heksa kom brakende inn døra di. Men som du sjøl sier passer det jo fint i forhold til neste EL ;)

Du må bare holde motet oppe og tenke at det var bare ikke din tur denne gangen men at neste pp så sitter spiren din :wub:

Sender deg en god klem :) :)

 

Jeg krysser fingra for at dere andre jenter snart tester positivt :D

Magefølelsen min er ikke god, føler jeg kan skrive 23 pp med en gang :(

 

Nå er det endelig helg igjen *weee*

Har ingen planer annet enn å kose oss som en familie :)

De to eldste ungebe er med noen hjem idag så ser dem ikke før de skal hentes ikveld. Skal snart hente vesla i bhg og etterpå burde jeg starta med helge vaskinga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede ønskespire! Har du bilde av testen? Alltid artig å tolke.... Jeg tror du er gravid, såfremt det var farge på streken og den kom innen tidsfristen - så et svært forsiktig gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede ønskespire! Har du bilde av testen? Alltid artig å tolke.... Jeg tror du er gravid, såfremt det var farge på streken og den kom innen tidsfristen - så et svært forsiktig gratulerer!

Så spennede ønskespire! Har du bilde av testen? Alltid artig å tolke.... Jeg tror du er gravid, såfremt det var farge på streken og den kom innen tidsfristen - så et svært forsiktig gratulerer!

 

den var lyse rosa og kom etter 5 min :) men ja jeg måtte tyde litt for og se den :P men uten og demontere hele testen.. haha.. skal ta bilde av testen til søndag. Siden samboeren min har gjort rent i huset og kastet den, kan spare meg for og grave i søpla ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg raste i en helsikkes fart bort til butikken og apotek og kjøpte både RFSU og CB plus......

 

De ble begge POSITIVE!!! Herregud!!!! Jeg skal bli MAMMA!!! :D

 

Jeg lovte kjæresten og vente til han kom tilbake fra joggeturen, men jeg MåTTE bare!! Skal la han få ta seg en dusj før jeg forteller det.... Jeg kan fortsatt ikke tro det.. Er det noe jeg bare innbiller meg?

 

Det ble et helt klart PLUSS på CB.... og en relativt svak strek på RFSU.... Fytti katta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Oi oi oi, så motto!!! Gratulerer så mye! Da følger du meg inn på 1 trimester da :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen er fortært, vesla er ute med pappa og snekrer, eldste står med oppvaskmaskinen og jeg sitter sofaen med et glass cola, smash, pc og straks strikketøyet! Er jeg heldig, eller er jeg heldig?!? Wow, for en familie jeg har. Her ligger jeg rett ut liksom. "slapp av litt du mor" sa mannen til meg isted. Føler meg virkelig som verdens heldigste!:) Så jeg skal ikke klage om det ikke er noen spire på gang her denne måneden.

Kjenner det i magen nå, så det er nok tanta som straks banker på døra:(

 

Det blir kjempespennende på søndag da ønskespire:) jeg melder meg i rekken av å gratulere forsiktig:)

 

Ha en fin helg alle. Her blir det overnattingbesøk for eldste jenta imorgen, drive litt i hagen dersom været tillater det og ellers kose med familien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoooooooooooi!! Her har det skjedd ting siden sist jeg var innom!! MINIMIKRO!!!!!!!! :D :D :D HURRA HURRA HURRA for deg!! Så velfortjent!!!!!!

 

Ønskespire!! Weeeeeeeeee :D :D Hurra hurra hurra for deg og!!

 

Så flinke dere har vært jenter! :P

 

Cayennis: Jiiiiiiis, er det ikke typisk du!?? Jeg tester alltid negativt et par-tre timer fØr fittkjærringa kommer jeg og (sorry språket, men hun heter det fra nå av, bokstavlig talt) :) Men nå kan du gi f i hva du skal drikke og spise på ferieturen, og bare leve livet! Det skal jeg også :D *titter på rØdvinen sin* :wub:

 

Dossamittsitt: Jaaa, på torsdag får vi vite neste steg :) Skal bli spennende og en lettelse, selv om det blir svidd plastikk fra bankkortet etterpå.. Jeg krysser alt jeg har så jeg blir blå for at det er din tur nå, så kan du sende en konvolutt med babystØv i posten som jeg kan puddre nesen med ;)

 

(Nå må jeg sjekke over innleggene en gang til fØr jeg kan skrive mer så jeg ikke glemmer noe viktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marolla: Er så spent på deg :) Masse lykke til i kveld!

 

Ønskersnuppisami: Gaaah, jeg gir ikke opp håpet for deg heller, selv om du kanskje fØler tr-tegnene er tydlige nok :) Den trusselen jeg ga tantehelvetet er såpass voldsom at hun må være sosiopat dersom hun våger å komme inn hos flere i uke 18! Hihi! :D Krysser alt jeg har for deg! :wub:

 

Virker som våren hjelper for noen av oss, eller hva?

 

(nå må jeg titte over innlegg igjen, haha, så glemsk jeg er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stineskj: Vet legen din at dere har prøvd i like under et år nå? Dersom h*n ikke vet det, så bestill time og si at dere har prøvd i over et år, det greier de aldri å finne ut av uansett. Jeg sa jeg hadde prøvd i over et år til gyn fordi det kreves før videre utredning, men hadde bare prøvd "teknisk riktig" i 8 pp'er. Jeg visste imidlertid at noe var galt da, og det var det jo og, så jeg kom IKKE dit for tidlig for å si det sånn, snarere tvært imot..

 

Av og til skal man være forsiktig med å tro at man har så god tid og at det skjer når det skjer og det tøvet der. Faktisk er det stikk motsatt hos noen :) Håper dere får den hjelpen dere trenger og at det snart blir spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede ønskespire! Har du bilde av testen? Alltid artig å tolke.... Jeg tror du er gravid, såfremt det var farge på streken og den kom innen tidsfristen - så et svært forsiktig gratulerer!

Så spennede ønskespire! Har du bilde av testen? Alltid artig å tolke.... Jeg tror du er gravid, såfremt det var farge på streken og den kom innen tidsfristen - så et svært forsiktig gratulerer!

 

den var lyse rosa og kom etter 5 min :) men ja jeg måtte tyde litt for og se den :P men uten og demontere hele testen.. haha.. skal ta bilde av testen til søndag. Siden samboeren min har gjort rent i huset og kastet den, kan spare meg for og grave i søpla ute :P

Hei, jeg fikk en kjempe svak skyggestrek... måtte holde den opp i skarpt lys for å se .... men det var sent på kveld.. drukket mye.. skal ta en cb digital på lørdag, for vil ha det svart på hvitt... orker ikke tolke.. lykke til! håper du er gravid!! et forsiktig gratulerer fra meg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...