Gå til innhold

***IKM uke 18***


Symbio

Anbefalte innlegg

Så utrolig gøy med så mange positive tester!!! Gleder meg til dere slår følge med meg inn på første trimester :-)

Krysser fingre for at enda flere får positiv test!! Nå må dere oppdatere ikm lista!

Sender baby støv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Weeeeeeee :) :) MINIMIKRO :wub: tenk at du har en spire i magen din :D Gratulerer så masse!!!! Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne :) :) :) Du må nyte den herlige tida du går i møte :)

 

Ønsker, jeg gir heller ikke opp for deg. Fiesnupp har skremt heksa bort fra resten av jentene på denne tråden ;)

 

Marollo, hvordan ligger det an hos deg? Spent :) :)

 

Fiesnuppamiiiii :wub: du har like god husk som meg jo :P haha.....jeg har lest men husker bare halvparten når jeg skal skrive *gliser*

 

Nå er ungene lagt og det er tv kveld med mannen og litt snop :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her testet jeg negativt i dag. Vet egentlig ikke hva slags syk spøk kroppen min driver med denne gangen her. Jeg har hatt utrolig mange tegn på graviditet, men ingen doble streker.

Mensen er ikke her, bare masse utflod jeg ikke pleier å ha. Er dpo 18 i dag og kvalm!

 

Dumme dumme kroppen og halsbrannen!

 

Gratulerer til alle dere som ble gravide! Så kjekt at dere fikk det til. Krysser fingrene for at spirene gror seg godt fast.

 

 

xxx for deg Dossa. -Måtte fittkjerringa holde seg unna i dag!

 

 

God helg til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en god klem til deg Marolla.. :) Det er håp sålenge du ikke blør, en del produserer hcg ssent (noen har veldig effektive nyrer som tar tilbake hcg'n og lar urinen være hcg fri i mange uker). Leste om ei som aldri fikk positiv test igjennom hele sitt fullgåtte svangerskap.. Det er nok ekstremt sjeldent, men what the heck liksom!? Gir ikke opp deg enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stineskj: Vet legen din at dere har prøvd i like under et år nå? Dersom h*n ikke vet det, så bestill time og si at dere har prøvd i over et år, det greier de aldri å finne ut av uansett. Jeg sa jeg hadde prøvd i over et år til gyn fordi det kreves før videre utredning, men hadde bare prøvd "teknisk riktig" i 8 pp'er. Jeg visste imidlertid at noe var galt da, og det var det jo og, så jeg kom IKKE dit for tidlig for å si det sånn, snarere tvært imot..

 

Av og til skal man være forsiktig med å tro at man har så god tid og at det skjer når det skjer og det tøvet der. Faktisk er det stikk motsatt hos noen :) Håper dere får den hjelpen dere trenger og at det snart blir spire :)

 

Legen min vet det ja, snakka med henne om det før, sist jeg var der så sa hun at det bare var å komme tilbake til sommeren om vi ikke hadde fått det til.. så må vel prøve et par mnd til da, eller ihvertfall en, da er det jo sommer :P ja om noe er galt og vi må ha hjelp så tar det jo fort litt tid har jeg skjønt.. og man ønsker jo gjerne kanskje to barn om det er mulig, da kan man ikke bare tenke at man har så god tid, plutselig har det gått noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom tanta :( grrrrr da begynner i på pp3, med godt mot ;) og neste gang dropper jeg billigtestene!!! stoler ikke helt på dem...

Masse lykke til alle dere andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønskespire, det var trist at heksa kom på besøk :( Tanta har ikke vett og forstand til å holde seg unna oss *blææ*

Godt å lese at du tar det bra og går løs på en ny pp med godt mot :)

 

Marollo, jeg sier som Fiesnuppa :) ikke gi opp ennå. Så lenge du ikke blør så er det håp :D Du skal se at du bare produserer hcg litt seinere enn vanlig.

 

Jeg er 13DPO idag og hater den murringa som foregår i magen min :( Er veldig forberedt på besøk imorra. Trodde aldri det skulle ta så lang tid. Har en følelse av at vi ikke får en spire før til høsten hvis vi er så heldige da.

 

Ha en super fin helg jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk jeg besøk av heksa :( en dag for tidlig *grrrr*

Det var ikke min tur denne gangen heller. Leit men må bare brette opp arma og gå løs på neste pp med nytt mot :)

Kjenner det blir trist å tenke på at neste pp også vil bli bom fordi mannen skal på jobb tur. Men kanskje juni/juli er min måned :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at så mange av dere har fått besøk av tanta :( Dere skal vite at jeg tenker på dere og håper det aller beste for dere i tiden framover :) Kommer til å følge med inne på "bli-gravid", det er liksom her det skjer, synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pp er du i nå Minimikro?

 

ååååååh Dossamiii :( Klemmer deg varmt og godt! Men, jeg og du, husk... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay, synes du har vært her kjempelenge :D Digg at du kan flytte ut herfra og kooose deg med oppnådd spireknøtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Minimikro:) Så utrolig gøy at det ble positiv test:))

 

Ingen tante på besøk her enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm - mange som ikke får positiv test før en ukes tid over ikm... Føler du deg gravid nå? Ellers kan den jo naturligvis være forsinket. Krysser alt jeg har for deg, Marolla! :D

 

Nå skal vi ut i skogen med våre søte små :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble jo en stund... De fleste av vennene mine fikk det til på 1. eller 2. forsøk (sier de i hvert fall), så jeg trodde det kom til å gå ganske fort med oss også... At det nesten skulle ta ett år var jeg ikke forberedt på... Men nå vet jeg i hvert fall godt at barnet er så inderlig ønska! Det føles fortsatt ganske så surrealistisk.... tror nok jeg må på UL for å se om det virkelig er noe der inne om et par uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og tanta kom på en ukes besøk inatt her :(

da er det bare å hoppe inn i neste ikm liste da dere:)

det må bli ikm uke 22 det da?! får titte i "Bli Gravid" jeg da og se om noen av dere har laget den allerede:)

 

Veldig spent på deg Marolla. Holder en knapp på at du er gravid nå ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm i uke 22 hvis neste pp blir 30 dager som denne, og i uke 23 hvis den blir 31 eller 32, så litt usikker på hvor jeg skal plassere meg selv. Hvor ender dere andre opp (om den h... fittkjerringa skulle være så kjip å komme)?

 

Ha en fortsatt fin søndag, snuppedupper! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm - mange som ikke får positiv test før en ukes tid over ikm... Føler du deg gravid nå? Ellers kan den jo naturligvis være forsinket. Krysser alt jeg har for deg, Marolla! :D

 

Nå skal vi ut i skogen med våre søte små :D

 

Jeg vet ikke jeg. Tror ikke jeg tør å håpe på noe siden vi har prøvd så lenge.

-Men jeg har masse utflod, kvalme som kommer og går samt halsbrann. I tillegg så har jeg vært litt småtufs og sovet litt mer enn det jeg vanligvis gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en vits jeg leste i mannens "Vi Menn"

 

-Vet dere hvorfor mannen trenger ti millioner sædceller for å befrukte kun ett egg?

-Det er ingen som vil spørre om veien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne.. blir med oss på uke23 davel, så ligger du heeelt i toppen istedet for den som venter på tanta i slutten av uka. Mye morsommere å være tidlig ute enn å se at en etter en forsvinner ut av lista før deg.. ;)

 

Hihi Marolla:)) når skal du teste igjen forresten? er sååå spent på deg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...