Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

naar faar du vite om egga overlever opptining tussimor ;)

naar faar du vite om egga overlever opptining tussimor ;)

 

I morgen, kl: vet-ikke-når ca.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knall kjekt :) har vert så opptatt me å grille i dag at eg glemte ut bim forum:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja rugetida er klikk klikk... man kjenner ikke igjen seg selv :) hehe...

 

tussi: saa bra :) skal tenke paa egget ditt ;) heia heia!

 

Yasmin: saa bra du klarer aa glemme bim litt innimellom :D grillmat... nam nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke glemt gullegget mitt som eg berre tenke på:) mannen blir nesten lei av meg Hehe. Nå har eg hatt ømme lår/lysk elle ka de hete i heile dag, sulten, mensen følelse på en måte å drømte syk drøm i natt:/ eg har truen eg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke glemt gullegget mitt som eg berre tenke på :) mannen blir nesten lei av meg Hehe. Nå har eg hatt ømme lår/lysk elle ka de hete i heile dag, sulten, mensen følelse på en måte å drømte syk drøm i natt:/ eg har truen eg:)

 

 

naa er 2 babyer inni magen min ;) toppkvalitet sa de :) bare 1 til som overlevde til fryseren men det er greit :) for naa blir det baby!!!

 

:D :D :D I morra er det vel din tur tussi :P faatt svar paa tining enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OYEAH! NÅ blir det adine!!! :D

 

Har fÅtt svar vettu! Og det var sÅklart bare Å komme Å fÅ satt inn det siste egget... :) skulle bruke embryo glue ogsÅ, sÅ NÅÅ altsÅ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OYEAH! NÅ blir det adine!!! :D

 

Har fÅtt svar vettu! Og det var sÅklart bare Å komme Å fÅ satt inn det siste egget... :) skulle bruke embryo glue ogsÅ, sÅ NÅÅ altsÅ! :)

 

Hurra hurra for julebabyer 2012 :D BRA TUSSI!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje blir babyn her i går'n født på pappa'n eller farmora sin bursdag! 23 eller 25 desember! :D Eller Jesus sin bursdag!! hihi ;)

Fikk faktisk embryo glue uten å spørre om det, er det normalt eller?? Kjempehappy anyways! Imorgen skal jeg ruuuuge! Klukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje blir babyn her i går'n født på pappa'n eller farmora sin bursdag! 23 eller 25 desember! :D Eller Jesus sin bursdag!! hihi ;)

Fikk faktisk embryo glue uten å spørre om det, er det normalt eller?? Kjempehappy anyways! Imorgen skal jeg ruuuuge! Klukk

 

ja her er mannen født paa luciadagen... hehe... og saa har man jo risikoen for aa okupere jesus sin bursdag da...;)

 

hvor holder du til... paa riksen driver de ikke med embryoglue tror jeg :( men det trengs ikke, for jeg er saa veeeldig fruktbar vettu :P tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

st.olavs her! Mannen min holdt på le seg skakk da jeg fortalte at nå skal egget lime seg fast! Ser bare for oss lyn-lim vi :P Kjapt og enkelt og blir iallefall sittende fast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med innsetting i dag:) eg kjenne meg kvalmen sulten hele veien nå:/ våkne tidligere kver dag for å gå på do å e mer og mer vond i hode:/ rugetiden e noe pyton greier:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk godjenter:-) sitter og venter nå, enda 3 kvarter til jeg skal inn.. :-P tralala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk godjenter:-) sitter og venter nå, enda 3 kvarter til jeg skal inn.. :-P tralala

 

har alt gaatt etter planen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt gikk fiiint :-D så nå er jeg ruuger igjen jeg også, jehu!! Glede<3 hvordan går det med dere da? Jeg har INGEN tester hjemme, og ikke skal jeg ha det heller. Ikke før onsdag 11. April;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt gikk fiiint :-D så nå er jeg ruuger igjen jeg også, jehu!! Glede<3 hvordan går det med dere da? Jeg har INGEN tester hjemme, og ikke skal jeg ha det heller. Ikke før onsdag 11. April;-)

 

har tester, men klarer aa holde meg unna ;) hehe rugedag 1 snart over ;) bare noen igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk bli ruger igjen så fort:) eg har då blitt spådd av 3 stk at de går denne gang:) RD 9 å eg slite me å ikke teste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvalm og utrolig trett, litt trykk i magen.

Kjenner etter alt som kan være symptomer:)

Håper jeg føler rett og ikke innbiller meg ting he he

Det er frys i natulig syklus uten noen hormoner eller støtt.

Vær å handlet tester i dag, må ha med på påskeferie:)

Klar til teste dagen på onsdag.

 

Nå begynner det å bli noen rugere i A gjengen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvalm og utrolig trett, litt trykk i magen.

Kjenner etter alt som kan være symptomer:)

Håper jeg føler rett og ikke innbiller meg ting he he

Det er frys i natulig syklus uten noen hormoner eller støtt.

Vær å handlet tester i dag, må ha med på påskeferie:)

Klar til teste dagen på onsdag.

 

Nå begynner det å bli noen rugere i A gjengen:)

 

herlig at det er flere som ruger naa ;) ille spennende med naturlisyklus da Lise ;) da kan man liksom ikke skylde paa hormoner ;)

 

Tro det eller ei, men her har det startet med litt menssmerter naa.. akkurat naa faktisk... er vel sikkert bare litt igjen fra uttaket kanskje... er saa lenge mellom hver gang at man glemmer helt hvordan det er ;)

 

Yasmin.. du kan jo teste i morra ;) hadde positiv paa rd 10 sist jeg :D -selv om det ble sa...

 

:D:D kjenner hysetiret nesten begynner litt allerede.. hehe.. er saa laaaaaaaange dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teste nok kver dag fremover nå ja:) nærme seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...