Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

Skal du være i mars en mnd til du da Yasmin? :) Hihi. Regner med du mener 1.april? Men skal du teste allerede etter 12 dager?

Uansett... Til spiren: KLOR DEG FAST!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe tenkte at mars var en fin tid:) mente 1/4 Hehe:) ja fikk vist 12 dager til testing denne gang:) så tenkte at då tar eg sykemelding ut 2.april så får eg slappe helt av:) fått så vondt i hode di siste dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tenkte at mars var en fin tid:) mente 1/4 Hehe:) ja fikk vist 12 dager til testing denne gang:) så tenkte at då tar eg sykemelding ut 2.april så får eg slappe helt av:) fått så vondt i hode di siste dagene:)

 

tenker april blir en finere tid :D hehe... saa deilig aa vaere ruger da ;) passe godt paa lille gullet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden eg kom hjem har eg låge på sofan me hundene mens mannen har laget middag å vert så god:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saa digg yasmin ;)

 

naa er det bare i dag igjen, og saa er det rett paa riksen i morra for ultralyd ;) Grugleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går så fint på ul:) glede meg til å høre ka di sie:) nå e eg på vei til legen for å få sykemelding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja.. vet at det er egg der, men ikke om det begynner aa bli klart for uttak ;) maa bare vente aa se i morra ;)

 

Godt for deg aa ta det med ro i rugetiden.. helse og barn i fokus <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leve ivf-karusellen! Da har jeg endelig begynt å fylle nesegrevet med deilig psykosegivende spray igjen, mannen har allerede begynt å titte på meg med vaktsomme, nervøse blikk, kontoen gråter, og legen kaster sykemeldinger etter meg. Omgivelser, vokt eder - jeg er i gang!!! Juhuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leve ivf-karusellen! Da har jeg endelig begynt å fylle nesegrevet med deilig psykosegivende spray igjen, mannen har allerede begynt å titte på meg med vaktsomme, nervøse blikk, kontoen gråter, og legen kaster sykemeldinger etter meg. Omgivelser, vokt eder - jeg er i gang!!! Juhuuu!

 

 

hihihi jeg ler godt her av deg naa ;) det er akkurat saann det er ;) uff tragisk egentlig, men man kan ikke annet enn aa le av det.... Heldigvis ikke saa lenge til jeg er ferdig med spray og sprøyter!! yes! naar skal du i gang med sprøyter Puma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke evnen til å le litt av dette, blir man gal på ordentlig. :) Begynner med stikke-moroa 4.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt ut 2.april:) sjøl om teste dagen er 1.april:) nå skal eg på jobb å levere papirene så hjem å forsatte å strikke baby ting:) elsker de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah! har hekla en del baby ting, men naa klarer jeg ikke hekle mer før jeg vet at det blir baby paa meg! har heklet til sørtra mi og venner, men orker ikke det naa, saa la alt paa hylla, og der skal det vaere frem til jeg er MINST 12 uker paa vei!

 

denne dagen er skikkelig lang... bare gaar aa venter paa at det skal bli i morgen ;) er saa spent paa om det er store fine egg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasmin; Så morro og høre at alt går etter boken så langt! Krysser fingrene mine..

 

Adine: Guuuuri så spennende med i morgen da! Håper du har fått mange fine store nudelige små egg! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg blir nok snart lei:) Hehe men har berre laget et par sokker å halvt teppe til vogn så langt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje melde meg på her jeg også, skal ha fryseforsøk i april. Dette blir første fryseforsøk, så spent på hvordan disse medisinene vil påvirke kroppen. Synes nesespray, sprøyter og gele i forbindelse med ferskforsøket var en stor påkjenning. Håper det skal bli bedre denne gang. Alt er selvsagt verdt det dersom vi skulle klare å bli gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på april jeg også. Har sprayet siden søndag, sprøytestart 5. april er planen. Med forbehold om at alt går etter planen - kan visst ikke ta noe for gitt på den galeien her. Men er uansett i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til aprilgjengen ;) til dere 2 "nye" :)

 

Jeg har vaert paa riksen i dag til første kontroll ;) alt saa bra ut!!!! blir uttak paa mandag og insett paa onsdag ;) YES! Da blir det action ;)

 

og saa har jeg brukt opp 3000 paa et fint vitrineskap paa ikea i ventetida mellom blodprøve og ul ;)

 

Juhuuuu!!!! siste spray lørdag kl 22! DET skal bli digg ;) naa kommer jeg snart inn i rugetida yasmin ;) og ikke glem at det ikke er lov med neagtive tester her inne ;) vi er jo a gjengen! de beste av de beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme de:) A-gjengen får berre positive svar:) e berre på Rugedag 2 så skal ikke prøve en gang me testing før de e posetiv test i skoffen på bade:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden mars ble saa daarlig, saa faar vi dra opp snittet og positivteten her inne ;)

 

jeg skal ikke teste denne gangen... er bare stress aa teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får nok ikke mensen før eg slutter på progynova så må teste:/ men eg like å teste eg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg veldig oppblaast.. er nok alle egga jeg holder paa... hoho! dette skal gaa bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du komme nok til å bli mer oppblåst om noen uker:) me mer oppblåst mot slutten av rugetiden sist;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) blir skikkelig oppblaast naar jeg er gravid. saa det høres ut som en plan ;) tar det som et godt tegn at jeg er oppblaast naa, daa gjør vel kroppen jobben sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...