Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

Ja!! Naa er det vaar tur! Endelig! Vi har venta mye lenger enn det som er bra for folk flest.. haaper bare det har gjort meg til et bedre menneske og mor med all denne ventingen!

 

VIL HA KUUUUUL PAA MAGEN NAA ;):P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!! Naa er det vaar tur! Endelig! Vi har venta mye lenger enn det som er bra for folk flest.. haaper bare det har gjort meg til et bedre menneske og mor med all denne ventingen!

 

VIL HA KUUUUUL PAA MAGEN NAA ;):P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, feil knapp.. Roter litt jeg..

 

Ja, vi har ventet alt for lenge.

 

Nå har den motløsheten slått meg litt. I morgen er jeg ferdig med sprøyter, og innen Tirsdag har vi lagt inn de aksjene som skal legges inn. Og da er den aktive fasen ferdig, da må man liksom vente. Jeg gruer meg sånn til og gå i to uker og bare vente, undre, lure og håpe.

 

Jeg tør ikke helt håpe, men klarer ikke la være.

 

pokker så mange motstridende følsen man skal ha altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... det er den uvinnelige ventetiden som ofte tar knekken paa meg og... men man maa desverre gjennom det... :(

 

jeg tenker og at jeg ikke tør haape, men man haaper og drømmer helt til sste slutt uansett.. saa har begynt aa tillate det hver gang.. mye lettere ;) Skuffa blir jeg uansett hvis mensen kommer og testen er negativ... saa hvorfor ikke leve i haapet ;)

 

man føler seg nesten litt "glemt" naar man gaar over i rugetiden.. plutselig ikke noe aa huske paa... og ingen legetimer... Men dere faar ihvertfall kose dere med den aktive delen :):P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I måren tar di opp eggene mine fra frys:) glede meg mye nå:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I måren tar di opp eggene mine fra frys:) glede meg mye nå :) :) :)

 

Lykke til Yasmin. Håper eggene dine er av beste kvalitet, og at lille spire sitter denne runden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk:) satse på at 1 av 2 overlever opptiningen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjør de:) får mer info i måren ettermiddag sa di:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke på di eg og:) går her på jobben å venter på tlf. Di sa di sko ringe litt utpå dagen så e vel berre å vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir de innsett i måren :) et 4-delt egg ligge å vente på meg:) hu så ringte viste ikke om di hadde tint opp begge:) men spør legen i måren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir de innsett i måren :) et 4-delt egg ligge å vente på meg:) hu så ringte viste ikke om di hadde tint opp begge:) men spør legen i måren:)

Da blir de innsett i måren :) et 4-delt egg ligge å vente på meg:) hu så ringte viste ikke om di hadde tint opp begge:) men spør legen i måren:)

 

Jippi, da er det tid for ruging igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir de innsett i måren :) et 4-delt egg ligge å vente på meg:) hu så ringte viste ikke om di hadde tint opp begge:) men spør legen i måren:)

Da blir de innsett i måren :) et 4-delt egg ligge å vente på meg:) hu så ringte viste ikke om di hadde tint opp begge:) men spør legen i måren:)

Da blir de innsett i måren :) et 4-delt egg ligge å vente på meg:) hu så ringte viste ikke om di hadde tint opp begge:) men spør legen i måren:)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv 11 er de innsetting av gull egget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di ringte meg nå fra sykehuse:) egget har delt seg fra 4 til 8 over natten:) kan ikke bli bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teste dato 1/3 Hehe første mann i mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...