Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

Tror ikke eg får inn mer en et om gangen:/ e så ung å sånn sa di:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok :) er jo en viss risiko med evt tvillingfødsel, saa er no,k det de er redd for da ;) naa blir det spennende her fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje jeg hører til her jeg å.. Får vite sikkert på mandag om det blir langt eller kort regime. Fikk beskjed om å ta kontakt litt før jeg ventet mensen så da regne eg me at eg må starte ganske kjapt etter mensen og dermed kort... Håpe hvertfall det slik at jeg slipper å vente så lenge....

 

vil bare komme i gang nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Metti ;)' timestamp='1331821100' post='144081530]

tror kanskje jeg hører til her jeg å.. Får vite sikkert på mandag om det blir langt eller kort regime. Fikk beskjed om å ta kontakt litt før jeg ventet mensen så da regne eg me at eg må starte ganske kjapt etter mensen og dermed kort... Håpe hvertfall det slik at jeg slipper å vente så lenge....

 

vil bare komme i gang nå

 

supert metti :) dette er jo Agjengen! saa her er det ikke plass til "leiseg" taarer, bare : "Jeg er GRAVID"-taarer ;) april blir den beste mnd ;) er saa sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det litt for fort fikk brev i posten om lang protokoll så da blir det mai på meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starte på lutinus på lørdag:) glede meg masse:) men har litt problemer med å jobbe i rugetiden da sjefen e litt itte meg å ei til. Presse oss hele veien:/ hu vett om forsøke å eg sa eg kom til å ta egenmelding di første 3 dagene siden de gikk så dårligt sist. Men kan eg gå til legen å få sykemelding når eg vett eg stresse for mye på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan ta deg en prat med fastlegen din ja! Skulle ikke være noe problem.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe ikke de:) sist måtte eg få noen til å ta over jobbe helga mi for de ble for mye for meg:/ grein å tenkte hele veien på egge:/ så hormonene kom med lutinus å ovitrelle ja:) heldigvis ingen ovitrelle denne gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Metti ;)' timestamp='1331825977' post='144081696]

Sa det litt for fort fikk brev i posten om lang protokoll så da blir det mai på meg !

 

saa leit.. du faar komme fort etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe ikke de:) sist måtte eg få noen til å ta over jobbe helga mi for de ble for mye for meg:/ grein å tenkte hele veien på egge:/ så hormonene kom med lutinus å ovitrelle ja:) heldigvis ingen ovitrelle denne gang:)

 

ja klart du kan sykemelde deg i rugetiden... jeg har vaert sykemeldt siden spraystart, men av andre aarsaker, men naa er jeg sykemeldt til 15 april... (etter ruging...) pga stresset forsøket medfører, saa snakk godt med fastlegen saa gaar det nok bra ;)

 

puregon er satt kl 15.30 i dag, og jeg ble saa sykt trøtt :/ ,men naa er jeg skikkelig i gang ;) HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten:) sjefen mener eg bør ta ferien ut i ruge tiden å de kan hu berre glemme:) april e tiden for positive tester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten:) sjefen mener eg bør ta ferien ut i ruge tiden å de kan hu berre glemme:) april e tiden for positive tester:)

 

herremin! Ho kan jo ikke tvinge deg til aa ta ferie naar du trenger aa vaere sykemeldt da... eller saa sier du ja til ferie, sykemelder deg, og faar rett paa ny ferie! saa enkelt er det faktisk!

 

blir irritert paa saanne sjefer!!

 

JA TUSSI! gleder meg til april jeg og! Gleder meg til POSITIVT svangerskp i april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sakt i fra at ferie tar eg ikke:) de sa eg me ein gang:) men å få time til legen så fort som torsdag blir ikke lett:/ ka sie eg for å få time? Di har fri i dag:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sakt i fra at ferie tar eg ikke:) de sa eg me ein gang:) men å få time til legen så fort som torsdag blir ikke lett:/ ka sie eg for å få time? Di har fri i dag:/

 

ring naar de aapner, si du trenger en hastetime! hvis du ikke faar ringer du sjefen og sier du er syk/blir hjemme.. saa kan legen tilbakedatere sykemelding.. men da maa du ha snakka med legekontoret først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha noen å snakke me:) kos sko me klart oss uten denne siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E jo sånne nye regler på sykemelding å sånn nå:/ i måren starte eg på lutinus igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naermer seg insett naa yasmin ;)

 

jeg haapet puregon skulle hjelpe mot spray bivirkningene mine... men da var jeg nok optimist....

 

alt bra med dere snupper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå e de ikke mangen dagene igjen 2 tab me lutinus gjennomført:) å eg e vel enda optimist for tirsdag:) har aldri brukt spray eg:) høre flere får bivirkning av de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå e de ikke mangen dagene igjen 2 tab me lutinus gjennomført:) å eg e vel enda optimist for tirsdag:) har aldri brukt spray eg:) høre flere får bivirkning av de:)

 

godt aa høre du er optimist ;)

 

den sprayen er noe dritt.. aldri brukt den før denne gangen jeg heller... men har stort sett faatt bivirkninger av alt jeg har tatt... men spray og progynova gjør meg helt umenneskelig... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle i A.gjengen.

Jeg slenger meg på her. Jeg skal ikke ha uttak, men jeg føler meg ikke "hjemme" på noe forum. Jeg har gått på Puregon helt frem til i går (da i 3 uker..) og nå er eggene store nok, så jeg skal sette Ovitriellen i morgen. Så håper vi natur metoden skal gjøre resten.

 

Jeg får IKM 3 April.. Kjenner meg spent, sårbar, redd og lammet. Etter 4 år som prøver, må det da bli vår tur!

 

lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Adine :) You know how to make a girl feel like home!

 

Denne gangen ER det vår tur... Vi har ventet alt for lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...