Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

hehe... jeg begynner paa sprøyter til torsdag, saa regner med det blir testing i april paa meg ;) Hurra! endelig i gang! Første forsøk siden s.a i November 2011...

 

siste offentlige ferskforsøk, 2 egg inn, langt regime i stedet for kort, albyl-e... dette maa det bare bli positiv test og baby av!!

 

flere som regner med de skal teste i april?

 

:P spent, redd, gleder meg, gruer meg, pluss alle bivirkninger, og masse tanker i hodet! Da er vi igang igjen....

 

TVI TVI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satse på å sette inn på tirsdag- onsdag elle noe om di blir fornøyde med slimhinnen på torsdag:) så hopper eg inn her om eg får teste dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satse på å sette inn på tirsdag- onsdag elle noe om di blir fornøyde med slimhinnen på torsdag:) så hopper eg inn her om eg får teste dag:)

 

Herlig ;) er jo saa digg aa vaere i gang ;) spennende tider dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:) denne gangen skal de gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at her kommer jeg også! :) Turbo-tussi!

 

VELKOMMEN ALLE SAMMEN :P

 

Du har en veldig god energi Tussi :D Blir glad av aa lese inleggene dine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅ, sÅ godt Å høre da! :) Er ingenting som gleder tussi-hjertet mer enn Å glede andre! :D

April skal bli den beste mnd i 2012! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi: kom i gang me en gang:) så bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew! Etter litt oppfordring hopper jeg inn her, jeg også! :) Takk, adine! Setter første Gonal-F ikveld, kort regime her, og skal på UL den 20. iiiiiiiiik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew! Etter litt oppfordring hopper jeg inn her, jeg også! :) Takk, adine! Setter første Gonal-F ikveld, kort regime her, og skal på UL den 20. iiiiiiiiik!

 

hipp hurra! Du er veldig VELKOMMEN! :D Du ser jo hvilken gjeng dette er ;) her tillater vi bar positive tester! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... jeg begynner paa sprøyter til torsdag, saa regner med det blir testing i april paa meg ;) Hurra! endelig i gang! Første forsøk siden s.a i November 2011...

 

siste offentlige ferskforsøk, 2 egg inn, langt regime i stedet for kort, albyl-e... dette maa det bare bli positiv test og baby av!!

 

flere som regner med de skal teste i april?

 

:P spent, redd, gleder meg, gruer meg, pluss alle bivirkninger, og masse tanker i hodet! Da er vi igang igjen....

 

TVI TVI!

 

Dette blir super duper bra... bare vent å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April e mnd for posetiv test:) lysere tider i vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare i dag igjen, saa er det start av puregon! haaper det hjepler paa alle bivirkninger av sprayen! Og ikke minst at jeg faar produsert mange flotte egg av ypperste kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare i dag igjen, saa er det start av puregon! haaper det hjepler paa alle bivirkninger av sprayen! Og ikke minst at jeg faar produsert mange flotte egg av ypperste kvalitet!

bare i dag igjen, saa er det start av puregon! haaper det hjepler paa alle bivirkninger av sprayen! Og ikke minst at jeg faar produsert mange flotte egg av ypperste kvalitet!

 

Håper du slipper flere bivirkninger nå ja... Eggene dine kommer til å ha en slik kvalitet legene ikke har sett maken til skal jeg si deg!:) Detta blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann godtfolk!

 

Da begynner jeg på nesespray igjen 21.mars, anntatt uttak 13.april.

Var godt med en mnd pause, så kroppen kunne føles litt "glad " igjen. Har som mål å være mere snill med meg selv denne gang og kanskje sykemelde meg når det står på som verst. :)

Krysser fingrene for oss alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med st.olavs idag jeg! Skal ivei å sjekke livmorslimhinna 26. mars, så da er det bare å håpe at den er 7mm er mer og at det blir innsett før påske!:) Jippijay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må den berre være over 7mm? Eg skal på ny ul i måren å hadde litt over 6mm da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må den berre være over 7mm? Eg skal på ny ul i måren å hadde litt over 6mm da:)

Må den berre være over 7mm? Eg skal på ny ul i måren å hadde litt over 6mm da:)

 

7mm ja :) Men da er det sikkert greit nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper på dr:) da satse eg på innsett neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsett på Tirsdag:) dette blir ikke bedre:) da e egge 3 dager gammelt ved innsett så termin blir 24.desember ette min beregning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsett på Tirsdag:) dette blir ikke bedre:) da e egge 3 dager gammelt ved innsett så termin blir 24.desember ette min beregning:)

 

insett paa tirsdag blir termin 11 desember ;) du teller bare 38 uker fra insett vet du... saa digg med insett da :) har du mange egg paa frys... haaper de overlever tining ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oja :) min mor reinte på de ser du:) har 2 egg på frys:) men de skal gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da maa vi bare haape de klarer seg begge 2 da ;) faar du satt inn begge hvis de overlever eller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...