Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som har testdato klar, kan dere ikke begynne å lage liste? :)

 

faar testdato paa onsdag forhaapentligvis ;)

 

hvordan ligger du an i løypa tussisøta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul på mandag! Da får jeg såklart beskjed om at livmorslimhinnen er rundt 11 mm, så det blir innsett torsdag! ;) Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul på mandag! Da får jeg såklart beskjed om at livmorslimhinnen er rundt 11 mm, så det blir innsett torsdag! ;) Hihi...

 

hurra ;) da kan vi vaere gale i sammen ;) blir spennende med ul da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg aldri må bruke spray!! Har ikke hørt så mye fint om den... ;) Jeg har ikke tenkt å være like gal som sist rugetid, adine!!! hehe. Når jeg ser tilbake på innleggene mine, så begynner jeg å spekulere på om de setter inn galskap istedenfor egg... At det går an å være sååå tullete! Hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg aldri må bruke spray!! Har ikke hørt så mye fint om den... ;) Jeg har ikke tenkt å være like gal som sist rugetid, adine!!! hehe. Når jeg ser tilbake på innleggene mine, så begynner jeg å spekulere på om de setter inn galskap istedenfor egg... At det går an å være sååå tullete! Hehehe :D

 

galskap hører med rugetida... uansett ... men etter hvert forsøk, saa laerer man aa moderere seg litt ;) hehe :D Men jeg liker at du er litt crazy jeg tussi :P Ikke slutt med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, huff! :D Jeg kommer nok ikke til å slutte med det... Bare vent til rugetiden... Nytt spørsmål eller tankelufting så og si hver dag .. ;)

Liker at du liker min crazy side, det får meg til å føle meg så sterk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 1 spray og e.l sprøyte igjen ;) jeg er saa sykt kvalm i dag... haaper det bare er bivirkninger av puregon som skjer...

 

hvis ikke er det vel bare aa venne seeg til, siden jeg naa blir gravid ;):D:D

 

Hvordan gaar det med dere snupper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede meg til å teste:) men har snart komt til di negative dagene da alt e berre et ork:) kjenne de på meg at eg e på go vei til å bli negativ:/ vil liksom kjenne stikk i livmoren som sist men kjenne ikke noe enda:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede meg til å teste:) men har snart komt til di negative dagene da alt e berre et ork:) kjenne de på meg at eg e på go vei til å bli negativ:/ vil liksom kjenne stikk i livmoren som sist men kjenne ikke noe enda:/

 

men de stikka kommer uansett om du er gravid eller ei ;) ikke noe aa vente paa... hoho! er ikke alle som vet de blir gravide engang, pga at de ikke faar noen symptomer... men skjønner hva du mener med de negative dagene... er en periode saann midt i ruginga som er tøff... men prøv aa finne paa noe...

 

som min osteopat sa: #man kan ikke hvile paa seg en graviditet#

 

hehe... synes det var saa bra sagt!

 

gaa masse tur, og vaer aktiv! det er godt for kropp og sjel og slemme tanker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått testedato 7. april. Skummelt, vilt, fantastisk!

 

skriv deg opp paa testelista ;) og du: bare positiv test ;) hehe...

 

siste spray er intatt!!!! YES!!!! bare 1 time til e.l sprøyta!!! og i morra: fri for alt :) hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel ikke samme symptomene når el sprøyten ikke e satt:) kroppen e jo heilt utslått:) går på progynova å lutinus:) skal ikke ha hcg i kroppen så tulle me meg nå:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg så håpte at nå hadde eg kontroll Hehe :) jaja får bli testoman denne gangen og då:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke test! man blir gal ;) men det vet du vel alt :D hehe... i dag blir en nydeligdag uten aa tenke paa noe hormongreier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e mer den som holder meg litt så sprekke eg:) glede meg til den dagen eg e øve 9 mnd på vei:) da går eg kun på blodfortynnende å ikke noe annet:) de ser eg frem til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen faller dommen for min del :) Bli det avbrutt forsøk, eller innsett før påske!! Spennendee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da satser vi paa insett vi tussi ;)

 

guuuri som jeg gruer meg til uttaket denne gangen!!! eller... dvs gruer meg til resultatet av uttaket....

 

pust inn, pust ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da satser vi paa insett vi tussi ;)

 

guuuri som jeg gruer meg til uttaket denne gangen!!! eller... dvs gruer meg til resultatet av uttaket....

 

pust inn, pust ut...

 

Hvordan gikk det????:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da satser vi paa insett vi tussi ;)

 

guuuri som jeg gruer meg til uttaket denne gangen!!! eller... dvs gruer meg til resultatet av uttaket....

 

pust inn, pust ut...

 

Hvordan gikk det????:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...